manga_preview
Boruto TBV 07

Dúha

Bol to ničivý výbuch. Ničivejší nikdy v živote nevidela. Zničil všetko naokolo a bol by ju zabil, nebyť posledným zvyškom jej nevídanej schopnosti regenerácie. Odkrývajúc si tvár, jej zrak nedovolil vidieť nič viac, okrem prachu a hliny vznášajúcej sa navôkol. Slabé dunenie v diaľke značilo, že sa z onej explózie niekde valia kamene do údolia. Sú v poriadku?

Takmer bezmyšlienkovite sa rozbehla. Uháňala cez rozbitú pôdu, pričom jej krvou, potom a špinou zlepené ružové vlasy zavadzali do tváre. Niektoré tenké premene sa jej zachytávali do vlhkých a studených kútikov úst. Za to vysušené pery len zbesilo vdychovali kyslík a len márne sa snažili upokojiť tlkot, burácajúci v každej bunke jej chudého tela. Dokonca aj cez doskakovanie na skaliská ho bolo zreteľne počuť v bubienkoch.

Z útesu doskočila do údolia a takmer ju premohli mdloby. Telo každého jedného z nich ležalo na opačnej strane. Ani sa nie je čo diviť pri deštrukcií, ktorá bola následkom stretu ultimátneho rasenganu a chidori. Niekoľko krát zaklipkala očami, pretože bielka jej pomaly vysychovali únavou i psychickým vyčerpaním. Stojac temer uprostred medzi nimi, zmapovala ich situáciu.

Srdcový orgán jej udrel do hrudnej kosti tak, že jej skoro vyrazilo dych. Brušká prstov sa jej k smrti rozochveli. Havranie vlasy zaliate krvou, pokožka na obličaji doudieraná do nepoznania a...odrhnutá ruka. Preglgla a otočila krkom na opačnú stranu. Zlatovlasý ležal s rukou cez brucho, v ktorom bola tržná rana nechutne veľkých rozmerov. More karmínu pod ním signalizovalo tiež chýbajúcu končatinu.

...stiekli jej slzy.

To, čo vedela vždy najlepšie, nie? Stáť za nimi, pozerať na ich chrbty a obdivovať ich. Lenže dnes umierajú. Obaja. Práve v danom momente z nich vyprchá život a ona si uvedomila, že s tou kvapkou chakry, čo jej zostala, zachráni len jedného.

Zúfalo zovrela vestu na prsiach a pípla: „Sasuke...Naruto...“
Bola by sa tam najradšej zložila, no oni ju potrebovali. Obaja. Ale len jeden mohol dostať pomoc. Uchiha akosi divne zachrapčal a ona až zhíkla, čo sa obzrela za ním. Umieral. Pred jej očami. Jej láska umiera pred očami. Jej všetko.

Spravila krok dopredu.

Počkať.

Jej nohy zastavili. Jeho telo trpelo a ju to bolelo. Ako ona trpela a jeho to netrápilo. Ťažké rozhodnutie jej začalo padať na ramená, až sa zložila na tú doráňanú zem. Vždy tu preňho bola. Vždy na neho myslela. Vždy v neho dúfala. On ho vždy hľadal a chcel priviesť späť. On sa pred nimi skrýval a odmietal ich. A ona len spočinula v jeho oranžovej mikine, lebo to bolo to jediné, čo ju udržalo pri zdravom rozume...no ona aj tak milovala jeho.

A slepo.

Sedela tam nejakú chvíľu so spustenou hlavou a možno stojac pred osudovou chybou. Úvahy jej budúceho konania sa prelínali ako farebné svetlené odtiene prechádzajúce sklom rozhodnutia. Len vietor, čo jej nadvihol vlasy ju pohladením po líci zobudil, aby si uvedomila, že nemá čas.
I vykonala životné rozhodnutie a rozbehla sa, čo jej nohy stačili. Nejeden krát sa potkla o rozbité šutre, že by bola spadla, no hnalo ju odhodlanie.

„Naruto...“ hlesla plačlivo a zošuchla sa na kolená.
Pokožka páliaca na jabĺčkach ju ani len netrápila, keď zbadala jeho zranenia. Bolo to horšie, než očakávala. Horšie, než myslela. Než si chcela vôbec predstaviť.
„Saku...“
„Pšššt, Naruto. Nehovor teraz.“
Jej dlane produkovali smaragdovú chakru, ktorej odtieň splýval s farbou jej očí. Liečivá energia však slabla a s ňou aj Sakura.

Nie. Naruto nemôže umrieť.

Vždy tu bol. Jeho úsmev, jeho optimizmus, jeho sila, jeho neoblomnosť.

Zaslúži si život...

S hlasným a klasickým shannaróó sa okolo rúk medičky rozsvietila masa teraz toľko potrebnej chakry. Musí. Musí!

Musí prežiť!!!

Jemu vždy záležalo.

On bol akože ten zabednený, pritom on videl...

Ušlo niekoľko hodín, čo sa prebral. Otvoril oči a v hlave mal prázdno. Rýchlo ho však vyplnil, keď otočil hlavu a zazrel ju ležať hneď vedľa seba. Nemotorne sa nad ňu nahol a zatriasol s ňou. Naďalej ležala na boku a nereagovala. Než sa prebral z prvotnej dezorientácie...všimol si Sasukeho v diaľke a jej deficit dýchania. Plný význam situácie mu v tom došiel...

On prišiel o život, lebo mu nikdy nič nestačilo.

Ona prišla o život, lebo ho zachránila.

Prišla búrka jeho života. Horko zaplakal nad ich mŕtvolami. Veľmi horko a aj veľmi dlho. Chýbajúca končatina, mu navždy pripomínala najlepšieho priateľa a najväčšieho rivala. A jazva pod žalúdkom cenu jej vlastného života za ten jeho. Chodil po svete ako jeden z nich. Ako mŕtvola. Mátoha s nebijúcim srdcom.

Stratil všetko. Stratil úsmev, optimizmus, silu, neoblomnosť.

A keď sa zdalo, že je všetko stratené...vyšlo slnko a nádherné odtiene jarnej dúhy sa odrazili vo veľkých, bledých a nevinných očiach...

Poznámky: 

Ňo Laughing out loud obsahovo na mňa celkom netypické. Mala som viacero inšpirácií k tomuto (ešte aj predtým, než som sa dozvedela o FF výzve). Chcela som napísať niečo nedlhé, kde sa Sakura rozhodla možno "správnym" spôsobom, nie tak trocha zaslepene, ako tak mnohí nazývajú. Ja sa k tomu názoru nejak nevyjadrujem. Laughing out loud Laughing out loud Neviem...popravde.

Ďalšou takou inšpiráciou bol môj chalan, ktorý pindá na to, že píšem o Sasukem (fakt ho neznesie), tak ma aj preto napadlo, že napíšem niečo, kde proste je Sasuke kaput.

Z tohto všetkého Laughing out loud mi vyšlo toto. Kvítek sakury Hádam sa to aspoň niektorým bude páčiť. Smiling

Zo zaujímavosti má to 772 slov a 3 998 znakov bez medzier. Smiling

Ďakujem všetkým za názory, hviezdičky (ak sa dáke vyskytnú Laughing out loud ), za prečítanie! Z lásky Z lásky Z lásky

Vaša Sabaku

Naruto smutny Sakura V noci na procházce s mojí přítelkyní... katanou!! Wuhahaha!!!

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, St, 2018-01-03 20:02 | Ninja už: 2627 dní, Příspěvků: 1368 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Máš moc hezké ty emocionálně zaměřené části. V tomhle souhlasím se Sayo - tohle je sakramentsky vypjatá situace a věřím tomu, že by ses do ní zvládla ponořit mnohem hlouběji a celý by to pak mohlo vyznít daleko intenzivněji. Smiling
Námět je to moc zajímavý a některý momenty jsou perfektní. Strašně se mi líbí třeba ta zlomkovitost vnímání v tom zmatku na začátku, dodává to tomu pocit autenticity. Nebo to, jak různě zřetelně uvádíš myšlenky, některý jsou pečlivě artikulovaný, představený jasně jako úvahy, ale ty nejsilnější přichází rovnou a to jim dodává super efekt.
Co bych na druhou stranu pohlídala, jsou detaily. Světy vyprávění jsou nutně děravý, existuje v nich vlastně jen to, co zmíníš v textu. A proto je strašně důležitý uvědomovat si, co všechno v textu zaznamenáš - ten tvůj výběr má totiž vždycky nějakej význam. Obzvlášť v povídce tohohle rozsahu je dobrý se hodně zamýšlet nad tím, co si vyberu a jestli to, že to zmíním, má nějakou funkci. Smiling
Od začátku se hodně soustředíš na tělesnou stránku - spousta zmínek o částech těla, o krvi apod., dokonce spojení jako srdcový orgán - to všechno dává tušit hodně naturalistickou atmosféru. A pak do toho najednou přijde ta metafora se sklem a světlem, ústící v závěr s duhou, která se s tím naturalismem nastoleným na začátku mlátí. Ten kontrast tam klidně být může, ale pak je třeba počítat s tím, že čtenáře nějak vytrhává ze zajetých kolejí a takový vytrhnutí by mělo mít význam. Smiling
No ale jinak super. Je naprosto kouzelný sledovat všechny ty způsoby uchopení tématu a všechny možný styly, kterýma se dá psát. Díky. Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2017-12-19 20:53 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Fascinuje mě, jak různí autoři dokáží napsat na stejné téma různé povídky různých žánrů. Pro mě to má jeden nedostatek... Je to moc krátké. Laughing out loud Obsahově se mi to líbilo, jsem takový tragik, takže u mě s tímhle tématem vedle nešlápneš. Jenže by to určitě šlo lépe zpracovat, přijde mi to jako rajská bez cukru. Jedlá, ale nedokonalá. Rozhodně by to šlo vylepšit, ale jak jsem už řekla, tím tématem sis u mě šplhla. Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2017-12-20 10:44 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Hej, je sranda aké rozdiely nájdeš v žánroch. (Aku sa musí isto hodne baviť Laughing out loud ) Keď si trebars porovnáš Hrom od noledy a moju Dúhu tak... Laughing out loud panečku to sa ani rovnať nedá obsahovo. Laughing out loud Je to sranda, noledinin Hrom je skvelý! Ten doporučujem vrelo Laughing out loud

Som rada, že napísala na tvoju nôtu. Nevedela som moc, aké budú na to reakcie, lebo hold ja tragi veci nepíšem nejak. Takže veľké ARIGATO Z lásky !
Čo sa týka dĺžky tak áno, je to také že...aj by to chcelo dlhšiu tú FF, ale nejak som nemala energiu sa rozpisovať. Posledné dni stagnujem, lebo som psychicky unavená Laughing out loud a za druhé nejak ma premáha po zápočtoch a predtermínoch lenivosť.

Sayoko, Ďakujem ešte raz Smiling a prajem ti krááásne Vianoce Kvítek sakury

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-12-17 12:18 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

Dobre si sa rozhodla o námete Kiss! Tieto vety považujem za podstatné, lebo vystihujú tragickosť oboch nebožtíkov: "On prišiel o život, lebo mu nikdy nič nestačilo. Ona prišla o život, lebo ho zachránila." Dúha mi pripomenula scénu, ako sa Konan rozhodla zabiť Madaru a na konci sa objavila dúha, ktorá symbolizovala Naruta ako most spájajúci ľudské srdcia (trošku som parafrázovala), ale on ozaj taký je Z lásky Ani Sasuke, ani Sakura nemajú taký obrovský ľudský potenciál ako Naruto, Sakura sa dobre konečne rozhodla a dala si pozor na to, čo nie je Smiling Pekne si napísala ako vždy Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2017-12-18 09:03 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujem moja veľmi pekne Z lásky ! Presne, v tých dvoch vetách som vystihla v podstate všetko. Pôvodne som tú Sasukeho mala trocha inak sformulovanú, no toto bolo presnejšie. Smiling

Ďakujem krááásne Ino ti gratuluje!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2017-12-16 18:39 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Přítel může být klidný, Sasuke to tu má za sebou xD A Sakura se obětovala, aby zachránila to, co vždycky chránilo ji. Jenže k životu potřebujeme i světlo, abychom opravdu mohli žít. Nejen přežívat. Dobře, že to světlo Naruto nakonec objevil.
Téma jsi vystihla Smiling A díky za třetí prosincový příspěvek do výzvy, jsem ráda, že vás vážně zaujala!

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, So, 2017-12-16 20:38 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujem veľmi pekne! Jump! Toto téma, alebo tento koniec...možno keby Naruto mal skončiť tragickejšie, dopadlo by to práve takto. Shocked

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/