manga_preview
Boruto TBV 09

Zrození hrdiny, díl 005 - Seznámení žáka s učitelem

Buuuum!!!
Výbuch odmrštil Saicha od skály. Jeho tělo bezvládně padalo do řeky.

Probudil se, bylo už ráno.
„Měl bych se vrátit zpátky,“ řekl si sám pro sebe.
Protáhl ztuhlé tělo a vyrazil proti proudu řeky.

V poledne dorazil na místo, kde ještě včera stál tábor. Nikdo tu nebyl.
„Kam všichni odešli?“ podivoval se.
Spatřil ptáka, který vyletěl nad koruny stromů nedaleko od místa, kde byl, a zamířil na jih.
„Asi někdo poslal zprávu do Písečné,“ napadlo ho, „to by mohli být naši.“
Vyrazil vpřed.
Na místě, odkud pták vyletěl, se radili čtyři ninjové maskovaní od hlavy k patě v černém. Nepřátelé. Opatrně se k nim přibližoval, aby mohl zaslechnout jejich rozhovor.
Pod nohou mu zapraskala větvička. Čtveřice se otočila k místu, kde stál. Jeden z nich po něm okamžitě hodil kunai. Vyhnul se jí a dal se na útěk pronásledován celou čtveřicí.

Zprava kolem něj proletěl velmi úzký proud vody, který narazil do stromu kousek před ním a začal ho řezat. Přitom se k němu rychle přibližoval a po chvilce ho přeřízl na dvě poloviny.
„Dostal jsem ho!“ zaradoval se ninja, který použil vodní jutsu.
Na zem ale dopadly dřevěné klády.
„Blbče, to bylo kawarimi,“ naštval se velitel skupiny, „najděte ho!“
„Támhle je!“ odhalil jeho pozici třetí ninja.
Čtvrtý hned poskládal pečetě.
„Fuuton: Reppushou“
Vzdušný vír se k němu blížil, otočil se, ruce v pozici pečeti tygra, nadechl se a vypustil obří ohnivou kouli. Ta se smísila s vírem, několikanásobně se zvětšila a letěla na čtveřici.
„Suiton: Suijinheki no Jutsu“ reagovali na to dva z ninjů.
Dvě vodní zdi začaly likvidovat plameny.
Mezitím velitel a čtvrtý ninja vyrazili za uprchlíkem a dohonili ho.
„A máme tě, šmejde!“ procedil přes maskování velitel.
„Dainamikku Entorii“
„Konoha Senpuu“
Gai a Lee se objevili v pravý čas.
Gaiův protivník odlétl po prvním zásahu, dopadl na zem, kde ho prošpikovaly desítky kunaí a hvězdic od TenTen.
Velitel Leeho kop zablokoval, Lee okamžitě zásoboval soupeře dalšími údery, ten je však obstojně vykrýval. Ale to už se k nim přidal Gai.

Ninjové, kteří likvidovali plameny a byli od boje vzdáleni, zpozorovali, že nastaly komplikace.
„Jdeme tam!“ rozhodl jeden z nich.
„Nemusíte nikam chodit,“ ozvalo se jim za zády, „já jsem váš protivník!“
Otočili se, stál tam Neji v bojovém postoji.
„Hakke Hyakunijuuhachishou“
Než stačili zareagovat, už mezi ně Neji podělil všech sto dvacet osm úderů.

„Dva na jednoho, hm?!“ nelíbilo se veliteli.
Odskočil od soupeřů a bleskově poskládal pečetě.
„Raiton: Gian“
Dva silné výboje mířily na Gaie a Leeho. Lee trochu zaváhal a schytal to naplno. Vlasy se mu naježily, stejně tak jeho husté obočí, začalo se z něho kouřit a otřesen zůstal stát na místě.
Gai se výboji vyhnul a už stál za zády nepřítele.
„Konoha Gouriki Senpuu“
Maskovaný ninja nebyl na Gaiův rychlý útok připraven, spadl na zem a už na něj mířila sprška projektilů od TenTen. Odmrštil se pryč, ale nestihl to včas. Do jeho pravé nohy se zabodlo několik kunaí a hvězdic. Hned v zápětí schytal double kop od Gaie a Leeho, který se už vzpamatoval, ale pořád mu stály vlasy na hlavě. Ninja odletěl několik metrů vzad.
„Hakke Kuushou“ přidal se do souboje Neji a poslal ninju proti stromu, do kterého tvrdě narazil. Sesunul se na zem a zůstal ležet.

