manga_preview
Boruto TBV 15

Skryté má zůstat skryté a nebo ne? 008: Vezmeš si mě? Uchiha chce do chomoutů!

„No asi jo.“ Pokrčil rameny Itachi. Reina to pobaveně sledovala ode dveří.
„O čem pak to tu debatujete?“ podivila se naoko Reina.
„No..ehm..“zakoktal se Itachi. Tomu se Hidan začal smát. Reina k nim přišla a naoko naštvaně se podívala na Hidana.
„Ty se nesměj.“ Ušklíbla se na něj.

Den ubíhal celkem pomalu a členům to nevadilo. Dnes jim Leader oznámil, že tento týden, už žádné mise nebudou. Potom si Itachi vzal všechny stranou, kromě Reiny, která se byla projít.
„Jak jistě víte, Reina měla narozeniny…“ Oznámil jim.
„Jo to víme. Leaderova hádka s ní se nedala přeslechnout.“ Zakřenil se Hidan.
„Nech ho to doříct, Hidane.“ Usadila ho Konan. Hidan se na ní naštvaně podíval, ale už nic neřekl.
„No a mě napadlo, uspořádat jí něco jako večírek.“ Dokončil to, co chtěl říct. Všichni s ním souhlasili, ale problém byl, kde to udělat, aby nezjistila, co se chystá. A proto byla vybrána Konan, aby jí nějak zaměstnala. Konan sice protestovala a navrhla Itachiho, aby jí zaměstnal. To Itachi rázně zamítl, protože si musel něco zařídit. A tak to zbylo na chudáka Konan, ale Deidara jí slíbil, že se s ní potom vystřídá.
„Ahojky Re“ usmála se na ní, když jí našla u řeky. Reina k ní zvedla hlavu a usmála se.
„Ahoj Konan. Co jsi potřebovala?“ Zeptala se jí Reina.
„Nic jen si popovídat.“ Pokrčila rameny.
„A o čem by jsi chtěla povídat?“ pokračovala dál v otázkách.
„O tobě. Co jsi celou tu dobu, co jsme se neviděli dělala a tak.“ Usmála se na ní.
„Nerada o tom mluvím Konan.“ Zakroutila Re hlavou.
„Uhm…promiň…“ Omlouvala se okamžitě.
„To je v pořádku. Jdeš se se mnou projít?“ Nabídla jí a zvedla se. Konan se usmála a následovala jí.

Mezitím u mužů to probíhalo vcelku poklidně. Až na to, že Hidan seděl a nechtěl nic dělat a Deidara nechával pořád něco vybouchnout. To už nevydržel Sasori a jednu mu natáhl.
„Za co mistře Sasori?“ podivil se Deidara a třel si červenou tvář.
„Ještě něco necháš vybouchnout a zavřu tě do pokoje a pustím tě až ráno.“ Zabručel v odpověď.
„To bych ti neradil Sasori. Reina by ho tam nenechala.“ Prošel kolem nich Pein.
„Jo mistře Sasori, ona by mě tam nenechala, my jsme kamarádi.“ Usmál se vítězně Deidara. V hlavě si tam doplnil slovo JEN.
„Tak někdy jindy.“ Zamumlal Sasori a začal rozkládat větší stůl, protože by se na ten, co tam mají teď, nic nevešlo. Po hodině, co chystali věci přišel Itachi spolu s Kisamem naloženi taškami.
„Co vám tak trvalo?“ neodpustil si Kakuzu. Itachi po něm hodil ošklivý pohled, ale radši nic neříkal.
„Máte všechno?“ vložil se do toho Pein.
„Mělo by to být všechno, něco je ještě támhle.“ Ukázal na kopec tašek za sebou. Ještě, že umím klony. Pomyslel si Itachi spokojeně.
„Takže, tohle je Deidary, Sasoriho, Hidana, Kakuzua, Kisameho, Konan a moje. Počkej kde je tvoje?“ podivil se a pohledem sjel na Itachiho. Itachi se usmál, vytáhl z kapsy modrou sametovou krabičku. Pein na to vykuleně hleděl neschopen slova.
„To je?“ vymáčkl ze sebe Pein a tím upozornil ostatní. Itachi se usmál, kývl hlavou a krabičku schoval zpátky do kapsy.
„No Itachi, tak tohle jsi vybíral v tom zlatnictví.“ Ušklíbl se Kisame. Itachi šel donést zbytek tašek, aby byl ušetřen dalších otázek. Deidara se smutně usmál a odpochodoval si sednout. Tam k němu přišel Sasori.
„Tobě to vadí?“ zeptal se ho.
„Co mi má vadit?“ podíval se na něj zmateně Deidara.
„Nedělej ze sebe hlupáka, Deidaro.“ Zavrčel na něj Sasori. Deidara se na něj omluvně usmál.
„Promiňte mistře Sasori. Já nevím co cítím a i kdyby jsem o 4 roky mladší než ona.“ Zakroutil hlavou.
„Měl by sis to v hlavě urovnat..Pokud jí Itachi požádá dneska a ona přijme bude pozdě.“ Usmál se na něj tajemně Sasori.
„Ale mistře, pokud přijme, tak to znamená, že chce být s Itachim nebo ne?“ podivil se.
„Nevím, v ženách se nevyznám a v tobě taky ne..Takže se rozhodni.“ Usmál se na něj.
„Ne, nebudu jí kazit štěstí.“ Usmál se Deidara a vydal se pryč od Sasoriho, protože by mohl dostat kázání.
„Hlupák kluk.“ Zakroutil nad tím Sasori hlavou a šel za Peinem pro instrukce, co má udělat.

