manga_preview
Boruto TBV 09

Keď sa sny stácajú 03

Hidan už nestihol zastaviť kosu a oddelil Tenten, tie zrastené prsty.

,,Aúúúúúúú!“ skríkla Tenten.
,,Ty blbec! Všetko si pokazil! Padaj preč!“ povedal Tentenin záchranca.

Hidan ho poslúchol a odišiel. Tenten sa pozrela na svoje prsty. Rana bola hlboká a tieklo z nej veľa krvi. Zrazu sa Tenten zakrútila hlava a odpadla-

Slnečné svetlo svietilo Tenten priamo do očí. Bol to dosť nezvyčajný budíček. Veď slnečný lúč ju zobudil naposledy pred troma mesiacmi.

Kde to som? Čo sa to stalo? Spomínam si! Odpadla som. Moje prsty!

Tenten sa pozrela na ruku a zistila, že ju má obviazanú. Vlastne celé telo mala obviazané. Niekto vošiel do miestnosti. Na jej prekvapenie to bol Madara.

,,Prepáč! Je mi to ľúto. Nevedel som, že Hidan zájde až tak ďaleko!“ ospravedlnil sa jej.

Ja tomu nemôžem uveriť. On sa mi práve ospravedlnil. O tomto sa mi ani nesnívalo!

Čo to robím? Je to predsa môj väzeň! Nesmiem sa k nej správať milo! Musím ju zaviesť späť do cely!

Nastalo ticho. Zrazu Madara podal Tenten tanier s jedlom. Tenten síce nechápala, ale pokúšala sa to zjesť. Bola ešte veľmi slabá a jedlo jej vypadlo z ruky. Madara ani nevedel prečo, ale začal ju kŕmiť.

Čo to sakra robím? Prečo ju kŕmim? Je to predsa môj zajatec! Moja hračka! Môžem si s ňou robiť, čo len chcem a ja ju kŕmim! Toto sa nikto nesmie dozvedieť inak ma už nikto nebude rešpektovať!

Čo sa to deje? Tak dobre sa ku mne nikdy nesprával! Konečne si pripadám ako človek a nie ako hračka!

Tenten sa pozrela na Madaru a poďakovala mu.
,,Pokiaľ sa nezotavíš, zostaneš tu! Za odmenu o tom nikomu nepovieš! Inak ti Hidan oddelí prsty aj na druhej ruke! Pochopila si?“ povedal Madara.
Tenten len prikývla. On sa len pousmial a odišiel z miestnosti. Chvíľu po jeho odchode Tenten zaspala.

Niekto vchádza do miestnosti. Hľadá tam svojho tímového partnera Madaru. Všimol si, že v posteli niekto leží. Rozhodol sa podísť bližšie. Na jeho veľké prekvapenie ležala v posteli Tenten.

Prečo spí v Madarovej posteli? A prečo je celá obviazaná? Čo jej ten zlý človek urobil? Musím ju zobudiť!

Muž sa sklonil nad Tenten. Chvíľu ju pozoroval.
,, Kakashi prečo si tu? Pomôž mi prosím! Ja chcem byť slobodná! Nechcem byť v Akatsuki!“ vykríkla Tenten zo spánku.

Kto je ten Kakashi? A prečo ho prosí o pomoc? Keď ju zobudím, tak sa jej to opýtam.

,,Tenten vstávaj, prosím!“ povedal Ayashi a jemne jej pohladil vlasy.

Tenten otvorila oči a rozhliadla sa po miestnosti. Jej pohľad sa zastavil na Ayashim.

Ako sa sem dostal a čo tu robí? Prečo ma zobudil? Dúfam, že to nepočul. Inak bude chcieť vysvetlenie!

Ayashi si všimol Tentenin nechápavý pohľad. Rozhodol sa jej to vysvetliť.
,,Mal som zavolať Madara ku šéfovi a tak som šiel do jeho izby. Myslel som si, že to on tu spí. Potom som pristúpil bližšie a zistil som, že si to ty. Zrazu si začala kričať zo sna. Hovorila si niečo o Kakashim. Chcela si aby ťa zachránil. Kto je to?!“ povedal Ayashi.

