manga_preview
Boruto TBV 09

Kakashi Hatake aneb Skutečná pravda o jeho životě 3

Jsem fešák (teď neberme ohledy na moje beďary!), zlej a vychcanej... přímo vražedná kombinace dokonalosti!!!

No dobře, dneska je písemný test na Chuuninskou zkoušku. Jsem úplně na antibiotika z těch tří! Co když to neudělaj? Co když pošpiní mou pověst v Konoze???!!! Byl jsem strašně vynervovanej, takže mi ani nedošlo, že po celou tu dobu čtu svou příručku vzhůru nohama. Jsem si říkal odkdy ji mám i v Maďarštině...
Když jsem na ně konečně narazil, museli projít kontrolou mého Sharinganu ála Čipového oka. Sakuře to v mozku vířilo, až se mi systém málem přetížil. Ta by klidně mohla převyprávět celou Bibli nazpaměť! Sasuke... věděl velký kulový, ale hodlal podvádět, je to dobrý. No a do třetice všeho hnusnýho a zlýho... Naruto!!! Jak jsem tušil už předem, ten tam měl tak prázdno, že by se za něj nemusela stydět ani moje máti. Svatá prostato kdyby takhle čisto měl i ve svém bytě, nemusel bych pokaždý lítat nahoru za fotříkem, když mu skočim do okna zásobovat ho zeleninovou bombou, která vybuchne vždycky tak pět vteřin po mém odchodu. Opičí ksicht to stopro podělá, na to vsadim třeba i zadek Třetího. Jestli ne, sežeru svoje spoďáry! Mám co dělat abych sebou nešvihl hned před nima. Vstoupili dovnitř... dveře se zavřely. Dal bych teď cokoliv za Sharingan v uchu! Po půlhodinovém mačkání tváře na zeď v naději že přece jen něco zaslechnu jsem to vzdal.
I přes onen tlak, který na mě doléhal snad ze všech stran, jsem se znovu pustil do čtení. S překvapením jsem zjistil, že mám čtyři náznaky imbecílie z pěti. To není špatný! Což znamená, že se Sharingan Kakashi mění na Sharingan imbecil... no... zní to dobře...
Po celou dobu zkoušky jsem se potuloval po Konoze. Zdá se, že jsem ztratil duši... zřejmě při té poslední návštěvě dětského bazénku...
Blížil se konec a já celý netrpělivý přešlapoval před zkoušecí místností. Puchýře jsem musel mít snad i na Kakashim Junioru, jak mě všechno bolelo. Sláva! Ony proklatý dveře se pak otevřely a všichni ti smradi se konečně vyvalili ven. Můj tým šel jako poslední. Sakura se Sasukem se netvářili nijak, zato Naruto jako by snad měl zácpu. Obával jsem se nejhoršího... Vtom mi ten parchant skočil kolem krku a pořvával, že to dali. Nemohl jsem tomu uvěřit! Zprvu jsem pocítil úlevu, že je má pověst prozatím v bezpečí, ale potěšení pak vystřídal šok. V tu chvíli bych tomu skrčkovi nejradši skřípl hlavu do dveří, protože kvůli němu jsem musel sežrat svoje spodky!
Má pověst je opět v ohrožení. Už zase! Nejen že jsem byl na tři hodiny uveden do komatu kvůli mému spodnímu prádlu, ale ještě ke všemu jsem zjistil, že je čeká druhé kolo!!! To bych si rovnou mohl strčit hlavu do záchodu a spláchnout ne? Oproti tomuhle byl test leda tak na exkrement! Tentokrát bylo nutno jednat. Potají jsem týmu do pití dal steroidy, jinak je zašlápne první tchoř, který náhodou půjde kolem. U Naruta jsem ale vůbec nešetřil, toho by zabila snad i šiška. Ovšem pak mě napadlo si raději přečíst příbalovou informaci. Au! Nežádoucí účinky: Prostata, průjmy, zácpy a jiné podobné potíže. Odtrhl jsem oči od papíru. Šokovaně jsem zjistil, že jejich věci zmizeli. Všichni už čekali před branami, které se jako na potvoru zrovna otevřely... a fííí... byli pryč... Naruto to po...kazí! A kvůli mně! Se svěšenými rameny se vydám směr Veřejné záchodky.
Dnešek byl zcela jiný. Nejen že jsem si vůbec nemusel mít obličej, vzhledem ke včerejšku, ale po dobu co budou smradi v Lese smrti, jsem měl VOLNO!!! To jsem neměl už hodně dlouho, naposledy snad... nikdy.
Využil jsem svého vzácného času a začal se věnovat sám sobě. Všemožně jsem o sebe pečoval. O to víc mě trefil šlak, když jsem pod pravým okem objevil dalšího beďara! Začal jsem zmatkovat, zmocnila se mě čistá hrůza. Zprvu jsem si myslel, že jde jen o vadu v zrcadle. Pak mi ale došlo, že jde o vadu na mně. Pobíhal jsem po celé vesnici, abych věděl jak se tý odporný věci zbavit. Zkoušel jsem snad všechno... od smrdutých bylin až po napařovací lázně. Nakonec mi odněkud došlo abych zašel za bábou Kořenovou. Je to taková chcíplotina nemajíc daleko k funusu. Byl jsem sotva v polovině cesty k tý její chajdě a už jsem cítil ten odporný puch. Ale když jsem vstoupil dovnitř, to teprve bylo dělo! Ta babizna se rozkládala už od pohledu. Při představě že mě omatlává těma svýma hnátama se mě začínaly zmocňovat halucinace. Naštěstí jí stačilo se na to jenom kouknout. Řekla že to způsobily hormony nebo tak nějak, což jsem jí okamžitě vyvrátil, protože bradu mám takovou už od narození. Prej že moje brada je fotříkova vina, že je to dědičný. Hehe... mám beďáky jako kekkei genkai! Pak dodala, že to zmizí jestli si to budu patlat nějakou strašně smrdutou mastí s názvem TonTonovo sádlo... při cestě zpátky domů jsem si to všechno v hlavě přemítl ještě jednou. Já, šestadvacetiletý Kakashi Hatake, Konožský drsoň ála Sharingan imbecil... jsem v pubertě!!!

