manga_preview
Boruto TBV 09

Keď sa sny stácajú 04

Dvere sa pomaly otvárali. Tenten sa rýchlo snažila vymyslieť, kam ukryje Kakashiho. Zrazu Kakashi ostal stáť na mieste. Dvere boli už úplne otvorené. Dnu vošiel Madara a prekvapene sa pozrel na Kakashiho.

,,Čo ťa sem privádza Ayashi?“ spýtal sa Madara.
,,Leader vás chce vidieť!“ odpovedal Kakashi.

Madara len kývol hlavou a odišiel z miestnosti. Kakashi sa rozhodol ísť za ním.

To bolo len tak-tak. Som zvedavý, čo od neho chce leader. Dúfam, že to nebude nejaká misia!

Ako mu to vysvetlím? Videl ju! Videl ju v mojej izbe! Čo budem robiť?

Som zvedavá, ako to dopadne. Neviem, či som mu mala povedať jeho pravé meno. Čo ak sa preriekne?

,,To nie je možné Leader! Prečo nás posielate na takú dlhú misiu! Ja tu mám zajatca! Kto sa o ňho bude starať?!“ protestoval Madara.
,,Neboj sa Madara ja sa o Tenten osobne postarám! Bežte si zbaliť veci o hodinu opúšťate sídlo!“ povedal Pein a ďalej sa s nimi nebavil.

Ale Tenten! Ja ju tu nechcem nechať s tými maniakmi! Práve teraz, keď konečne viem, kto som. Dúfam, že jej neublížia! Musím sa s ňou rozlúčiť!

Nieeeeeee! Pein mi chce zobrať hračku. Prečo to robí? Možno mu to Hidan povedal? Mal by som si ísť pobaliť veci a rozlúčiť sa s ňou. Nesmiem zabudnúť zamknúť ju do cely!

Tenten ležala v posteli a rozmýšľala. Rozmýšľala o svojom živote. O tom ako nedokázali poraziť Akatsuki. Prečo sa to stalo?

Zrazu Madara vošiel do izby. Pobalil si veci a omráčil Tenten. Potom ju odniesol do cely. Posledný krát sa na ňu pozrel a odišiel.
Chvíľu po ňom sa tam dostal aj Kakashi. Pohladil Tenten po vlasoch. Nechcelo sa mu odtiaľ odísť, ale musel.
,,Zbohom Tenten!“ šepol a odišiel na miesto stretnutia.

Tenten otvorila oči a zistila, že je znovu v cele. Nevedela, kto ju sem preniesol. Snažila sa postaviť, ale bola príliš slabá. Po niekoľkých pokusoch to vzdala.
Niekto otvoril dvere a vošiel dnu. Bol to Pein. Pozrel sa vražedným pohľadom na Tenten a zasmial sa.

Toto sa mi nepáči! Vyzerá hrôzostrašne. Určite má niečo zlé v pláne! Asi preto som aj v cele! Ale čo sa stalo s Madarom? Že by ho zabil?

,,Madara išiel na misiu a nechal mi ťa tu!“ povedal Pein.
Tenten sa skrčila do kúta a triasla sa.
,,Teraz ti už nikto nepomôže!“ povedal Pein a začal ju mučiť.

O pol roka neskôr
Ayashi a Madara sa vrátili s misie. Najprv šli podať správu Peinovi. Pein ich pochválil za dobre spravenú prácu. Madara chcel ísť pozrieť svojho väzňa. Bežal po celom sídle a pri cele sa zastavil. Vytiahol kľúč z vačku a odomkol dvere. Vošiel do miestnosti a zbadal Tenten.
Nevyzerala tak isto ako pred pol rokom. Bola schúlená v kúte a kryla si brucho. Madara k nej podišiel a zahľadel sa do jej ustráchaných očí.
,,Neboj sa! Ja ti neublížim!“ povedal milo Madara.

Mám mu veriť? Kto to vlastne je? Vôbec si ho nepamätám?

