manga_preview
Boruto TBV 09

Jak se žije "tam"

„Rasengan!“ zařval Naruto a Yahikovo tělo, poslední z ovládaných, dopadlo na zem. O pár kilometrů dál, v temné skrýši, vykašlal Nagato další krev a vytřeštěným zrakem zíral v šoku před sebe. Kdesi úplně jinde, nad hlavami všech, někdo pronesl: „Do háje,“ a vrazil do ruky svého spolusedícího stovku. Za nimi si nějaký muž rval pomalu všechny své zrzavé vlasy.
„Nééé! Jak mi to mohl udělat?! Vidíte to tělo? Jak mi ho zrasil? To je tak ponižující!“ kvílel a přitom zíral přímo na bojiště, odkud před chvílí Naruto vyrazil za Nagatem. Šedovlásek, co musel vysolit stovku, stále ještě klel a blonďák vedle něj ho poplácal po zádech:
„No tak, Hidane, nauč se konečně prohrávat. Můj syn by se tímhle individuem porazit nenechal, není to lama!“ zasmál se a strčil bankovku spokojeně do kapsy. V tom se ozval někdo další.
„Ještě aby prohrál, když umí můj Sage mód… Počkat, takže já jako lama jsem, jo, Minato?“ řekl nakvašeně dlouhovlasý muž, který si právě sundal dalekohled z očí.
„Né, tak jsem to nemyslel, Jiraiya-sensei! Vy jste byl v nevýhodě, jelikož jste netušil, které tělo má jakou techniku a ták!“ snažil se zachránit Minato situaci s nervózním úsměvem. Jiraiya se nad tím zamyslel. Odpověď ho očividně uspokojila, jelikož si zase přiložil dalekohled k očím a zamířil svůj lačný zrak opačným směrem, než bylo bojiště. Na klíně mu trůnila rozepsaná kniha a v ruce tužka, již silně vypsaná.
„Že vás to baví, sledovat ty jejich kecy a problémy,“ vynořil se za nimi Orochimaru a usadil se vedle Jiraiyi. Ten na něj s despektem profesionála nad laikem pohlédl.
„Ty snad nemáš rád telenovely?“ zeptal se, žužlajíc konec tužky.
„Ani ne, někoho si oblíbíš a on si potom umře,“ nasměroval Oro svůj pohled k Itachimu.
„No… A stejně přeci jednou natáhnou bačkory všichni, i hlavní hrdinové. Takže to skončí a máš po srandě, ne?“ nadhodil černovlásek.
„Jasně že umřou,“ ujal se odpovědi Minato, „další ale nastoupí. Vidíš třeba támhletoho kluka?“ ukázal pod sebe na Amegakure. „Ten bude hvězdou. Hrdina. Má k tomu nejlepší předpoklady!“
„Proč myslíš?“ nakrčil Orochimaru nos a mžoural do dáli.
„Právě mu rodiče sežral jejich domácí mazlíček,“ zazubil se Minato, úsměv však vystřídal smích, když si všiml zoufalého výrazu Hidana.
„A já šéfovi tak věřil… Zklamal mě,“ mumlal si už hodnou chvíli jashinista, a aniž by zaregistroval Minatovo posmívání, zvednul se ze svého místa a odešel do stříbřitého světla.
„Jde emařit,“ pošeptal Obito Kakashimu, který tu byl vcelku nový a ještě všechny dostatečně dobře neznal. „Drželo se ho to strašně dlouho, kdyby nebyl mrtvý, asi by se už několikrát podřezal,“ protočil oči v sloup a spiklenecky zamrkal na Kakashiho, v tom se ale lekl, když ho přes hlavu lehce pleskla nějaká tlustá niť.
