manga_preview
Boruto TBV 09

Zrození hrdiny, díl 010 - Poslední brána otevřena

Gai toho rána nebyl ve své kůži, v noci se mu zdály děsivé sny, několikrát se vzbudil celý zpocený. Většina snů končila Kakashiho drtivým vítězstvím v Gaiových nejsilnějších disciplínách, ale těsně nad ránem se mu zdálo o jeho studentovi. Jak ho prvně potkal, jak mu ukázal krásu taijutsu a vychoval z něho silného ninju. Nádherný sen to byl dokud Lee nepronásledoval jednoho padoucha, který na trhu ukradl slepici …

„Okamžitě ji pusť!“ zakřičel Lee na zloděje, když ho konečně dohnal.
„Zase ty,“ nelíbila se zločinci jeho přítomnost.
Zastavil a položil slepičku na zem.
„Nikam nechoď, hned jsem u tebe!“
Zmizel.
„Sakra, kde jsi?“ lekl se Lee.
Hrudí mu projela ostrá bolest, vyplivl trochu krve.

Gai vyskočil z postele, vyběhl z domu naboso jen v noční košili a čepičce s bambulkou. Lee nebyl doma. Gaiovi se úzkostí sevřelo srdce.
„Že by s Naokim trénovali až do rána?“ napadlo ho.
Rozběhl se po vesnici a kolemjdoucích se vyptával, zda Leeho neviděli. Negativní odpovědi ho sráželi ještě víc.
„Snad mu Kakashi nepřidělil misi,“ zhrozil se.
Doběhl do Kakashiho pracovny, byla prázdná, kolem stolu byly poházené papíry, se kterými si pohrával vítr vnikající dovnitř rozbitým oknem.
„Hokage je v nemocnici, během noci na něho někdo zaútočil,“ informoval ho ninja, který se chystal v pracovně uklidit.
Vyrazil do nemocnice, Kakashi ještě spal, ale jakmile s ním Gai zalomcoval, rychle se probral.
„Kde je Lee?“ vypálil na rozespalého Kakashiho.
„Poslal jsem ho za tím útočníkem,“ v klidu mu odpověděl.
„Samotného?“ šílel Gai.
„Ne, byl s ním Naoki a přidali se k nim Kiba, Shino a Hinata. Pakkun mně hlásil, že ztratili jeho stopu a že tam chtěli přespat.“
„Kde to bylo?“ naléhal Gai.
Kakashi se natáhl po noži, který ležel na stolku u ovoce, řízl se do palce a poskládal pečetě.
„Kuchiyose no Jutsu“
„Zdárek Kakashi,“ uvítal ho Pakkun, „co se zase děje?“
„Vezmeš Gaie na místo, kde se Lee a spol včera utábořili!“ oznámil mu Kakashi.
„Rychle, musíme vyrazit!“ popoháněl ho Gai.
„Běž se domů převléct!“ zchladil ho Kakashi, „Sraz za pět minut u brány, půjdou s vámi ještě Sakura a Naruto.“
Ukázal na protější stranu místnosti, kde Naruto spal.
„Pořád se dožaduje nějaké mise, tak ať se trochu provětrá!“
„Za tři, Kakashi, já tam budu už za tři minuty!“

Když Gai, Pakkun i Naruto nechali Kakashiho samotného a mohl se tak znovu pokusit usnout, vrazil dovnitř ninja s důležitou zprávou.
„Hokage-sama! Kurotsuchi během noci utekla z vězení!“
„Sama?“
„Hai! Pouze ona!“
„Kdy se to stalo?“
„Nevíme! Zjistili jsme to až při střídání stráží. Hlídku, která měla na starost vězně z Kamenné, jsme ráno našli mrtvou!“
„Je možné, aby unikla bez pomoci zvenčí?“
„Nemyslím si, pane! Také je divné, že neosvobodila svoje společníky.“
„Chtěli jenom ji a nebyli z Kamenné. Sežeňte Shikaka, ať dorazí do mé pracovny!“

