manga_preview
Boruto TBV 08

Iba pre tie oči?

NarutoShippudenHinata.jpg

"Máte prianie na Tanabatu?" hlesla Tenten lebediac v teplej vode. Vlastne áno, dnes je Tanabata. Ino obrátila zrak k stropu, Hinata k hladine a Karin si so Sakurou vymenili ostré pohľady, no ani jedna neodpovedala.
Od pánskeho bazéna ozval huriavk. Z Narutovho kriku rozumeli len slová Tanabata, Sai, pipík a Sasuke. Posledné dve zapôsobili na väčšinu dievčat v bazéne. Sakura sa zdvihla, siahla po uteráku, vyšla z vody a nenútené si to zamierila k stene, k miestam, kde sa dala v dreve tušiť štrbinka. Karin ju, nestrácajúc čas s uterákom, sledovala.
"To nemyslíte vážne!" skríkla Tenten. "To je perverzné! Hej, povedzte aj vy niečo!" obrátila sa k zvyšku osadenstva bazéna. Hinata sa strhla z myšlienok na Tanabatu a Ino s úsmevom pripravila pečať na Shintenshin, no ani jedna neodpovedala.
Sakura náhlym úderom vyrazila Karin dych a získala čas, aby priložila oko k štrbine. Zazrela v nej modré Narutovo oko a následne to vypuklo ...

"Pre kunoichi nestačí využívať telo iba na taijutsu. Ak chcete uspieť pri špionáži, musíte telo dokonale ovládať a vhodne použiť."
To ich učila na akadémii Suzume a Hinata si, stojac vo nahá vo svojej izbe pred zrkadlom, uvedomovala, že mala pravdu.
"Musíte sa naučiť využívať ľudské pudy, obzvlášť tie mužské, aby sa ich sila stala vašou silou!"
Prečo chcel Naruto nakuknúť do dámskej časti? Čo chceli uvidieť dievčatá je zrejmé, ale čo chcel uvidieť Naruto? Že by...
"K tomu však musíte vopred dokonale spoznať svoje telo, všetky jeho prednosti a reakcie. Zlyhanie v rozhodujúcej chvíli je neprípustné."
Keď Sakura prerazila stenu a začala mlátiť Naruta, Hinata vyskočila a chcela jej v tom zabrániť, zavesiť sa na ňu, ako Karin, alebo jej skočiť do úderu, no vtom jej chlad, ktorý ovanul jej obnaženú pokožku, pripomenul, že je nahá a každý to vidí. Omdlela a Tenten, ktorú netrápilo, že Sakura práve rozbíja Narutovi hlavu, stála pred dilemou, či prv ratovať Hinatu, alebo Ino, ktorá použila Shintenshin a tiež sa bezvládne ponorila do vody. Práve Ino nakoniec Narutovi zachránila život, keď odklonila posledný Sakurin úder na Karin – údajne to nebolo zámerné. Prečo práve ona musí vždy zlyhať? Hinata sa upreto dívala do zrkadla. Bolo by to skutočne také hrozné, keby toto všetci uvideli? Prešla si rukou po tvári, krku a po menšom zaváhaní po prsníku. Bradavka jej takmer okamžite stvrdla a ona panicky uskočila, nahmatala svoju bundu a prehodila ju cez zrkadlo. Pokúsila sa ovládnuť svoj zrýchlený pulz. Prečo?
"Neváhajte zájsť tak ďaleko a hlboko, ako sa len dá. Iba tak získate potrebnú sebadôveru a prevahu v akejkoľvek situácii."
Hinata sa preklínala, že na to vôbec pomyslela, ale teraz už nemôže cúvnuť. Nesmie! Naslinila si ukazovák a prostredník a spustila ruku. Zavrela oči a zaťala zuby. Iba pár centimetrov a ukáže sa, kam až je schopná zájsť.
Miestnosťou sa rozľahlo razantné zaklopanie. "Môžem vojsť?" opýtal sa spoza dverí Hiashi.
Hinate stuhla krv v žilách. Rozochvená strhla svoju bundu zo zrkadla tak prudko, že to spadlo a rozbilo sa. "To je koniec!" preletelo Hinate hlavou než omdlela.
Hiashiho znepokojil treskot skla ako i následné tupé buchnutie. Otvoril dvere a vstúpil do izby. Rýchlym pohľadom zhodnotil situáciu ... a omdlel.

