manga_preview
Boruto TBV 08

Konec pochybám

Jsem slabá…
Jsem neschopná…
Jsem neužitečná…
Jsem neohleduplná…

Pořád stojím za těma dvěma…

Litovala jsem je, mé týmové partnery. Spoléhala jsem se na ně a oni mě ochraňovali jako křehkou květinku. Když vám totiž otec pořád dokola a dokola opakuje, že jste slabí, časem tomu začnete věřit. Ani Chuuninská zkouška nepomohla, pořád jsem byla křehká jak křišťál. Chtěla jsem zesílit, tak jsem začala trénovat. Mám své týmové partnery ráda a nechci, aby jim bylo ublíženo kvůli tomu, že cítili povinnost mě chránit. Postupně jsem se zlepšovala, ale stále jsem si nevěřila. Ale když došlo na nejhorší, chtěla jsem ochránit nejen je, nejen vesnici, ale hlavně své Slunce.
UŽ DOST!

A skočila před Peina.

Pořád jsem se na ně spoléhala, i když oba odešli. Nedokázala jsem se bez nich obejít, ale neuvědomovala jsem si to. Trénovala jsem u Tsunade kvůli sobě nebo kvůli nim? Odpověď nejasná, trénink šílený. Vytrvala jsem, jiná cesta neexistovala. Pak mi Ino nabídla společnou účast v Chuuninské zkoušce a já znejistěla. Nakonec jsem to kvůli nim chtěla zkusit. Nebo kvůli sobě? Ptala jsem se sama sebe, jestli jsem schopná překonat své limity. Nevěděla jsem, přesto jsem byla ochotná Ino s Choujim ohrozit. Opět jsem stála za svými týmovými partnery a chránila svůj zbabělý život.
Sasuke…
UŽ DOST!

A ochránila je.

Stále jsem měla pocit, že oproti nim nic neumím. Neji byl génius, jeden z těch nejlepších Hyuugů, co kdy žil. A Lee měl ke svému taijutsu techniku Nebeských bran. A co měla já? Pouze základy… Cítila jsem se méněcenná a strašně mě štvalo, že mě celý tým považoval za užitečnou. Pro co? Ale nechtěla jsem stát za nimi, proto jsem začala navyšovat svou chakru. Přesto jsem nevěřila. Jak jsem se mistrovi vysmála, když mi řekl, že bych mohla přivolat i oceán! Já? Ale prosímvás! Jenže najednou jsem byla se soupeřkou v ruinách plných obřích mravenců.
UŽ DOST!

A přivolala oceán.

Utíkala jsem před svými povinnostmi i zodpovědnosti. Snažila jsem se najít tu nejlehčí cestu. A nejrychlejší. Utekla jsem před tátou, protože trénink měl trvat několik let. Místo toho jsem šla k Tsunade, lékařský ninja přeci taky není k zahození. Záměrně jsem ignorovala svou povinnost ke klanu, protože jsem byla moc pohodlná. Nechtělo se mi věřit, že se kluci učí tak náročné techniky, jejichž zvládnutí je tak časově náročné. Jenže mi vzali vítr z plachet. A tak jsem se sebrala a zabrala. Nechci je přeci ohrozit, ne?
Důležité věci vám totiž dojdou moc pozdě.
UŽ DOST!

A zvládla Shindenshin no Jutsu.

Teď už kráčím mezi nimi.

Poznámky: 

Nedávno jsem narazila na filler o druhé Chuuninské zkoušce a upřímně jsem byla zvědavá. Vzhledem k tomu, že jsem anime stopla někde ve čtvrtině Shippudenu, tak jsem o něm opravdu nevěděla. Laughing out loud Nedá mi to a musím říct, že to bylo docela trapné (filler, co bych chtěla, že jo), ale vzhledem k tomu, že mě netrápilo, jak bude pokračovat válka, tak to bylo docela dobré na odreagování. A všimla jsem si u toho, že nejenom Sakura se cítila být pozadu za svými týmovými partnery. Každá z nich měla pocit, že nejsou dost dobré, že zaostávají. Trochu zvláštní vzorec, přesto je to jedna z věcí, která kunoichi z Listové spojuje. Smiling

Zbožňuji drabble! Ale mám dojem, že na ty člověk potřebuje líbačku s múzou o něco déle než na klasickou povídku. (Tak snad jsem se s ní líbala dost dlouho! Laughing out loud)

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2017-09-25 21:18 | Ninja už: 2678 dní, Příspěvků: 3003 | Autor je: Metař Gaarova písku

Nelíbáš se s múzou doteraz? Eye-wink Vydarené drabblíky o zneistených kunoichi Kvítek sakury Mne sa náhodou filler o druhej Chuuninskej skúške veľmi páčil Smiling Cez tvoje postavičky mi hlavou behá celý dej Smiling Tenten je výborná a chudera jej súperka skončila ako Pein, tá jej tiež dosť pomohla privolať oceán svojím prístupom. Aj Hin, Sakuru a Ino si dobre vystihla Jofuku pro tebe :-) Netajím sa, že si vždy pochutím na tvojich dielkach a aj toto potešilo moju dušu Kiss!

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Po, 2017-09-25 22:10 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Ta zkouška byla pěkná, dokonce mají malinkou pochvalu za pokus o politiku, ale nebyla prostě tak kvalitní jako předešlá. Smiling Mě zas těší tvé komentáře, děkuji! Z lásky

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Pá, 2017-09-22 17:52 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

(Dnes se vydává dřív, nevím, jak tu pak večer budu.)

Sayu se rozepsala a zase další drabble, to je fajn Smiling U každé z nich se něco najde, ano, jen se jejich činy tolik nezvelebují jako činy ostatních. Škoda, že se na ně zapomíná a dobře, žes je vytáhla.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Po, 2017-09-25 22:08 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Ráda vytahuji zapomenuté postavy, nabízejí nám toho hodně. Smiling Děkuji za přečtení! Z lásky