Kakashi Hatake aneb Skutečná pravda o jeho životě 2
Já jsem tak šťedrej!!!
Ten skrček Naruto mi začíná lízt jícnem! Mám ho už plný kecky!!! Furt blábolí něco o tom, že máme moc lehký mise. Došlo to až do těch mezí, že jsme došli za Třetím. Ten je z něj zřejmě ještě víc na infarkt než já. Ani bych se nedivil, kdyby se mu z Naruta dělaly vrásky na půlkách, vzhledem k jeho přeplněnýmu ciferníku. Asi to už nemohl vydržet a tak nám přidělil jednu těžší misi. Měli jsme chránit nějakýho starýho páprdu jménem Tazuna na cestě domu. Vypadal fakt strašně! Táhlo z něj jak z týden nepraných ponožek. Ale po tom, co Naruta tak pěkně setřel, mi začínal být sympatický!
Chránit ho nebylo zas tak lehký, jak jsem si představoval. Nehledě na to, že jsme cestou narazili na dva cvoky uprchlý z blázince, kteří si říkaj Démonní bratři, se nám zjevil můj starý kámoš Zabuza s nějakým pořádně velkým sekáčkem na maso. Byl na mě pekelně naštvaný. Zřejmě měl v úmyslu mi tím sekáčkem rozřezat pozadí. Pamatuju si, jak jsme jednou tábořili. On měl na starosti oheň a já jídlo. Jemu to furt tak nějak nešlo. Chtěl jsem mu pomoct, ale on prej, že to zvládne. Čekalo se asi půl hodiny, já už začínal mít hlad. Tak jsem to nakonec zapálil Katonem. Bohužel mi nebylo známo, že Zabuza tam pořád ještě klečel. Hubu jsem mu ugriloval do křupava. Od tý doby pořád chodil obvázaný. Vypadal jak po nepovedený mumifikaci. Jo jo, ještě teď z něj byla cítit spálenina. Takže jsme se tak nějak kočkovali a já jsem ho za to pořádně polil vodou... Já vim, trochu jsem to přehnal, ale aspoň něco, když měl minule hubu v ohni. Přišel si pro něj nějaký týpek s maskou. Zřejmě se ještě nestihl převlíknout z maškarního. Chjo, zatracenej letní čas!
Jako by toho nebylo málo, potakli jsme Zabuzu ještě jednou. Asi si vzal aspirin nebo co, protože byl zase zdravý. Jo a ten týpek vypadal jak holka. Jak Naruto potom zjistil, byl přeoperovanej z kluka na holku. Ten Zabuza je fakt perverzák! Kam se hrabe Jiraiya?! Vůbec, ale vůbec nechci vědět co s ním dělá po nocích, určitě hrajou Mariáš, Prší nebo nedej Buddho Černýho Petra!!! To je spiknutí!!!
Sasuke byl z mýho Sharinganu (z mý kontaktní čočky) úplně na šrot. Chudák malej, asi se u něj vyznačují první náznaky demence (poznal jsem to podle mý příručky Jak se stát imbecilem snadno a rychle! strana 147 odstavec 35 kapitola Jak poznat pravýho dementa ). Musel jsem ho přesvědčit, že mi může věřit. Dalšího pošuka do týmu bych fakt nerozdejchal. Ten jeho poskok, myslím, že se jmenoval Haku, dostal astmatický záchvat. Pche, takový blbý načasování! Už jsem se připravoval, že Zabuzovi pěkně nakopu p*del! Prej že to má z těch jeho ledových Jutsu. Na to je nejlepší teplý Sake s citronem, ale on ještě nesmí. Mno jo, zákon schválnosti funguje.
Asi po dvou hodinách se přestal dusit. Zabuza z toho byl celej špatnej. Navrhl jsem mu, aby jeli na dovolenou, nejlíp na Korsiku, je tam sluníčko a jeho poskokovi to pomůže od astmatu. Doteď nemůžu uvěřit, že mi to ten řezník uvěřil! (viz Zabuzův sekáček na maso ) Naivita a debilita, dvě věci, který se tomuhle chlapovi rozhodně nezapřou!