"Hinata-sama, Hiashi-dono Vás očakáva v poradnej sieni," oznámil Koo kľačiac pri dverách, "nasledujte ma, prosím!" Nechcela sa pýtať, hoci ňou lomcovala zvedavosť. Zrazu očervenela. Nie, pre dopoludňajší incident to určite nebude. Prechádzajúc cez dvor, sa pozrela na vychádzajúce hviezdy. Predtým rozmýšľala, čo napísať na svoju modrú ceduľku, ktorá teraz visí na vetvičke pred svätyňou klanu Hyuuga. Aby Naruto skoro vyzdravel? On sa zotavuje zo zranení rýchlo. Aby bola trúfalejšia? To sa zdalo až príliš nereálne. Nakoniec svoje prianie sformulovala inak a dúfala, že na poverách o Tanabate bude zrnko pravdy.
"Prečo ma volajú?" nevydržala nakoniec.
"Hiashi-dono bol požiadaný o Vašu ruku." Hinata zastala a zalapala po dychu. Na toto by v žiadnom prípade nepomyslela. Koo medzitým dorazil ku dverám poradnej siene a obrátil sa smerom k nej. "Ráčte vstúpiť, Hinata-sama."
Dvere sa zrazu stali hranicou. Mala pocit, že ak ju prekročí, nebude cesty späť ale zároveň pevne verila, že ju za nimi čaká naplnenie jej sna. Veď kto by ju asi tak mohol žiadať o ruku? Takmer každý v Konohe vie, že miluje Naruta, po tom, ako sa k tomu otvorene priznala počas útoku Akatsuki. Pri pomyslení na to ju zalialo teplo. Narutove zranenia zjavne neboli také vážne a zoči voči zbytočnej smrti si uvedomil, ako miluje aj on ju a nestrácal ani chvíľu. Takto si to síce rozhodne nepredstavovala, ale predsa začínala mať pocit, že dnešný deň je skutočne zázračný. Vstúpila a hneď ju zarazilo, koľko sa zišlo členov klanu, obzvlášť staršinov Hlavnej rodiny. Podišla do stredu miestnosti a sadla si na pripravené miesto oproti otcovi. Kde je Naruto? V ľavom rade zahliadla Sasukeho, ktorý sa tváril, akoby ho celá táto zišlosť nekonečne otravovala. Hinata sa v sebe potešila a sotva dokázala potlačiť vzrušenie. Sasuke je Narutov najbližší priateľ a prišiel s ním. Dohodnutie sobáša s niekym mimo klanu je predsa len nezvyčajná udalosť, preto je tu toľko významných členov klanu. Kde je však Naruto? Aktivovala by Byakugan, no vedela, že by to bolo nanajvýš nevhodné.
"Hinata-san!" oslovil ju dôležito staršina sediaci po pravici jej otca. Prečo nie jej otec? "Dostalo sa mi tej cti oznámiť Vám, že klan Hyuuga bol požiadaný o Vašu ruku a po dôkladnom zvážení klan tejto žiadosti vyhovel." Hinata nasucho prehltla. "Tento deň sa stane významným v histórii nášho klanu, lebo dnes dochádza skrze Vás, Hinata-san, k slávnemu spojeniu starobylého, mocného a vznešeného klanu Hyuuga s porovnateľne vychýreným ..." Sasuke sa nespokojne pomrvil, "...klanom Uchiha!"

