manga_preview
Boruto TBV 09

*Neznámá*: 07

Neznat tak čas. Navždy zastavit jeho neúprosný běh. Uchopit jej, pevně jej držet a nenechat ho jen tak proklouzávat mezi prsty.
Tak moc rychle běží a odnáší všechno to, co je nám drahé.

Svět se již mnohokrát převlékl ze svého oslnivě zářivého zlatého šatu do černé uchvacující róby a zase zpět. Minulo mnoho úsvitů plných nadějí a ideálů a ještě více soumraků odnášejících poslední zbytky víry.
Naši dva hrdinové jdou dál a dál tímhle nerozhodným, pošetilým a možná i krutým světem a každým krokem ztrácí víc než je možné vyslovit a nacházejí dvakrát tolik.
Již dávno ztratili sílu bojovníků a odvahu lvů, nehledí si již do očí s přesvědčením a sílou, dívají se na sebe prázdnýma pustýma očima, které jsou plné lítosti.
Už se nesnaží si lhát, dávno již přijali pravdu a je jim jasné, že jejich společný čas se chýlí ke konci víc a víc s každým soumrakem, s každým krůčkem blíž k cíli.
Ale i přesto, co všechno ztratili, zbylo něco, co je žene dál, dál za obzor. Naděje. Malinká naděje, která se choulí v jejich myslích a dává jim odvahu udělat ještě jeden krok, i když by měl být tím posledním.

"Eve!" zvolal Kakashi a jen tak tak ji stihl chytit, aby nespadla úplně na tvrdou zem, prokřehlou mrazem.
"V pořádku? Můžeme se klidně na chvilku zastavit a odpočinout si, jestli cheš." pokračoval, zatím co ji podpíral, protože její nohy byly příliš slabé, než aby ji udržely.
"Ne, to je dobré, musíme jít přece dál." odvětila mu a pozvedla svou tvář. Bylo na ní jasně vidět, že za ten poslední týden jejich cesty hodně zeslábla. Byla pohublá, měla propadlé tváře, vystouplé lícní kosti, pleť měla bělejší než sníh, takže ošklivé temné stíny pod jejíma očima ještě více vynikly.
Vypadala nemocně, postupně ztrácela sílu v nohách a kostěnou bílou rukou, kterou se držela Kakashiho za rameno by se zdaleka neudržela, kdyby ji nepodpíral. Ale i přesto všechno, přesto všechno chtěla jít dál.
"Už je mi lépe, můžeme jít dál." pronesla a chabě se pousmála.
Kakashi jen přikývl, ostatně co jiného mohl říct či udělat. Oba si byli vědomi toho, že kdyby se zastavili, další den by to bylo téměř určitě ještě horší.

Vydali se tedy dál, bylo už zcela viditelné, že od Konohy jsou velmi daleko. Okolí už ani zdaleka nepřipomínalo terén v okolí vesnice.
Příroda byla drsnější, lesy zde byly převážně jehličnaté, tyčilo se tu mnoho holých skal, voda byla povětšinou zamrzlá a teplota v noci klesala hluboko pod pod mrazu.
Už dávno nepotkávali vesnici za vesnicí nebo poutníky, kteří putují krajinou. Vlastně už je tomu několik dnů, co naposledy někoho potkali. Jejich jedinou společnost teď tvořila lesní zvěř, která byla příliš plachá, než aby se přiblížila na více než několik desítek kroků.

"Hm, řekl bych, že jsme už na téměř na hranicích." vysvětlil Kakashi po chvíli, kdy se rozhlížel po okolí a pak to, co viděl porovnal s mapou, kterou s sebou měl.
"Ale kudy se vydáme teď?" zeptala se Eve, která si sedla na velký kámen u tohoto rozcestí, pokud se to tak vůbec dalo nazvat.
"No..." Kakashi se znova zadíval do mapy.
"Asi bychom-" než však stačil dokončit, skočila mu do řeči Eve.
"Co je to?" přerušila Kakashiho a dívala se kamsi směrem do prava.
"Co máš na mysli?" zeptal se zaujatě Kakashi a podíval se stejným směrem.
"Ten kouř, támhle!" odvětila Eve a ukazála tím směrem.
"Je nějak až moc tmavý a hutný." zamračil se Kakashi.
"Hm, právě to mám na mysli. Vůbec z toho nemám dobrý pocit... Působí to tak.." pokračovala Eve.
"Vím jak to myslíš..." přitakal Kakashi a ještě víc se zamračil.
"Měli bychom tam jít, nevím proč, ale myslím, že bychom měli." dokončila Eve.
"Za pár hodin bude ale tma, zabloudit někde v lese by nebylo zrovna dobré. Ale také mě to celkem dost zneklidňuje." zhodnotil Kakashi jejich situaci.
"No pokud si však pospíšíme, možná bychom tam mohli dojít před setměním." zauvažovala Eve.
"A zvládneš to?" otočil s k Eve a takhle přímo se jí zeptal.
Přikývla.
"Dobrá, tak tedy vyrážíme" rozhodl Kakashi a podal Eve ruku, aby jí pomohl se postavit.