„Dobrá práce chlapče,“ zavolal Gai na pronásledovaného, přičemž zaujal nice guy pózu.
„Pojď k nám,“ vyzval ho, „jak se jmenuješ?“
„Naoki,“ odpověděl, vylezl z místa, kde se schovával, a vydal se k nim.
„Byl jste skvělý, Gai-sensei!“ obdivoval Lee svého mistra a napodobil jeho nice guy pózu.
„Já vím, stále je ve mně síla mládí, ale ty, Lee, by ses měl příště víc snažit!“
„Ano, Gai-sensei!“ odhodlaně zaťal pěst, „Příště Vás nezklamu, jinak udělám dva tisíce dřepů na jedné noze!“
Opět zaujal nice guy pózu.
„To je pako!“ povzdechla si TenTen a obrátila oči v sloup.
„To je můj žák!“ dojal se Gai, po tváři se mu spustil vodopád slz.
„Lee!“
„Gai-sensei!“ vyhrkly slzy i Leemu.
„Lee!!“
Objali se.
„Gai-sensei!!“
Naoki na ně nevěřícně zíral, sice o nich už něco zaslechl, ale to, co viděl na vlastní oči, byl proti fámám, které kolovaly, slabý odvar.
„Nechte už toho, jste trapní!“ snažila se je roztrhnout Tenten.
Konečně se odtrhli a Gai fláknul Leeho pořádně po hlavě, až odletěl v kotrmelcích několik metrů vzad.
„Neslibovals to snad i minule?“ zvážněl Gai.
„Ano, sensei!“
Lee se pustil do vertikálních kliků na palcích.
„Jedna, dva, tři, …“

Neji prohledal velitele maskovaných ninjů.
„Je mrtvý, Gai-sensei!“
„Jak je to možné?“ divil se Gai, „Tolik toho od nás neschytal.“
Neji sundal ninjovi kuklu, která mu zakrývala obličej, z úst mu vytékaly sliny.
„Sebevražedná pilulka?“ hádal Neji.
„Hmm, vypadá to tak,“ souhlasil Gai, „ale ten obličej je mně povědomý.“
„… padesát šest, padesát sedm, padesát osm, …“
„Vy ho znáte, Gai-sensei?“ zajímala se TenTen.
„Ano!“
„A kdo to teda je?“ pokračovala ve výslechu.
„Nemám tušení!“ doháněl TenTen k šílenství.
„Určitě to bude …“ napínal ostatní, „… ninja, kterého jsem už viděl.“
Hlavy Nejiho i TenTen zoufale klesly.
„… sedmdesát jedna, sedmdesát dva, to je dedukce, sedmdesát tři, chtěl bych být jako Vy, Gai-sensei, sedmdesát čtyři, …“
Naoki se už notnou chvíli válel po zemi v záchvatu smíchu a nemohl přestat.
„Škoda, že je mrtvý, mohli jsme ho vzít do Listové k výslechu,“ uvažoval nahlas Neji.
„Co ti ostatní?“ chtěl vědět Gai.
„Asi jsem to trochu přehnala,“ ukázala TenTen na ninju, který připomínal jehelníček.
„Podívám se na ty dva,“ oznámil Neji a odběhl pryč.
„… devadesát devět, sto, sto jedna, …“
Gai se mezitím přitočil k Naokimu, který rozdýchával svůj záchvat smíchu.
„Vedl sis dobře, ale mohl bys být ještě lepší, vidím v tobě sílu mládí. Kdybys chtěl, můžeš trénovat se mnou a Leeem, co ty na to?“
Naoki vytřeštil oči a nevydal ani hlásku.

„Ti dva si vzali taky tu pilulku,“ vrátil se s novinkou Neji.
„Nebudeme se tedy dále zdržovat, pokračujeme zpátky do Listové!“ zavelel Gai.
„Čím dřív se rozhodneš, tím dřív začneme s tréninkem,“ promluvil opět k Naokimu.
„Můžeme trénovat i po cestě, dokonce mám s sebou tuhle náhradní slušivou tréninkovou kombinézu, kterou já i Lee nosíme a díky které jsme tak dobří.“
Naoki nechápavě zíral na plandající zelené cosi, co Gai vytáhl z batohu.
„Já si to rozmyslím,“ vymáčkl ze sebe.
„Vyražme, když to vezmeme trochu rychlejším tempem, doženeme naše ještě před Listovou.“
„Už je to tu zase,“ naříkala TenTen.
„… sto třicet pět, sto třicet šest, sto třicet sedm, …“
„To ho tady necháme?“ divil se Naoki.
„Až skončí, tak nás dožene,“ vysvětlovala TenTen, „bude to další forma tréninku.“
„… sto padesát dva, sto padesát tři, pokud vás nedoženu do západu slunce, sto padesát čtyři, budu až do rána skákat přes švihadlo, sto padesát pět, …“
„Idiot!“ shodli se Neji a TenTen.
„… sto padesát osm, to je můj slib – při tom provedl modifikovanou nice guy pózu na jedné ruce – sto padesát devět, …“
„Výborně Lee!!!“ dojal se opět Gai a po tváři mu tekly proudy slz.