Hinata kľačala s čelom položeným na zemi a prstami zaborenými do koberca, na ktorý jej tíško padali slzy. Na nič iné sa nezmohla. Ticho v miestnosti prerušil staršina. "Hinata-san, verím, že si uvedomujete, akú veľkú službu preukážete svojmu klanu so zväzkom s Uchiha Sasukem?"
"Uráža ma, keď tu manželstvo so mnou prezentujete ako obeť pre klan!" vybuchol úplne netaktne Sasuke.
Hiashi sa pozrel na Kooa a ten sa ponížene vrhol pred Sasukeho.
"Prosím Vás, Sasuke-sama, nevysvetľujte si zle slová, ktoré odzneli. Ani náhodou sme nechceli povedať, že by pre Hinatu-sama nebola česť vydať sa za Vás, práve naopak, snažíme sa jej pomôcť spracovať emócie, ktoré v nej vyvolala tá nečakaná pocta."
Hiashi a staršinovia dôstojne kývli hlavou na znak súhlasu s týmito slovami. Sasuke už počul kadečo o tom ako Hlavná rodina zneužíva Vedľajšiu rodinu, ale z toho, čoho bol práve svedkom mal divný pocit v oblasti žalúdka. Toto je ďalšia z vecí, ktoré sa musia zmeniť.
"V poriadku, v tom prípade by som zatiaľ prenechal svoju snúbenicu Vašej starostlivosti a ďalšie detaily by sme mohli prejednať až neskôr. Beztak je už dosť neskoro."
Hiashi súhlasne prikývol a postupne sa prítomní začali rozchádzať.
Hinata kľačala s čelom položeným na zemi a prstami zaborenými do koberca, na ktorý jej tíško padali slzy. Na nič iné sa nezmohla.

Sasuke na ceste domov zastal a pozrel sa na hviezdy. Tanabata, deň, kedy sa Orihime a Hikoboshi stretnú, deň, kedy sa plnia priania. Až na pár drobností všetko vychádzalo podľa jeho plánu. Aktivoval Sharingan. "Vylez! Prečo ma sleduješ?"
Hinata vykročila z tieňa. "Nie ja tebe," na okamih zaváhala, "ale ty mne dlhuješ odpoveď, Sasuke-kun! Prečo?"
"Aha, tak! Nehľadaj za tým nič osobné. Sharingan je sila vykúpená utrpením...a zatratením. Ak by som ho predal svojim potomkom v jeho terajšej podobe, bol by som prekliaty. Ale nebolo to vždy tak. Všetky dojutsu pochádzajú z jedného zdroja a ja sa k nemu chcem vrátiť. Klan Hyuuga je prehnitý, ako bol toho času klan Uchiha, ale jeho oči sú bez poškvrny. Potrebujem tie oči, aby som obnovil klan Uchiha v novej podobe a podporu vplyvného klanu Hyuuga, aby som ako Hokage zmenil Konohu."
"Ale prečo práve ja? Ja a Naruto..."
"Naruto ma nezaujíma a ani teba by nemal. Je to iba prelud, ktorý voľakedy mohol byť užitočný, no teraz ťa už zvádza z cesty a bráni ti urobiť to, čo by si skutočne mala. Po Narutovom boku by si nikdy nedokázala nič zmeniť, lebo on v skutočnosti nevie, ako dosiahnuť to, o čom sníva. Ja áno! Viem to, lebo som sám prešiel niečim podobným, keď som sa hnal za pomstou. Mala by si mi byť vďačná."
"Prečo myslíš, že práve toto ja potrebujem?"
Sasuke sa usmial, siahol pod košeľu a vytiahol pred Hinatou modrú cedulku. To je predsa ...
"Nikdy si nebola skutočne slobodná. Tvojou úlohou bolo vždy plniť očakávania klanu a keď si sa ukázala byť slabá, bola si odstrčená ako odpad. Až doteraz, lebo teraz ťa potrebujú, teraz si pre nich skutočne hodnotná. Ale môžeš dosiahnuť ešte viac, ak sa ku mne pridáš – môžeš zmeniť klan Hyuuga ... a zabrániť, aby Hanabi čakal podobný osud. Poď ku mne a postav sa na moju stranu."
Hinata pristúpila k Sasukemu a vytrhla mu lístok s jej prianím.
"Nemáš pravdu, nie toto ja chcem. A aký výber, keď si sa už o všetkom dohodol s predstaviteľmi klanu." aj s mojím otcom, preletelo jej hlavou. "Prečo práve ja?" skríkla "Nie som predsa jediná!"
"Má to svoje dôvody." odsekol Sasuke a tmu preťalo svetlo Sharinganu. "Skutočne na tvojom rozhodnutí nezáleží, ale keď na to pristúpiš dobrovoľne, bude ťa to menej bolieť."
Hinata zakolísala a oprela sa chrbtom o múr. Sharingan jej prepaľoval a paralyzoval myseľ ešte dlho po tom ako Sasuke odišiel, no postupne sa predsa len dostali na povrch najprv jednotlivé slovká a následne celé vety, až sa otriasla a uprela pohľad na hviezdy. Tanabata končí, ale hviezdy sa o rok znova stretnú. Ona už nádej nemá a spomienky na dopoludňajšie udalosti sú ako záblesky stratenej mladosti.
"Keby si tu tak bol. Čo by si robil na mojom mieste, Neji-niisan?" opýtala sa tíško hviezd.

