manga_preview
Boruto TBV 09

Sakura: Hitokugutsu - 03

img615n.jpg

Nemôže bojovať proti Sasorimu a nedokáže ani hovoriť. Ako takto dá svojim priateľom na vedomie, že je tu, v tejto bábke? Keď sem vpadnú, môžu ju považovať za jednu zo Sasoriho zbraní. Možno sa cestou stretli s Chiyo a ona im povedala, že Sasori sľúbil zachovať jej osobnosť. Ale na to sa nemohla spoľahnúť, tak ako sa oni nemohli spoľahnúť na to, že Sasori neklamal. Keby však predsa, nebudú rátať s tým, že im v boji pomôže? Ako bude vyzerať, keď to neurobí? Mohla by sa tváriť, že je nefunkčná. To by jej však Sasori nemusel dovoliť. Celkom iste by ju dokázal ovládnuť, tak ako počas predošlého boja Chiyo. Na túto vzdialenosť by k nej vcelku jednoducho pripojil čakrové vlákna a kým by sa dokázala vymaniť, už by mohlo byť neskoro.
Bude sa musieť, ešte než začne boj, dostať čo naďalej od Sasoriho. Ak nebude v dobrej pozícii pre útok, nemalo by byť natoľko nápadné, že sa do boja nezapája. A keby na dôvažok zahrala, že svoje bábkové telo ešte dokonale neovláda? Áno, to by mohlo vyjsť.
„Obleč si to, nemusia ťa vidieť nahú,“ hodil jej Sasori narýchlo skrátený plášť bez rukávom, ktorý si Sakura v náhlom návale hanby rýchlo obliekla. Až následne jej došlo, že takto oblečenú ju s fyzickým vzhľadom svojho pôvodného ja spájajú možno iba jen ružové vlasy, ktoré jej na dôvažok voľne padajú do čela. Jej ochranná čelenka ležala na kôpke potrhaných a zakrvavených šiat, do ktorých sa už nebude mať čas prezliecť.
„Dúfam, že sa vaša svojvoľná návšteva príliš nenatiahne, lebo sme už s dcérou na odchode,“ otočil sa Sasori smerom k východu z miestnosti, kde sa objavili Gai a Neji.
„S dcérou?“ vyhŕklo z Gaia a prekvapivo i z Nejiho. Sakura sa chytila za hlavu. Toto je stále horšie a horšie. Každopádne bola odhodlaná rozohrať svoje divadielko a začala sa pomaličky vzďaľovať od Sasoriho s pohybmi človeka, čo má už už padnúť a zomrieť. Snáď bude mať dosť času, než začne boj.
„Chápem, prišli sme neskoro,“ konštatoval Gai, keď si všimol Sakurine pozostatky, „preto som nechcel, aby s nami išiel Lee. Ľahšie znesiem, keď to bude vyčítať mne, než by si to mal vyčítať sebe. Ale k tebe,“ ukázal na Sasoriho, „k tebe, k praobyčajnému mäsiarovi, čo sa upäl na infantilne hry s bábkami, miesto aby zoceľoval svoje telo a ducha, zhovievavý nebudem. To si niekto, kto práve cieľavedome zničil kvietok v rozpuku mladosti, nezaslúži.“
„Dal som jej dokonalý a večný život,“ oponoval Sasori. „Hodláš ma urážať ešte dlho?“
„Neji, mám pokračovať?“
„Netreba,“ odvetil Neji krytý za Gaiovým chrbtom. „Po miestnosti je rozmiestnených viacero ostrých predmetov, pravdepodobne otrávených. Keď zistil, kam sme sa po príchode do miestnosti postavili, vyslal z každého prstu čakrové vlákna k tým z nich, ktoré sa nachádzajú na najpravdepodobnejšej trase nášho útoku. Dokáže teda ovládať naraz desať z nich. Pred sebou má položený vyvolávací zvitok. Hodlá nás nechať zaútočiť v domnienke, že je slabo chránený, a počas toho nás bude chcieť zraniť nastraženými predmetmi. Ako druhú líniu obrany použije bábky, ktoré vyvolá. Bábka so Sakurinými vlasmi, ktorá sa presúva k pravej stene, sa pohybuje pomocou vlastného zdroja čakry a ukrýva v sebe viacero otrávených čepelí. Musíme sledovať, čo podnikne.“
Sakura! Sakura, jasné? Nie bábka so Sakurinými vlasmi. Aké ukryté zbrane? Vytušila, že už nemá príliš veľa času, než začne boj.
„Pekné zhrnutie,“ usmial sa Sasori. „Nebudeš ty náhodou nejaký Hyuuga?“ Vystrel pred seba ruky a zároveň prudkým pohybom nohy roztvoril zvitok. Gai pohotovo urobil salto vzad a naopak dopredu skočil Neji, ktorý vrhol pripravené shurikeny a vzápätí Kaitenom odrazil všetko, čo naňho Sasori nasmeroval. Sakura zrýchlila, aby sa dostala od Sasoriho ale aj od Nejiho s Gaiom čo najďalej. Keby sa k nim teraz priblížila, mohli by si to vyložiť ako pokus o útok.
„Zaujímavé,“ konštatoval Sasori spoza bábok, ktoré vyvolal, „tak ty si neútočil na mňa, ale na zvitok, aby som nemohol vyvolať bábky.“ Fľochol pri tom pohľadom na zvitok, ktorý zasiahli dva shurikeny.
„Čím menej, tým lepšie,“ odvetil Neji, „no aj tak sa ti ich podarilo vyvolať až sedem.“
„Nemá toľko bábok, koľko plánoval,“ prebehlo Sakure mysľou. „Mohol by sa pokúsiť použiť aj mňa.“ V tom samom okamihu sa z jej predlaktia vysunuli čepele. Neskoro!? Až na nepatrný okamih nezacítila žiadnu známku toho, že by sa ňou Sasori pokúsil manipulovať.