poledne, na cestě do Vesnice ukryté v listí
Průvod ninjů se pomalu táhnul do Listové, skupiny se spojily už během noci, kdy si ta s raněnými a zajatci dopřávala pauzu.
„Furt se otáčí a dívá se na nás,“ stěžovala si Temari, „asi mu ten jeho debilní ksicht rozbiju!“
„Nevšímej si ho!“ přistoupil k tomu flegmaticky Shikamaru.
Temari ho probodla očima.
„To já jsem byla …“ začervenala se.
„Promluvil jsem s ním a vysvětlil mu to,“ uklidňoval ji, „nikomu nic neřekne.“
„Ale stejně mě štve, jak na nás čumí … už ZASE!“
„Já ho zaměstnám,“ rozhodl se Shikamaru a vyrazil vpřed k Narutovi.
Naruto na něho hned začal spiklenecky pomrkávat a naznačovat, že mlčí jako hrob.
„Promluvils už se svým týmem?“ vypálil na něho Shikamaru.
„S jakým? Proč?“ nechápal Naruto.
„Protože jim zemřel jejich přítel hned při první misi.“
„Jo s těma,“ pochopil Naruto, „ne!“
„Tak to bys měl!“ popohnal ho k činu Shikamaru a zase se vrátil k Temari.

„Kde je Naoki?“ zeptal se Naruto Hanabi, když ji konečně našel.
„Eeehh,“ nevěděla, jak odpovědět.
„Tak kde?“ páčil z ní.
„Musím si s váma promluvit!“
„No, eeee,“ začala Hanabi, „on tady není.“
„To vidím, že tady není!“ rozčílil se Naruto, „Proto se ptám, kde je?!“
Hanabi propukla v pláč.
„On ho šel hledat,“ zavzlykala.
„Cože?? Koho šel hledat?“ divil se.
„Saicha!“ pípla.
„Musíme ho najít!“ rozhodl Naruto.
„Saicha?“
„Naokiho! Jak dlouho je pryč?“
„Nevím, když jsme opouštěli tábor, tak už tam nebyl,“ vzpomínala Hanabi.
„Cože? Tak dlouho?“ třeštil Naruto, otočil se a hodlal vyrazit.
„Můžu jít taky?“ zeptala se.
Naruto odmítavě vrtěl hlavou.
„Pomůžu s hledáním,“ nabízela.
„Tak jo,“ nechal se obměkčit Naruto.

mezitím v Listové
„Ka-ka …“ zakoktala se Sakura při vstupu do Hokageho pracovny.
Místo Kakashiho seděl v křesle Shikaku.
„Shikaku-sama, co tady děláte?“ nemohla uvěřit vlastním očím.
„Zastupuji Kakashiho, včera se vydal na důležitou misi,“ vysvětlil Shikaku.
„Aha, chtěla jsem jenom podat zprávu, že nemocnici máme připravenou na nový nápor raněných, většinu pacientů jsme buď plně vyléčili, nebo propustili do domácího léčení.“
„Výborně, Sakuro!“ pochválil ji.
Sakura se dala na odchod.
„Počkej ještě!“ zastavil ji Shikaku, „Kakashi ti tady nechal tohle.“
Sakura se vrátila ke stolu a převzala od Shikaka přeložený kus papíru, na kterém bylo napsáno:

pro Sakuru

„Prý když budeš mít čas,“ dodal.
Sakura přelétla dva řádky, které na něm byly napsány, pousmála se.
„Děkuji, stavím se u ní.“

O chvíli později klepala Sakura na dveře, ze kterého se ozýval pláč dítěte.
„Hned jsem tam,“ překřičel pláč ženský hlas.

těsně před západem slunce, na cestě do Listové
„Nechápu, že si to vzal na sebe,“ kroutila hlavou TenTen.
Neji to raději nekomentoval a snažil se nedívat před sebe. Tam totiž byli Gai a Naoki v přiléhavých zelených úborech.
„… a tak jsme se Lee a já seznámili,“ dokončil Gai dojemný příběh, který vyplnil celé odpoledne.
„Vypadá to, že Lee prohrál,“ připomněl jeho sázku Gai.
„Ne, Gai-sensei, už je dávno před námi a připravuje nám místo k přenocování,“ předal Neji informace, které získal díky byakuganu.
„Když už budeme kompletní, můžeme v cestě pokračovat přes noc,“ navrhnul Gai, „takhle dostihneme skupinu před námi daleko před Listovou.“
„Nééééééé, Gai-sensei,“ rezolutně odmítla unavená TenTen, „alespoň chvíli si odpočineme, včera jsme šli celou noc.“
„A díky tomu jsme zachránili tohoto mladého ninju!“ použil Gai Naokiho jako přesvědčovací argument.
„Dneska se utáboříme, nemá cenu spěchat!“ převzal velení Neji a Gai už kupodivu neprotestoval.