Vydali se cestou víc na pravo, která vypadala, že by je mohla dovést k místu, ze kterého stoupá dým.

Šli chvilku a už stanuli na okraji lesa, který je dělil od onoho místa. Ještě jednou si mezi sebou vyměnili pohled a vstoupili do něj.
Proplétali se hustým lesním porostem, ale nebyli si tak zcela jisti, že jdou správným směrem. Jediné vodítko, které měli byl zápach kouře, který však už mohl vítr roznést a tak by se klidně mohlo stát, že by zabloudili, nebo došli úplně jinam, než zamýšleli.
Nevěděli, kolik času uplynulo a kolik ještě zbývá do setmění, protože stromy byly tak vysoké a les byl navíc tak hustý, že nebyli schopni odhadnout jestli už se smráká a nebo jestli je to pořád jenom přítmí, které tvoří stromy.
Náhle však spleť křovin začala postupně řídnout a šedavé světlo k nim postupně pronikalo víc a víc. Jak se blížili čím dál tím víc k okraji lesa, byl zápach kouře víc a víc cítit.
Konečně se prodrali ven z lesa, zůstali stát mezi prvními jehličnany na jeho okraji a přehlédli mýtinu, na kterou došli.

Nebyl to hezký pohled, zem byla spálená do černa a bylo patrné, že zde původně stála menší vesnička. Poslední zbytky dřevěných domů dohořívaly a zůstávala z nich jen ošklivá ohořelá torza. Hustý černý dým stoupal k nebi. Byl však cítit něčím víc než shořelým dřevem a listy...

"T-tohle místo... C-cítím tu... " začala Eve a lehce se třásla.
"Krev." dokončil Kakashi.
Eve na něj pohlédla, ale neodvážila se nic říct, tak se odvrátila pohledem zpět k ohořelišti, kde někdo zřejmě v plamenech pohřbil celou vesnici i s jejími obyvateli.

Kdo mohl spáchat tento strašný čin? A co vlastně bude dál?

4.734695
Průměr: 4.7 (49 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Pá, 2016-02-12 20:56 | Ninja už: 4582 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise V:je to suprčupr povídka,je vidět že si autor s touto povídkou opravdu vyhrál,je to tak krásné a dojemné hlavně tato kapitola a moc mě mrzí že to autor
nedokončil je to obrovská škoda

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, Čt, 2014-03-27 15:03 | Ninja už: 3722 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Prosím další díl vím že musí být hodně těžké se to snažit dopsat ale ty to zvládneš Laughing out loud

Nezanevři na tuto povídku všichni čekáme

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele Bubblo
Vložil Bubblo, St, 2012-01-18 12:11 | Ninja už: 5412 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Veľmi pekný opis a dej ktorý sa pomaly vyvíja. Najdôležitejšie na sérii je zaujať aby si čitateľ prečítal aj další diel a v zápetí ho donútiť čakať na další. Väčšina všetko prezradí už v prvom dieli a potom len rozvíja dej, toto je iné proste Smiling jasných 5 ! Eye-wink

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Ne, 2010-10-10 19:55 | Ninja už: 5018 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

áh...tak kdopak nám vypálil vesničku??? je to napínavé, tajemné a mě es to líbí Smiling je velká škoda, že to neni dokončený, už se totiž nemohu dočkat, jak to skončí. Laughing out loud

Obrázek uživatele zukatoka
Vložil zukatoka, Ne, 2010-01-24 16:48 | Ninja už: 5247 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

já cu vidět další díl prosím už je to dlouho co nevišel tak pls sedni k počítači a piš Laughing out loud