Čepeľ prerezala Hinatinu tepnu a ona, zaliata krvou, uprela zúfalý pohľad na svoju vrahyňu. Podobné výjavy neustále premietalo v Sakurinej hlave jej vnútorne alterego, ktoré sa po Sasukeho návrate do Konohy vrátilo v znepokojivej podobe. Nemohla uveriť, že pred všetkými špehovala Sasukeho a že zaútočila na Karin, hoci je protivná. Sama seba presviedčala, že Hinata za nič nemôže, že je iba obeť.
Tak prečo? Prečo teraz držím Hinatinu hlavu pod hladinou? Už sa nebráni, vlastne sa vôbec nebránila, iba žmolila v rukách modrú ceduľku. Utopila som ju?
Od vchodu sa ozvalo skríknutie – to Ayame práve prišla k bazénu. Sakuru prepadla panika. "Odstráň svedka!" ozvalo sa jej v hlave.
"Vďaka Sakura, že mi pomáhaš s tréningom." povedala Hinata tak nečakane, až sa Sakura strhla. Znelo to presvedčivo, no Ayame sa aj tak obrátila a zmizla.
"Prepáč Hin, vysvetlím ti to."
"Ja ťa chápem!" povedala Hinata neosobným tónom a začala si žmýchať z vlasov vodu. "Vždy som ťa pokladala za silnú a cieľavedomú. Závidela som ti to, ako aj že si trávila toľko času s Narutom."
Chudera Hinata, iste je veľmi rozrušená, mala by som ju uchlácholiť, pomyslela si Sakura a objala Hinatu. Tá bez rozpakov priľnula k jej telu.
"Výborne," mädlila si ruky Vnútorná Sakura, "tento incident sa podarí zahladiť a najbližšie to dokonám."
"Ale to samo osebe nestačí, Sakura-chan."
Hinatino zovretie stále silnelo.
"Navzdory všetkej svojej sile si stále nešťastná, lebo je tvoj život podriadený rozhodnutiam iných." Sakura pevne pritisnutá k Hinate prekvapene cítila, že jej tep je rovnomerný, bez známok vzrušenia a že sa Hinatina ruka kĺže po jej chrbte smerom nahor.
"Preto sa vydám inou cestou."
Hinata zrazu schmatla Sakurine vlasy a trhla nimi tak, aby sa jej dívala priamo do očí. Sakura ešte nikdy nehľadela z takej blízkosti do aktivovaného Byakuganu a pálivý chlad tých očí jej prenikal až do končekov prstov, hoci stála po stehná v teplej vode.
"A ak sa mi do tej cesty postavíš, alebo akokoľvek ublížiš Narutovi," odmlčala sa, no nešlo o zaváhanie a s ešte väčším dôrazom pokračovala, "ak to ešte niekedy urobíš, zabijem ťa!"
Nikto nebol svedkom tejto scény, iba na hladine plávala modrá ceduľka s nápisom: CHCEM ROZHODOVAŤ O VLASTNOM ŽIVOTE.

