manga_preview
Boruto TBV 09

Keď sa sny strácajú O5

Tenten sedela vo svojej cele. Triasla sa. Triasla sa od strachu. Nevedela, čo sa deje. Snažila sa spomenúť si, ale nešlo jej to. Práve naopak. Čím viac sa snažila spomenúť si, tým viac zabúdala.

Madara otvoril kufrík. Ayashi sa len prekvapene pozrel dnu. V kufríku bolo veľa vecí. Tie veci mu niečo pripomínali, ale nevedel si spomenúť čo.

,,Viem dosť dobre, že si svoju minulosť nepamätáš. Tieto veci by ti mali pomôcť spomenúť si na všetko.“ povedal mu Madara.

Kto je na taj fotke? Vôbec si nespomínam. Ako to mám vymyslieť, aby mi uveril? Ako sa mám tváriť, že som si spomenul? Mal by som skúsiť povedať to, čo mi povedala Tenten. Možno to pomôže. Niekto mi hovorieval, že skúsiť sa má všetko. Asi ho poslúchnem.

,,Už si si spomenul?“ spýtal sa Madara.

,,Áno! Volám sa Hatake Kakashi a pochádzam z Konohy. Som výborný ninja a skvelý sensei. Naposledy som viedol tým 7, v ktorom bol aj Naruto Uzumaki. Rád som čítaval Jirayove knihy a nosieval som masku cez tvár,“ vysypal zo seba Kakashi.

Čo sa to stalo? Zrazu som si spomenul. Prišlo to tak rýchlo. Bolo v tom snáď nejaké jutsu? Ak hej tak by som rád vedel aké.

Jo ono to vyšlo! Ja som skvelý! Nemusím mu teraz nič vysvetľovať! Stačí už len priblížiť techniku. Dúfam, že sa mi to podarí.

Tenten zaspala. Zrazu sa roztvorili dvere dokorán a dnu vošiel Pein. Podišiel ku Tenten a poťahal ju za vlasy. Tenten rýchlo otvorila oči.

Ja sa bojím! Čo chce? Dúfam, že sa nedozvedel o mojom rozhovore s tými dvoma! Nie, to by už bol horší. Toto nebude niečo veľmi zlé.

,,Uži si poslednú noc tu! Zajtra sa sťahuješ!“ povedal jej Pein a začal sa smiať.
Toto nebude nič dobré. Cítim to! Viem, že ma nezabije, ale bude ma ešte mučiť. Veľmi ho to baví! Prečo som vlastne tu? Prečo ja? Prečo si nemohli zajať niekoho iného? Ja už nevládzem.

Pein sa ešte chvíľu kochal pohľadom na zúfalú Tenten. Začal sa smiať. Ten smiech bol hnusný. Akoby sa Tenten zarýval do srdca. Pein sa pozrel na hodinky. Musel už ísť. Vypochodoval z miestnosti a treskol za sebou dverami.

,,To je skvelá technika! To ju určite zachráni!“ povedal nadšene Kakashi.
,,To máš pravdu, ale môže ťa to zabiť! To je jediné mínus tohto jutsu,“ povedal Madara a jeho pohľad sa zaboril do zeme.

Kakashi zostal stáť ako stĺp. Toto ho šokovalo.

Zomrieť? Kvôli tomuto jutsu mám zomrieť? Tak, ale aj Tenten mi pomohla. Nemôžem sa na ňu vykašlať! Sľúbil som to! Ja svoje sľuby plním aj keby ma to malo stáť život! Ona má v sebe ďalší život! Musím to risknúť. Madara sa o ňu dobre postará. Záleží mu na nej a to je hlavné. Možno ťa zas uvidím oci, ale pred tým chcem aby si bol na mňa pyšný!

,,Idem do toho! Je mi jedno, či zomriem!“ povedal Kakashi.
Madara sa usmial.

Odvážny to človek. Chce riskovať život kvôli niekomu inému. Viem, že by som to mal čakať od takého ninju, ale aj tak. Musí mi veľmi dôverovať, keď je ochotný nechať tu Tenten len so mnou. Neboj sa, Tenten, my ťa zachránime!

,,Dobre tak poďme na to!“ povedal Madara a pribehol ku skúmavkám.
Kakashi išiel za ním. Začali vyrábať liek pre Tenten.

Tenten sa pokúšala zaspať, ale nešlo jej to. Stále musela myslieť na to, že sa bude sťahovať. Nevie ani kam.

Prečo mi to robí? Teraz nezaspím. Nikto mi už nepomôže! Tí dvaja určite nevedia o mojom sťahovaní. Mala som posledný plamienok nádeje, ale aj ten už vyhasína. Ja mám proste smolu. Neviem ako to mám inak povedať. Nič si nepamätám. Nikoho nepoznám jedine leadra. No a ten mi robí zle. Čo ak aj tí dvaja sú zlý? Preto sa na mňa vykašlali. Určite sú to jeho špióni. Ak nie obaja, tak aspoň ten prvý. Mal dosť krutý pohľad. Bol veľmi podobný tomu Leaderovmu. Ten druhý bol taký milý. Je mi jasné, že on nebol zlý.

Takto Tenten uvažovala až do svitania. Bolo to, ako keby čakala na svoju popravu, ba bolo to ešte horšie. Po smrti by mala aspoň pokoj. Zrazu sa začali otvárať dvere. Dnu vošiel Leader. Zaviazal jej oči a ruky jej zviazal tiež.

,,Kam ma to vediete?“ spýtala sa so strachom v hlase Tenten.
,,To sa dozvieš v pravý čas!“ povedal Pein.
Vyviedol ju z cely. Ich cesta smerovala niekam ďaleko od cely.

Poznámky: 

No takže po dlhej dobe som dostala nápad na pokračko a teraz je tu! Ak sa vám zdali tie myšlienky Tenten trošku divné, tak sa nečudujte. Ľudia mávajú dosť často pomotané myšlienky :D

4.625
Průměr: 4.6 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2016-10-23 23:05 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise H: Chuďátko Tenten... Krutý to osud, lidé ještě víc... Peina jsem vážně, ale vážně neměla ráda, po tomhle se mi zhnusil do té nejvyšší míry. Kakashi si vzpomenul docela rychle, tak trochu jsem čekala, že se to pomotá. Je dobře, že jsem se mýlila. Smiling

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, Pá, 2009-01-23 22:18 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

kedy bude dalsi?

Obrázek uživatele Miya Saito
Vložil Miya Saito, Pá, 2009-01-23 22:25 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

To ešte neviem, ale skúsim naplánovať na nedeľu.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2009-01-01 19:56 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Miy, pokračuje to skvele, som zvedavá, kam ju to vlečie... A či ju tí dvaja dokážu zachrániť... Už sa teším na nový dielik Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.