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, St, 2009-12-02 19:14 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Evangelle?? píšeš to ještě nebo už ne?? Shocked

Obrázek uživatele Evangelle
Vložil Evangelle, Čt, 2009-12-31 22:13 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

No...ehm, teď jsem nějak zamrzla, ale hodlám určitě pokračovat Eye-wink

Obrázek uživatele vamp1re
Vložil vamp1re, Po, 2011-01-17 15:52 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

teď už sou to dva roky od posledního dílu...je to škoda...je to kvalitní čtení

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, St, 2010-01-13 22:45 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

Je to škoda, včera to už bol rok od posledného dielu Sad

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2009-09-13 12:55 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

heh, to je škoda, takhle čekat na další díl Eye-wink aůe jinak to byla super Kakashi YES

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Annadol
Vložil Annadol, Čt, 2009-08-13 17:59 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Další další další

Obrázek uživatele Juukya
Vložil Juukya, Pá, 2009-07-24 12:00 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

uzasnej pribeh !!! musim ale dat za pravdu ostatnim, docela se ztracim v to liceni ... doufam ze se nepletu, kdyz napisu, ze Eve se zamiluje do Kakashiho ???? =D

Obrázek uživatele Kurono Nekoi
Vložil Kurono Nekoi, Čt, 2009-05-21 01:53 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

libive..jen se mi trošku ztrácí děj v rozsáhlém líčení..jinak se to moc pěkně čte,je to napinave a jsem zvědava co se vyvrbi v dalšim díle,těšim se)

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, Pá, 2009-04-17 20:34 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

pěknýýýý Smiling
další díl..jen aby ten nemilosrdný co spálil vesnici nebyla ona Laughing out loud

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-07 19:20 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Číst tohle je jako .. Laughing out loud .. NO JE TO NÁDHERNÝ A POUTAVÝ xD, jenom mi celekm vadí že nwm do koho se třeba zamiluje ... Laughing out loud Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, So, 2009-03-07 20:25 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

ja uplne suhlasim Laughing out loud a tez by som cela vedet ze kedy bude dalsi diel Sad

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-07 21:00 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Jo Jo .. asi tak nový díl bych chtěla xD. No ale to si asi počkám xD .. tedy počkáme ... Laughing out loud .. budu to tady sledovat xD.

Obrázek uživatele Noriko Kawashi
Vložil Noriko Kawashi, Čt, 2009-02-19 22:36 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Super! A chyby? Hmm... žádný tam nevidim, ale jestli tam jsou, tak si je určitě zlepšíš... Kakashi YES Laughing out loud

Obrázek uživatele Evangelle
Vložil Evangelle, Pá, 2009-01-23 15:49 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Pokracovani bude mozna nekdy pristi tyden Kakashi YES

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, So, 2009-02-07 15:15 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

a kedy?(smutne hladim na obrazovku)

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, Út, 2009-01-13 15:58 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

ja by som len rada vedela co bude dalej Laughing out loud

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Čt, 2009-01-22 21:45 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

já by sem spíš chtěla vědět kdy to bude Laughing out loud

Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, Út, 2009-01-13 08:30 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Prostý občan

Hodnoceni za 3 - ale presne podle toho, co to znamena: Dobry, ale stale je co vylepsit.
Obcas mas hrozne kostrbate popisy. Obcas lehoucce pokulhava gramatika a slovni spojeni.
Jenze: narozdil od vetsiny povidek na Konoze se snazis o barvity popis a celkem ti to i jde.
Ale to nejdulezitejsi, co ma povidka mit a to je ATMOSFERA, ta ti nechybi.
Takze: Dobry, ale stale je co vylepsit.
PS: Moje trojka je jako ctyrka ci petka od jinych. Vim, ze te to neutesi, ale vez, ze ja nesetrim ani jednickami ani dvojkami, kdyz si to ta povidka zaslouzi Smiling

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Út, 2009-01-13 08:07 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

moc se mi líbí, jak popisuješ situaci...řekla bych, že je to přímo na profesionální úrovni...jen bych chtěla vytknout...a neuraž se...že jsi se popisem nechala hodně unést a tím utržil ránu samotný děj...ale jestli to má svůj důvod, tak si mojí poznámky vůbec nevšímej Smiling tvojí povídku už mám v oblíbených už dlouho a těším se, jak to bude dál Smiling