Poznámky: 

Tááák!!! Laughing out loud Po hrooozně dlouhý době konečně zas něco k zasmátí!!! Eye-wink (mno já nevim jestli se smějete já docela jo!!! Sticking out tongue) Promiňte za to čekání ae byla sem totálně vyšťavená bez sebemenší známky inspirace a času... tahle kombinace prostě zabíjí!!! xDDD Jinak vážně nevim kdy dám další ae pokusim se něco spatlat!!! Smiling

5
Průměr: 5 (38 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele orochimaru-sama.112
Vložil orochimaru-sama.112, Ne, 2012-07-01 13:55 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

šmarja to je huuusty

Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, Út, 2010-05-11 14:59 | Ninja už: 5297 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

nemam slov
v obidvoch vyznamoch a hned pokracujem s dalsim dielom

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, So, 2009-01-10 20:16 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Ježíšku na křížku, tři díly za sebou a nedaleko k funusu mám já Laughing out loud Až na to, že já budu pod fialkama kvůli tobě, Kakashimu a jeho pravdě! Tohle se mi nedělá xD

Obrázek uživatele Island11
Vložil Island11, Út, 2008-11-25 22:54 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

dóóóóst hustý SmilingSmilingSmilingSmilingSmilingSmiling

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Út, 2008-11-18 00:08 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

Konožský drsoň Laughing out loud to ho krásně vystihuje Laughing out loud šmarjá pano, je to úžasný! Kakashi YES




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-11-13 19:14 | Ninja už: 19855 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jaj lidi, děkuju moc! Laughing out loud Ani jsem netušila že to má takový ohlas. Sticking out tongue Další díl se chystá! Eye-wink

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, St, 2008-11-12 21:21 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

U Naruta jsem ale vůbec nešetřil, toho by zabila snad i šiška. -> Jachachááá, já umírám smíchy, to je vážně dokonalý! xDD Jsi dobrá Kakashi YES


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-10-25 10:04 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Ty si skvelá!!! už dávno som sa tak dobre nenasmiala, vtipné scénky tomuto rozhodne nechýbali a taktiež skvelý príbeh ala San!!! Laughing out loud
páči sa mi to a hrozne moc!!! už aby boli zase nové pokráčka Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-10-07 19:54 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud...všechny tři díly najednou...vraždá xDD San...to je skvělý xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele L350
Vložil L350, Po, 2008-10-06 10:35 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

Ja skapéééééééém!!!!! Laughing out loud Laughing out loud ty kks. to je fakt užasné!

Edit podpisu.

