manga_preview
Boruto TBV 09

Já vím...

Možná někomu vážně bude připadat, že je to zvláštní. A ono je. Ale dala jsem do toho sebe. Teď to sice nemůžu ani vidět, protože nevím, co si o tom pomyslíte. Bolí mě hlava když to po sobě čtu, snad to na vás tak působit nebude. Eye-wink

Já vím...

Když jsem byla malá, ráda jsem četla knihy. Obzvláště nejraději ty o velkých hrdinech, o jejich odvážných činech. Milovala jsem ty silné příběhy postav, které šli svou cestou a nikdy z ní nevybočili, a když už, tak ji nakonec vždy nalezli.
Šli svou cestou, napříč nebezpečím, ke svému cíli. Obdivovala jsem je… a snila o nich, tak jako každý…
Později jsem knihy musela odložit, staré sny vrátit do zaprášených polic. Přidala jsem se k ostatním, tak, jak to káže pravidlo našeho světa. Mého vlastního světa.
Ale nepřestávala jsem doufat, že jednou… se stanu jedním z nich. Hrdinou.
Že má slova a mé vědomí nabudou síly skály, že budu vědět, jak se zachovat. Co kdy dělat. Nikdy jsem to nepřiznala, tajně jsem doufala, že ve mně hrdina dřímá. Dřímá, krásně a tajemně. A až se jednou projeví, vše se změní, můj život, že najednou bude všechno jinak. Správně, jasně.
Myslela jsem, že potom se už nebudu bát, nebudu se skrývat…
Čím starší jsem byla, tím více jsem si uvědomovala, že je to nesplnitelné očekávání. Nesmyslné a zoufalé, jež se nikdy nenaplní.
Každý není hrdinou, slyšela jsem říkat svůj vlastní hlas, vlastně málokdo jím je. Málokdo rozvine svá křídla malého ptáka, aby poté vzlétl jako cílevědomý orel…
Chtěla jsem sílu, která se v mém světě přeceňovala. Tolik jsem chtěla sebedůvěru, cílevědomost, rozhodnost. Prahla jsem po všem, co mi chybělo, co se chvělo kdesi uvnitř mě nepatrným drobným bytím, ale to mě nezměnilo.
Říkala jsem si slova odvahy, která s neskutečnou sebedůvěrou říkali mí hrdinové. Ale stejně jsem potom nedokázala nic. A moc dobře jsem si to uvědomovala. Vkládala jsem naděje do toho, že pokud se budu opravdu snažit, dokážu něco. Marně jsem roky hledala odpovědi na své otázky a přitom se bezúspěšně snažila. Přineslo mi to hodně bolesti, bludné hledání „odvahy“, celou tu dobu…
Dnes, když tu stojím, však vidím všechno jasně.
Vím moc dobře, že jsem se nezměnila. Ani trošku. Ani jediný kousek na mě není o nic lepší. Nejsem silnější, jak si myslí moje okolí. Jsem slabá, stejně jako předtím. Naznám odpovědi, neznám svou cestu a vím, že ze mě už nikdy nebude krásný motýl, nevykvetu v krásnou květinu, neroztáhnu svá křídla. Nenajdu svůj sen.
Nikdy ze mě nebude hrdina, mé jméno bude zapomenuto, já budu zapomenuta. Nedokážu přelstít svůj osud.
A proto přes vše, co jsem si kdy namlouvala, jsem se rozhodla být sama sebou. I když slabou, ubohou a pouhou, ve své hlouposti a špatných neuvážených rozhodnutích.
Uzumaki Naruto, hrdino, budu zapomenuta. Ani nápis na černém kameni ze mě nezbude, to všechno vím… Ale právě teď jsem se rozhodla pro tebe zemřít.

Poznámky: 

Mnoooo... Tak jsem k tomu "složila" obrázek...
Neděste se Sticking out tongue

4.7
Průměr: 4.7 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, So, 2009-04-04 22:02 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Vypadá to že hódně přemýšlíš... Je v tom vidět jak Hinatka, tak i ty.. Jen mě, stejně jako Akumakirei mrzí, že se mi obrázek nezobrazil... V hlavě mi zní jen jedno slovo a to zní: Nádhera

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2009-04-04 21:54 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Dala ji do toho sebe... to je asi ta nejpravdivější věta, kterou jsem dnes četla. Protože ta Hinata, která to vyprávěla, nebyla jen Hinata. Byla to snad každá dívka... alespoň tedy já určitě. Hlavně ten začátek, ten byl tak neuvěřitelně známý...
Tvá povídka je úžasná, Katy. Nádherná zpověď. Myslím, - ne, vím, že v klidu můžu říct, že je to to nejlepší, co jsem za poslední dobu četla.
Momentálně nevím, co víc napsat.
Bolest je to poslední, co ve své hlavě teď mám. Naopak, bliká mi tam jedno úplně jiné slovíčko - obdiv, obdiv, obdiv...

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2009-04-04 20:03 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tak Katy, (neva za tuhle přezdívku? Smiling) už dlouho jsem čekala na nějakou tvojí tvorbu a konečně jsem se dočkala. Přesně jak píšeš, připadá mi to zvláštní, ale krásně zvláštní. Jsi v tom ty, je v tom Hinata... Moc se mi to líbilo.
Akorát jedno mě mrzí, že mi nejde zobrazit obrázek Sad A k tomu zapomenutí... Ona bude dál žít... ve vzpomínkách lidí, kterým vstoupila do cesty. Alespoň tak to cítím já Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, So, 2009-04-04 21:07 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Děkuju... Děkuju moc, jsem ráda, že se líbilo. A děkuju všem, že jste si to přečetli. Laughing out loud Eye-wink
To, že bude zapomenuta, jsem vztahjovala spíš jako z pohledu časového...
Jednou zemřou i lidé, co ji znali a její existenci pohltí čas... Eye-wink

Obrázek uživatele Dyrim 少し雌
Vložil Dyrim 少し雌, So, 2009-04-04 17:40 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 333 | Autor je: Prostý občan

Yop, tohle se mi líbilo. Pěkne popsané, zajímavé myšlenky. jen trochu nesouhlasím s tím, že ani ten nápis na kameni netůstane. Protože ten zůstane vždycky, i když ho někdo smaže.
P.S.: Ten obrázek jaksi nejde zobazit. Eye-wink

Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...

Obrázek uživatele HyuugaA
Vložil HyuugaA, Pá, 2009-04-03 21:08 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

No ty myšlenky tam byly silné... a tak to doopravdy chodí. Ten kus tebe sama tam jde poznat Smiling a je to dobré. Člověk by se měl snažil dát sebe sama a své myšlenky do FFky protože bez nich jsou to jenom písmenka beze smyslu. Líbilo se mi to... ta Hinata tam jde poznat taky Smiling.