manga_preview
Boruto TBV 07

V perfektním světě - 2.část

Nebylo vidět na cestu. Vypadalo to, jakoby les odmítnul propustit byť jen jediný paprsek světla skrz listoví a těžké větve. Občas se ozval vzdálený skřek ptáka, ale jinak bylo vše zahaleno do ticha. Mohl by zde někdo být? Ano. Dvě postavy stáli na malé mýtině. Jedna vepředu, svírajíc kunai pod krkem té druhé. A ta druhá… To jsem byla já.
„ C-co?“ Vydala jsem ze sebe.
„ N-nehýbej se! Jestli to uděláš, tak..tak tě budu muset zabít!“ Ozvalo se za mnou. Byl to očividně ženský, nebo spíš dívčí hlas.
Co to dělá? Vždyť… Mohla mě hned zabít a bylo by to. Při té představě se mi sevřel žaludek. Pocit falešného bezpečí, který jsem cítila, když jsem opustila Kenjiho, v tu chvíli zmizel. Můžu umřít. Ale… ale já nechci! Proč… proč jsem byla tak hloupá a nepozorná?! Já…já…
„ Já nechci umřít!“ Dívka za mnou proměnila mé myšlenky ve svá slova.
Najednou mi to došlo. Ne, ona nebyla nějaký netvor, nepřítel bez citů, jako se nám snažili vtlouct do hlavy naši učitelé, vůdci a podobní. Ona… Kdyby nebyla ta pitomá válka, kdybychom žily ve stejné vesnici, kdyby… kdybychom žili v perfektním světě, tak… Tak bychom byly určitě kamarádky. Chodily bychom nakupovat, povídali si o klucích, smáli se…
Proč? Proč je svět takový jaký je…
„ Sayu!“ Realita. Realita je.. strašná. Zvedla jsem hlavu, abych zjistila, kdo zavolal moje jméno.
„ P-pane…“ Překvapilo mě to. Byl to vůdce naší mise. Blonďatý, špinavý, možná zakrvácený, ale hlavně tam byl. Co tu vůbec dělá? No, každopádně to mění situaci. Už není jen únosce a rukojmí, ale i potencionální zachránce.
„ Co to tady provádíš, vždyť-..“
„ Už ani krok! Jestli … jestli se pohneš, zabiju jí!“ Vykřikla hystericky dívka ze země Vodních vírů. Cítila jsem, že se třese ještě mnohem víc než předtím.
On ztuhl. Zíral na nás a bylo jasně vidět, že si neví rady.
Co to, sakra? Musel už zažít spoustu takových případů, jinak by ho nevybrali, aby se stal jounninem. Nebo ne?
„ Co chceš?“ Zavolal nakonec na ní.
„ J-jak co chci?“ Nechápala ho dívka.
Konečně měl zpátky ten svůj chladný výraz a netvářil se překvapeně. Bylo to jenom dobře, v takových případech si člověk musí zachovat pevné nervy.
„ Lidé, co drží rukojmí, mají obvykle nějaké požadavky.“ Odvětil.
Věděla jsem dopředu, co odpoví.
„ Já chci přežít.“ Zašeptala.
Ano, to jsem přesně čekala. Ale náš vůdce ne.
„ Cože?“
„ Jsem poslední ze svojí jednotky. Všichni… všichni už…“ zavrtěla hlavou. „ Chci se dostat z tohohle lesa živá. Jinak jí zabiju.“
Teď už se její hlas netřásl. Získala zpět své jistoty.
Jistě, mohlo to být jednoduché. Odešla by z lesa, na konci by mě pustila a všechno by bylo v pořádku. Jenomže… Měli jsme rozkaz zabít všechny nepřátele, na které jsme narazili. U nadřízených neexistovala výmluva „ Měla rukojmí.“. Na všech koncích lesa bylo hlídky, kterým nic neuniklo.Kdyby nás uviděli… Ve válce za neuposlechnutí rozkazu hrozí smrt. Věděla jsem to moc dobře a on taky.
Podíval se na mě.
Z mysli se mi vynořila vzpomínka na to, co říkal ještě při cvičení. „ Pokud jeden z vás a já budeme stát proti jednomu nepříteli, využijeme momentu překvapení. Já zaútočím zezadu a jakmile se otočí, použijte cokoliv, abyste mu podřízli krk. Říkám vám to, protože při bitvě není na žádné domluvy a strategie čas.“ Předtím se mi z toho dělalo na nic, ale teď mi to přišlo jako ten nejlepší nápad.
Strach, co svíral moje břicho, opět zmizel mávnutím ruky. Všechno soucítění s ní ovšem také.
Bylo to prosté. Když nezemře ona, zemřu já. A já nechci umřít!!
Přikývla jsem.
„ T-takže co?“ Znejistěla dívka.
Najednou vůdce zmizel. Bylo to okamžité, ani nestihla zareagovat.
Ucítila jsem, jak cosi teplého potřísnilo moje záda. Bleskově jsem se otočila a… uviděla jsem její zděšený výraz v obličeji. Skrz břicho ji trčel kunai.
Standardní nepřítel by se možná stihl otočit, ale ona… ne. Byla to jen obyčejná vyděšená holka.
Rychle jsem jí od sebe odstrčila.
„Au!“ Zašeptala jsem. Na krku se mi táhla dlouhá krvavá čára. Kdyby byl vůdce jenom o trochu pomalejší, tak… Radši jsem na to ani nemyslela.
Podívala jsem se na zem. Vedle mrtvoly chlapce teď leželo tělo dívky. Naštěstí na břiše a já se nemusela dívat na ten… její obličej.
Měla krásné dlouhé zrzavé vlasy. Opravdu, mohla být stejně stará jako já.
V perfektním světě… Nic takového by se nestalo.
Pohlédla jsem na našeho vůdce. Vypadal zničeně. Jeho rozčepýřené vrabčí hnízdo na hlavě už nemělo tu krásnou zlatavou barvu. Na konečcích vlasů ulpěly kapičky krve.
„ Sakra…“ Uslyšela jsem. „ Sakra, sakra, sakra!“ Naštvaně bouchl do země.
„ D-děje se něco, pane?“ Pípla jsem.
Byl ke mně otočený zády, takže jsem neviděla jeho výraz v obličeji. „ Není mrtvá.“
Vytřeštila jsem oči. „ Cože?! Ale vždyť… takováhle rána musí být smrtelná, to přece-…“
„ Nedokázal jsem to.“ Přerušil mě. Mluvil tak tiše, že ho téměř nebylo slyšet.
Vzpomněla jsem si na ten pocit. Takový pocit, co jsem měla při rozhovoru s Kenjim.
„ Nedokázal jsem jí zabít. Vypadala… Vypadala jako moje sestra.“
Přivřela jsem oči. Jeho sestra? Prý padla při jedné válečné misi. Slyšela jsem, že jí nepřítel umučil k smrti. A také to, že on jako malý kluk byl u toho.
„ Takové zranění … umře brzy. Možná že jí to bude hodně bolet, ale…“
„ Nemohla bys jí dorazit? Aby… Aby netrpěla.“ V jeho hlase jsem zaslechla náznak naléhavé prosby.
Dorazit jí? To ne…
Oba dva jsme bezradně zírali na tělo umírající dívky. Bylo mi jí líto. Chtěla jenom žít. V takovém perfektním světě-¨
„ No jistě!“ vyhrkla jsem. Klekla jsem k ní a šáhla do kapsy, ve které se nosili zbraně.
Ale nevytáhla jsem nic. Začala jsem koncentrovat chakru na místo zranění.
„ Cože?! Ty jí léčíš? Ale proč-…?“ Nedokázal ze sebe vydat další slova.
Usmála jsem se. „ Dorazit ji nedokážu. A nechci ji nechat trpět. Po nějaké době se probere, ale to už budeme my i stráže kolem lesa pryč. Nikdo nám nemůže nic dokázat. Je to přece jen… Obyčejná holka, třeba jako já. Nezaslouží si umřít jenom proto, že je náš nepřítel.“
Po chvíli jsem se zvedla. „ Tak já jdu. Co uděláte, záleží na vás.“
Byl opravdu překvapený. Ale pak se usmál. „ Díky… Bez tebe bych to asi nezvládl.“
Zakřenila jsem se. „ Kdybych tu nebyla, nemusel jste tohle vůbec řešit.“
„ To je taky pravda.“ Usmál se ještě víc.
Otočila jsem se a zmizela v lese.
Nebylo vidět na cestu. Vypadalo to, jakoby les odmítnul propustit byť jen jediný paprsek světla skrz listoví a těžké větve. Občas se ozval vzdálený skřek ptáka, ale jinak bylo vše zahaleno do ticha. Mohl by zde někdo být? Ano. Na mýtině ležela dívka v bezvědomí. Nad klečel blonďatý mladík. A usmíval se…

Po nějaké době jednoho slunného dne v Konoze…:
„ Tak kam zajdem, Sayu?“ usmíval se na mě.
„ Nesliboval si náhodou, že mě pozveš do restaurace, co, Kenji?“ popichovala jsem hnědovlasého kluka vedle mě.
„ No... možná.“ Řekl. Začal se hrabat v kapsách a vytáhl malou peněženku. „ Záleží to na mém skromném rozpočtu.“
„ Tak skromném, jo? Ukaž…“ Se smíchem jsem mu vytrhla peněženku z ruky.
„ No tedy, máš mnohem víc peněz než já. To není skromný rozpočet. Jde se!“
„ Ty jseš fakt strašná.“ Smál se.
Chvíli jsme šly potichu. „ Říkal jsem ti, že barva tvých vlasů je vážně úžasná?“
Zrudla jsem. „ N-nevěděla jsem, že máš rád růžovou.“
„ Nemám. Ale tobě sluší.“

„ Ahoj.“ Ozvalo se najednou za mnou. Otočila jsem se.
„ C-co? To jsi ty?“
Usmívala se na mě dívka s krásnými dlouhými zrzavými vlasy.
„ Kdo to je?“ zašeptal mi do ucha Kenji.
„ Jedna známá.“ Odvětila jsem.
„ Koukám, že jsi na rande.“ Zazubila se na mě. „ Ale, až budeš mít volno, nechtěla bys třeba zajít… hm… nakupovat?“
„ Já… tedy… Ano!“ V tu chvíli mi to došlo. Perfektní svět není. Ale přiblížit se k němu… To lze. Záleží jenom na nás.
„ Tak fajn!“ Její usměv se rozšířil ještě víc. „ A jen tak mimochodem… Jmenuju se Kushina.“ Dodala ještě.
Najednou jsem se cítila jako nejšťastnější člověk na světě. A měla jsem proč.

Poznámky: 

Tak jo, tady je to slibované pokračování. Smiling Trochu dřív, než jsem myslela. A je to zároveň poslední díl, protože tohle měla být jednorázovka, ale bylo to holt moc dlouhý.
Co se týče názvu... Napadl mě při poslouchání písničky "Perfect world" od skupiny Simple Plan.
Děkuju každému, kdo si to přečetl. (komentáře a kritika vítány) Smiling

4.67742
Průměr: 4.7 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2016-07-26 00:55 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise L: Uuuuhm. Sem tam jsem byla trochu zmatená, ale nevadí. ^^" Určitě se to dalo ještě krásně rozvinout a propracovat, jenže bohužel... Takhle budu muset popustit uzdu fantazii, abych si domyslela několik detailů. x)

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2011-04-07 21:31 | Ninja už: 5626 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Minato je tady úžasná postava Smiling (stejně jako ta povídka, ale to přece ani nemusím zdůraňovat xP)

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Út, 2010-06-15 14:55 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Nuže, přišla jsem, četla jsem a vyhodnotím Smiling
Námět je podle mě suprový a docela originální. Nejvíc se mi líbily ty napjaté scény z boje, kdy nikdo nechce umřít.
Jdu číst dál Eye-wink

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Út, 2010-06-15 14:56 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

U mě je ovšem taky problém klesavé tendence, tak bacha. Laughing out loud

Obrázek uživatele Myia Hatake
Vložil Myia Hatake, Po, 2009-03-23 19:34 | Ninja už: 5633 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Minato, Kushina a skvěle propracovaný postavy... skělá kombinace Laughing out loud ty máš prostě talent, Tenny, já ani nestačim zírat Laughing out loud

Anime závislost je Nana ^^ Ta, co chytne a jen tak nepustí.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2009-01-30 21:31 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Hned jsem měla podezření, že je to Kushina Eye-wink úžasný díl nic jiného mě nenapadá. No rozhodně se mám na co těšit a už se těším jak to všechno pořešíš Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Pá, 2009-01-09 12:40 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Juuuj paráda paráda! Tam v tej časti, ako bola rujemníčka...to bolo parádne. Úplne s toho bolo cítiť to zúfalstvo...
kritika? %Ziadna...vlastne možo jedna malá poznámka xD
Tam ako bolo to slovo "doraziť" to mi tam moc nesedelo...bolo to také trochu divné...ale neviem aké slovo by si mala použiť namiesto toho tak to tam radšej nechaj xD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Pá, 2008-12-12 19:53 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Dobře měním názor první osoba je skoro dokonalá a vůbec už hodně dlouho jsem nečetl tak dobrou povídku.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Pá, 2008-12-12 19:54 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

V tom případě 3.díl radši nečti, je to o hooooooooodně horší. xD

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, St, 2008-11-26 17:29 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Je to nádherný. Fakt překrásný. Já se proti tomu se svými pokusi o ff můžu jít bodnout. Jsem fakt ráda, že to bude mít pokráčko.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele x-ikeansi-x
Vložil x-ikeansi-x, Po, 2008-11-24 18:40 | Ninja už: 5643 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

Tenny to bylo moc krásný. Hned jsem měla lepší náladu. Je to fakt boží. Piš dál a dál....

Nejiho zbožňuju a vůbec všechny Smiling [img]http://***/game/images/characters/4/medium.jpg[/img]

Zázraky se dějí každý den.
Často přímo vedle nás.
Protože se ale většinou díváme jen jedním směrem mnohé z nich přehlédneme. Někdy však máme štěstí. Potkáme někoho kdo nám pomůže si všimnout, kolik neuvěřitelných krás čeká, až je objevíme. Náhle uvidíme, kde byla celý ten čas láska, jíž jsme si pouze nevšimly. Občas nám životem delší nebo kratší chvíli někdo doprovází. Když se pak naše cesty rozejdou, hodně věcí se změní. Budeme se možná cítit silnější, lepší, veseljší a dokonce štastnější. Ten, kdo nám dopomohl k nové radosti, nám často připadá jako anděl.
Někdy to dokonce anděl je. I když má na sobě džíny a vytahané tričko....(Thomas Brezina)

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-23 21:19 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

I vy skunci nemytý! Svým vydíráním *hodí po některých očkem* jste mě donutili k tomu, že napíšu pokračování... ALE bude to chvíli trvat. A stejně jste skunci nemytý, takhle někoho okrádat o čas... xD

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Po, 2008-11-24 19:00 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr Laughing out loud arigatooooooooooooooooooooo xD gomen dnes mi nejako už začína šibať Kakashi YES

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, So, 2008-11-22 13:23 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Tenny to je vážně nádhera, netušila jsem že umíš tak nádherně psát, úplně mě to dojalo...Tvůj talent je famózní. Piš dál abych měla co číst Laughing out loud Díky moc za zpestřený den!Eye-wink

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, So, 2008-11-22 13:26 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Jo a tvůj happy end byl super! Laughing out loud

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, So, 2008-11-08 11:01 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Páni. *vydechne* To je prostě krása, mnohem lepší než první díl, nádhera! Nádhera! Nádhera!

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Čt, 2008-11-06 18:13 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

nááááááááááááááááááááááááááááááádhera.Veľmi sa mi to páčilo Smiling.Len nechápem jeden dôvod: Prečo to nemá pokračko?* nahnevaný ksicht ala tsunade ked´ jej zoberu sake*:-( ale fakticky sa mi to páčilo a som zvedavá kedy už "obetuješ svoj drahocenný čas" a napíšeš niečo d´alšie Sticking out tongue

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Čt, 2008-11-06 19:10 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

No... Nemá to pokráčko asi proto, že jsem nevěděla, jak bych to dál rozvedla. (Tedy, nápad by byl, jenže to by bylo v úplně jiném stylu než tohle. Asi by to byla spíš sranda... Laughing out loud )
Díky, že sis to přečetla. Smiling

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Pá, 2008-11-21 16:52 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Nemáš mi za čo dakovať Smiling to ja by som mala vlastne tebe Smiling za to že si si ty prečítala aj moje pokusy o ff Laughing out loud ako som nad tým rozmýšlala napadlo ma akoby si mohla pokračovať ale nechám to radšej na teba Kakashi YES

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Po, 2008-11-03 17:11 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Díky, díky, díky!! Smiling

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Ne, 2008-11-23 19:55 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Přece to teď nevzdáš???!!!!! Co bych potom měla číst kromě té dementní povinné četby??? xD

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Po, 2008-11-03 19:22 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Okrádání o "drahocený" čas? *škub v oku* asi ti ublížim xDD A doufám, že ti Tenníku moc nevadí, mám nějaký divný sklon všechny nicky zdrobnělinovat //<- wtf, co to je za slovo?! xDD//

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Út, 2008-11-04 17:15 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Možná že to nebylo o tvůj čas, ale můj drahocenný je! Laughing out loud (zvlášť když člověk písá místo čtenářáku.)
A ne, Tenníku mi nevadí. (ale Tennííííčííčku už jo. Laughing out loud )

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Po, 2008-11-03 14:41 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Je to moc pěkné! Doufám, že ještě něco napíšeš! Eye-wink

Obrázek uživatele MuiMango
Vložil MuiMango, Ne, 2008-11-02 20:53 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Krása, krása, krása! Takový konec jsem nečekala! Příběh je teda vymyšlený do detailu. Jako, já bych to tak nedokázala vymyslet (na tom vlastně není nic divného, což?) Laughing out loud *klaní se až k zemi*

BTW: dej mi vědět, až napíšeš nějakou další FF (rozhodně nepřestávej, jde ti to Eye-wink ) Budu se to snažit sledovat, ale kdyby mi to náhodou uteklo, byla by to škoda... Eye-wink

Jestliže se na mě díváte jako na ovoce, jsem úplně normální.

Obrázek uživatele Merrysek
Vložil Merrysek, Ne, 2008-11-02 20:49 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Mno teda! Opravdu boží určitě povídky od tebe budu číst dál! Tak hlavně nějaký napiš jo?Laughing out loud opravdu krásný Smiling

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-11-02 20:46 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Tenníku... co dodat? Nemůžu uvěřit, že to je tvoje první FF, asi se s těma svejma půjdu bodnout T_T Je to vážně dokonalý... A celá ta zápletka! A vůbec způsob jakým vyprávíš je úžasný. *-*
Těším se na tvoje další FF n_-

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2008-11-02 20:06 | Ninja už: 5699 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Tvoje povídka se mi celkem líbí jen tak dál

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2008-11-02 20:06 | Ninja už: 5699 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Tvoje povídka se mi celkem líbí jen tak dál

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-02 20:39 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Nemusela si to psát dvakrát... Laughing out loud
Ale tohle byl poslední díl. Možná napíšu ještě něco jiného, kdo ví...