„Nepomlouvejte ho, má to těžký. Kdybyste po celoživotním uctívání nějakého boha zjistili, že neexistuje, taky byste z toho byli rozhození,“ prohlásil opodál sedící Kakuzu, aniž by vzhlédl od svého pletení. Všichni – až na Asumu, který nasadil ignoraci - mu moudře přitakali a Obito ke Kakashiho překvapení zahanbeně sklonil hlavu. Pak si však šedovlásek všiml, že po něm Rin metá očima blesky.
„A jsme doma,“ uchechtnul se - a schytal pohlavek od Sakuma se slovy, že nemá být škodolibý.
„Tak jak se to vyvíjí, lidi?“ vpadl do společnosti hlučně blonďák i se svým mistrem.
„Naruto - ke smutku i štěstí několika lidí tady - vážně dostal šéfa a teď mluví s Nagatem. Konan přihlíží. Pár konožanů se na inkriminované místo také řítí. Nikdo zatím prakticky neumřel. K -,“
„Chceš mi snad říct,“ skočil Deidara do řeči Itachimu, „že ta Hyuuga přežila?“ vybuchl jak cé čtyřka a sám zamžoural do dáli pod sebe, aby se o tom ujistil.
„Ano,“ řekl trochu uraženě Itachi, že mu někdo přerušil monolog, „zachránila ji z větší části Sakura.“
„Ta holka mě štve,“ prohlásil s lehce otráveným výrazem Sasori, který přišel s Deidarou.
„Mě taky. Nahradí teď moje místo,“ ozvala se Shizune.
„Náhodou, není špatná, ale vy jste proti ní zaujatí!“ nenechal si Kakashi líbit nadávání na svý studenty.
„Ty bys byl zaujatej taky, kdyby tě zabila!“
„Neměl si jí chtít zabít sám, blbče.“
„Ona si začala! Prosil se jich snad Gaara, aby šli pomstít jeho mrtvolu?“
„Skoro-mrtvolu,“ zapojila se do debaty Chiyo, aby jí náhodou někdo nechtěl sebrat zásluhy na Gaarovo záchraně.
„Ty mlč, babi, taky mě se- štveš,“ utrousil Sasori a založil si ruce na dřevěné hrudi.
„Ty jsi konfliktní typ, víš to?“ přifařil se k nim odkudsi Haku, pohodil dlouhými vlasy a zamrkal nevinnýma očima.
„Ty zas transexuál, víš to?“ zastal se svého senpaie Deidara. Za Hakua se s nebezpečným výrazem ve tváři postavil Zabuza. Bitka byla téměř neodvratná, ale najednou cosi křuplo, všechny je oslnilo světlo a mezi hádající se ninjy spadnul na kost zesláblý a trochu zkrvavený Nagato. Všichni na něj vteřinku dvě vyjeveně zírali, vzápětí se ale synchronizovaně rozdělili na dva tábory – jeden se o překot hnal na místa s nejlepší výhledem, aby zjistil další vývoj situace, druhý se sesypal na Nagata a páčil z něho podrobnosti.
„J-já…,“ začal červenovlasý.
„Co?“ skočil mu do řeči Minato. „Dostal tě můj syn, že jo?! Kluk můj šikovnej!“
„Nenaparuj se,“ okřikla ho Kushina.
„Ne, t-t-to…,“
„Přišli konožští pro pomstu?“ svorně vyhrkli Kakashi s Asumou.
„Necháte ho to domluvit?“ osopili se na ně Itachi s Rin. V kruhu kolem Nagata si už nikdo nedovolil ani dýchat.
„Já na svým vozítku zmáčkl špatnej čudlík a napálil to do stěny!“ vyhrkl Nagato překotně, napůl ze strachu, že by ho někdo zase mohl přerušit, napůl proto, že by to jinak nedokázal. Prudce se nadechl, poté zabořil hlavu do dlaní a šíleně se rozesmál. Všichni na něj zkoprněle zírali. Náhle se odkudsi z hurónským smíchem vynořil Hidan a provokativně šťouchl do – celou dobu mlčícího - Sarutobiho.
„Dlužíš mi kilo, starouši!“ řekl spokojeně a Sarutobi neochotně vytáhl peněženku.