Madara pohladil Tenten po vlasoch. Neboli také ako kedysi. Už úplne stratili lesk. Keď sa jej pozrel do očí nevidel v nich tú dôveru a ľahostajnosť ako kedysi. Pein jej musel robiť strašné veci.
,,Kto ste?“ spýtala sa nesmelo Tenten.
,,Ty si ma nepamätáš?“ spýtal sa Madara.
Tenten len pokrútila hlavou.

On jej musel dať tie lieky! Tie, ktoré sú tak nebezpečné! Prečo to spravil? Však ju to môže zabiť! Musím ísť rýchlo vymyslieť protijed!

Madara vstal a ponáhľal sa do laboratória. Cestou sa zrazil s Ayashim. Madara neváhal a poprosil ho o pomoc. Povedal mu o Tenten. Ayashi rýchlo bežal do cely a Madara do laboratória.

Ayashi vošiel do cely a zistil, že Madara neklamal. Naozaj Tenten vyzerala hrozne. Pristúpil k nej bližšie a pozrel sa jej do očí. Tenten sa ho zľakla a chránila si brucho.
,,Neboj ja ti neublížim. Nemusíš si kryť brucho!“ povedal milým hlasom Ayashi.

Nepoznám ho, ale cítim, že mu môžem dôverovať. Ukážem mu, čo mi ten šialenec spravil! Možno mi dokáže pomôcť.

Tenten si odkryla brucho. Kakashi sa len prekvapene pozeral. Tenten mala veľké brucho. To znamená, že je tehotná.

,,Kto ti niečo takéto spravil?“ spýtal sa zhrozene Kakashi.
,,LLeader-ssama,“ povedala nesmelo Tenten.

Musím to povedať Madarovi! Kvôli tehotenstvu nemôže brať nejaké lieky! Musí jej spraviť špeciálne inak môže ohroziť život dieťaťa a aj jej!

Kakashi vybehol z miestnosti a bežal za Madarom. Vbehol do laboratória a povedal Madarovi, že Tenten je tehotná.
,,Čože?“ spýtal sa Madara a pustil skúmavku.
,,Kryla si brucho! Bála sa o svoje dieťa! Pein nás podrazil! Vymazal jej pamäť a teraz sa s ňou hrá. Musíme niečo urobiť!“ povedal Kakashi.

Asi by som mu mal povedať, kto je. Jeho technika, ktorú vedel predtým by nám mohla pomôcť! Teraz je ten správny čas!

,,Ayashi musím ti niečo povedať! Sadni si!“ povedal Madara.
Ayashi ho poslúchol a sadol si. Madara odišiel do skladu chemikálii. Po piatich minútach sa vrátil s čiernym kufríkom.

Načo tu má ten kufrík? Čo mi chce povedať?

Poznámky: 

Po dvoch týždňoch je znovu tu pokračko divnej série. Minulú nedeľu som nemala čas napísať pokračko. Ja viem, že ste to v pohode prežili. Nemusíte sa tváriť, že ste sa na tento diel tešili. Neviem, čo k tomu dodať. Snáď len to, že ste dobrý ak ste sa dočítali až sem!

4.88889
Průměr: 4.9 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2016-10-23 23:00 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise H: Tomu říkám zvrat! O.O Ayashi/Kakashi je Madarův parťák, z Madary se vyklubal klaďas, z Peina psychouš (kterým byl i v canonu) a o Tenten už ani nemluvím... Páni... Takové zvraty jsou opravdu neuvěřitelné. Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2008-11-01 23:08 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

zajímavý obrat, už se těším na další díl Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-10-27 07:51 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No tak som konečne dohnala, čo som zameškala...
Teeeda, ale to pokračuje. To som si nemyslela, že on je Kakashi... Hm a z Madaríka sa vykľuľ ešte aj dobráčik, jeej xDD
Chúďatko Tenten... Má to dosť ťažké...
Už sa teším na pokračovanie tejto vôbec nie divnej, ale naozaj dobrej série Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.