manga_preview
Boruto TBV 07

Evangelle

Obrázek uživatele Evangelle
Evangelle je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
16 roky 24 týdny
Poslední vstup do Konohy
Pondělí, Červenec 18, 2011 - 19:57

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Evangelle se žádných misí neúčastnil(a).

Fan Art a Fan Fiction

Počet Fan Artů: 3
Počet Fan Fiction: 9

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Naruto
Anime, které jsem viděl(a)

Hellsing | Gunslinger Girl | Bleach | Naruto | Naruto Shippuuden | Air | Chrno Crusade | Shingetsutan Tsukihime | Golden Boy | Death Note | Elfen Lied | Murder Princess | Full Metal Panic | Ergo Proxy | Full Metal Panic Fumoffu | Blood+ | Full Metal Panic TSR | Utawarerumono | Neon Genesis Evangelion | The Melancholy of Haruhi Suzumiya | Yami no Matsuei | Neko No Ongaeshi | Oban Star-Racers | Jigoku Shoujo | Trinity Blood | Jigoku Shoujo Futakomari | Genshiken | Kujibiki Unbalance | Shinigami no Ballad | Blood- The Last Vampire | Soul Eater | Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan | Genshiken (2006) | Devil May Cry | Jigoku Shoujo Mitsuganae | Shigofumi | The Animatrix | Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan Second | Sensitive Pornograph| Mai HiME | Byousoku 5 Centimeter | Boku no Sexual Harassment a další.
...

Mangy, které jsem četla tady. Věřte mi, NECHCETE to vědět XD

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Hatake Kakashi a Itachi Uchiha ^_^

Naruto

Oblíbená postava
Hatake Kakashi
Postava, kterou nesnáším
Sasuke
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Akatsuki

Nindža karta

ICQ
253344884
Věk
17
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

J-Music: Yui, Rie Fu, Kokia, Anime Soundtracks, Aluto, SNoW, Kung-fu Generation, Aqua Timez, Kimi Monogatari (Little by Little), Ikimonogari, Lil'B, Aya Hirano, Lia, Ayane, Hoshimura Mai, Sukoshi, ...
Other: UDG, Simple Plan, 3 Doors Down, Linkink Park, My Chemical Romance, Green Day, Evanescence, H.I.M, All American Reject ...


Podpis