manga_preview
Boruto TBV 09

Yuujou Monogatari - 7

Díl sedmý - Ten špinavý a Ten zamračený

Návrat. To slovo znamená něco krásného, něco naplněné nadějí a radostí. Cesta skončila, čeká tě krásné shledání.
Škoda, jen, škoda…

Dny, kdy se má něco pěkného přihodit, obvykle bývají vybarvené zářivým sluncem. Jeho paprsky s rozpustilou jemností lehce hladí okolní krajinu, lidé si dlaní cloní oči, aby přes to silné světlo viděli… ale stejně jsou rádi, že září. Protože, když jsou oni šťastní, ať se sluníčko také směje, ne?
Ale dnes pršelo. Stružky čisté vody dopadaly na bránu, před kterou netrpělivě přešlapovala malá skupinka dětí a dvou dospělých.
Blonďatý chlapec, který se i navzdory dešti nepřítomně usmíval, zahleděný do své budoucnosti. Tmavovlasá dívka, která si nešťastně utírala velké kapky ze svého čela a přemýšlela o tom, co příšerného asi udělala voda s jejími vlasy. Ale přesto byla ráda, že je tady. Bylo to přece jen mnohem lepší, než být tam, doma…
Druhý chlapec, stejně starý jako obě děti, zvedl ruku, a rázně zabušil na bránu.
„Jako by to mělo cenu,“ prohlásil otráveně Minato. „Co je tohle za vesnici, když tady ani nemáte strážný, aby nám otevřeli?“
„Nebo proč je to vůbec zavřený?“ zeptala se Naomi.
„Bezpečnost,“ odpověděl Kenshin. „Ale… je to zvláštní, to je pravda. Obvykle tady máme dva lidi, kteří mají za úkol hlídat vstup do vesnice.“
„Tohle je teda ale bezpečný až moc. Vždyť se tam takhle nedostane nikdo!“ namítlo děvče. „A co budeme dělat teď? Stát tady v dešti mi nepřijde zrovna chytrý řešení, upřímně řečeno… Jiraiya-sensei?“
„No… eh…“
„Navrhuji použít poněkud razantnější způsob,“ nadhodil Fugaku.
Setkal se s nechápavým pohledem ostatních.
Obrátil oči v sloup. „Vyzkoušet na nich kombo. Udělat z nich kůlničku na dříví. Prostě je rozmlátit na mrňavý třísky.“
„Ty dveře tady stojí už sto let! Od založení vesnice! Je to historická památka! Nemůžete-“ rozkřikl se Kenshin.
„Klid,“ usoudil žabí sannin.
„To byl jen vtip,“ uklidnil ho Fugaku.
V tom se dveře konečně otevřely a ninjové mohli projít dovnitř. Jeden z nich si ovšem nemohl odpustit jednu krátkou nevinnou větičku…
„Od kdy zrovna on vtipkuje?!“