„Ovláda aj ju?“ opýtal sa Gai.
„Nie,“ odvetil Neji, „ja vyčistím cestu k Sasorimu, vy sa zatiaľ postarajte o tú bábku, nech sa nám nedostane do chrbta.“ A vyrazil naproti Sasoriho bábkam. Presekol popri tom čakrové vlákna vedúce k dvojici bábok a jednému kunaiu, ktoré preleteli popri Nejim smerom na Gaia. Následne musel znova použiť Kaiten, aby odrazil útok ostatných na neho samotného.
Sakure sa iba vďaka tréningu podarilo uhnúť Gaiovmu kopu a niekoľkokrát skočila dozadu, kým nenarazila chrbtom o stenu. Tam zaujala obrannú pozíciu.
„No ty si mi ale o dosť pohyblivejšia, než by sa zdalo,“ konštatoval Gai a znova zaútočil. Uhla dvom trom úderom, ďalšie kopnutie chcela inštinktívne zablokovať rukou, hoci si nebola vôbec istá, koľko jej nové telo vydrží. A Gai svoj kop na poslednú chvíľu zastavil. Uvedomil si snáď, že sa iba bráni? Následne však zaútočil znova a Sakura iba tak tak uhla útoku, ktorý za ňou spôsobil puknutie steny a prasklinu siahajúcu až po strop miestnosti, kde sa s drolením rozvetvila. Ďalší útok, ktorý chcela vykryť, Gai znova prerušil a Sakure už bolo jasné o čo ide. Nechce sa nechať poraniť jej čepeľami, ktoré sú zrejme otrávené. Takže s ich pomocou by mohla čiastočne eliminovať Gaiovo taijutsu a nútiť ho podnikať útoky iba na nechránené miesta, ktoré by nemala mať problém predvídať a vyhnúť sa im. Zastavovanie a korigovanie pohybov zaberie Gaiovi čas a energiu, ktorú by mohol vložiť do ďalších útokov. Jej bábkové telo reagovalo až prekvapujúco rýchlo, takže jedinou výzvou bude sledovať Gaiove rýchle pohyby a kombinácie. Pri nasledujúcom Gaiovom pokuse o úder z ťažko predvídateľného uhla sa Sakure pootvoril priestor smerom východu a vyrazila tým smerom. Snáď ju nebude prenasledovať a radšej pomôže Nejimu. Ani nie po troch metroch však už musela výužiť všetok um pri čelení ďalšej sérii útokov a Gai jej zastal cestu k východu.
„Opravujem sa, si nielen pohyblivejšia, než by sa zdalo,“ prehovoril Gai znova, „ty si vrtká ako lasička. Neji?“ pootočil hlavou mierne dozadu. „Prepáč, ale toto bude možno na dlhšie, než som si myslel.“
„To je v poriadku,“ odvetil Neji, „ja som zatiaľ tiež príliš nepokročil.“
Znepokojene sa díval na Sasoriho bábky. Rátal s tým, že Kaitenom poničí aspoň ďalšie dve, či tri, no Sasori s nimi včas stihol odskočiť mimo dosah a až na jednu roztrieštenú ruku neutrpeli žiadne škody.
„Tvoja technika ti síce poskytuje dokonalú ochranu, no na úkor obmedzení, ktoré sa prejavia až v skutočných bojových situáciách,“ usmial sa Sasori a pokračoval, „Má obmedzený dosah a potrebuješ počas nej stabilne stáť na jednom mieste a čo je postatné, chráni iba teba samotného.“
„Jasne vidím tvoje čakrové vlákna,“ odvetil Neji, „každá bábka, ktorý by si chcel okolo mňa poslať proti môjmu majstrovi dopadne ako tie dve a popri tom sa dokážem aj brániť. Sám si to predsa videl. Tvoje čakrové vlákna vedú vždy viac menej po priamke. Čím ďalej chceš poslať bábky alebo predmety v miestnosti s konštantnou šírkou, tým menší môže uhol medzi tvojimi okrajovými vláknami, pokiaľ nebudeš postupovať spolu s nimi. Tým by sa však zmenšila vzdialenosť medzi tebou a mnou a aj môj Kaiten by pokrýval väčší uhol. Z miesta na ktorom teraz stojím viem teda vykryť akýkoľvek tvoj priamy útok na môjho senseia.“
„Aký sebavedomý mladík,“ pobavila Sasoriho Nejiho odpoveď. „Na to aby si sa ku ktorémukoľvek z čakrových vlákien dostal, musíš urobiť sériu pohybov a ja presne viem akých, takže viem okamžite podniknúť protiopatrenia. Kto myslíš, že urobí chybu skôr? Ty alebo ja? V jednej veci sa totiž úplne zásadne mýliš. Ja už som sa totiž za tvoj chrbát dostal.“
Na potvrdenie Sasoriho slov vyrazili z prstov jednej z bábok, čo stála takmer pri stene, čakrové vlákna a zodvihla nimi do vzduchu niekoľko predmetov a dvojicu bábok, ktorých vlákna predtým Neji preťal.
„Moje ľudské bábky si totiž uchovávajú schopnosti, ktoré mali za života a táto bola bábkarom,“ vysvetlil Sasori.
Neji zhodnocoval situáciu. Protivníkov bol rovnaký počet ako na začiatku, len ich rozostavenie je teraz omnoho výhodnejšie. Dve bábky priamo pokrývali trasu, po ktorej by mohol zaútočiť na Sasoriho, ďalšie dve kryli podobným spôsobom bábku bábkara. Posledné dve blokovali jeho prípadný ústup do výhodnejšej pozície a zároveň mohli kedykoľvek zaútočiť na Gaia.
„Hovoríš, že je to tvoj sensei?“ uškrnul sa Sasori. „Tak ťa jeho smrť možno bolestivo zasiahne.“

„Je to zlé,“ pomyslela si Sakura počas krátkej prestávky v boji, keď videla, ako sa situácia vyvinula. Zbytočne zdržuje Gaia a Neji zatiaľ musí čeliť Sasorimu sám. Ak by sa prestala brániť a nechala sa rozbiť, čo by sa s ňou stalo po boji? Ak by jej nezničili hlavu, v ktorej má uložené zásoby čakry, mohli by jej časti pozbierať a opraviť. Ale ak dostane zásah, po ktorom jej čakra úplne stratí svoju integritu? Nemá cenu nad tým zbytočne premýšľať. Zodvihla ruky, aby si chránila hlavu a čakala na ďalší Gaiov útok, ktorý hneď aj prišiel. Vletela však pre ňu jedna zo Sasoriho bábok a zadržala silu úderu. Aj tak to Sakuru odmrštilo k stene, na ktorej ostali po jej čepeliach dve zvislé ohýbajúce sa ryhy, ako si rukami chránila hlavu pred nárazom. Na Gaia rázom priletelo niekoľko otrávených čepelí, no ten zmizol a objavil s kvočiac na náprotivnej stene. Tá rýchlosť! Začal snáď otvárať brány?
Sakura si uvedomila tri veci. Za prvé, pred chvíľou Sasori neváhal obetovať jednu zo svojich bábok, len aby ju ochránil. Navodením ešte aspoň dvoch troch takýchto situácií by mala možnosť pomôcť v boji so Sasorim. Za druhé, prišla na spôsob, ako by mohla dať Gaiovi na vedomie, že nie je nepriateľ, teda ak na to už podľa toho, že naňho neútočila a že sa dokonca aj prestala brániť, neprišiel aj sám.
„Už som na to prišiel,“ ozval sa v tej chvíli Gai, „to, že ťa Sasori chránil za cenu obetovania bábky, môže znamenať iba jediné. Tvoje zničenie je kľúčom k jeho porážke.“
No zbohom. A za tretie, pri tejto Gaiovej rýchlosti možno nebude mať možnosť ani jeden zo svojich zámerov zrealizovať.

