Spoluautorská FF - 11.kapitola
Dvere sa pootvorili a temnotu izby preťal tenký lúč svetla z chodby.
„Konečne zaspala! Aspoň nebude problém ju ustrážiť,“ pošepkal Kakashi členovi Anbu, ktorý ho prišiel vystriedať na hliadke pri Kasuminej izbe.
„Za žiadnu cenu jej nedovoľte utiecť, potrebujeme...“
„Nebojte sa Hokage-sama nám všetko vysvetlila. Strážime jej dvere a hliadku máme aj pred nemocnicou a dáva pozor na jej okno. Nemá ani najmenšiu šancu utiecť!“ šepkal Anbu pri tom ako potichu zatváral dvere.
Kasumi sa pri ich slovách usmiala. Bola otočená chrbtom k dverám a rozhodne nemala v pláne dnes spať. Plán jej vychádzal. Našťastie ju strážili len dvaja členovia Anbu a keď teraz Kakashi odišiel mohla ho začať naplno realizovať.
Opatrne vyšla z postele. Z nočného stolíka pri posteli vybrala kôpku obväzov a šnúrok, ktoré sa jej podarili nazbierať za celý deň. Pod neustálym dozorom to ale nebola žiadna sranda.
Vzala z postele prikrývku a prehla ju na polovicu, ktorú stočila do rolky a zviazala ju šnúrkou. Na jeden z koncov priviazala uteráky stočené do klbka, ktoré priniesla z kúpeľne. Vankúš previazala obväzmi pred prikrývku. Z postele strhla plachtu a roztrhla ju napoli. Jeden koniec previazla medzi uteráky a prikrývku. Poobzerala si svoje dielo, trochu ho dotvarovala až z toho všetkého vznikla viac-menej postava v plášti, ktorá niečo veľké držala. Nebolo to nič moc ale na oklamanie v tme to stačilo. V to aspoň dúfala.
A to mi na výtvarke stále vraveli, že niesom kreatívna! zašomrala si popod nos.
Čo najtihšie otvorila okno.
Zo všetkými vecami preliezla opäť na známy parapet. Teraz keď tu stála sama, uvedomila si ako sa jej strachom trasú ruky. Keď sa pozrela dole zatočila sa jej hlava a pritisla sa blízko k múru. Snažila sa to rozdýchať a začala si v mysli vravieť, že musí zachránit Lilin. Triaška z rúk jej pomaly odchádzala. Opakovala si že to dokáže a pomali cítila ako v nej začína pulzovať adrenalín. Pustila sa do hlavnej časti plánu.
Zatvorila za sebou okno, pevne chytila druhú polovicu plachtu a s úsmevom zašepkala: „Pokus číslo dva.“
Plachtu podržala pred sebou nechala ju chvíľlku vo vetre a prudko ňou šklbla k sebe. Rýchlo si ju obmotala okolo lakťa a s čo najväčšou silou tresla do okna. To sa s rachotom zosypalo na podlahu nemocničnej izby. Nahla sa k diere a z plných pľúc do nej zvrieskla. Hneď si ale ústa prikryla rukou. Počula ako Anbu sediaci na chodbe vstáva zo stoličky. Schmatla svoju bábku a prehodila ju na strechu budovy oproti nemocnici, ktorá bola vzdialená asi päť metrov.
Počula ako sa vnútri izby otvárajú dvere. Podišla k pravému okraju parapetu a s hlbokým nadýchom preskočil pod okno vedľajšej izby. Odtiaľ preskočila na parapet ďalšej izby a tu sa schúlila do klbka a pritlačila sa o stenu.
Sledovala ako sa zmätený Anbu rozhliada z okna naokolo. Niečo zakričí svojmu partnerovi stojacemu pred nemocnicou a zoskočí k nemu. Videla ako ten druhý ukazuje smerom na strechu kam prehodila svoju bábku. Obidvaja sa tam rozbehli, skontrolovať situáciu.
Kasumi sa postavila a s neskrývaním nadšením si prehopkala späť do svojej izby. Pokojne si vyšla dverami a z nemocnice odkráčala hlavným vchodom. Plán vyšiel dokonale, ale teraz to nesmie pokaziť tak ako minule. Teraz už Lilin zachráni. Cítila to. Rozbehla sa po prázdnej nočnej uličke Konohy.
„Ako to že utiekla!“ zakričala Tsunade a práskla päsťou do stola.
Jeden z dvojice vystrašených Anbu stojacej pred jej stolom sa opatrne ujal slova.
„Oklamala nás. Naplánovala to tak, aby sme si mysleli že ju uniesli a nanešťastie jej to vyšlo.“
„Čo sa tam presne stalo?“ povedala už Tsunade trochu pokojnejšie.
„Stál som pod jej oknom. Nič sa nedialo. Zrazu som ale počul ako vietor naráža do nejakej látky. Keď som sa pozrel smerom k jej oknu videl som ako niekto preskočil z vedľajšej steny pod jej okno. Teda to som si myslel v tej chvíli.“ Opisoval vystrašený Anbu.
„Počuli sme ako sa rozbilo sklo v jej izbe a hneď na to výkrik. Rýchle som z chodby vošiel do jej izby ale už tam nebola. Mala otvrené okno a keď som k nemu prišiel už tam nebolo po nej ani stopy. Sklo bolo spadnute dnu takže to vyzeralo presne ako únos.“ Rozprával druhý Anbu snažiac sa spomenúť na detaily.
„Zoskočil som dole a tu som sa od kolegu dozvedel že videl postavu ako skáče spod jej okna na strechu a že videl že niečo držala v rukách. Dohodli sme sa že ho budeme prenasledovať ale keď sme prišli na strechu našli sme tam toto.“ Povedal ukazujúc Kasumin výtvor a pri pohľade na Tsunade podvedome ustupoval.
„Zhromaždite tím stopárov nesmieme ju nechať sa tu potulovať s tím čo vie. Mohlo by to mať vážne dôsledky.“
Anbu vyšli z kancelárie Hokage a ponáhľali sa splniť rozkazy.
Tsunade si unavene sadla do kresla a podoprela si hlavu rukou.
„Vedela som že to dievča bude robiť pekné problémi.“
Taaakže v prvom rade sa chcem ospravedlniť za to že mám neskutočné meškanie- Prepáčte všetci moji úžasní spoluautori ale mala som dooosť debilne obdobie. Ešte raz Gomenasay!
Predchádzajúce kapitoly boli úžasné a som veľmi rada že aj ja som sa mohla k niečomu tak neskutočnému pripojiť.
Aj keď som sa snažila ako som vedela, tento diel bol hrozný, ale verím že nejaký skvelý autor, ktorý bude po mne to celé napraví.
Viac sa dozviete tu.
Je to čím dál lepší!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Prosím o dodání odkazu na další díly
A to mi na výtvarke stále vraveli, že niesom kreatívna! zašomrala si popod nos.
Joru, tak tohle bylo geniální xD Náhodou, celý díl se ti krásně povedl, Kasumi s ANBU nádherně zametla. A hrozný to nebylo ani náhodou, jo?
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
héééj,ale to bylo moc parádní na takovou dobrou léčku bych nepřišla,ani kdyby se mi měla zavařit hlava xD
páni, to byl pěkný dílek a dost to hnulo s dějem líbilo se mi to :)
JE TO TU! Aneb seznam mých FF.Tak tohle je... čekané xD Jak řekla Kaze, věděla jsem, že Kasumi nebude sedět a nic nedělat. xD 5/5 a věřím že další díl bude stejně dobrý jako tenhle
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
No... to je zajímavé a já hned tušila, že Kasumi nebude jen, tak sedět a nic nedělat... už se těším na pokračování a jen tak dál spoluautoři...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
"...ale verím, že nejaký skvelý autor, ktorý bude po mne to celé napraví"
moment. počkať, počkať, počkať. AKOŽE JA? inak sa mi celý ten diel strašne páči 5/5 no... ale si mi dala ako mám pokračovať?