Všem ve vesnici jsem nakecal, že to JÁ poslal ty dva pod fialky. No musím si přece udržovat image těžkýho frajera nebo ne?! Nejlepší na tom je, že mi to všichni žrali.
Blíží se Chuuninská zkouška. Měl jsem nominovat ty o kterých si myslím, že ji zvládnou. Plácnul jsem rovnou všechny tři, přece se nebudu zabývat takovou ho*adinou! Iruka měl námitky, že jsou ještě moc mladí. Řekl jsem mu, že on sám je ještě kuře a začal jsem se vytahovat s mými schopnostmi i když Třetí věděl, že stejně kecám. Ale musím uznat, že jsem to Irukovi pěkně natřel! Bylo mi jasný, že to ti smradi nemůžou zvládnout, ale co, aspoň bude sranda. Počkat... ne... oni to MUSÍ zvládnout!!! Jestli ne, tak je moje pověst nejlepšího Jounina v háji! Sakra ale na to nemaj, jsem ztracen! Hmm... budu je muset nadopovat asteroidama... jo, to může vyjít! Chachá! Jsem fešák (teď neberme ohledy na moje beďary!), zlej a vychcanej... přímo vražedná kombinace dokonalosti!!!
Z jednorázovky se stala série!!! Omlouvám se za případný zpoždění teprv sem se vrátila z výletu!!! Tak komentíky pls!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
xDD Sice mám Kakashiho ráda, ale humor neuškodí a tohle je teda fakt pořádná dávka xDDD Bože, já umřu :DDD
Hubu do křupava, to Kakashi úplně zabil! Těším se, až si přečtu další xD
Patřím k těm holkám (doufám, že jenom holkám), kterým se líbí Kakashi. Jsem s vámi! :33 Ale... Kakashi is MINE!!
Toto je moc xDDD :
http://www.youtube.com/watch?v=FEo2ipzypTQ&feature=share
Hubu jsem mu ugriloval do křupava.
OMJ já z toho snad chcípnu
sssssuuuuuuuuuuuppppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!
s tym zabuzom je to fakt na SOS (skapnem od smiechu)
Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.
tsss..a já si myslela že je jinej XD
NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!!
beďary šmarjá pano, co se o něm všechno nedozvim?
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Jediné čo by som trochu skritizovala, že je niečo tak úžasné aj tak kratučké, ja chcem viac!!!
nádhera, Kakashi je skrátka macher!!! a už konečne viem o ňom pravdu, šibal jeden
krásne napísané...
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
kks tak toto bola naozaj pecka!!! idem rychlo na dalsi!!!
DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!
Chachá (když ti muhehe vadí ) je to prostě mazec, nevím co víc k tomu
Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy .
K nakouknutí moje tvorba
Dibla: Díky to mi bohatě stačí!!!
Edit
Deisaku: Ďakujeeem!!!!!
jéžiš to je ještě lepší než ten předchozí... musím jít dál a tak se tu jen narychlo stavim a řeknu (čti napíšu) pár výstižných slov:
super, dokonalý, totálně úžasný, lol, boží a prostě úplně skvělý
jen mi na tebe nějak ze zvyku tenhle žánr nesedí, jako sedí to jo, ale nejsem zvyklá na vtipný FF, když normálně je v nich tolik krve...
Můj Valenth
tak kakashi je pěkně prohnanej no, tak zabuza je na korsice tak to mu závidím takhle bych se taky klidně nechal oddělat
Pary7: Mno jo co bys od něj taky čekal?!!! Korsika zní hezky ae být bych tam nechtěla!!! (moc Slunce!!! ) Díky!!!
Ketsueki_Gaara: Jaj díky moc!!! Mno jo tahle série to je taková střela mimo!!! Ae moc si na to nezvykej!!!
