manga_preview
Boruto TBV 07

Mazlíček 12

Tajný zásah Tsunade

„Nevím, kdo vám řekl, že já skvěle vařím, ale jestli se do minuty všichni z baráku neodklidí, bude s vámi amen!“
Promiňte, vím že všichni nemají ve zvyku v úvodu ihned na někoho hulákat, ale já to udělat musela. Tohle bude tak trochu divný, mně rozeznáte barvou červenou, Shino má černou. Nebudu to protahovat, budu muset do zverimexu, a to hned!

„Říkej si co chceš, ale já tady dneska tvrdnout nebudu!“ rozeřvala jsem se na Asumu.
Proč maj chlapi vždycky tak stupidní nápady?
Prej pozval pár lidí k nám a oběd! No, řekněte, dámy, udělal to někdy váš přítel?
„Ale Kurenai, tohle mi přece nemůžeš udělat…“
„A víš, že můžu? Buď rád, že ti tu tvojí želvu nevyhodím z okna.“
Asuma vykulil oči a já se musela přemáhat, abych se nerozesmála.
„To mi nemůžeš udělat,“ vyhrkl ze sebe.
„A víš, že tohle opravdu nemůžu?“ ušklíbla jsem se.
Ale spíš by mě zajímalo, jak by na to reagovala Tsunade, kdybych tohle udělala.
„Co teda uvaříš k tomu obědu?“
Páni… On má ještě tu drzost se zeptat, co bude k obědu.
„Nevím,“ odsekla jsem. „Podej mi kuchařku, něco bych snad uvařit mohla. Ale tohle bylo naposledy bez mýho vědomí!“
Asuma jen pokrčil rameny a přitáhl asi čtyři kuchařky, takže budu mít práce docela dost.

Bezva… Kurenai sensei musí zůstat doma a vařit. Tak tohle tu ještě nebylo, vážně ne. Sakra, proč já tady vůbec něco melu? Bylo by lepší, kdybych rovnou šel za Tsunade a řek jí, že nemám páru, co si pořídím. Ale zase na druhou stranu… Mít kostým se mi nechce, ale když už… Já v tom kostýmu vlastně sem pořád, tak nic…

„Tak… Kup vajíčka, máslo, sýry, strouhanku, brambory, kmín, hladkou mouku, nějaký ty limonády, zeleninu máš tady vypsanou…“
Podala jsem mu ten seznam, který málem dosahoval podlahy.
Asuma tam chvíli stál, nevěřícně zíral na ten seznam.
„Co tady tak stojíš?“ založila jsem si přísně ruce v bok.
„Ehm… Jedna otázka…“
„Ano?!“ zavrčela jsem podrážděně.
„Co je to kmín?“
NE! Tohle jsem teda vážně nečekala! Proč já?!
„Zjisti si to,“ vydechla sem a bez jediného dalšího slova jsem ho pozorovala, jak zmučeně bere tašku, peněženku a seznam věcí, které má koupit.

„Héj, Shino!“ zavolal na mně známý hlas.
Otočil jsem se a spatřil Hin na tom jejím koni. Black se prý jmenuje. A to jméno vystihli přesně.
Čekat v tom vedru, než ke mně ta princezna dojede, bylo to nejhorší, co jsem mohl udělat.
„Shino, taky jdeš za Kurenai sensei?“
Hinatina otázka mě zaskočila. Měl jsem namířeno totiž někam jinam.
„Ne, proč?“
„Ty to nevíš?“ vydechla překvapeně modrovláska, ale nepočkala si na odpověď a mluvila dál.
„Náš tým má obsluhovat hosty, kteří přijdou ke Kurenai sensei.“
Pecka! Tak tohle bylo vážně nečekané.
Na místě jsem se otočil a naštvaně odkráčel směrem, který mi byl určen.

„Ty pako! Vždyť si nekoupil kmín!“
Tak tohle bylo už moc.
„Ale…“
Nedala jsem mu šanci na obhajobu nebo na protest.
„Tohle není kmín, ale bazalka, ty BAKA!“
Ach jo. Poslat chlapa něco nakoupit byla ta největší chyba. I když ml všechno napsaný, polovinu věcí buď nekoupil, nebo je zaměnil za něco jiného.
Zvenku jsem uslyšela klapot koňských kopyt.
„Záchrana!“ vydechla jsem šťastně.
Ze stolu jsem sebrala peněženku, seznam věcí na nákup a přiskočila k oknu.
„Hinato, dobře, že jdeš. Teda… Jedeš,“ opravila jsem se.
„Potřebujete něco, senseii?“
Podala jsem jí seznam s peněženkou.
„Běž tohle prosímtě koupit.“
Ta na nic už nečekala a zamířila do Tesca, které bylo od nás opravdu kousek.

O několik hodin později

„Konečně,“ setřel jsem pot z čela.
Vše bylo vzorně uklizené. Ukázalo se, že tohle všechno na nás ušila Tsunade.
„Tak my půjdem,“ rozloučili se Kiba s Hinatou.
Kurenai sensei s úsměvem přikývla a ti dva zmizeli.
Najednou se ze špajzky ozval řachtot tříštících se sklenic.
„Co je to?!“ začal hysterčit Asuma sensei.
Fakt štěstí, že tu není Shikamaru…
Kurenai sensei se zvedla ze židle a přešla k těm dveřím. Otevřela je a ze špajzky vyběhl plch velký!
„Chyť mi ho!“ zavřeštěla na Asumu senseie Kurenai sensei.
Ten, s podivem, po plchovi skočil a Kurenai sensei ho zavřela do nějaký klece, že ho prý odnese k Tsunade.
Já si rovnou balil svejch pět švestek a pádil za Tsunade s tím, že jsem nic kvůli ní nesehnal.

Tak… Víte vůbec, jak toho plcha Kurenai sensei pojmenovala? Jednoduše… Říká mu Plch. Inteligentní co? Ale musím uznat, že je roztomilej. A jak to dopadlo se mnou?
No… Tsunade mě seřvala a vyštěkla na mně, že budu muset mít kostým. Já na to radši nic neřekl, nebo bych začal na ní řvát taky. A tím bych si zničil image, ne?
Takže teď ale šiju kostým, ve kterým se budu následující dny pařit.
Ale dost tlachání, příště vás provází Shizune s Irukou senseiem.
Těšte se!

Poznámky: 

-_-´

4.583335
Průměr: 4.6 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, St, 2009-11-04 19:12 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

LOL, OMJ to je fakt bombastickej dílek, ten kostým LOL čekal jsem že bude mít Shino kostým brouka, ale PYTLÍKA.
Lol, lol, lol.

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2009-10-16 21:05 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Oo-kami oo-kami oo-kami!!!!!!! XD XD XD Sayi, seš třída!!! XD Ten kostým... *láme se v pase xD*
Sice opět chyby ae což. x) A soucítim s Kurenai... xD
Good. ^^

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, So, 2009-10-17 19:59 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Jo, já vím, že tam jsou chyby Bad Ale jak jsem už řekla, jsou to předepsaný díly, gomenne