Akonáhle videl, že sa jedna z bábok a niekoľko čepelí pohli smerom ku Gaiovi, použil priamo proti Sasorimu Hakke Kuushoo, no nepodarilo sa mu ho prekvapiť, ba ani na okamih narušiť jeho ovládanie bábok.
„Dobrý ťah,“ konštatoval Sasori, ktorého rázová vlna odhodila k jednému zo stĺpov, čo držali miestnosť, napriek tomu, že sa kryl až dvoma bábkami, „rátal si s tým, že tvoj sensei uskočí a zaútočil si priamo na zdroj. Pekne silný útok, zničil mi jednu,“ práve v tej chvíli sa rozsypala časť druhej bábky, „tak dobre, dve obrnené bábky a keby nebol odklonený, ohrozil by aj mňa. No používať ho v týchto priestoroch asi nie je najrozumnejšie.“ Narážal tým na hrozitánsku sieť prasklín nad jeho hlavou v okolí stĺpa, kam bol útok odklonený. Ešte stále odtiaľ padali úlomky.
„Asi ťa začnem brať vážne a vytiahnem z rukáva svoje eso.“
Neji spozornel. Už to začalo vyzerať o toľko lepšie. Za jeho chrbtom bola už iba jedna bábka, rovnako už iba jedna chránila bábku bábkara po tom, ako sa druhá presunula k Sasorimu. A teraz vytiahne nejaké eso? Odkiaľ? Ne počudovanie pripojil vlákno k asi 90-centimetrovej bábke, ktorú Neji doteraz považoval iba za obyčajnú dekoráciu, bábiku, ako možno kúpiť v akomkoľvek hračkárstve, pretože nemala žiadne zbrane. Svoj omyl si uvedomil, keď uvidel, ako sa v bábke začína hromadiť čakra. Bábka vyrobená z tela asi 4-ročného dievčatka. Z tela jej vyrazili kostené hroty a rotujúc vo vzduchu zaútočila. Odrazila sa od Nejiho Kaitenu bez toho, že by to v nej spôsobilo akékoľvek škody. Kosti, ktorými prúdila čakra, boli totiž pevnejšie ako oceľ. Skočila k čakrovej stene, kosťami nôh sa pribila k skalnému podložiu a začala vnárať kostené hroty, vytŕčajúce z jej rúk, do Kaitenu. Podľa obrovskej koncentrácie čakry, ktorú zahliadol, sa Neji dovtípil, čo bude nasledovať a presunúl svoju čakru. Práve včas, lebo z kostí, čo prenikli obranou, náhle vyrazilo množstvo kostených výhonkov, ktoré by ho prebodli na viacerých miestach, keby ich prúdmi svoje čakry neodklonil a narušením čakrového toku v nich nezdeformoval. Sťažka uskočil a bol by sa čudoval, prečo naňho Sasori v tejto situácii nezaútočil aj ostatnými bábkami, keby odpoveď už nepoznal. Tá malá je monštrum.

