Spoluautorská FF - 9.kapitola
Obezřetně se rozhlédla kolem. Znala dobře plán vesnice, ale nevěděla, jak se dostat přes stráže. Maskování nebyla zrovna její silná stránka a přeměnit se nemohla. I když byla v jejich světě, chakrou zrovna neoplývala.
Opatrně se přemístila na konec střechy a k svému překvapení našla žebřík připevněný ke zdi. Stačilo po něm už jen slézt dolů.
Dostala se na balkón jakéhosi domu. Začínala si připadat jak v nějakém akčním filmu. Přehodila nohu přes zábradlí a stoupla na dřevěnou příčku. Šplhala dolů a modlila se, aby ji ty dlouhé šlahouny rostlin udržely. Přání se splnilo. Pod nohama konečně ucítila pevnou zem.
Byla v temné uličce, neměla z toho dobrý pocit. Rozeběhla se. Zvuk kroků se odrážel od stěn. Běh ji vyčerpával. Ulička byla delší, než se zdála. Najednou se prudce oteplilo a ona vběhla na hlavní třídu.
Proplétala se hustým davem lidí, nevšímali si jí, každý někam spěchal a nestaral se o ostatní. Srdce v hrudi už nebušilo tak prudce, dech se klidnil. Jenže... stále nebylo vyhráno.
„Kam myslíš, že jdeš?“
Kasumi se zatmělo před očima. Zavrávorala, ale někdo ji pevně chytil a zacloumal s ní.
„Ptám se znovu, kam myslíš, že jdeš?!“
„Na procházku?“ vyletěla z ní první blbost, co ji napadla. Tušila, že jí na to neskočí, ale co se dalo. Tonoucí se chytá každé záchrany, i kdyby to mělo být jen plovoucí stéblo trávy.
„Jo procházku? Tak to abychom jsme se prošli spolu, ne? A rovnou za Hokage.“ Popadl ji za límec a nehledě na její protesty ji táhl směrem k vysoké stavbě se znakem ohně. Přestala sebou škubat. Nemělo to cenu. On ji jen tak nepustí.
Šli nahoru po schodech, boty klapaly o dlažbu. Nechtěla tam jít. Budou žádat vysvětlení. Dokáže ještě něco vymyslet? Tsunade ji uškrtí jak hada a zároveň zklame Ninu. Padne i tam nejmenší šance na záchranu.
„Vysvětlení. Víc nechci,“ seděla Pátá za stolem a pohledem rengentovala Kasumi. Dívku překvapilo, že nekřičí, nevzteká se, neničí věci kolem. Přece jen... výslovně jí zakázala opustit pokoj. A ten, kdo se zprotiví jejímu příkazu, dostane za vyučenou.
„Byla jsem na procházce. Je to snad trestný? Ležela jste někdy v nemocnici? Všude kolem ty bílý stěny, pach dezinfekce... nedá se to tam vydržet. Potřebovala jsem na vzduch,“ bránila se Kasumi. Modlila se, ať jí na to skočí. Bláhově.
„Tak když ti to tak vadí, budeš chodit na pravidelné vycházky... s doprovodem,“ ušklíbla se Tsunade posměšně. „Copak tobě nedochází, proč tu jsi? Nemůžeš se nám někam ztratit!“
„Já to chápu,“ zamumlala na odpověď. Pátá se spokojeně zhoupla na židli.
„Takže jistě víš, proč teď půjdeš zpátky. Kakashi, doprovoď ji tam, prosím.“
V nedaleké koruně stromu se blýskl pár očí. Listy se zachvěly a pár jich lehce spadlo na udusanou zem. Ptáček na větvi si neklidně načechral pírka.
Najednou mezi listy prosvitly zářivě zelené oči. Ptáček zacvrlikal, větvička se zhoupla. Vzduch proťalo nepříjemné syknutí, rychlý chmat. A strom se znovu uklidnil. Jen ptáček už v jeho koruně neseděl a přitom ani neodlétl. Kočičí oči zmizely.
Na chvíli.
„To jste nemusela, Sachiko-sama. Ten pták nám vůbec nevadil, jen na sebe zbytečně poutáme pozornost.“
„Ztichni!“ odpověděl ženský hlas a ozvala se dutá rána. „Co ty mi budeš říkat, co smím a co ne. Já jsem tvoje paní. Nějak často na to zapomínáš.“
„Omlouvám se.“
„A vůbec, co jsem to slyšela? Nám? Ty se počítáš ke mně? Pche.“ Muž dostal další pohlavek.
„Jen... jen jsem se přeřekl, paní. Vám, samozřejmě že vám vadil ve výhledu. Ale je to nebezpečné.“ Pohled zelených oči se teď přesunul na něho. Nervózně polkl.
„Já nebezpečí ráda,“ odsekla.
„Jenže neměli bychom-“
„Tady zůstávat moc dlouho. Kolikrát už jsem to od tebe slyšela! No, je to tu nepohodlný a stejně teď nepotřebuju vědět víc. Kdybys nebyl tak neschopný vyzvědač, nemusela jsem semka lézt. To je kvůli tobě!“
„Sachiko-sama, víte přece, že vy-“
„Zmlkni už!“ Strom se nebezpečně zatřásl. „Máš štěstí, že jde všechno podle plánu. Listová ji tu drží a Kioshi nám nevědomky zobe z ruky. Všichni jsou na svých místech. Nezbývá už nic jinýho, než vyčkat a ve správnou chvíli udeřit.“
Žena se škodolibě zasmála. Vycházelo to líp, než čekala. Jako rybky jí sami naskákali do sítě. Ona ji vytáhne a pochutná si na šťavnatých soustech. Jen se nesmí nic uspěchat. Tak dlouho to plánovala, dlouho připravovala. Těch sedm let nesmí přijít nazmar. Nesmí!
Tak dlouho...
Neskutečně dlouho...
Povede se to.
Musí!
Mělo by...
„Sachiko-sama? Musíme jít,“ opatrně se dotkl jejího odhaleného ramena. Nepřirozeně sebou škubla a vrátila se zpět do reality. Zase musí...
„Jo, jdeme, Masaru. Už na to nemám náladu. Zejtra sem pošlem ještě jednu hlídku na ověření. Nemíním riskovat.“
Přikývl a odtáhl od ní ruku.
„Jste tak studená...,“ zašeptal. Usmála se. Ne, to nebyl úsměv. Jen pokřivený ret, stopa po tom, co snad kdysi bývalo.
„Asi proto se jmenuju Sachiko. Nezapomínej na to, Masaru. Mně je chlad souzený.“
Potřásla hnědými vlasy a slehla se po ní zem. Vzdychl a následoval jejího příkladu.
Slunce svítilo, větřík si jemně hrál s lístky stromu. Ten se chvěl, houpal se z jedné strany na stranu. Jen už na něm nikdo neseděl...
Více informací najdete zde.
V první řadě se moc omlouvám. Nestihla jsem to dopsat už minulý týden, dávám to sem skoro po dvou. A navíc, asi jste čekali víc. Je to kratší, ale já tenhle díl nechtěla nějak zbytečně protahovat. Srandistka napsala tak dlouhý, tady si můžete vydechnout xD
Objevila se tu nová postava (opravdu jsem ji neplánovala) a kuje pikle. Jaký je její záměr? Co tam vůbec dělá? Kdo je tajemná chladná Sachiko s podivnýma kočičíma očima a její pomocník Masaru? Jsem to ale zlá... to vám poví až ti píšící po mně. Doufám xD
Ano, není to zrovna nejlepší, co jsem kdy napsala. Nějak mě opustila múza. Tak snad mi odpustíte. Ještě jednou gomennasai...
To už jste asi pochopili... Sachiko znamená studená.
Parádní!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
říkala jsem si, že si na ně nevzpomínám , ale vůbec mi to nevadí, takhle se to dá aspoň ještě víc rozvést, mě už třeba napadly tři věci, jak by to mohlo pokračovat (ale nejsem v seznamu a ani se tam nebudu hlásit, protože bych to nedokázala napsat )
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
Všem moc děkuju Jsem ráda, že se líbí, byly to celkem hodně nervy.
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
. .Aku začíná chápat a dřímat...
...„Ale proč chtějí všechny OC pomáhat s výběrem šatů zrovna Hinatě?“ (Kakari)
. .„Žádný Hatake není veselý...“ (Sayoko)
.
. .Hrdá členka a se Sayoko spoluzakladatelka Spolku Žroutů knih! Naši závislost na knihách nelze ovládnout. Založeno 12. 3. 2009; Kdo fandí knihám, ať se přidá. Žrouti všech žroutů, spojte se! A hlavně rádi čtěte ^^
Členové: Sayoko, Akumakirei, K.Iwi, Leiko, Dantuška, nettiex, sajo-nara, Minata, Memphisto, hAnko, Ayame-sama, kushina-hime, Mirek93, Rein, Yamata no Orochi, Adam Švorc z Nemanic, TsuchiKim, ni.kola, Kameko-sama, výtlems.kissa, -_-Aya-_-, Kitsumo, elficek, himiTsume, Buuublinka, DeiDei girl-uchiha, lacca, nellynuska, Yuki Kaze-san, Kaia-chan, Faith, zrůda-SaNaSu, Namika, l.i.ch., Oneran, Juubi, Conner Uzumaki, Anegiri, Joanne, Miky-chan, sannin Naruto, Otaku-chan, narutorolo321, Killer_Bee, Hinata-Hyuuga-chibi, Adel-san, Gloria Uzumaki, Nightmare moon, Yamako, Hyuuga_Shikamaru
Pro přihlášené: Nemusíte si kopírovat seznam členů, mění se, a proto aktuální najdete vždycky u mě. A do podpisu si nic dávat nemusíte, nebo si můžete vymyslet jinou (originálnější) poznámku než tu nahoře, je to jen na vás :)
_____________...
Členka Klubu gazdovské parenice: Klub je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPŠIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI! NECH ŽIJE PARENICA A POMELO! Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu gangsterů. Zaplétáme se do nelegálních obchodů, aneb postupně ovládáme podsvětí..., rovněž je podporovatelem a spřízněncem klubu za ovce (aneb bez nich bychom neměli co opěvovat); a KPP (kultu pracího prášku), bez nich by naše "uniformy" nebyly tak zářivě bíle.
ale vůbec to není špatný a krátký taky ne
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Aku, kdo se v tom má vyznat? Hold, ti kdo budou psát po x dalších si ty postavy budou muset zapsat, aby si to zapamatovali. Jinak chválím, na to cos mi říkala, se ti moc povedlo
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
juu,je to moc hezký jsem zvědavá,co se z toho vyklube
jééj! skvěle! další nové postavy, kdo se v tom má proboha vyznat? krásný díl, jen ať to takhle pokračuje i dál
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Pěkný!! *Tleskám*
Pokračování je to skvělé!! Musím pochválit obsah, délku a vše... Je to jiné a to se mi na povídkách líbí...
Jen tak dál a jsem zvědavá, kdo další co vymyslí...
Snad tady budu mít první komentář...
Zde není co vytknout. Moc se mi to líbilo a na závěr: chválím, gratuluji, tleskám, skláním se...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.