manga_preview
Boruto TBV 11

A.S.P. 11 - Tma jak...

„Namiko!“ Deidara se k ní vrhl a prudce s ní zatřásl.
„Prosím tě, otevři oči…“ hles tiše a zkontroloval jí tep, načež hlasitě a peprně zaklel. Znovu s ní pokusil zatřepat a pak se koukl na její díru v hrudi a následně od toho rychle odskočil.
„Ona má vyříznutý srdce…“

Tma jak v ř**i, měsíc svítí… Tma je všude… Sakra fix, proč nic nevidím?! Měla bych být v Království smrti, tam ale světlo je! Snad nejsem…!? No to mi ještě scházelo… Dvakrát mrtvá, hezký to titul…

„Haló, probééér se!!!“ Sasori začal naprosto nesmyslně Namiko fackovat a Dei se k němu přidal. Kio a Naru pořád bojovali, Itachi se Sakurou buleli nad Sasuovým tělem, Tarya… Tarya se zapovídala se zbytkem Konohy… Idylka jak vyšitá.

Ty hlasy znám… Deidaro! Sasori! Já jsem tady! Vidíte mě?! Asi ne…

„Ty hajzle mrňavej, špinavej, blonďatej, liščatej, modrovokej!“ následně zaječel Deidei a s hrdinným křikem indiánských bojovníků na Naruta zaútočil těma svýma bombičkama… Sasori radši stál v povzdálí, koneckonců loutek už moc neměl…

Tádadýdatádadá… Slyšííí mě někdo? Bylo by to jako fajne… Kdyby mě někdo bral na vědomí… Ale asi ne… No to je úděl nás mrtvých… Fuj, ošklivá tma, ošklivá… Připadá mi to jako, kdybych zase byla ve svém starém těle, kde jsem neměla oči, srdce… A bůh ví, co mi ještě vyřízli… Jazyk? Prst u nohy? Chlupy? Z toho kouká průšvih…

Sakura zamrkala, koukla na Deidaru, koukla na Sasoriho, koukla na Kiu, koukla na Naruta a pak koukla na Namiko. Proti své vůli se zvedla a jakoby na kolečkách dojela k jejímu tělu. Nahnula se a, ikdyž nechtěla, začala jí léčit tu díru.

Deset, devět, osm, sedm, šest… Hele, světlo na konci tunelu! Klinická smrt! Žiju, žiju! Ale nesmím ke světlu, vlastně… O jéje… Co jen budu dělat… Slepá, blbá a ještě mrtvá… hihihi…

„DEIDARO, TY DEBILE!“ Blonďák se šťastně otočil a podíval se za sebe. Nami žije! Jeho Nami žije! Bohužel ale Naruto využil jeho nepozornosti a jednu mu ocasem ubalil.
„HEJ TY SANTO! ZA TOHLE ZAPLATÍŠ!“ Pfííí… Nami udělala hop skok a jakýmsi podivným nástrojem Naruta šťouchla do oka. Ten se okamžitě přeměnil do původní podoby (akorát neměl kůži, že ano) a hodil držku.

Chachá, jsem vítěz… ale bůh ví, kam jsem ho strefila… doufám, že to bylo do části, kam slunce nesvítí, to je nejefektivnější… Kurnik, fagot já chci něco vidět! Asi jsem ve svém starém těle!! No potěš koště!!

„Itachi…,“ řekla krapet ochraptěle Namiko. „Přiveď mě k němu…“ Uchiha chvíli nechápal, ale pak ji chytil za ručku a odvedl k mrtvému Sasuovi. Nami si klekla, ruku jí obalila mléčně bílá chakra a…

Poznámky: 

-.- xDDD Předposlední díl...

4.9
Průměr: 4.9 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2009-03-13 20:23 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

A... Co je dál? Vy mě snad chcete zabít... Laughing out loud

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Pá, 2008-06-27 17:49 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Poslední díl nápsán a vložen, čeká na schválení... Asi až zítra Laughing out loud
Arigatooo! Smiling

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-06-27 13:04 | Ninja už: 19901 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jj tak tyhle díly mě skolily!!! Laughing out loud
No to mi ještě scházelo… Dvakrát mrtvá, hezký to titul…, A bůh ví, co mi ještě vyřízli… Jazyk? Prst u nohy? Chlupy? Z toho kouká průšvih…, Slepá, blbá a ještě mrtvá… hihihi… - jedno slovo... KRUUUTÝÝÝ!!!!!!! xDDD heh už aby byl další!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Pá, 2008-06-27 12:56 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

To je vážně dobrý, kam na ty nápady chodíš Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-06-27 12:30 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

HEJ TY SANTO! ZA TOHLE ZAPLATÍŠ! hehehe no Nami je skvelá Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.