Poznámky: 

Tak teď nevím. Je to krátký a asi i to nehorší, co jsem kdy napsala (vlastně jen skoro, počítám i školní slohovky xD). Přesto mám pocit, že původní nápad, jenž mě osvítil, není zas tak špatný, takže to sem stejně dávám -.- xD.
Pokud tam marně hledáte stopy mého "prý-vtip-ha-ha", tak vězte, že jsem to ani se záměrem vtipnosti nepsala. To já už jen neumím psát vážně... xD

4.96774
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, Po, 2010-03-29 20:46 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc pěkné Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, St, 2009-05-20 23:22 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

*Tlemila se od odkamžiku, kdy zjistila, že se to opravdu vsázeli Hidan s Minatem, a na konci se tlemila tak moc, že probudila mamku a ta ji za to řádně sprdla.*Itééé, tohle bylo skvělý xD U tebe je nejlepší, když píšeš tyhle humorný povídky xD Jelikož, ty se k tobě výborně hodí xDD

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele MihokoKawashaki
Vložil MihokoKawashaki, Po, 2009-05-11 16:40 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Hej no tak to je mazeeec Laughing out loud Takej seznam mrtvol Laughing out loud Hej fakt já bych to nedokzala napsat :DD

_________________________________________

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, Po, 2009-05-11 15:59 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan

tohle je naprosto dokonalý Laughing out loud Sasoriho hlody mě opravdu dostaly! Laughing out loud ale... co to kecám... hlody všech mě dostaly Laughing out loud a nejvíc ten Nagato nakonci Laughing out loud Laughing out loud :-D

Obrázek uživatele Pilika
Vložil Pilika, Ne, 2009-05-10 20:11 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

xD nevím, jak jsi přišla na to, že je to špatný?! je to fakt super! dokonalej seznam mrtvolek, a ještě...no prostě...nepopsatelná sranda! Laughing out loud Myslim, že takonej námět je originál, co?...prej,,Dlužíš mi kilo, starouši''...oni fakt tam nahoře nemaj co na práci Laughing out loud

SUUPER!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2009-05-05 15:28 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Lol eSsie už jsem ti někdy říkala, že jsi šílená? xD Myslim že jo ale řeknu ti to znova. Jsi šílená xD Ale skvěle šílená xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Po, 2010-03-29 20:54 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Tak to mě přivažte k praseti a vyválejte v bahně! xD Děkuju, děkuju moc Vám všem! Jenom díky takovýmto komentářům mi stojí za to psát Laughing out loud. A teď osobní dík...


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2009-05-03 19:14 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

tomu říkám pořádná dávka černýho humoru... a jak já ho miluju Smiling dobrá povídka, zajímavý nápad, rozhodně dávám za pět xD

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-05-03 11:31 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

To je tak příjemná změna, přečíst si opravdu něco vtipného a není tu ani Tobiho lízátko, není tu jeho srdcervoucí výkřik sempááááái, děkuji, že umíš najít vtip tam, kde se ostatní neobtěžují hledat Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Ne, 2009-05-03 09:47 | Ninja už: 5614 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud to bylo super! ty mě vždycky umíš rozesmát Smiling

Obrázek uživatele Danol
Vložil Danol, So, 2009-05-02 22:39 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Hech tak z toho, co jsem četl, je tohle nejlepší. Není to ani parodie, je to prostě, no takový dobrý Laughing out loud Nechybí tomu humor, ale tenhle je přeci jen trošku na vyšší úrovni...

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2009-05-02 21:40 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

„Ty bys byl zaujatej taky, kdyby tě zabila!“ Málem zabilo mě, a Nagatova smrt mě jen už úplně dorazila Laughing out loud
Šílený, vtipný, co dodat? Laughing out loud Humorný humor na konoze vážně nevymřel! Kakashi YES

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, So, 2009-05-02 21:15 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

božeeee XDDD já se musím smát...dostala mě nagatova smrt.. XDDD Pstě se mi to líbííí Laughing out loud

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, So, 2009-05-02 21:11 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Tohle je vážně bezvadně vtipný Laughing out loud SMála jsem se od začátku do konce Laughing out loud Pokud to bude série, tak počítej s nadšeným čtenářem. Eye-wink

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2009-05-02 21:09 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tak tohle bylo dokonalý Laughing out loud Mě to zaujalo hned na začátku a ten konec... no prostě super. Ale vozítko mě položilo na kolena Kakashi YES

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, So, 2009-05-02 20:14 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Já nemožu! *práskne sebou na zem a zase se pokouší vstát* To je naprosto dokonalé! Tak jsem se už dlouho nezasmála Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, So, 2009-05-02 20:48 | Ninja už: 5600 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

„Já na svým vozítku zmáčkl špatnej čudlík a napálil to do stěny!“ ...myslis ze je to dobra smrt pre posledneho uzivatela rinneganu Laughing out loud ...ja chcem dalsi diel Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>