No, super! On to počul! Asi mu to budem musieť povedať! Ale čo ak to nie je on? Budem to musieť risknúť!

,,Vieš Ayashi, poznala som ťa predtým, než Akatsuki ovládli svet. Bol si vinikajúci jounin a skvelí sensei!“ začala Tenten.

,,A mal som v týme nejakého Uchihu. Potom tam bol hyperaktívny blonďák a ružovo vlasá faninka toho Uchihu!“ dodal Ayashi.

Super už si začína spomínať! Čo mu mám ďalej povedať? Skúsim niečo o Konohe.

,,Žil si v meste zvanom Konoha! Mal si tam veľa priateľov ako napríklad Iruka, Asuma, Kurenai, Anko...“ nestihla dokončiť, lebo ju Ayashi predbehol.

,,A Gai. Bol vysoký z huňatým obočím a vždy so mnou súperil! A v jeho týme bol jeden Hyuuga, ďalší chalan, ktorý ho pokladal za vzor a jedna baba, ktorá furt behala za Hyuugom a nič nevedela!“ povedal s úsmevom Ayashi.

Tak ja som tá, čo nič nevedela? No počkaj Ayashi alebo ti mám povedať Kakashi?

Ayashi si všimol, že Tenten je nejaká nahnevaná. Rozhodol sa jej spýtať, prečo je nahnevaná.

On sa má pýta prečo? Kebyže niesom celá obviazaná tak mu vrazím! Kľud Tenten, hlavne nevybuchni.

,,Vieš, čo si hovoril o tom dievčati v Gaiovom týme. O tej, čo nič nevedela. To som bola ja!“ povedala Tenten.

To je ona. Ako vyrástla. Nikdy by som si nemyslel, že to bola ona. Asi som ju nahneval. Skúsim zmeniť tému.

,,A prečo ti tvoji priatelia nepomôžu?! Určite im na tebe záleží.“ povedal Ayashi.

,,Kakashi tebe zo spomienkami odplával snáď aj mozog! Ako ma môžu zachrániť, keď sú mŕtvy?“ zahučala na ňho Tenten.

Čo som to urobila? Prečo som mu povedala jeho skutočné meno? Jeho chyba nemal ma provokovať.

Ona mi povedala Kakashi! Asi sa tak volám. Dúfam, že som ju moc neurazil.

,,Takže ja sa volám Kakashi?“ spýtal sa.

Tenten mu už chcela odpovedať, ale začula nejaké kroky. Snažila sa niekde ukryť Kakashiho, ale nevedela kam. Zrazu sa niekto dotkol kľučky.

Kto to ide do Madarovej izby? Čo sa stane ak sa Ayashi alebo skôr Kakashi nestihne schovať? Toto všetko a ešte viac sa dozviete v ďalšom dieli.

Poznámky: 

Nedeľa je tu a s ňou aj ďalší diel Keď sa sny strácajú. Ako ste si mohli všimnúť pokračko pridávam vždy v Nedeľu. Neviem prečo, ale vždy to nejak na tú Nedeľu víde. Tento diel je dosť divný. Moc sa mi nepáči, ale budem rada ak ho úprimne o komentujete. Ja viem zniesť kritiku.

4.75
Průměr: 4.8 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2016-10-23 22:54 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise H: Páni, Madara není na vrcholu hierarchie? O.O Ale z toho, jak se ostatní chovají, mám dojem, že je k němu velmi blízko. Taky mě, z minulého dílu (což jsem zapomněla dodat), překvapilo, že je z něho až takový experimentátor, tipla bych to na Orochimara. Laughing out loud
Z Ayashiho je tedy Kakashi. Jména si jsou dost podobná. A hlavně jsem dost zvědavá, proč a jak Kakashi ztratil vzpomínky. A mozek. Laughing out loud