Sakura sa obrovskou silou vymrštila z miesta, odkiaľ Gaiov úder vzápätí vyrval zo steny kus kameňa. Svoj let popri stene zbrzdila čepeľami, ktoré v stene vytvorili dvojicu vodorovných rýh a polámali sa pri tom. Zmenila smer pohybu a získala ďalšie cenné desatiny sekundy. Čím nevypočítateľnejší bude jej pohyb, tým nižší bude efekt Gaiovej rýchlosti, s ktorou sa nemohla rovnať. Tu a tam trocha vypomohla niektorá zo Sasorim vrhnutých čepelí, pre ktoré musel Gai korigovať smer. Usúdila, že už nahromadila dostatok čakry na to, aby stlmila priamy zásah, tak zodvihla ruky k ochrane hlavy a nazbieranú čakru ako vankúš zhromaždila v trupe. Úder prišiel v nasledujúcom okamihu a pred tým, aby sa neroztrieštila o stenu, ju zachránila jedna zo Sasoriho bábok. Síce si pri náraze na jej čakru Gai trocha poranil nohu, no podstatné je, že ďalšia bábka je zničená. Aby zabránila ďalšiemu Gaiovmu útoku, roztočila pred sebou oceľové lano s hrotom na konci, presne také, aké mal aj Sasori vo svojej brušnej dutine. Počas boja zistila, že má aj ona také v brušnej dutine, no mesto otvoru v prednej časti sa vysúva jej análnym otvorom. Akokoľvek to bolo trápne, svoje zaprisahanie sa, že nedopusti, aby na to niekto prišiel, vzápätí porušila, lebo núdza je veľký pán a po polámaní ostrí na predlaktí potrebovala nástroj, ktorým by si aspoň trocha držala Gaia od tela. V tejto pozícii však nemôže ostať, rozhodne nie, ak chce dokončiť svoj plán. Nahromadila v nohách čakru, rozbehla sa a na danom mieste vrhla hrot lana proti stene, vyryjúc sprava doľava mierne nahor sa stáčajúci oblúčik. Tým sa však vystavila útoku od chrbta. Už aj zacítila za sebou jeho prítomnosť. Pochopí to? Alebo...
Jeden z tých okamihov, ktoré ako keby trvali večnosť, no nakoniec ju kopnutie vymrštilo naprieč miestnosťou smerom k miestu, kde stál Sasori. Preletela popri Nejim stojacom pred bizarnou kreáciou z kosti a nakoniec ju zachytila jedna zo Sasoriho bábok. Okamžite ju roztrieskala na kusy a vrhla sa s rukou pripravenou k ďalšiemu úderu k Sasorimu.
„To nemôžeš!“ povedal prekvapene, no jej úder nemieril na Sasoriho, ale na stĺp, pred ktorým stál. Začula, ako jej v ruke niečo prasklo a aj ramenný kĺb vyskočil zo svojho miesta, no stĺp dopadol ešte horšie a strop nad nimi začínal poľavovať. Pozrela do Sasoriho prekvapenej tváre. Tak toto je posledné, čo uvidí? Zrazu spred nej jeho tvár zmizla a všetko okolo nej sa rozmazalo, aby následne zbadala Gaiovu vyškerenú tvár. Šok z toho pohľadu ju doviedol naspäť do reality. Dostal ju odtiaľ, než sa strop zrútil.
„Prepáč to posledné kopnutie, no musel som si overiť, či si skutočne priateľ,“ povedal a ukázal na stenu, kam Sakura počas boja vyryla znak