„Myslím, že bude nejlepší, když půjdeme k nám domů,“ prohodil Kenshin. „Nechávám vás chvíli u nás, připomínáte spíš zmoklé slepice než vážené bojovníky z Konohy,“ zasmál se.
Naomi podrážděně zamumlala něco o tom, že by ta nádherná historická brána před vesnicí přece jen potřebovala trochu vyzdobit. Co takhle pár třísek, půvabně trčících z trosek toho jejich pokladu?
Minato neříkal nic. V myšlenkách byl zase u toho, kdy se konečně dostane k nějakému boji. Je toho tolik, co se ještě musí naučit!!
„A přesto vůbec nedává pozor na přítomnost,“ přerušil jeho snění Jiraiya-sensei.
„Cože?!“ zeptal se nepřítomně. Ale vzápětí zakopnul o malý kunai, ležící na cestě před ním. „Zatraceně!“, zaklel, když ladně vymetl nejbližší kaluž.
„Ta zmoklá slepice bylo opravdu výstižné přirovnání,“ uchechtl se sensei, když Naomi svému mokrému a zablácenému kamarádovi pomáhala na nohy.
„Spíš nemotorné kuře,“ přidal se Fugaku.
Minato se zatvářil zahanbeně. „Hele, nemáš ty být nějakej takovej ten chladnej týpek bez smyslu pro humor, co se na všechno kolem sebe akorát dívá s povýšeným pohrdáním?!“ vyjel na něj.
Ve skupince nastalo ticho.
Fugaku jen přimhouřil oči. „Přátelství?“ prohodil pohrdavě tichým hlasem. „Ty nesneseš prohru, nemám pravdu? Ujasni si, co vlastně chceš,“ doporučil mu ještě tišším hlasem a vyrazil vpřed.
Naomi se bezmocně podívala na oba chlapce, a po vteřině přemýšlení se obrátila k Minatovi.
„Půjdeme, ne?“
Vykročili.
Domek, ke kterému je Kenshin zavedl, stál v jedné z těch klidnějších uliček vesnice. Byl hezký, upravený – bylo vidět, že se o něj někdo stará s opravdovou láskou.
Dveře se rozletěly a ven do deště vyrazila malá postavička.
Zrzavé vlásky se jí rozletěly do všech stran, když běžela směrem k nim. Proběhla kolem Fugaka, vrazila přitom do Minata, až znovu skončil na zemi a skočila Kenshinovi do náruče.
„Tati!! Konečně jsi zpátky!“ volalo děvčátko radostně.
„Kushina-chan,“ usmál se muž a pevně k sobě holčičku přitiskl. „Nastydneš,“ napomenul ji. Jako by svou výtku mohl myslet vážně.
„To nevadí,“ zasmála se.
Muž položil děvče na zem a obrátil se ke svým ochráncům. „Pojďte,“ pokynul jim a s dcerčinou dlaní ve své ruce překročil práh.
Konečně doma.
„Tohle je moje dcerka, Kushina,“ ukázal na holčičku.
„Spíš uragán,“ ucedil mezi zuby Minato a nešťastně se zadíval na své kdysi čisté oblečení.
„Já jsem Hyuuga Naomi,“ řekla spěšně dívka. „A tohle je náš sensei Jiraiya. Ten zamračený kluk Uchiha Fugaku a ten špinavý Namikaze Minato. Tým 6 z Listové vesnice,“ pronesla slavnostně.
„To mě moc těší,“ ozval se příjemný ženský hlas za nimi. Když se otočili, zjistili, že patří mladé ženě s dlouhými rusými vlasy.
„Moje žena Nagisa,“ usmál se Kenshin a objal ji.
„Měli jste bezpečnou cestu?“ zeptala se starostlivě.
„Naprosto klidnou,“ uklidnil ji muž.
„Znáš to,“ zasmál se Jiraiya. „Úspěšná, jednoduchá mise. Nic víc.“
„Ale co se stalo tobě?“ podivila se Kushina a ukázala prstem na Minata.
„Neumí chodit,“ posmíval se mu sensei.
„Jen jsem zakopl,“ přiznal. „A pak do mě nějaký nešika, který evidentně neumí běhat, vrazil,“ řekl jedovatě.
„Ach... to musel být pěkný pitomec, viď?“ usmála se bezelstně.
Minato se na ni jen nevěřícně podíval.

Poznámky: 

Na nějakou dobu asi poslední díl, nevím, jak to bude dál, jestli doopravdy dočasně přijdu o net, či ne, na jakou dobu... blablabla.
Jenom bych chtěla říct, že se mi ta část psala neuvěřitelně lehce. Tenhle příběh mě baví. Není akční, zatím ne, je to jen příběh o dětství a vznikajícím přátelství na pozadí světa ninjů. No, vzhledem k tomu, co na ně chystám... ať si ještě těch pár klidných dní užijí xD Ale dost spoilerů.
Doufám, že se někomu líbilo Smiling
Btw... jméno Kushiny matky, Nagisa, pochází z anime Clannad. Znamená vodní břeh... prostě jsem ji tak musela pojmenovat Smiling

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, So, 2019-01-26 21:10 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise 3S: To, že FF povídka nejede podle mangy, je dle mě ideální. Ta představa, že Minato poznal Kushinu ještě před příchodem do Konohy je milá. Navíc málokdy narážím na povídky, které by zahrnovaly Kushinu v její původní domovině, takže tohle je pro mě opravdu plus. Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2010-07-13 19:57 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Nedokázala jsem postát na místě. Nespokojeně jsem běhala po domě, zahradě a hledala něco, něco, co by mi to vnitřní rozhození zase trošku uspořádalo.
A napadly mě tvoje povídky... Tak jsem si celé Monogatari přečetla znovu, od samého začátku.
Děkuju, nettiex. Díky za to, že píšeš tak, jak píšeš. A co píšeš. Příběh o přátelství... dětství, plánech a nadějích.
Zapůsobil jako balzám na duši Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2010-07-16 20:47 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak to zapůsobil stejně jako tvůj komentář Smiling

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2010-07-09 19:52 | Ninja už: 5545 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2010-07-09 21:34 | Ninja už: 5545 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2010-07-09 20:22 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Jednu chvíli jsem si říkala, že v tomhle nebudu pokračovat ani za nic.
Jiná chvíle mi zase napovídá, že je tohle má neojoblíbenější série... (nebo, aspoň před Itadakimasu!! jí byla).
Já vážně nevím... a navíc, nový díly mangy se všemi těmi odhaleními z minulosti- fajn, sice to jsou snad nejlepší díly, ale přesto - mi to zrovna neulehčujou.

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2010-07-09 21:30 | Ninja už: 5545 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

No, stejně už tam máš prvek kerej taky neni podle mangy... *Minato a jeho týmoví parťáci* Navíc řídit FF upé přesně podle mangy tak je originalita v... xP xD
Ae konečný rozhodnutí je na tobě... x) Musim tě však varovat - pokud se zase vrátíš, dáš pár skvělej úžasnejch dílů po kterejch mi budou týct sliny a slzy radosti *dobře, ne tak doslova xD* a pak zase zmizíš v oblaku kouře kdovíkam... Tak tě čeká teror!!! Chcíp xD

Obrázek uživatele PapQa
Vložil PapQa, St, 2010-03-17 18:51 | Ninja už: 5356 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

toho pokračovaní sa asi nedočkame však?

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2010-03-17 21:09 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Dočkáme se pokračování... nettie jen musí dokončit přeměnu z astrální roviny do té naší, aby jí fungovala na dotek klávesnice... a pak to půjde Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2010-03-18 08:22 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

nene, nettie jen musí dokončit Itakadimasu, protože zjistila, že jestli se chce doopravdy na nějakou sérii soustředit, může psát jen jednu. A tak radši bude zdržovat, ale psát snad dobře, než uspěchat to, aby to za nic nestálo.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2010-07-09 19:56 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

O pár měsíců později... dobře jsi udělala...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2010-02-23 18:59 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ako mi toto mohlo ujsť... A to je už doba -,-
Prečítala som si tento diel, a prebehla očami Ayin komentár a úplne súhlasím so všetkým... A momentálne sa len usmievam, lebo táto poviedka tak milo pôsobí na človeka Smiling
A ehm, net už máš.... A pokračovanie stále nikde Sticking out tongue ^^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2010-02-23 19:04 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

pokračovanie... pokračovanie je částečně v počítači, ale... ehm...
Uhm, už neduchuju, takže bude. Tak xD

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Čt, 2009-11-05 22:43 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Ja ani neviem prečo píšem, viem len, že mám oveľa viac dôvodov nepísať ako písať... No, možno preto, že tu nijaký komentár nie je? Možno preto, že si ho táto poviedka zaslúži? Možno preto, že je úžasná? Možno preto, že má krásny nápad? Alebo možno preto, že má vynikajúcu autorku?
A možno len preto, že ti skrátka musím povedať, že to bolo neuveriteľne príjemné čítanie a že som sa celý čas usmievala Smiling