Nastal čas, kdy se měl Deidara vyměnit s Konan, ale nechtělo se mu. Promluvil si o tom s Itachim, který nakonec souhlasil, že tedy půjde on.
„Ahojky děvčata, neruším?“ ozvalo se jim za zády.
„Ne nerušíš.“ Usmála se Reina a dala mu pusu na tvář. Konan se na ně zmateně dívala.
„Uteklo mi snad něco?“ zeptala se.
„No snad ne..Tobě nic neunikne Konan.“ Usmála se na ní Reina. Konan se vražedně podívala na Itachiho a odtáhla si ho stranou.
„Neměl náhodou přijít Deidara?“ zeptala se ho Konan.
„ Měl, ale nakonec jsme se domluvili, že půjdu já.“ Usmál se na ní a mrkl na Reinu.
„Jestli jí něco uděláš, tak tě vlastnoručně uškrtím a nebudu sama, kdo by to chtěl udělat.“ Zavrčela na něj Konan.
„Nemám v plánu jí nic udělat.“ Bránil se Itachi. Konan se na něj naštvaně podívala a odkráčela.
„Kam šla Konan?“ podivila se, když k ní přišel samotný Itachi. Itachi si k ní přisedl a objal jí kolem ramen.
„Konan nás nechala o samotě.“ Usmál se na ní.
„Jen tak?“podivila se.
„Jen tak.“ Usmál se.

Po hodině spolu stráveného času, se Itachi rozhodl, že je na čase ji vzít za ostatníma.
„Běž se připravit.“ Usmál se na ní a poslal jí se obléct. Reina se na něj zmateně podívala, ale neprotestovala.

Došli na místo a Reina se užasle dívala na scenerii před sebou. Najednou z úkrytu vyskočily její přátelé a přáli jí hezké narozeniny. Postupně k ní přicházeli a dávali jí své dárky. Od Deidary dostala uměleckou sadu, od Sasoriho loutky, od Kakuzua několik peněženek, od Hidana řetízky, od Konan a Peina dostala sadu zbraní. A když přišel na řadu Itachi, poklekl před ní na koleno.
„Reino, nechtěla by jsi si mě vzít?“ zeptal se jí a tím Reinu dokonale dojal.

Poznámky: 

Další dílek je na světě doufám že se líbil Laughing out loud
V příštím díle: Co mu na to odpoví Reina? Jak se zachová Deidara? To vše příště Smiling

4.914285
Průměr: 4.9 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Po, 2013-11-25 21:38 | Ninja už: 4068 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

A co jí dal Kisameček??? Smiling

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-12-15 19:25 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

yeah Smiling to se líbí, pět hvězdiček Laughing out loud

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2009-04-21 15:32 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Co asi tak odpoví? Letím na dašlí dílek, protože na tebe už slova chvály nejsou.

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Út, 2009-03-24 16:45 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Ou ... Itachi a už .. chce do chomoutU ?? xD ?? No .. *padá smíchem ze židle* Laughing out loud, nikdy jsem nic lepšího na téma Itachi nečetla xD.

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, Ne, 2008-11-30 18:25 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

*Hypnotizuje Reinu pohladom* poviedz: "Nie, stč si to niekam!"... Prosííím, Reina nebud kááča xD

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2008-11-29 20:56 | Ninja už: 6109 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Itayhi na to jde rychle xD

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, So, 2008-11-29 20:59 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

chjo..Laughing out loud a díky, že čteš tuto povídku Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, So, 2008-11-29 20:59 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

je to přece Uchiha, ti na nic nečekají a berou co chcou Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2008-11-29 20:24 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

no teda, Itachi požádal Reinu o ruku? hmm a co mu na to asi tak odpoví? hmm tak to já se tu teda nebudu zdržovat nějakým dlouhým komentem ( když pominu, že nevím co do něj napsat Smiling) a hned jdu na další díl Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-11-29 17:20 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Wow, skvělé... to si dočtu Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, So, 2008-11-29 14:28 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Nevím, kvůli čemu Deidara šílí... Vždyť věkovej rozdíl 4 roky je nic. V anime Rurouni Kenshin byli Kaoru a Kenshin (hlavní hrdinové) od sebe ... počkat... 11 let, a taky spolu byli štastní... (jí bylo 17, jemu 28, ale to je vedlejšák) xD
Další dobrý díl, už si letim přečíst pokračování.

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, So, 2008-11-29 14:21 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Aaaaaaaa!!! Dobre, že som prišla na túto ff tak neskoro, ináč by som sa scvokla od čakania Laughing out loud

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-11-24 17:34 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Já už chci vědět co mu odpoví Smiling Snad bude pokračování brzo Eye-wink

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Po, 2008-11-24 18:25 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Pokračování bude až ho holky opraví, už jsem ho totiž poslala Laughing out loud

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele 69Ywca69
Vložil 69Ywca69, Po, 2008-11-24 16:44 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tesim sa na pokracko