„Ani tu už nie je strop príliš stabilný,“ upozornil Neji, na čo Sakura obrátila pozornosť k závalu, spod ktorého vykúkala Sasoriho hlava a k bezducho ležiacim bábkam uprostred miestnosti.
„Ešte žije, ale...“
To nie, potrebujú od neho získať ďalšie informácie. Dobehla k zavalenému Sasorimu a sústrediac čakru do funkčnej ruky sa pokúsila odvaliť kamene, no Gai ju zastavil: „Je to už zbytočné.“
Sasori uprel zrak na Sakuru. Jeho tvár sa začínala strácať, ako strácala na sile technika, ktorou ju premietal na hlavu bábky. Gai mal pravdu, už niet pomoci. Pootvoril ústa. Hádam jej len nehodlá práve on niečo vyčítať?
„Nech sa stane čokoľvek,“ vysúkal zo seba sťažka, „vedz...
...že ťa milujem!“

Poznámky: 

Pardon, že vydávam o deň neskôr, no čakal som na svoju nezvestnú betareaderku, ktorá je aj naďalej nezvestná a nevedno, kedy sa nájde.

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Justine
Vložil Justine, Ne, 2017-12-10 14:12 | Ninja už: 2362 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Pěstitel rýže

Misia M: Páni, vážně se klaním před tvou Nejiho analýzou, to muselo trvat roky než si to celé vymyslel. A Gaie si také vystihl perfektně! Souboj byl bezvadný. Na konci mi jen není jasné, jestli vědí, že je to Sakura nebo si jen myslí, že je přítel. No to se asi dozvím v následujících minutách mého čtení. Laughing out loud

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2017-08-01 19:42 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Akce, akce a akce, úplně to prýští ze všech stran!
Ten mírný zmatek v hlavě na začátku byl fajn, přesně, co mi zatím chybělo Smiling Pobavila Gaiova reakce s mladým kvítkem, náramně jsi ho vystihl. A Neji, jeho analýza, postřehy - konečně je vidět ten génius, o kterém se vždycky mluvilo.
Dle překvapení si byl Sasori nějak moc jistý, že má Sakuru na své straně a s její ránou nepočítal. Ovšem ten úplný konec je zajímavý, protože jestli správně odhaduju, to řádkování naznačuje dialog, ne jen promluvu jedné osoby. Takže... jsem zvědavá na příště ^^
Kdo ti vlastně dělá betu?

P.S. To víš, že je to dobré xD

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2017-08-01 19:52 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ou, ak záver evokuje dialóg, tak som asi urobil chybu - hneď to opravím.
Sasori skôr nerátal, že by bola proti nemu schopná čokoľvek podniknúť, aj keby chcela (keď sa nad tým tak zamýšľam, tak som ju asi neal nechať priamo zničiť tú jednu bábku na konci ...)
Betu mi robí Lee - nespomínala, že nebude hoci vedela, že cez víkend zrejme pošlem ďalšiu kapitolu ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2017-08-01 20:06 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Jj, teď už to působí jen přerušeně a zdůrazněně. Zmátly mě ty uvozovky. Beru tedy s dialogem zpět kromě toho, že se těším Smiling
Dobrý, u Sasoriho se jen projevuje to, co ani s přerodem v loutku a uniknutí stárnutí ze sebe nikdy nevytřese - totiž to, že je stále v základu jen chybující člověk. To tam lze najít.
No jo no, možná si neuvědomila. Měls tam nějaké chybějící čárky; co jsem rychle viděla, alespoň jsem doplnila, pak Gai s malým g, tak alespoň takhle trošku "zbetováno" xD

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2017-08-01 20:18 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

A to som si myslel, že som už všetkých malých gaiov, nejiov aj sakury poopravoval. Laughing out loud Ďakujem. Ino ti gratuluje!

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...