v lese nedaleko jezera
Speedo vysunul svoje čepele z Leeho. Lee se usmál.
„Co je tady tak směšnýho?“ divil se Speedo.
„Ještě jsem neřekl poslední slovo!“ znervóznil ho Lee.
Vzduch se kolem Leeho začal vířit, obličej se mu deformoval a ztmavnul, sálala z něho energie.
Chytil Speeda za ruku, přisunul si ho k sobě a vší silou udeřil do jeho pravého ramena. Několik kostí pokřupalo a Speedo letěl snad třicet metrů vzad. Lee spadl na kolena, očima našel slečnu a žuchnul na bok. Přiběhla k němu, z hrudi mu tekla krev. Přiložila mu na ránu ruku, ale krev se řinula dál. Zakašlal, několik vyplivnutých kapiček krve dopadlo na její pokožku.
„Utíkejte pryč!“ zmohl se na poslední slova.
Objala ho a políbila na čelo.
„Děkuji ti, hrdino!“
Lee vydechl naposled.

„Mělas utéct, jak ti radil!“ uslyšela Speedův hlas.
Stál za ní, držel si poraněné rameno.
„Jdi od ní!“ zavolala na něho Hinata, konečně se Shinem dorazili.
S bolestivou grimasou ve tváři pohnul pravou rukou, spojil ruce a zneviditelnil se. Hinata běžela proti němu.
„Ha, byakugan!“ povšiml si Speedo.
Z míst, kde stál, najednou vyšla ohromná záře.
„Nic nevidím!“ zavolaly současně.
Shino byl oslepen jen částečně, nedíval se totiž přímo do záblesku a pomohly mu i jeho brýle.
Speedo se zviditelnil, vysunul čepele na levé ruce. Byly menší než obvykle.
„Ku*va, něco mně žere chakru, sakra brouci,“ všiml si.
S námahou přiložil ruce k sobě a poskládal pečetě. Po jeho těle přejížděly elektrické výboje, které zlikvidovaly brouky na jeho těle.
„Dochází mně chakra, musím zmizet,“ pomyslel si a dal se na útěk, bez své kořisti, těžce poraněn.

„To je Kiba, Akamaru a Naoki,“ oddechl si Naruto, když se vražedným tempem, které Gai nasadil, dostali k jezeru.
Gai sundal Pakkuna z hlavy, kam si ho v Listové posadil a vyptával se na Leeho.
„Už je to dost dlouho, co vyrazili za tím únoscem,“ sdělil mu Naoki, který do té doby jen nervózně popocházel kolem Kibi a co chvíli se ho ptal, zde nemá vyrazit za nimi.
Sakura, jen co popadla dech, začala Kibu léčit, ten ji zastavil a dožadoval se ošetření svého psa jako prvního.
„Musíme jít za nimi!“ šílel Gai.
„Ne!“ udivil ho Naruto.
„Jak ne?“
„Protože už jdou sem!“ udivil ho podruhé.
Z lesa k nim pomalu kráčeli Shino s Leeem v náručí, Hinata, která se Shina přidržovala z pravé strany, a slečna zahalená do černých šatů přidržující se Shina z leva. Gai jim vyrazil naproti.
„Lee, co ti je? Lee!!!“ Néééééé!“
Přebral ho od Shina, klekl si na kolena, pevně ho objal a za vzlykání a proudu slz se mu omlouval, že tu s ním nebyl, když ho potřeboval.
„Tlustoobočnatec, on je …“ polkl hořkou pravdu Naruto.
Naokimu se v mysli vynořily vzpomínky na Saicha padajícího ze skály a mizícího v řece.

„Sláva, je zachráněna,“ oddychly si ženy.
„Co to máte na sobě Mika-sama?“ zeptala se jedna z nich, když přišla blíž.
Po jejím těle lezli brouci a zakrývali ho tak, že to z dálky budilo dojem, že má na sobě černé šaty.
„To jsou Shinovi brouci,“ vysvětlovala Mika, „trochu to lechtá, ale jinak je to příjemné.“
Naruto k ní přistoupil a z minimální vzdálenosti se udiveně díval na brouky.
„Přestaň jí čumět na kozy, blbče!“ seřvala ho Sakura.
Až teď mu došlo, kam upíná svůj zrak, napřímil se a couval vzad. Málem vrazil do Hinaty, ale včas si jí všiml, udělal elegantní otočku a objal ji.
„A mě takhle nikdo nepřivítá,“ smutněl si Shino.
„Kdo … kdo jsi?“ pípla Hinata.
„Já, Naruto, ty mě nepoznáváš?“
Hinata zrudla a chtělo se jí omdlít.
„Obě utrpěly dočasnou ztrátu zraku,“ vysvětloval Shino.
Naruto pustil Hinatu, která málem spadla, a přitočil se s šibalským úsměvem k Shinovi.
„Takže ona byla nahá a slepá, jo?“ chtěl ze Shina vymámit nějaké pikantnosti.
„Ano,“ odpověděl stroze Shino.
„I vy, Mika-sama?“
„Ano, ale už zase začínám vidět,“ odpověděla.
„Pojďte se už konečně obléct,“ naléhaly ženy.
„Počkejte, ještě musím poděkovat těmhle dvěma.“
Akamara podrbala za ušima a Kibovi dala pusu na čelo.
„A já jsem pusu nedostal,“ vzdychl Shino.

odpoledne v Listové
„Co jim tak dlouho trvá,“ strachoval se Kakashi, „vzal jsem to asi moc na lehkou váhu.“
„Jsou to zkušení ninjové, není třeba si dělat obavy,“ utěšoval ho Shikaku.
„Snad máš pravdu, ale stejně se mně to vymyká z rukou. Někdo nám přímo pod nosem rozehrává svůj plán a my vůbec nevíme, jak se bránit a odkud přijde další úder. Teď v době války, kdy bychom měli být jednotní, jsou v našich řadách špioni a nemůžeme se jeden na druhého spolehnout. Během jedné noci zaútočili na mě a osvobodili důležitého zajatce, v obou případech beze stopy zmizeli. To přece není náhoda! Něco nám uniká a bojím se chvíle, kdy vyjde najevo co!“

večer, někde v Zemi Ohně
V tmavé chatrči seděl Speedo, levou rukou si stále přidržoval zraněné rameno. Ukrutně ho bolelo. Dovnitř vstoupil ninja maskovaný celý v černém.
„Zklamal jsi nás Speedo!“
„Nic jsem vám neslíbil, pracuju sólo, vždycky pro sebe, nikdy nedělám poskoka!“ odpověděl podrážděně, „Dali jste mně tip - nic víc, nic míň!“
„Ale očekávali jsme, že když už se toho ujmeš, že neselžeš!“
„Nech si ty kecy, jedinej, kdo je na tom škodnej, jsem já. Rameno mám totálně v p***li!“
„Nedokážeš si ani představit, jaké nepříjemnosti nám to způsobilo. A rozhodně nemůžu dopustit, aby se vyskytly další!“
Při těchto slovech po něm hodil kunai.

Poznámky: 

4.88
Průměr: 4.9 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2023-08-28 06:20 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia Obl: Zlodej ukradol sliepku - to ma dostalo. Nepovedal by som o Leem, že bude pred smrťou očumovať nahú ženskú, mal som ho za plachejšieho. neprehnal si to trocha s poslednou bránou? Na takéto zrichtovanie Speeda by stačil aj nižší stupeň.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2011-02-14 23:47 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Už jsem se bál, že nebudou stráty.
Teda nahá princezna s objímacím a líbacím komplexem... Nic jiného zatím neudělala.
Jinak mě se naopak ono nerozepsání reakce na smrt Leeho docela líbilo, přeci jen pitvacích (citů) povídek je tady mnoho a sem by se to moc nehodilo.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2023-08-28 07:26 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ako princezná asi veľa možností nahá sa objímať s mládencami nemá, tak prečo by to nevyužila? Evil

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sarinth
Vložil Sarinth, Po, 2010-01-04 17:25 | Ninja už: 5310 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

jako vždy vynikající Smiling
jen bez Leeho asi ubude srandy? a nastanou vážná témata?
mno nebudu vyzvídat jen jedna věc kdy nás potěšíš novím dílem? Za týden? nemůžu se dočkat
btw. ježeček (minulý díl? ) úžasný xDDD

R.I.P
Jiraiya "Ero-sennin" 自来也
Namikaze "Konoha's Yellow Flash" Minato 波風ミナト

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Po, 2010-01-04 17:43 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

díky, no asi budou spíš ta vážnější témata Eye-wink a novej díl by mohl být do konce týdne

edit: asi v pátek

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Ne, 2010-01-03 21:46 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Smiling
Toto je moj prvy koment k tomuto fanfiction Smiling
Bola som donho tak zacitana , ze som nestihala komenty pisat k predoslim dielom ... Gomen Sad .
Je to naozaj skvela poviedka .... strasne sa mi paci Smiling .
Len skoda , ze Lee Sad Sad Sad ....
Naozaj uzasna poviedka ... Mal by si pisat dalej ... talent rozhodne mas Smiling Smiling Smiling uz sa nemozem dockat dalsieho dielu .
Smiling a je vidno , ze Gaia a Leeho poznas ... presne ich spravanie ... Smiling
..... (neviem ci to napisem dobre ) , ale Subarashi Smiling .
Eye-wink ..... Smiling Smiling Smiling .

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Po, 2010-01-04 13:01 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

to vůbec nevadí, Bola som donho tak zacitana jsou více než polehčující okolnosti
Leeho mně je taky trochu líto, ale jak už jsem psal níže, stejně by se s Gaiem ke slovu už moc nedostali
moc děkuji a psát ještě budu (aby ne s takovou podporou Smiling)

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Ne, 2010-01-03 03:05 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

No tak sem se (konečně) dostala na net. Samozřejmě první stránka,na kt. Vlezu jsou nejnovější FF a zjistim, že Lee zemřel Sad (samozrejme nic ve zlym) sice sem ho neměla ráda ale ty humorný scénky dua Gai-Lee mi budou chybět...
Jinak supr díl, nemusela sem umírat smíchy (prozměnu XD )

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Ne, 2010-01-03 17:37 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

duo Gai-Lee bylo v příběhu víceméně pro zpestření, což se mi myslím podařilo, ale i kdybych ho nechal naživu, tak už by se stejně ke slovu moc nedostali

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele luccca
Vložil luccca, So, 2010-01-02 21:56 | Ninja už: 5451 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

tohle se čte prostě samo... je to úleva, když člověk zaklapne povinného Platóna a jde si přečíst něco příjemnějšího... jediné, co mi nesedí, že by se nic víc nedělo kolem Leeho smrti... že by Naruto, jen těžce polkl a pak už vesele objímal Hinatu a dotíral na Sgina, že by Gai jenom objímal chvíli jeho tělo a brečel... já vím, že ty jsi spíš před ten humor, ale stejně si to zasloužilo něco víc Eye-wink

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, So, 2010-01-02 22:27 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

já jsem nad tím dlouho přemýšlel a uchýlil jsem se nakonec k této skromnější variantě - v místě mezery mezi odstavci uběhl nějaký (dlouhý) čas, než Mika došla k ostatním, ve kterém ti, co se to dozvěděli, smutnili pro Leeho, akorát já jsem si ulehčil práci a vynechal to - za to se omlouvám
jinak to objímání Hinaty bylo nedopatřením a pak už se Naruto trochu rozvrkočil, přeci jen je to Naruto Smiling

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele luccca
Vložil luccca, So, 2010-01-02 22:43 | Ninja už: 5451 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

asi bys nedopsal tu méně skromnou variantu, co? Sad strašně by mě zajímalo, jak by takováhle situace vypadala v tvém podání... jo, beru rozvrkočení, ale zase Naruto jen tak snadno neodpoští, takovéhle věci, že... Eye-wink

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, So, 2010-01-02 22:50 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

ne, měnit už to nebudu
neodpouští, ale může se na chvíli věnovat něčemu jinému

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Steisky
Vložil Steisky, So, 2010-01-02 21:22 | Ninja už: 5330 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

krásný díl Laughing out loud jen je škoda, že umřel Lee

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, So, 2010-01-02 21:42 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

díky, mně ho taky bylo líto, když jsem to psal

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2010-01-02 20:33 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Konečně něco, co dnes nemusím kontrolovat, opravovat, přepisovat, ale jen přečíst... Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, So, 2010-01-02 20:42 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

rádo se stalo Smiling

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)