Prečo robíš z chudáčika Hakua toto, San? Ty si zláááá
Chjooo, a ešte chceš, aby sme pomreli od smiechu... Robí sa to? xD
Kakashi do toho!!!!
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
sorafay: Heh když já sem si nemohla pomoct!!! Jj já sem zlá hodně zlááá!!! Navíc já osobně rozhodně nechci abyste umřeli od smíchu to chce Démon!!!
nettiex: Ona už ZASE natáhla brka???!!! Asi jí budu muset dávat hodiny oživování!!! :D
*opět umřela - takže zase no comment xDD*
hinata666: Dovoluju si říct že asi jediná vydařená věc!!! Ae i tak děkuju!!!
smrk: xDDD stručný jasný výstižný a moc mě to potěšilo!!!
Legg...a...to..: Hodně lidem se nejvíc líbil tenhle kousek a já ani nevim proč!!! To je to tak vtipný?! Zdá se že ty Bohemia chips přece jen maj něco do sebe!!!
To je výborný jsem nemohla u toho jak ugriloval Zabuzovi pusu
maso
JJeeej sranda dalsia vydarená vec v tvojej zbierke
WaW Kakashi
když to tak řeknu tak sem se p****la smíchy....prej Řekl jsem mu, že on sám je ještě kuře...jé já z toho nemůžu
JapanMomusu: Heh myslim že WaW je slabý!!!
deidara-sasorik: Sakra tys to nestihla na záchod???!!! Tak to se moc omlouvám!!!!! xDDD Teeeda... tak to mě mrzí!!!!!!! Hey děkuju!!! xDDD
Sakra lidi uvádíte mě do rozpaků!!! Já se u toho monitoru tlemim jako vlkodlak po moc velký dávce morfinu!!!!! xDDD Fakt ste mě svýma komentama potěšili z tohohle budu ještě celá happy do konce týdne!!!
Asura: Mno jo co naděláš chvilková slabost!!!
Uraa Shakra: Heh děkuju!!!
Lilgaara: To mě tak napadlo jak sem koukala na ty jeho obvazy!!! Aspoň řádný vysvětlení proč je má!!!
Yamata no Orochi: Juj vážně???!!! Páni tak teď si vyvrátila moji celoživotní teorii o vrozený debilitě!!!
_l0v3_kAkAsHi_: xD to zrovna v telce dávali reklamu na Bohemia chips - zlaté a křupavé!!!
_Ichi_: Hey děkuju to potěší!!!
Alea: Tak to budeš muset chodit na hodiny oživování protože bude ještě víc dílků!!! Mno ae teď ti nevim podle toho jak moc šlehlej můj levý lalok bude!!! xDDD Ten má totiž na starosti tuhle sérii!!!
Shiwa: Musim se přiznat já se ještě teď připitoměle culim!!!
Alalinka: Má to dědičný to asi jen tak nezmizí!!! Ae co možná na to něco vymyslim!!!
Ještě jednou Arigatou všem že to čtete!!!!! Bez Vás by tahle FF asi neměla budoucnost!!! Tak se těště na další dílky!!!
Já bych poradila Kakashimu OXI, aby nám tu svoji hubu mohl konečně ukázat
Ale co je tohle? Už jsem si o monitor rozplácla druhou můru...hnus největší. To se asi slétavaj na tu Zabuzovu pusinku do křupava
ey to je vážně fakt úžasný.. tu u tho smíchy až skoro brečim
Takovej můj sběr.. říká se to FF
XDDDDDD pokud sem umřela při minulém díle, co dělám teď? :D:D XD to by m teda zajimalo.... asi umřu podruhé máš mě na svědomí
tak to se mi líbí:D
xD no tak lol xD.hlavne ze mel Zabuza hubu do krupava xD.ey tak todle je nejviiic xD.ses dobra, ze te to napadlo xD