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-09-15 23:09 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

tak toto ma fakt zabije!! sa tu smejem jak blazon a brat sa tu na mna pozera sposobom ako ze ci mi nehrablo Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-09-16 17:59 | Ninja už: 19855 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Rokubi no Raijuu: Jo, tohle oslovení miluju!!! Laughing out loud Jachááá, jsem vraaah!!!!! Evil Díky moc!!! Eye-wink
Deisaku: xDDD Tak schválně, dej to bratrovi přečíst a uvidíme jestli tě ještě bude považovat za blázna!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Ne, 2008-08-31 18:02 | Ninja už: 19855 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Vrahu, vrahu, vrahu! Ty jeden vražednej vrahu... (Bože, to bude zas komentář Laughing out loud )!
Kakashi v pubertě, Kakashi junior... Já z toho nemůžu Laughing out loud San-san (To je sjůůůpr oslovení Laughing out loud ), ty jsi prostě naprosto geniálně geniální Laughing out loud

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-08-17 23:17 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jaj chudák Kakashi Laughing out loud no jinak Sanny...je to naprosto boží! (jo,jo,vím že to píšu po každé...) vážně lolec jak sv*ňa, mno... s pokráčkem spěchat nemusíš, my si počkáme...! Eye-wink

Můj Valenth

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Čt, 2008-08-14 10:09 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

sakra Sad to je sila... ja sa na takýchto veciach nerehocem... proste som sa len usmial Sad ale fajn no(ja som asi vadný... ja sa normálne smejem furt ale FF ma hádam 3-4 rozosmiali)


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-08-17 23:29 | Ninja už: 19855 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Darkness 4you: To vůbec neva každý sme jiní!!! Eye-wink Kdyby bylo ňáký pravidlo že se u FF musíš smát ukousnu Ti hlavu ae nic takovýho neexistuje tak můžeš být v klidu!!! Sticking out tongue Pro mě je hlavní že sis to vůbec přečet a napsal mi svůj názor!!! Smiling Arigatou!!! Eye-wink
Ketsueki: Díky moc Ketie fakt sem ráda že se Ti to líbí!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-08-13 22:55 | Ninja už: 19855 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

sora: Áno áno sorynka San zase mít zabijáckou náladu!!! Laughing out loud Nad tim TonTonem sem přemýšlela půl hodiny!!! Sticking out tongue Ďakujem Ti moooc!!! Eye-wink
Ali: Já to taky nemám jako kekkei ae už mu asi došlo!!! Eye-wink (skrblík!!! xDDD) Díky moc!!! Smiling
_l0v3_: Arigatou musim říct že já se taky eště zubim!!! Sticking out tongue
addie: Další díl odložen na neurčito!!! Laughing out loud Tobě taky děkuju!!! Eye-wink
Pary: Mno jo spoďáry se mnou hážou eště teď!!! xDDD Moc moc moc díky!!! Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-08-13 22:40 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Tak to nemělo chybu Laughing out loud Kakashi je v pubertě Laughing out loud jaj ty spodky Laughing out loud já asi spadnu ze ždile Laughing out loud ne to by by bolelo Smiling ok ustál sem to Laughing out loud ale tak tak Smiling bylo to krutý Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele AddieMystery
Vložil AddieMystery, St, 2008-08-13 22:38 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Prostý občan

tak tohle bylo hustý Laughing out loud *LOL* Laughing out loud ... Kakashi v pubertě Laughing out loud
už aby byl další dílek Eye-wink je to super Smiling

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, St, 2008-08-13 22:29 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

cheche xD.. tak todle bylo.. vrchol vtipnosti! xD
panii, kdybych mela vypsat co z toho bylo vtipny, tak bych musela prepsat celou povidku Smiling.. San, je to vazne bomba! xD Kakashi YES
*a porad se blbe tlemi.. xD*

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, St, 2008-08-13 21:06 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

heh, tontonovo sádlo? já nemůžu! jen tak mezi námi nezbylo mu ještě nějaké? Laughing out loud já totiž na rozdíl od Kakiho nemůžu tvrdit, že je to kekkei genkai Laughing out loud konec mým kecům, teď k příběhu...je to skvělé, vtipné, úžasné, to čekání za to stálo Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-08-13 20:16 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Muhehehe Saníku, zase zabíjaš? Laughing out loud
Jaaj to je skvelé Smiling
Sa rehocem a rehocem a nemôžem prestať, ani toto sa mi nedá dobre napísať xDD
Geinálne Laughing out loud
A ten záver, ako behá Kakashi s beďarom po Konohe... Masť Tontonov tuk xDD
Holka ty si jednoducho dobráááá Eye-wink
No ja si na pokračovanie počkám, nech to trvá koľko chce Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.