„Gai-sensei, už jsem tady!“ volal na přibližující se čtveřici Lee.
„Ale sázku jsi prohrál, Lee!“ rozhodl nekompromisně Gai.
„Jak to, Gai-sensei?“ divil se Lee.
„Měls dohnat ty nás, ne my tebe, v tom je rozdíl, Lee!“ poučil svého žáka.
„Ááááá,“ osvítilo Leeho a jal se zapisovat nové poznatky do deníčku, „to je geniální, Gai-sensei!“
Vytáhl švihadlo a začal skákat.
„Naoki, přidáme se k němu a zocelíme tak naše těla!“ překypoval energií Gai.
„Hai, sensei!“ souhlasil o poznání méně energicky Naoki.
„Paka!“ shodli se Neji s TenTen.

ještě téhož večera, neznámo kde
Cítil, jak se mu někdo hrabe ve vlasech. Byla to malá ručka, asi dětská. Chtěl otevřít oči, ale nemohl.
„Ty sis našel nového kamaráda?“ ozvalo se nad ním, „Vezmeme ho k nám domů, snad se z toho dostane.“
Dvě mohutné ruce ho opatrně zvedly ze země …

Poznámky: 

nice guy póza


rád bych Vás poprosil, když mně dáte pod 4 hvězdičky, mohli byste připsat, v čem bych se měl zlepšit (a můžete aji když mně jich dáte víc Smiling)

4.793105
Průměr: 4.8 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2023-08-24 21:59 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia Obl: Takže Shikamaru bol prichytený infla granti, well. Menšia, zrejme zámerná, zmätenosť sa zmenila vo frašku. Ja chápem, že Gai a Lee sú proste takýto, no ty si to vygradoval do fillerových "nížin". Žiaľ celkový dojem z tejto kapitoly u mňa nezlepší ani premyslený súboj.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2011-02-17 13:57 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super ff serie

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2011-02-14 23:01 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Ten začátek je malinko zmatený, ale to je tím že moc nepopisuješ a nakonec se to dalo pochopit a všechno tam dávalo smysl. Ale souboje jsou furt supr, což je u takovéhle povídky hlavní.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, St, 2009-11-25 20:39 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

tak sem se konečně dostala na zkontrolování nových FF a co nevidím Smiling to zní fakt... divně XD vidím nový díl Zrození hrdiny... OMG vůbec sem nemohla s hlášek Gaie a Leeho... skákat přez švihadlo až do rána XD...
Nebo: „To je můj žák!“ dojal se Gai, po tváři se mu spustil vodopád slz.
„Lee!“
„Gai-sensei!“ vyhrkly slzy i Leemu.
„Lee!!“
Objali se.
„Gai-sensei!!“

Tak to jsem se válela na zemi, nwm proč, vždycky mě to rozesměje Laughing out loud
Doufám, že se v příštím díle dozvím, čí jsou ty mohutné ruce a nějaké dítě co si našlo nějakého zraněného kamaráda... jestli to správně chápu XD
A na konec, k poslední poznámce... 4 hvězdičky, nikdy! na 4 hvězdy píšeš až moc dobře XD teda mnohem líp než já XDXDXD

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, St, 2009-11-25 20:58 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

tak to děkuju, ale jsem si vědom toho, že ne každýmu se to musí líbit, proto bych byl rád, aby mně ty chyby, co vidí, sdělili, abych se jich mohl pro příště vyvarovat

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele nowoten
Vložil nowoten, Út, 2009-11-24 16:20 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

pefektní další díl prosím!!!

Obrázek uživatele luccca
Vložil luccca, Po, 2009-11-23 20:25 | Ninja už: 5451 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

pěkné ... i když úvodní souboj mi přišel trochu zmatený, nebo tak nějak spořeji popsaný(?), tak části s Gai-senseiem to tak nějak vynahrazují Laughing out loud

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Po, 2009-11-23 20:46 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

je pravda, že jsem se víc zaměřil na Gaie a Leeho, takže jo, spořeji popsaný to uznávám, zmatený mně to nepříjde (ale to je asi subjektivní pocit autora Smiling)

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)