manga_preview
Boruto TBV 09

Tik

inoshikacho_0.preview.jpg

„Jsem vyřízená!“ postěžovala si dívka a kecla sebou do trávy. Její dva společníci protočili oči v sloup.
„Vstávej, Chouchou,“ nabádal ji blonďatý chlapec a netrpělivě přešlápl. „Máme už skoro hodinu zpoždění. Matka mě přerazí, že jdeme na trénink zase pozdě.“
„Skoro hodinu,“ kývl hlavou střapatý kluk a zul si boty.
„Co to děláš, Shikadaii?“ zoufale zakňučel Inojin, který doufal, že alespoň on bude na jeho straně.
„Zaokrouhlíme to na celou hodinu,“ zívl si a položil se do měkké zeleně.
„Shikadai má pravdu,“ zamumlala dívka s plnou pusou bramborových lupínků, „a naši nás stejně seřvou, tak aspoň ať mají fakt důvod, ne?“ Nabrala si plnou hrst smažené dobroty a druhou rukou se snažila zout si boty jako její společník. Inojin si povzdech, pokrčil rameny a byť neochotně, přesto napodobil své dva nohsledy. Koneckonců proč by se měl dohadovat teď, když velká hádka ho dozajista čeká za chvíli. A nabrat trochu fyzických a hlavně psychických sil jim rozhodně nemůže ublížit.
„A stejně to není naše vina!“ vyprskla rozhořčeně Chouchou, což jí namíchlo ještě více, neb to byly její poslední chipsy.
„Nepřipomínej to,“ utrousil Shikadai a snažil se nevidět v letících mracích infantilní tvary. Když se nad ním ale přehnal třetí Cumulus připomínající hrůzného plyšového medvídka, raději zavřel oči.
„Ani nemusím, vždyť ty sám ještě pořád pohupuješ zápěstím,“ sjela ho dívka a nafoukla tváře.
„Cože?“ podivil se Shikadai a podezřívavě pohlédl na svou pravou ruku. Skutečně mírně kmitala v pravidelném rytmu. Lehce s ní zatřásl, ale nepomohlo to a tak si ji strčil pod hlavu ve snaze ji zatížit. „To je jenom tik,“ zabreptal a v duchu zaláteřil, když se nad ním prohnal houpací koník.
„Budeš moct skládat pečetě?“ strachoval se Inojin, protože představa, že přijdou pozdě a ještě ne stoprocentně připravení, mu naháněla husí kůži.
„Ale jo. Snad,“ dodal po chvíli.
„Snad?!“ chlapcovo zděšení se stupňovalo.
„Kdybyste mě v tom houpání vystřídali, jak jsem vás žádal, tak by se to nestalo.“
„Na mě to neházej,“ ohradila se Chouchou, „já měla co dělat, abych posbírala všechny ty nesmysly, co ta stvůra malá vyhazovala z kočárku.“
„Tebe jsem tím taky nemyslel, mluvil jsem tamhle se čmáralem.“
Inojin si přitiskl skicář k hrudi a ublíženě sledoval stébla trávy u svých skrčených kolenou.
„Nech ho být,“ zastala se ho dívka. „Jen dokumentoval dění, kdyby ten malý křikloun náhodou vypadl z kočárku, jak pořád nacvičoval prostná. Tak aby bylo jasné, že jsme v tom nevinně.“
„Spíš si chtěl šplhnout u Kurenai-san, až jí ty patlaniny jejího požehnaného drobečka bude ukazovat. A vůbec, proč jsme s tím miminem museli na procházku my? To se nemohla postarat Mirai? Je to snad její sourozenec, ne?“
„Mirai má misi,“ špitl Inojin.
„Zase?“
„Jo, Rokudaime jí v poslední době celkem nakládá,“ přispěchala s informací Chouchou a rozhlížela se, jestli na okolních keřích neroste něco k snědku. Po chvíli zklamaně položila hlavu zpět do trávy.
