manga_preview
Boruto TBV 09

Sladký pach a trpkosť odchodu

anko_10_2007_by_timflanagan-75mini.jpg

SLADKÝ

Jeho smrťou to malo skončiť, no vrátil sa. Zneužil ju k tomu, keď jej dal prekliatu pečať. A ona ho zbožňovala aj keď sa s úškrnom díval na jej bolesti. Sklamanie, bezmocnosť, samota, zúfalstvo. Úteky pred tým všetkým. Nedokáže ho zabiť, ale možno Sasuke. Keď si príde po jeho telo. Alebo nie? Hm, Orochimaru v Sasukeho tele. Fullservis, dvaja v jednom. Labužnícky prešla jazykom po poslednej sladkej guľôčke a zubami ju stiahla z paličky. Nasmerovala ju na správne miesto... a neľútostne prehryzla. Ústa jej zaplavila blaženosť. Kým dokáže vymýšľať perverznosti a vychutnávať dango, nemôže byť zle.
"Ešte jednu porciu!"
*

PACH

Dlho váhal, či podniknúť tento krok, ale nakoniec to nevydržal. Po vojne cítil stále väčšie nutkanie znova objať Hanu a pohladiť po strapatej hlave malého, teraz už vlastne veľkého, Kibu. Spozná ešte ich pach? A ONA? Dôvod, prečo všetko zanechal a radšej utiekol, no zároveň jeden z dôvodov, prečo ho celý čas ťahalo späť. Stále je taká silácka a panovačná? Veľa sa zmenilo. Domy, ľudia, pachy, no mnohé spoznáva. Napríklad pach Anko, sediacej opodiaľ. Nasal vzduch a ustrnul. Vybehol takmer vraziac do vchádzajúcej ružovovlásky. Teraz je to úplne zreteľné. Zacítil Tsume a ešte niečo, z čoho strácal hlavu. Práve hára!
*

TRPKOSŤ

Sedí s miskou danga a mĺkvo hľadí na Anko. Dokáže zabiť Sasukeho, keď bude treba, tak ako to skúsila Anko s Orochimarom? Alebo ho podporí, nech už má akékoľvek zámery? Aj keby to znamenalo koniec Narutovho sna, možno i jeho smrť? Prečo Sasuke požiadal o Hinatinu ruku? Jej vnútorné alterego hovorí, že keby Hinatu odstránila, zachráni svoj i Narutov sen. Hoci za vysokú cenu. O pol hodinu sa stretne s Hinatou v kúpeloch. Ukáže sa, či odolá našepkávaniu vo svojej hlave.
"Ďakujem ti." hlesla a zdvihla sa od stola.
"Nemáš za čo." odvetila Anko bez prekvapenia a schmatla Sakurinu misku.
*

ODCHOD

Ak ostane, konfrontácia je nevyhnutná. Zo Sakurou, ktorá sa ju dnes pokúsila zabiť, alebo s Karin. Naruto bude trpieť a Sasuke siahať na post Hokageho. Musí získať čas pre Naruta i pre seba. Zaregistrovala pri bráne postavu a celé telo jej zmeravelo. Orochimaru! Zmobilizovala sily a aktivovala Byakugan. Akoby z nej padol kameň. Je tu sám. Nemôže ju zabiť, lebo je Sasukeho spojencom a ak sa jej postaví, bude bojovať. Akoby trvalo večnosť, kým prešla okolo neho a opustila Konohu. Nezaregistrovala pohyb, iba sykot. Smeje sa? Odteraz bude čeliť prekážkam denne, až do času návratu. Nadýchla sa a vyrazila. Zbohom!

Poznámky: 

Môj prvý počin mimo misie Smiling

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lightning_Blade
Vložil Lightning_Blade, Po, 2014-05-19 12:26 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 492 | Autor je: Konohamarova chůva

Docela dobrý počteníčko k obědu Eye-wink Co sousto, to jeden dílek - vlastně pididílek Smiling
Mmch, ta písnička je super - a už přesně vím, co vyvolala za nápad u mě Eye-wink Anko a Orochimaru to ovšem nejsou.

"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"



Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2014-05-23 17:02 | Ninja už: 5203 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Začínam byť zvedavý.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Lightning_Blade
Vložil Lightning_Blade, So, 2014-05-24 23:48 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 492 | Autor je: Konohamarova chůva

Trpelivost je znakem kralu a vysadou tech vyvolenych Eye-wink Pockej si a uvidis. Treba budes i prekvapeny Eye-wink

"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"



Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Čt, 2014-05-08 18:24 | Ninja už: 5510 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Dúfam, že tých počinov bude viac^^


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Út, 2014-05-06 16:41 | Ninja už: 4963 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Já chci další!

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza