manga_preview
Boruto TBV 07

O jednu menej

Od Sasukeho odchodu ubehol takmer rok. Naruto po celú tú dobu myslí na ešte stále nedodržaný sľub, ktorý dal Sakure.

Jak se probouzíš ze snu do neznámého světa

"Naruto! To je ale hlupák. Chceš prespať celý deň?" kričal Kiba cez pootvorené okno.
"Au! Au!" Ospalý Naruto sa skotúľal z postele a dopadol na misku s nezjedeným Rámenom. "Kiba! Čo tu tak skoro ráno robíš a prečo ma nenecháš spať!"
"Vraj ráno. Sú tri hodiny. Obleč sa."
"Ha?"
"Máš sa dostaviť k Tsunade-sama."
"Prečo ku bábi Tsunade? Určite na mňa bude znovu kričať kôly hlúpostiam, za ktoré nemôžem..."
"Naruto! Prečo ma musela poslať Tsunade za týmto úbožiakom?"
Naruto si natiahol oblečenie a okolo hlavy si zaviazal čelenku.

"Vstúpte!" Skôr ako sa ozvala odpoveď, Naruto otvoril dvere.
"Bábi Tsunade! Uzumaki Naruto sa dostavil..." ostal stáť na mieste.
"Prečo ste sa tu všetci stretli?" Hľadel na svojich priateľov.
"Naruto, teraz buť ticho!" rozčuľovala sa Tsunade.
"Uzumaki Naruto, Inuzuka Kiba, Haruno Sakura, Nara Shikamaru, Hyuuga Hinata. Posielam vás na misiu typu C. Vašou úlohou bude sledovanie Uchihy Sasukeho."
"Sasuke..."
"Naša sledovacia jednotka potvrdila, že nieje sám. Sú s ním ďalší traja ninjovia. Žiadam vás, aby ste na seba neupozorňovali a ak by to bolo možné, predišli bojom," pozrela sa na Naruta.
"Inuzuka Kiba a Hyuuga Hinata sú v tejto skupine jediný sledovací ninjovia. Veliteľom týmu bude Shikamaru."
"Rozkaz!"
"Choďte."

Říkáš, že pokud bys mohl létat, už by ses nikdy nevrátil.

Stáli pred hlavnou bránou, kde Shikamaru vymýšľal stratégiu.
"Ak chceme misiu úspešne dokončiť, potrebujeme v tom mať jasno. Pôjdeme v zástupe. Prvý bude Naruto..."
"Jasné! Pretože som úžasný a z vás všetkých..."
"Prvý pôjdeš z dôvodu, že si hlupák. My ostatný na teba budeme dávať pozor."
"To ty si hlupák! Shikamaru."
"Ako druhý bude Kiba. On aj Akamaru sa pokúsia zaznamenať Sasukeho pach. Tak môže kedykoľvek poslať signál tretiemu, mne. Za mnou Sakura a posledná Hinata, ktorá bude pomocou Byakuganu sledovať okolie."
"Akamaru! To zvládneme."
"Je všetko každému jasné?"
"Áno!"
"Tak vyrazíme skôr, než nám úplne zmizne Sasukeho stopa."

***

"Sasuke, už takto ideme hodiny a stále si nám nepovedal, kam máme namierené."
"Karin! Nemám... dôvod ti to hovoriť. Stále pôjdeš tam, kam idem ja."
"Sasuke-chan, to sa ale o nás dvoch s Juugom povedať nedá."
"Suigetsu! Vravel si, že chceš získať tie meče."
"Nie len tak obyčajné meče. Meče, ktoré patrili najsilnejším..."
"Sklapni."
"Meče, ktoré vlastnilo sedem nindžovských pánov z Mlžnej. To je dôvod, prečo s tebou idem," objasňoval Suigetsu.
***

"Shikamaru. Cítim nepriateľskú chakru."
"Rozumiem. Hinata..."
"Byakugan! Jeden. Dva. Tri. Sú tam štiria. Sú pár kilometrov pred nami a stále sa pohybujú."
"Mali by sme si pohnúť, ak ich nechceme stratiť."
"Prečo Piata určila mňa ako kapitána tejto skupin? Ách. To je otrava."
"Shikamaru-kun?" ozvala sa Sakura.
"Čo ak s nimi budeme musieť bojovať? Nevieme, ako sú tý protivníci silný.
"Na toto som nemyslel. Dúfal som, že sa vyhneme všetkým nepríjemňostiam," odpovedal vystrašenej Sakure.
Ja niesom práve typ na boje. Ale ak by sa sledovanie náhodou pokazilo, len Hinata, Kiba a Naruto nebudú stačiť. Viem, že Sasuke bol silný ešte predtým, než opustil vesnicu. Ale kto vie, aký silný je teraz. A čo tý ostatný ninjovia, ktorý sú práve s ním, premietal si v hlave Shikamaru.
"K čomu bude dobré ho sledovať?"
"Možno zistíme kde má Sasuke úkryt."
"Úkryt..."
***

"Sasuke-kun."
"Čakal som, až si všimnete."
"Ako dlho nás už sledujú?"
"Nie dlho."
"Karin. Odkiaľ sú?"
"Podľa tej hnusnej chakry sú to ninjovia z Listovej."
"Kedy si Naruto dá konečne pokoj..."
"Takže to sú tvoji kamaráti z Konohy? Sasuke-chan," smial sa Suigetsu. "Prečo za tebou neustále doliezajú?"
"Asi si myslia, že sa s nimi budem do smrti vláčiť za ručičky. Vesnica, misie, kamaráti. To všetko sú len nepotrebné veci, ktoré mi bránili v získaní síly."
"Takže budeme bojovať?" Suigetsu si z chrbta nedočkavo zložil meč.
"Bola by to len stráta času."
"Ale ak je medzi nimi Naruto, k boju určite príde."
"Tak predca..."

Máš oči jen pro tu modrou, modrou oblohu.

"Sme príliš blízko pri nepriateľovi."
"Ak pôjdeme ďalej, odhalia nás."
"Shikamaru."
"Hm?"
"Toto je moja šanca stretnúť sa so Sasukem a možno ho priviesť späť do vesnice. Nemôžem túto príležitosť zahodiť. Prepáčte." Naruto sa rozbehol a svojich spoločníkov nechal v prachu.
"Naruto!"
"Naruto-kun..."
"Ak ho nezabijú oni, urobím to ja!"
"Shikamaru-kun, Kiba-kun. Čo urobíme?"
"Myslím, že najlepšie bude nemiešať sa do toho."
"Ale ak Narutovi nepomôžeme..."

***

"Zatracene! Keď tu nieje Kiba ani Hinata, ako mám vedieť, ktorím smerom ísť?"
"Naruto!"
"S-sasuke! Čo to robíš? Poď, vrátime sa spolu do vesnice. Sú tu aj ostatný. Kiba, Shikamaru. Aj Sakura! Bála sa o teba. Bude veľmi šťastná, až ta uvidí..."
"Naruto! Mlč! Si veľmi rýchly."
"Ha?"
"Nikto ma z Konohy nevyhnal ani neuniesol. Vybral som si to sám. Som mstiteľ. Ani ty, ani tvoji priateľia to nedokážete pochopiť. Vypadni, alebo ťa zabijem."
"Sasuke! Vieš, ako sa o teba kamaráti báli?! A to nehovorím o Sakure! Kedy si sa takto zmenil?"
"Dospel som. Aj ty by si mal. Teraz sa vráť."
"Ja nemôžem! Nerobím to pre seba, ale kvôli Sakure. Dal som jej životný sľub, že ťa privediem do vesnice. A ja svoje slová nikdy nevezmem späť."
"To bolo povzbudivé. Už si skončil?" prišiel bližšie Suigetsu.
"Kto je to, Sasuke?"
"Suigetsu! Povedz ostatným, že za chvíľu pôjdeme."
"Ostatným? Je tu ešte niekto?"
"Hm? Áno, ostatným. Ninjovia, ktorých som spoznal u Orochimara. Narozdieľ od teba a tých bábok, ktoré ovláda Tsunade, oni niesú závislý na svojich vesniciach."
"Bábi Tsunade nikoho neovláda!"
"Suigetsu! Karin! Juugo! Ideme!"