„Tak se měl o toho prcka postarat Hatake-sama osobně,“ povzdechl si Shikadai a přemýšlel, jestli mu jde více na nervy Stratocumulus předstírající dudlík, nebo protivný zvuk šmrdlání štětce po papíru ozývající se po jeho levici. Neboť Inojin neodolal náhlé inspiraci a musel si do svého skicáře načrtnout neúrodné pole se strašákem ve špičatém klobouku, kterak se neohrabaně snaží vyměnit plenku otepi slámy.
„A nebo Boruto! Kurenai-san snad byla sensei jeho matky, ne?“ mudrlantovala dívka a zoufale se snažila nemyslet na kus žvance.
„Co to s tím má společného?“ podivil se Inojin.
„Já prostě nechápu, proč jsme toho pokakánka dostali na hrb zrovna my,“ rozhodila rukama a ještě jednou prošmejdila prázdný pytlík, jestli v něm nenechala alespoň drobeček. Zdrceně proklínala svou předchozí důslednost.
„Naše klany mají za Kurenai-san odpovědnost. Tím i za Mirai a teď i za toho mrňouse,“ trpělivě vysvětloval Inojin dnes již počtvrté.
„A to máme trpět jen proto, že naši rodičové v dávné minulosti něco neprozřetelně slíbili?“
„Tak asi,“ ujistil ji Shikadai otráveně.
„Tak ať si to zlobidlo neposedný příště hlídají oni. Chtěla bych je vidět, jak by to zvládali.“
„A já bych chtěl vidět tebe, jak jim to oznamuješ,“ zabrumlal Shikadai a snažil se nemyslet na to, jak ho otec posledně spoutal stíny a potupně donutil udělat práci, kterou vzdorně odmítal. A dokázal by si poměrně jasně představit, že podobné donucovací prostředky můžou mít doma i u Akimichiů a Yamanaků.
„Už bychom ale vážně měli jít,“ zkusil nadhodit Inojin zodpovědně, když se na delší dobu odmlčeli.
„Něco přes hodinu bude mít podobný efekt jako právě hodina,“ Shikadai se protáhl, procvičil zalehlé zápěstí, které s sebou naštěstí už přestalo škubat, a vrátil ho opět pod hlavu.
„A já jsem konečně našla pohodlnou polohu,“ zavrtěla se Chouchou. „Navíc začal vát děsně příjemný vánek,“ zasněně okomentovala šumící trávu, kdežto Shikadai zpozorněl a velmi neochotně se nadzvedl na lokti.
„Ne, tohle bude spíš dost nepříjemná vichřice,“ utrousil a raději se začal pomalu obouvat.
Nemýlil se. Během okamžiku se nad ním skláněla bývalá elitní kunoichi Suny, která si u nich doma hrála na poslušnou ženušku. Ne, že by se jí to dařilo nějak často.
„Matko,“ pozdravil ji Shikadai nevzrušeně a snažil se ignorovat splašené nemotorné kreace, které jeho týmoví parťáci nacvičovali, když se jim v panice nedařilo vklouznout do sandálů.
„Ty se tu válíš, zatímco já a otec tě hledáme po celé Konoze,“ pokárala ho, ale její slova postrádala obvyklou razanci. Vlastně jako by mu to spíše oznamovala, než že by z něj tradičně chtěla udělat dva hodné chlapce. Tohle Shikadaie poměrně znervóznilo.
„A proč mě sháníš i ty, matko?“ optal se podezřívavě, protože věděl, že ona by raději strávila útrpné odpoledne v hloučku místních drben, než aby se účastnila tréninkové šarády klanů, na kterou měli zpoždění.
„To je rodinná záležitost, tak pojď už a nezdržuj! Otec čeká,“ natáhla k němu ruku, ale on se odtáhl. Něco bylo špatně. Něco bylo hodně, hodně špatně!
„Mám trénink,“ pokusil se vycouvat.
„Neříkej hlouposti a pojď už,“ chytila ho kolem ramen a mírným tlakem ho vedla z louky pryč. Bojácně k ní vzhlédl. Při blízkém pohledu do netypicky, snad až absurdně vlídné a uvolněné tváře, se mu do pravého zápěstí vrátil zlověstný tik.

Poznámky: 

Povídka inspirována obrázkem Aldrig, který byl zařazen do mise a bohužel se na něj nedostalo. Tak alespoň dodatečně Smiling
A zároveň se jedná o mou zdejší dvoustou povídku Kakashi ^_^

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2016-08-23 17:10 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Obrázek mě zaujal už při misi, je tak milý a bezstarostný, ale absolutně jsem si netroufla k jeho textovému ztvárnění. A nakonec jsi ho splnila ty, takže jsem ráda za možnost úžasného počtení z tvé ("kulaté") dílny a hlavně za Chouchou! Ta holka je prostě boží. Až se mi zdá, že svým rozložením spolu s Shikadaiem a Inojinem tvoří mnohem lepší tým než jejich rodiče. FFka má stejnou hřejivou atmosféru jako obrázek Smiling Jen chudáček Chouchou s brambůrkami. A Shikadai... xD
A myslím, že jsem konec pochopila, přece jen ty Shikamarovi s Temari hodně přeješ ^^

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2016-08-23 23:20 | Ninja už: 5336 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

I mě se obrázek moc líbil a doufala jsem, že si o něm budu moct něco milého přečíst. Nu, nepovedlo se, bohužel.
Ač na Shikamara nedám dopustit, tak musím uznat, že jako celkové trio se mi nová generace zamlouvá asi přece jen více. U mě je to ale spíše tím, že Chouchou jsi mě naučila mít ráda, kdežto pro Ino to nikdo neudělal.
Konec jsi odhadla naprosto správně. Tentokrát Temari a Shikamarovi ale přeji v dobrém, kdežto Shikadai bude trpět. Koneckonců je to syn svých rodičů v mé povídce Laughing out loud
Děkuji Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2016-08-12 21:22 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Krásně roztomilá povídka. Smiling
Ta si opravdu zaslouží post tvé 200. povídky. Jen tak dále. Kakashi YES
Jsi prostě holka nad zlato.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, So, 2016-08-13 12:29 | Ninja už: 5336 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Neplánovala jsem ji na post 200, samo to tak vyšlo a jsem za to vlastně i ráda, že dvoustovku má právě tato Smiling
Děkuji Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-08-12 21:12 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Poviedka fajnová a na dôvažok môžeme spustiť diskusiu o tom, kto priviedol Kurenai do druhého stavu tentokrát. Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, So, 2016-08-13 12:27 | Ninja už: 5336 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Ono proč by Kurenai měla zůstat do konce života sama, jen proto, že je mladá vdova. Nicméně diskuzi na téma otec jejího druhého dítěte otvírat nehodlám, ovšem teoriím formou FF se nebráním Sticking out tongue

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Pá, 2016-08-12 20:32 | Ninja už: 5033 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

Tak toto dielo ma zahrialo pri srdiečku. Úplne som z toho cítila ten letný deň oddychu na lúke po 'náročnej' misii a skrývaniu sa pred tréningom. Páčilo sa mi, ako si sem-tam spomenula veci, ktoré sú zobrazené aj na obrázku a tým si obe médiá krásne spojila. Až mi ich bolo ľúto, že museli robiť pestúnky, hlavne chudák Shikadai a jeho zápästie Laughing out loud. A Temari to všetko vierohodne ukončila, zaujímalo by ma čo teda bola tá rodinná záležitosť (aj by som niečo tušila, ale.. neviem Laughing out loud). Vďaka tebe som si konečne aj nejakú fanfiction z Konohy prečítala, mala by som to robiť častejšie.

A v poslednom rade sa ti chcem poďakovať, že si napísala tento fantastický kúsok písmenok, veľmi som si ho užila. Potešilo ma, že si si vybrala môj obrázok už vtedy na misiu, aj keď si ho nikto nevybral (toto bolo úžasná náhrada). No a samozrejme ti chcem ešte dodatočne poblahoželať k narodeninám, veľa šťastia, zdravia a ďalších 200 poviedok Eye-wink Kakashi YES

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, So, 2016-08-13 12:25 | Ninja už: 5336 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Ani nevíš, jakou mám radost, že tě to nezklamalo! Vážně velikou Smiling Myslím, že tu rodinnou záležitost tušíš správně. Koneckonců ji vytušil i Shikadai a onen houpací tik se mu vrátil Laughing out loud Myšlenku zavítat občas do zdejší FF knihovničky jenom podporuju, je tady spousta velmi dobrých autorů, určitě si vybereš Smiling
Děkuji za komentář, který zase zahřál u srdíčka mě a i za přání ^^

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF