manga_preview
Boruto TBV 09

Zrození hrdiny, díl 016 - Mise Tsunade

„To je ale díra,“ neodpustil si Naruto okomentovat, jak na něj polorozpadlé domky, u kterých stáli, působili, ačkoliv kolem bylo plno místních.
„Ne tak nahlas!“ sykla k němu Sakura.
Lidé se na ně netvářili zrovna přívětivě.
„Řekněte nám, kde najdeme Tsunade, a my rychle vypadnem,“ nabízel Naruto a trefil se i v tom, co požadovali, ale nic říct nechtěli.
„Podíváme se po ní sami,“ zavelela Sakura a šla hlouběji do vesnice.
Naruto, Hanabi a Naoki ji následovali, stejně tak i všichni místní.

„Co zase máte, Kakashi?“ zeptala se podrážděně, když ji Hanabi přivedla do Hokageho pracovny, „Další podezření?“
„Uklidni se Sakuro,“ nabádal ji Kakashi, „budeš součástí týmu, který nám do všeho vnese trochu víc světla.“
„Ale …“ chtěla začít odmlouvat, pak si uvědomila, jak ji vždy štvalo, když takto spustil Naruto.
„Hai!“ rezignovala.
„Zpráva předána!“ oznamoval Naoki při svém příchodu.
Na zádech mu visel Naruto, který vykřikoval, že Saburoua předal Ibikimu.
Kakashi rozbalil mapu a ukázal na ne moc vzdálenou vesnici jižně od Listové.
„Mohli byste tam být ještě do večera. Navštívíte naši známou, která se tam usadila,“ dodal k tomu.

„To není možné, to je …“ upozorňoval Naoki své společníky na muže v černé vestě s bílými ornamenty, který se proplétal davem.
„Ty šmejde!“ vyjekl Naruto, když ho spatřil a rychle se prodíral k němu.
Speedo před nimi prchal pryč.
„Já tě dostanu, haj*le jeden!“ přidal Naruto po chvíli další výhružku.
„To říkáš mně?“ chytil se toho černovlasý výrostek, který mu se svou bandou tvořenou místními hospodskými povaleči zablokoval cestu.
„Uhni!“ zařval na něj ve vzteku Naruto, ale nikdo se ani nepohnul.
Speedo jim zmizel z očí.
„Tady nejseš v tý tvý skrytý vesnici, kde tě všici poslouchaj, ninjo!“ dal se do řeči šéf bandy, „Toto je naše vesnice a platí tu naše pravidla!“
„Jo jasně,“ odbyl ho Naruto a chtěl ho odstrčit, aby mohl pronásledovat Speeda.
Černovlasému vůdci se to nelíbilo a chtěl Naruta ztrestat železnou tyčí, kterou svíral v ruce. Rozmáchl se a směřoval svůj úder na hlavu. Naruto zachytil tyč levou rukou a v pravé už roztáčel rasengan.
„Na co čekáte, zabte je!“ poručil své bandě těsně před tím, než odrotoval po zásahu rasenganem pryč a vzal s sebou dva kumpány, kteří mu stáli za zády.
Čtveřice, která zůstala na nohou a původně měla v plánu Naruta zmlátit, mu uvolnila cestu.
„Pro těch pár šupů tady nechcípnu,“ odůvodnil svoje počínání jeden z nich.
„To vás navedl Speedo, abyste se nám postavili?“ uhodila na něj Sakura.
„To je jedno, Sakuro!“ nenechal ho Naruto promluvit, „Musíme za ním!“
Sakura přesto čekala na odpověď.
„Co já vím, jak se jmenoval, byl celej zamaskovanej v černým, hodil nám prachy a ukázal na vás!“
„Oni jsou tu taky?“ vypadlo z Naokiho.
Naruto už nevydržel stát na místě a vyrazil směrem, kterým utíkal Speedo, ostatní s mírným odstupem za ním.

„Před námi jsou dva ninjové,“ zakřičela Hanabi, aby to slyšel i Naruto.
„Zpomal!“ zavolala na něj hned v zápětí Sakura, „Musíme jednat jako tým!“
Na okamžik to vypadalo, že se její slova minula účinkem. Tak dlouho trvalo jeho vnitřní přemáhání, poté se nechal dohnat.
„Jak to, že vidíš jenom dva? To ho snad pronásleduje jenom jeden ninja?“ podivoval se Naoki.
„Speeda jsem ztratila už dávno ve vesnici, utekl moc daleko. Ti dva ho sledují, alespoň to předpokládám, protože od začátku uhánějí stejným směrem,“ vysvětlovala Hanabi, „nebudou to ale moc dobří stopaři, protože postupují celkem pomalu. Za chvíli je máme, ale Speeda už asi nedoženeme!“
„To ne!“ nehodlal se s tím smířit Naruto a opět přidal.
„Tady musíme doleva!“ zavolala opět Hanabi a spolu se Sakurou a Naokim změnili směr.
Naruto si konečně uvědomil, že hnát se za nimi sám nemá cenu. Netrvalo dlouho a dostihli je.

Naruto byl natolik netrpělivý, že nepočkal na Naokiho, aby na ně vyslali své zkombinované jutsu, a zahájil souboj sám.
„Fuuton: Atsugai no Jutsu“
Větší ninja v černém poslal jako odpověď ohnivé jutsu. Narutova technika ho posílila a všechno se to řítilo zpátky na ninjy z Listové.
„Proč jednou nedokážeš počkat?“ vyčítala mu Sakura při úskoku do bezpečí.
Rozdělilo je to na dvě dvojičky, Naruto se Sakurou a Naoki s Hanabi byli od sebe zhruba dvacet metrů.
Naoki se do souboje zapojil také.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu“
Jeho ohnivou kouli vyrušila vodní střela menšího ninjy. Sakura s Hanabi se na sebe podívaly, musely to vzít do svých rukou a prsty na rukách si ukázaly, jak budou pokračovat.
„Dejte si tentokrát záležet a zaměstnejte je, ať se k nim můžeme dostat!“ špitly dívky svým partnerům.
Naruto s Naokim vyskočili k sobě ve stejný čas a tentokrát dokonale synchronizovaní zopakovali svá jutsu.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu“
„Fuuton: Atsugai no Jutsu“
Výsledek se nedal porovnávat s jejich předchozími samostatnými pokusy. Vodní střela menšího ninjy nemohla obří oheň zastavit. Ninjové museli uskočit a při tom se rozdělili. Přesně jak Sakura s Hanabi plánovaly. Každá teď měla proti sobě jednoho nepřítele, dezorientovaného z předchozího útoku. Hanabi se do toho svého, menšího, okamžitě pustila v tradičním Hyuuga stylu. Sakura stála se sepjatýma rukama asi tři metry od většího ninjy, který se také nehýbal a díval se na ni.
„Sakra! Co to tam dělá?“ rozčiloval se Naruto a spolu s Naokim k ní spěchali.
Dobře mířená rána na srdce ukončila Hanabin souboj i život jejího protivníka. Ve stejný okamžik se sesunul i druhý ninja. Sakura si oddechla, první ostrá zkouška dopadla výborně.

Sakura se dala na odchod z Hokageho pracovny, ve které dočasně úřadoval Shikaku.
„Počkej ještě!“ zastavil ji, „Kakashi ti tady nechal tohle.“
Sakura se vrátila ke stolu a převzala od Shikaka přeložený kus papíru, na kterém bylo napsáno:

pro Sakuru

„Prý když budeš mít čas,“ dodal Shikaku.
Sakura přelétla dva řádky, které na něm byly napsány.

Sakuro, domluvil jsem ti lekce u Kurenai, pokud máš
stále zájem rozvinout své schopnosti, zastav se u ní, Kakashi

Pousmála se.
„Děkuji, stavím se u ní.“

„Genjutsu!“ zodpověděla Narutovi otázku, kterou nestačil vyslovit.
„Jenom spí,“ dodala, „vezmeme ho s sebou!“
„Jsi skvělá, Sakuro-chan!“ lichotil ji Naruto.
„A co já?“ urazila se Hanabi.
„Jo, jo, všichni jsme skvělí!“ zahrál to Naruto do autu a šel se podívat na mrtvého ninju.
Ostatní mezitím prohledali toho spícího, svázali ho, zkontrolovali, zda nemá v ústech sebevražednou pilulku, a probudili ho.
Vydali se zpátky do vesnice hledat Tsunade. Nemělo smysl hnát se za Speedem, chyběl jim v týmu zkušený stopař.

Do vesnice se vrátili už za tmy, většina lidí byla ve svých domovech a ti, kteří se potulovali venku, se raději ninjům vyhýbali.

„Jakou známou?“ chtěl vědět Naruto.
„Tsunade!“ vyslovil konečně Kakashi její jméno.
Už to byla celkem dlouhá doba, co o ni slyšeli naposled.
„Pátá Hokage?“ vyhrkli překvapeně Hanabi a Naoki.
„Vy jste celou dobu věděl, kde je?“ vrhla se na něj Sakura.
„Ano,“ přiznal Kakashi, „já, Shizune a pár ANBU, kteří ji tam doprovodili!“
„Ale proč jste s jejím zmizením dělali takové tajnosti?“ nemohla pochopit Sakura, „Vždyť si lidé šuškali, že jste ji odstranil, aby Vám nepřekážela na postu Hokageho.“
„Bylo to její rozhodnutí a já ho plně respektoval. Kvůli jejímu bezpečí to tak bylo dokonce lepší,“ vysvětloval Kakashi, „po útoku Peina ztratila hodně sil, už se nedokázala regenerovat …“

Zastavili se u domu, ze kterého vycházel zápach, jako by v něm hořelo. Dveře byly vykopnuté, vešli dovnitř. Na jejich volání nikdo neodpovídal. Hned v předsíni Naoki přes něco přepadl, světlo baterek odhalilo mrtvého maskovaného ninju. Sakura ho zběžně prohlédla, na jeho těle našla šrámy stejné jako měl Kiba a Akamaru po souboji se Speedem. Smrtelná rána vypadala jako u Leeho, srdce bylo probodnuto třemi hroty blízko u sebe. Nebylo pochyb, tady začala honička mezi Speedem a maskovanými ninjy. Naruto a Hanabi už mezitím baterkami prozkoumávali další místnosti.
„Určitě tu někdo použil katon a poté suiton, aby to uhasil a nevzbudil zbytečnou pozornost,“ konstatovala Hanabi.
„Co se tu stalo?“ štěkl Naruto na zajatce, kterého táhnul s sebou.
Ten ale nepromluvil.
„Sakra, do čeho jsem to stoupla?“ huhlala Hanabi a posvítila si pod nohy.
Stála v zasychající kaluži krve, kousek od nohy leželo tělo bez hlavy, ze kterého všechna krev vytekla.
„Tady sedí v křesle nějaká stařena,“ zavolal Naoki z druhého koutu místnosti.
Všichni se k němu seběhli a zkoumali ji svými baterkami, v hrudníku měla zabodnutou kunai.
„To je přeci …“ rozpoznal Naruto osobu v křesle.
Ruce se mu třásly vztekem, liščí rysy ve tváři se prohloubily, oči zčervenaly, špičáky a nehty se mu prodloužily a začala ho obklopovat červená chakra.
„Haj*le!“ zařval a praštil zajatce, který proboural několik stěn, než vyletěl na dvůr.
Sakura se slzami v očích chytila Naruta a zatřásla s ním, aby se vzpamatoval. Nepomohlo to, červená chakra ji pálila na rukou. Proplesknutí už bylo účinnější, Naruto přišel k sobě a červená chakra zmizela. Narutovi vyhrkly slzy z očí, objali se se Sakurou a tiše vzlykali.
„Je mrtvej!“ zavolala Hanabi ze dvora.

Poznámky: 
4.809525
Průměr: 4.8 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2023-08-29 07:39 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia Obl: No to teda dopadlo ... každopádne mám stále intenzívnejší pocit, že tým zrodeným hrdinom z názvu príbehu by mohol byť Speedo a že môže byť v nejakom vzťahu s Tsunade. O chudákovi Kakashim majú v Konohe o dosť horšiu mienku, než by sa zdalo, ak sa šušká, že dal Tsunade odstrániť, hoci aj to môže byť súčasť tej "medzinárodnej" siete intríg.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2011-02-15 01:20 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Chudák Tsunade.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2010-03-26 20:42 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač


Ale jinak mocinky povedená celá série Smiling Nádhernej nápad a úžasně spracováno Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, So, 2010-03-27 00:02 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

akai: tak dlouho jsem na Kishimotovo rozhodnutí nemohl čekat Eye-wink a děkuju

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele nowoten
Vložil nowoten, Út, 2010-03-02 15:50 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

aaa priste pis do spoileru sakra...

Obrázek uživatele Steisky
Vložil Steisky, Po, 2010-02-15 15:22 | Ninja už: 5330 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

super Laughing out loud jen tsunade nemusela umřít Sad ale i tak je to nádhera Kakashi YES

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Ne, 2010-02-14 19:26 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

konečně sem se dostala k netu... a jako první vždy musím zamířit k nejnovějším FFXD
a co se děje týče, škoda že Naruto přišel k sobě, bylo by super, kdyby tam ještě někoho zabilXDXDXD a chudák Tsunade Sad škoda že už tam nebude... ale stejně se mi ten díl líbil Smiling

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Po, 2010-02-15 12:46 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Klice-chan: kdyby nepřišel k sobě, tak by to musel odnést někdo z tria Sakura, Hanabi, Naoki a to jsem nechtěl Eye-wink

Namikaze Naruto: díky, no nemusela, ale pro celkovou zápletku je to lepší

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Út, 2010-02-16 16:24 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

mě by to nevadiloXD nikdo z nich není můj oblíbenec, takže by mi to bylo šumafukXXXD*přemýšlí, esi ten koment není trochu krutejXD*

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Ne, 2010-02-14 14:46 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

fanboy: pár dílů bylo delších, ale tohle je takovej průměr (první dva díly byly rozhodně kratší)
crael-kun: jak už jsem někde psal dřív, tak tohle není humorná série Eye-wink
luccca: popravdě řečeno jsem ji původně ani odstranit nechtěl, ale jak jsem to psal, tak jsem si uvědomil, že to tak bude lepší
Aniqua: tady nemá smysl nic tajit, opravdu to byla ona
Sarinth: no možná ju Kishimoto taky poposune (časem Smiling)

díky za komentáře a pokud bych příští týden nevydal další díl, tak je na vině olympiáda, sportu zdar Smiling

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Sarinth
Vložil Sarinth, Ne, 2010-02-14 13:04 | Ninja už: 5310 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

moc pěkně si nechal Naruta vypěnit Smiling ... a pěkné posunutí Sakury ... ale asi si nás mohl s Tsunade napínat o díl dýl Smiling ... jinak pěkné jako vždy

R.I.P
Jiraiya "Ero-sennin" 自来也
Namikaze "Konoha's Yellow Flash" Minato 波風ミナト

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, So, 2010-02-13 22:33 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Tak toto som teda nečakala .
Laughing out loud Ako sa nám to zauzlilo .
Chudák Tsunade ... keď to teda bola ona Smiling .
Nechcem robiť unáhlené závery - ty vieš prekvapiť - Ale asi to ona naozaj bola Sad .
No asi sa budem opakovať , ale zasa super dielik Smiling Smiling Smiling .
Teším sa na ďaľší Smiling Smiling Smiling .
Arigatou Eye-wink Eye-wink Eye-wink .

Obrázek uživatele luccca
Vložil luccca, So, 2010-02-13 22:27 | Ninja už: 5451 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

no jestli je to s tou Tsunade opravdu tak, tak tos mě moc nepotěšil... sice moc pěkný vysvětlení, co se s ní stalo po Peinově útoku, ale takhle rychle se jí zase zbavit, jen co to vypadalo, že se zapojí do příběhu Sad ale stejně se mi líbí, jak využíváš různý vrátka a nezodpovězený otázky, co nám Kishi zatim nechal (Tsu, Sakura a genjutsu,...).... až na můj subjektivní nesouhlas musím opět říct, že to bylo skvělé Smiling

Obrázek uživatele fanboy222 SVK
Vložil fanboy222 SVK, So, 2010-02-13 21:43 | Ninja už: 5283 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Si ju fakt nechal skapat no pekne to by som necakal super ako vzdy len nebyvali prve casti dlhsie?

GTA IV,CRYSIS,EMPIRE,gears of war and many more are BEST GAMES IN PRESENT AGE TRY them
KISAME HAVE TO ALIVE , BELIEVE IT HE´S BEST

Nechce sa mi, teda som...

Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, So, 2010-02-13 22:01 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

pekna cast , tento krat to nebolo vtipne ale aj tak ta musim pochvalit Smiling