manga_preview
Boruto TBV 08

Děti noci 04- Nový plán:Ovce

„Chtěla bych vám oznámit jednu strašlivou zprávu,‘‘ začala učitelka, jíž se konečně touhle větou povedlo upoutat pozornost studentům. Všichni jako naráz zděšením pozvedli hlavu. Všichni ovšem ne. Sasuke vzadu v koutě nevydal ze sebe ani jedinou hlásku, jen nepřítomně hleděl z okna a krátce pokaždé pohlédl na hodiny pověšené na stropě. Už zbývalo do konce hodiny jen pár minut. Nejspíš tu stráví víc času než plánoval. Pohodlně se usadil a znuděně poslouchal, zda se o tom dozví víc než ví.
„Včera večer byla celá rodina Yamanaka zavražděna,‘‘ řekla učitelka snad šeptem jak se ji setnula hrdlo. Na chvíli nastalo dlouhé ticho, dokud spolu nezačali nahlas diskutovat. Vlastně až na čtyři osoby. Sakura se raději otočila ke zdi, aby se nemohla dívat na pohled policistů, kteří se snažili najít pachatele ve třídě. Dalším, kdo se od diskuze nezapojoval i samozřejmě Naruto, který jen potěšeně tvářil. Ta holka mu pěkně lezla na nervy a teď bude mít konečně klid. Stejně on se i Sasuke potěšeně tvářil, vlastně ze stejného důvodu, alespoň se o n něj teď nebude otírat.
Na rozdíl tmavovlasá dívenka měla pocit, že se sbalí a ihned upustí tuhle třídu, školu, dokonce i msto, protože to co právě slyšeli ji přesvědčilo o tom, že to nebude takové velké dobrodružství podle slov její matky. Raději se snažila myslet na něco pozitivní, ovšem v téhle chvíli to nešlo.
Jediné co v této chvíli mohla dělat, je to co zbytek třídy.
„Utište se prosím, ještě vám musím sdělit,‘‘ zvýšila poněkud hlas. Povedlo se ji třídu uklidnit natolik, aby alespoň na těch pár minut nastalo ticho.
„Někteří studenti budou v rámci vyšetřovaní vyslýchání,‘‘ ujal se tentokrát ředitel zdejší školy a hned si přivzal. Výraz na Narutově tváři se změnil, tahle věc se mu vůbec nelíbila. Stejně jako Sasukemu, ale pro něj to nebyl zas takový problém, lhát uměl naprosto dokonale. Jediné, co ho naprosto vykolejilo byla ta tmavovlasá dívenka, co před chvíli vešla do jejich třídy. Zalíbila se mu, na takovéto chvilkové pobavení by to šlo.
Každopádně nebude k zahození. Nemohl si nevšimnout toho dlouhé škrábance, který se rýsoval přes Narutův obličej. Že by byla tak divoká, každopádně zaznamenal nový rekord, sbalil holku a bůhví co s ní ještě dělal za jednu minutu. Nu, zázraku se stále dějí. Ale zpět.
„Začneme u slečny Haruno, mohla by jste jít s námi,“ promluvil do ticha ředitel a pohlédla na růžovlasou dívka. Ta se jen mlčky zvedla a vydala se za ředitelem a policisty.
Vyšetřování trvalo asi další dvě hodiny, kdy se konečně dostala řada i na Naruta, ten se jen s úšklibkem vzdal do ředitelny. Vyšetřování nebral nijak vážně, když se dobrali k tomu, že tohle nikam nevede, poslal je všechny někam a se vší slušností opustil ředitelnu i školu. Sasuke měl samozřejmě už vyšetřování za sebou a tak na něj čekal před budovou. I jako ráno měl hlavu danou kapuci.
„Řeknu ti, měl jsi vidět jejich obličeje,“ smál se spokojeně Naruto, Sasuke neměl k tomu co říct, on sám se na to chystat, Naruto jako vždy všechno dokončil za něj.
„Možná bychom to ho měli nechat, alespoň než se to tu uklidní,“ navrhl Sasuke, ale zřejmě neměl, jelikož blonďákovi to vymazalo ten přihlouplý usměv s tváře.
„To ses snad naprosto pomátl,“ pohlédl na něj. Chvíli si myslel, že špatně slyšel, dokonce ho to i donutila zastavit se. Sasuke zastavil také a nechápavě na něj pohlédl. Ještě toho hodně nevěděl.
„Dlouho bychom to nevydrželi, nejspíš bychom se zabili navzájem,‘‘ usmál se a pokračoval dál v cestě, Sasuke ale ne.
„Já to myslel trochu jinak!‘‘ řekl a doběhl ho. Naruto se zastavil a zvědavě na něj pohlédl. Vlastně ho docela dost zajímalo, co z něj tentokrát vyjde.
„No napadlo mě, že bychom měli přejít na něco jiného,‘‘ navrhl Sasuke.
„Upřesni mi to?‘‘ řekl Naruto, zcela nepochopil, jak to vlastně myslí, ale začínalo se mu to líbit.
„No bude lepší, když ti to ukážu,‘‘ navrhl Sasuke a odtáhl nic netušícího kamaráda někam do příkopu.