Poznámky: 

EDIT: Vyšlo už aj pokračovanie z pera Lightning_Blade Ve jménu cti

4.4
Průměr: 4.4 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2014-03-06 19:57 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Já ti nevím, podle mě je to prostě zmatené až moc. Proměna Hinaty je moc skoková, ale i tak to je relativně uvěřitelné.
První scéna je celkově nejlepší, tohle ty umíš. Ten zvrat s dohodnutým sňatkem, kde to úplně mění náladu je supr, ale pak ten Sasukeho proslov se podle mě moc nepovedl. Působí to jako když záporák v béčkovém filmu vysvětluje polomrtvému hrdinovy svůj plán. Navíc to postrádá zakončení.
Nakonec scéna se Sakurou je tam strašlivě násilně přiřazená.
Celkově to samozřejmně patří k těm lepším povídkám, ale zaostáváš za svým standartem.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2014-03-06 22:08 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 6228 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Možno to bude tým, že predošlé poviedky som vsúval do minulosti a nachádzal som použiteľné vedľajšie postavy, kdežto tu je hlavná váha na postavách hlavných (Hinata, Sasuke, Sakura) a aj to konkrétne, ako by sa mohli v blízkej budúcnosti zmeniť a prečo. Ako som z posledných dvoch komentárov postrehol, tak jeden z hlavných zámerov - postupne zmeniť atmosféru z veselej na temnú - mi aj celkom vyšiel, ale zámer presvedčivo preformovať hlavné postavy až natoľko nie. Možno to bolo príliš ambiciózne a poviedku obmedzenú na 12000 znakov.

Scéna so Sakurou mala tri hlavné dôvody. Jednak záverečný impulz - mohol som v tejto scéne ukázať Hinatin prerod v porovnaní so začiatkom: zaváhanie-nezaváhanie; hamblivosť-bezrozpakovosť; pasívna obrana - preventívna agresia.
Druhým dôvodom tejto scény bola akási odpoveď na otázku, ktorá ma napadla pri vymýšľaní príbehu, že ako by mohla na udalosti zareagovať Sakura (na toto už ale bolo dosť málo miesta). Popri tom by bola zaujímavá i reakcia Karin, no tú som na ten čas, spolu s Narutom zámerne vyradil z hry. Eye-wink
No a nakoniec vniesť do hry Vnútornú Sakuru, ktorá mi strašne chýba a ktorá by mohla mať grády, keby sa mi podarilo vytvoriť natoľko hororovú atmosféru, ako som pôvodne plánoval.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2014-03-02 21:35 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2014-03-02 22:22 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 6228 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

S nekonzistentnosťou začiatočných scén so zvyškom som rátal a išiel som do toho (dúfajúc v šokujúci účinok Eye-wink). Pravdu povediac som prešiel nakoniec Fňuiným sitom práve vďaka prvému odseku, lebo ďalej by už bolo slovo Tanabata sústredené len okolo Hinaty, čo by vraj bolo v rozpore s podmienkou č. 4 Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Lightning_Blade
Vložil Lightning_Blade, So, 2014-03-01 18:42 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 492 | Autor je: Konohamarova chůva

Mno, nejak nevim, co vlastne k tomu napsat. Na tvou povidku - podle reakci a komentu k zadani plus tvemu prohlaseni, jak si ready a mas problem splnit zadani tim, ze jsi nad horni hranici povolenych znaku - sem se dost tesila. Jenze ted se tak trochu citim okradena nebo spis osizena. Nevim proc, ale cekala sem neco jineho Sad Osobne se klidne priznam k tomu, ze sem zadani mise dost podcenila. Mela sem za to, ze to bude brnkacka bo bylo presne dano, jak to ma vlastne vypadat ve finale. Opak byl pravdou. Nebylo to snadne ani omylem a vymyslet neco originalniho a nezabrednout do stereotypu (at uz paroveho ci dejoveho) bylo neskutecne tezke. V jistem ohledu se tve povidce rozhodne nemuze uprit originalita napadu, tu bezesporu ma. Na druhou stranu ani u jedne predesle povidky z teto mise se mi nestalo, ze bych ji musela cist 2x a na etapy. Jak uz sem rekla, fantazii mas, ale tato tvoje povidka na me pusobila jako utok "citoveho" upira. Pripadam si vysata az do morku kosti a vycerpana prestoze mi povidky (a to i ty plne na negativni emoce) obvykle silu a energii navraci. I tak diky - zajimavy pohled na svatky v exoticke destinaci Eye-wink

"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"



Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2014-03-02 22:02 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 6228 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nuž ak mám parafrázovať dnešný diabolský preklad mangy - naše OS zjavne nie sú kompatibilné, keď ti to pri načítavaní tohoto softwaru padá. Eye-wink problému sa dalo vyhnúť predošlou inštaláciou diagnostického programu Iba pre jej oči ... a balíka nástrojov Láska, sv*ňa a iné pohromy.
Každopádne som rád, že sa ti nápad páčil. Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, So, 2014-03-01 17:19 | Ninja už: 5491 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Páči sa mi netradičné poňatie Tanabaty, aj jednoduchosť - taká oddychovka. Ten Sakurin pohľad bol trochu mätúci, musela som si to prečítať 2x aby som poriadne pochopila, čo sa tam stalo, udalosti sa prekrútili príliš rýchlo. V istých častiach si mi pripomenul písanie MaStara, hlavne ten začiatok Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2014-03-01 17:33 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 6228 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

To so Sakurou bol zámer Eye-wink Bol by som to možno rozpísal aj podrobnejšie a dať Vnútornej Sakure viac priestoru, ale to vieš - iba 12000 znakov Smiling

Vďaka za komentár a toho MaStara si možno pozriem Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2014-03-01 17:03 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Bolo to zvláštne, na začiatku ma to tak zarazilo, že som rozmýšľala, čo to tu robí. Ale potom som len kývla rukou.
No dosť ma to miatlo, bolo to také poprehadzované aspoň pre mňa, občas som sa nevedela zorientovať kde je hore a kde dolu.
No asi si to potrebujem prečítať ešte raz.
Na začiatku som mala dojem, že slovo Tanabata si tam natískal. Ale potom neskôr to už bolo také pozvoľné a v poriadku. Smiling Tanabatu si poňal naozaj netradične a o to lepšie to je Smiling Pekne.
Okrem toho Sasuke a Hinata sa mi k sebe istým spôsobom hodia, čo je určite poznať aj na mojej poviedke, takže ma to len potešilo.

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2014-03-01 17:27 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 6228 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Áno, poňal som to dynamicky a kaskádovito, namiesto voľného plynutia, ako je to u ostatných vydaných poviedok - u nich zasa práve toto vadilo mne. Smiling
Začiatok je viac menej z jedného drabble, ktoré som nakoniec nevydal a na to som nadviazal zvyšok deja - aby som vytvoril kontrast medzi príbehom pred a po "pytačkách" Smiling Očakával som, že to nemusí sadnúť každému.

Pôvodne som mal slová Tanabata koncentrované okolo Hinaty, čo sa nepáčilo Fňu, tak som musel poprehadzovať a do prvého odseku sa dostalo o jedno viac, než som plánoval Laughing out loud S týmto budú mať iste problémy aj iní Eye-wink

Vďaka za komentár. Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele TheMissUzumaki
Vložil TheMissUzumaki, So, 2014-03-01 15:21 | Ninja už: 4783 dní, Příspěvků: 400 | Autor je: Prostý občan

Wow. To bolo zaujímavé. Smiling Dobrý nápad aj myšlienka. Odo mňa 5/5. Kakashi YES