Ještě se musíš naučit, co je to smutek
a právě porozumíváš tomu, co je to bolest.

"Stoj!" Sasuke si spoza chrbta pomaly vyťahoval meč. "Naruto. Koľkokrát ti mám ešte povedať, zvolil som si to sám a ty s tým nemôžeš nič robiť."
"To všetko len tak opustíš? Sakuru, mistra Kakashiho. Konohu."
"Tým sedem, celá vesnica ma len brzdila. Chcel som získať sílu. Ale pravdou je, že sa staneš silným až vtedy, keď zažiješ bolesť. Bolesť zo straty niekoho dôležitého. Niekoho blízkeho."
"Sasuke. Ja ti rozumiem..."
"Nerozumieš! Ako by si mohol! Ty si bol sám už od začiatku. Bolí to preto, lebo som niekoho mal."
"Možno máš pravdu. Nikdy som nepoznal svojich rodičov. Nemám žiadnych súrodencov. Každý z vesnice sa na mňa pozeral rovnako. Nenávideli ma. Ale potom prišiel mister Iruka, mister Kakashi a ty. Vtedy, keď si opustil vesnicu, to bol rovnaký pocit."
"Za chvíľu ťa už nebude trápiť môj odchod. Ani vesnica a ani sľub, ktorý si dal Sakure."
"Ako to myslíš?"
"Je to presne to, čo som povedal. Mám v pláne vyhladiť celú Listovú."
Naruto sa na Sasukeho pozrel a zostal v údive.
"Na chuuninskej skúške som povedal: Chcem bojovať s tými najsilnejšími, aby som čo najviac zosílil. Chcem bojovať aj s tebou, Naruto."
"Prečo mi to hovoríš."
"No, doteraz som nemal príležitosť, ale myslím, že teraz je na to vhodná chvíľa." Sasuke meč zaboril do zeme.
"Nechcem bojovať so svojim najlepším priateľom takto!"
"Najlepší... priateľ." Sasuke si spomenul na slová, ktoré mu Itachi ako malému povedal: Ak chceš získať Mangekyou Sharingan, musíš zabiť svojho najlepšieho priateľa. Bež, bež a drž sa života. Zhnus si ma! Nenáviď ma! Až potom za mnou príď. Keď budeš mať tie isté oči, ako mám ja. A zabi ma."
"Sasuke!" kričal na ňho Suigetsu.
"Itachi. Nezískal som Mangekyou Sharingan. Ale našiel som si vlastný spôsob, ako získať sílu. A teraz zničím celú Listovú za to, čo ti urobila: Itachi miloval vesnicu aj Uchiha klan. Áno, je to tak. Itachi ako člen ANBU plnil veľa náročných misií. Jednou z nich bolo aj vyvraždenie klanu Uchiha. Avšak. Zabil svojich rodičov, priateľku, každého. Ale svojho malého brata zabiť nedokázal. Potom, čo to urobil, bol prinútený odísť z Konohy. Klamal ti až do úplného konca. Po celé tie roky až do jeho smrti niesol toto bremeno úplne sám. Však aj potom všetkom, Itachi zomrel s úsmevom na perách." V hlave sa mu premietol rozhovor s Tobim. Slová, ktoré mu povedal, pravdu o Itachim.

Dokonce i city, které k tobě cítím,
musí být vyjádřeny slovy.

"Vyzerá to tak, že budú bojovať."
"Chakra toho chlapca je..."
"Ak ťa porazím, vrátiš sa do vesnice."
"Za nedlho žiadna Listová nebude. O to sa postarám."
"Prečo chceš zničiť svoju rodnú vesnicu?!"
"Nemám dôvod ti to povedať."
"Sasuke. Keď sme boli na Akadémii, stále som ti nadával, že sa len predvádzaš a že si namyslený. V skutočnosti som chcel byť ako ty."
"Stal si sa mojim najbližším priateľom. Bol som šťastný v týme sedem. Ale ja som mal iný osud. Nikdy tomu úplne neporozumieš. Rozhodol som sa pretrhať putá s vami aj s vesnicou. Len tak som sa mohol stať silnejším."
"Sasuke. Ak na toto celé nezmeníš pohľad, budem ťa musieť zabiť. V proroctve od starej žaby bolo, že ak spolu budeme bojovať, obaja zomrieme. Ale dobro vesnice a všetkých, ktorý v nej žijú, je dôležitejší než môj život."
"Ak to chceš takto..."
"Kage bunshin no jutsu!" Naruto prekrížil prsty. Jeden jeho klon manipuloval s chakrov, a tak vytvoril techniku.
"Chidori!"
"Rasengan!"
Rozbehli sa oproti sebe.
"Naruto! Sasuke! Prestante!" Spoza stromov sa vyrútila Sakura, ktorá sa snažila zastaviť nebezpečný boj odohrávajúci sa pred jej očami.
"Prestante! Stačí!"
"Nedokážem to zastaviť!"
"Neviem zastaviť."

Roztáhni křídla a leť!

Sakura sa zastavila presne tam, kde sa mali Rasengan a Chidori stretnúť.
"Sakura!"
"Sakura! Zmizni odtiaľ!" kričal na ňu Sasuke.
"Zatracene!"
"Sakura!"

***

"Najprv Naruto a teraz ona."
"Ak sa tam odohráva boj, Sakury sa to určite netýka."
"Najhoršie je, že som ju úplne stratil z dohľadu. Zašla niekam za stromy."
"S Akamarom máme jej stopu."
"Byakugan!"
"Čo teraz?"
"Tam!" Hinata prstom ukázala na husto postavené stromy.
***

"S- sakura"
Ležala na zemi. Všade okolo nej bola krv.
"Prečo si sa tam postavila!" plakal Naruto, ktorý jej utrel krv tečúcu z úst. "Sakura! Nie, to bude v poriadku. Vezmeme ťa za bábi Tsunade. Ona bude vedieť, čo robiť."
"Nie, Naruto. Zasiahlo mi to životne dôležité miesta," zobrala ho za ruku.
"Ale prečo ai sa tam postavila!"
"Bol to jediný spôsob, na ktorý som v tedy prišla, aby vám zabránil použiť Rasengan a Chidori proti sebe. Váš život je dôležitejší ako ten môj. Neviem, čo sa stane teraz. Sasuke, prosím, vráť sa do vesnice."
Naruto uprel zrak na Sasukeho, ktorý sa zo stoja pozeral na Sakuru.
"Sľubujem, Sakura. Vrátim sa do Listovej."
"Naruto, tebe za všetko ďakujem. Sľub, ktorý si mi dal, bol dodržaný." Pomaly zatvárala oči. Usmiala sa. Naruto jej upravil vlasy a vzal ju do svojho náručia.
"Tak, Sasuke, vrátime sa."
"Cha, ako to myslíš 'vrátime sa'?"
"No, ty a ja späť do Listovej."
"Povedal som to Sakure, len aby mala pokoj v duši."
"Čo tým chceš povedať! Ona zomrela kvôli nám! Ak by sa tam nepostavila, boli by sme obaja po smrti!"
"A?"
"Ty... bezcitný, sebecký..."
"Zadrž, Naruto. Toto mi môžeš povedať, až sa zase stretneme a budeme bojovať. A nikdo nás nebude rušiť. Ešte si na túto príležitosť budem musieť chvíľu počkať. Suigetsu, Karin, Juugo!" Sasuke sa pomaly strácal za stromy.
"Naruto," chytil ho za rameno Shikamaru. "Budeš..."
"Vám všetkým, ktorý ma teraz počujú, sľubujem, že až so Sasukem budem znovu bojovať, zabijem ho!"

Víš, že pokud to zvládneš,
tak najdeš, co hledáš.

"Shikamaru! Ako dopadla misia?"
Do dverý k Hokage vstúpil Naruto.
"To snáď..."
"Tsunade-sama..."
"Sakura! Čo sa stalo!"
"Chcel som bojovať so Sasukem. Išiel som použiť Rasengan a on Chidori. Sakura vedela, že by nás to oboch zabilo, tak sa postavila do stredu nášho boja."
"Ty hlupák! Vedel si, že je Sasuke silný! Prečo si s ním bojoval!?"
"Chcel som..."
"Naruto! Ty Sasukemu nesiahaš ani po kolená, čo sa týka sily! Mohol si zomrieť!"
"Viem, ale budem trénovať a Sasukemu sa vyrovnám. Potom, jedného dňa, pomstím Sakuru! To je celoživotný sľub."
Tsunade rukou udrela po stole. Ten sa presne v strede zlomil.
"Sakra! Sasuke, ty musíš zomrieť!"

Poznámky: 

Ako pesničku do príbehu som si vybrala Shippuden opening Ikimono Gakari-Blue bird (Modrý pták)

3.25
Průměr: 3.3 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sakata
Vložil Sakata, Po, 2020-04-06 22:15 | Ninja už: 1456 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

MiseO: velmi se mi líbí ten to příběh, I téma které jsi si vybral. Smiling ( nemluvě o tom že tam byl I suigetsu který je má oblúíbená postava Úpa boží!!! )I když to bylo občas takové že jsem zrovna nevěděla kdo právě mluvý, možná se můžeš zaměrři spíš víc na ten děj a popis Smiling. A taky ten náhlí konec jak umřela sakura byl za mě opravdu nečekaný. Smiling ale z ostaních komentářu to vypadá že asi ještě nemáš moc zkušenosti (není myšleno zle Laughing out loud) ale opravdu jsem si to moc užila a těším se až si přečtu další zajímavý příběh Laughing out loud

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Po, 2019-08-12 19:58 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Na prvotinu celkem slušné. Smiling Škoda, že je to popis oficiálních událostí, chtělo by to něco svého, nového. O tom psaní je, fantazii. Líbilo by se mi víc popisu, plynulého textu, tohle náhlé přeskakování jen povídce uškodí. Smiling To vše se dá zlepšit jen dalším psaním, tak nepřestávej psát. Ráda uvidím pokroky. Eye-wink

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Pá, 2019-07-19 19:15 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tak jo, tohle už je lepší, dlouhé je to až až a přímou řeč jsi taky pěkně rozdělila Smiling Zformátovala jsem ti text, jak má být: na konoze se musí používat speciální kódy, které vidíš nad okénkem pro přidání textu ffky nebo třebas komentáře, nejde větu odmezerníkovat.
Přišel mi zvláštní výběr písničky a představovala bych si její větší využití u prokládání textu, nacpat jí tam o trošku víc, u minulé práce jsi to měla lepší, ale ok. Jako mínus vidím to, že ses příliš držela oficiálního příběhu a mimo Shikamarova nepromyšleného plánu ho změnila až ke konci; ffky jsou o kreativitě, fantazii, o vlastní autorově cestě. I to láká čtenáře - jak příběhy vidí ostatní Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, Pá, 2019-07-19 20:44 | Ninja už: 1720 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Uff. Som rada že už je to lepšie. ☺️ Vôbec nie dokonalé ale lepšie☺️. Ďakujem.

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)