Na zem se slehla lehká mlha, slunce pomalu zapadlo za kopce a tak znepříjemňovala orientaci.
„Bože, řekni mi kam jdeme?‘‘ nadával Naruto, když se botami ponořil do bahna. Sasuke se jen potěšeně usmál.
„Bůh ti nakazuje, abys mlčel,‘‘ usmál se a pokračoval dál. Cesta se začala trochu lepšit, tentokrát už se do bahna nikdo nezabořoval. Konec téhle cesty byl plot.
„No super, takže jsem se ztratili,‘‘ nadával Naruto a sedl si na zem. Natož černovlasý mladík se usmál. Bylo to právě naopak, právě došli ke svému cíli.
„Neboj právě jsme tu,“ usmál se a přelezl plot, Naruto pelášil hned za ním. Přelezl plot, u toho se stačil ještě jednou vymáchat v bahně. Pak ale konečně pochopil, co měl jeho kamarád v plánu.
„Ovce!!“ vykulil oči nejprve na Sasukeho a pak na stádo huňatých ovcí.
„Proč se tak divíš?‘‘ zajímal se černovlasý mladík, pode něj to byl dobrý nápad. Naruto se rozhlídl kolem, pořád se stejným udivujícím pohledem.
„Tohle je vtip, že jo?!“ začal se smát, jelikož mu všechno tohle připadalo jako absolutní blbost. Sasuke však překvapeně zakýval hlavou. Blonďákovi ztvrdl usměv.
„Ty vážně…nééé…fuj to je nechutný,‘‘ zašklebil se Naruto a znechuceně pohlédl na tmavovlasého mladíka. Ten pro změnu nechápal, co tím myslel. Stále to bral jako dobrý nápad.
„Myslel jsem, že bychom ty ovce mohli jíst, nééé to co jsi myslet,‘‘ ušklíbl se Sasuke a otřásl se odporem.

4.666665
Průměr: 4.7 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Ne, 2017-12-10 02:31 | Ninja už: 2344 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Ten narito sa mi javi ako sadista inak dobrá kapitola

Obrázek uživatele USBestie
Vložil USBestie, Pá, 2010-02-12 23:30 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

lol

At žíjí Yoma,Yokai,Hanyové,Nurarihyonští čtvrtyokai,Hollow,Homunkulové,
Chimery,Mazoku,Noah a Akumové--->Hlavně at tuhle planetu proboha neobývájí lidé!

Obrázek uživatele Trash
Vložil Trash, Pá, 2009-12-04 18:40 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Dobré pokračování, jsem zvědav ja to dopadne s těmi ovečkami (snif, snif) Laughing out loud

Jak nejde o život jde o h***o! Smiling

S blbcem se zásadně nehádám, protože bych mohl klesnout na jeho úroveň, kde by mě mohl převálcovat svými vědomostmi.

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Ne, 2009-11-15 20:44 | Ninja už: 5458 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

luxus

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Čt, 2009-11-05 22:42 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Je to vítečné a musím vidět další díl xD je to vážně fakt super mega nej povídka moc se mi líbí každopádně bych Sasukeho i Naruta nechala upíry, doufám že se nechystáš je zabít nebo je proměnit na něco jiného xD

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2009-11-09 12:07 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

upozornuji : nikdo neumře!!!!

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Po, 2009-11-09 15:58 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Super !! Ale neproměníš ze zpátky v člověky ba něco podobného ? Jo a když jsou upířy tak jak to že můžou vycházet za dne? To je jedno hlavně že je to tak super xD

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Čt, 2009-11-05 17:46 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

zajímavé

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Po, 2009-11-02 16:10 | Ninja už: 5312 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Super!!!! Nevím, ale připadá mi, že snad Naruto a Sasuke jsou upíři!!! Jíst ovce? Krev! Měli bychom s tím přestat!!! Jo myslím si, že si z Naruta a Sasukeho udělala upíry, odhadla jsem to? Ehm... nebo se mýlím?
Jinak super-ultra-mega povídka!! Mocinky se mi to líbí. Smiling XD

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Út, 2010-02-23 18:31 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím, má tam všechno co jsem chtěla vypsané Cry

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, Ne, 2009-11-01 23:19 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

tak pokracko je to super ties som si vsimla to sasuhina koment ma len uistil ze je to pravda XD no ale som zvedava na pokracko


Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Ne, 2009-11-01 23:01 | Ninja už: 5453 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

hej ale luxus xD se tesim na dalsi.... hej fkt tam bude par SasuHina?? ja nwm xD proc jo ale me se zda desne nesourodnej xD ja tenhle pár nemám ráda xDale tudle povídku miluju xD

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-11-01 20:13 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Začíná se to hezky rozbíhat, dokonce jsem tu zaznamenala i pairing SasuHina, nebo se mi to jen zdálo? Moc se těším na příští dílek Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2009-11-01 20:18 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Kde sesk té informaci dostala? Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-11-01 20:42 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Sasukemu, ale pro něj to nebyl zas takový problém, lhát uměl naprosto dokonale. Jediné, co ho naprosto vykolejilo byla ta tmavovlasá dívenka, co před chvíli vešla do jejich třídy. Zalíbila se mu, na takovéto chvilkové pobavení by to šlo. No a není to snad dostačující? Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2009-11-01 20:45 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Sakra!

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-11-06 19:15 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Já jsem pozorná čtenářka Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, St, 2009-11-11 15:42 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

jsem opravdu věrná ( podotýkám ta nejvěrnější) čtenářka všech FF od Amy-chan a páreček SasuHina se mi nějak moc nelíbí spíš bych řekla že se mi to absolutně příčí xP áále uvidíme mno

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Čt, 2009-11-05 22:43 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

xDDDDDDDD