manga_preview
Boruto TBV 08

Rozhodně vyhraju, dattebane!

Dámy a pánové! Je tu okamžik, na který jste všichni čekali! Budtež vítáni na prvním ročníku této fenomenální události. Ve jménu dobrých vztahů po skončení Třetí velké války ninjů, si dovolujeme vyhlásit soutěž o nejlepší ženu světa ninjů!
A zde vchází naše favoritky! Jakožto manželky Kagů velkých vesnic, jsou nejen krásné, ale i nebezpečné. Přivítejte sličnou Karuru z Písečné! A tam napravo vchází ohnivá Kushina z Listové! Obě po boku svých osobních strážců…

„Eh, bolí mě hlava,“ otráveně si povzdechl stříbrovlasý ninja, kterému pokrýval polovinu tváře tmavý šátek.
„Takový zážitek! Já brečím!“ zvolal dojatě ninja v zeleném trikotu a s vlasy sestřiženými podle kastrolu.
„Klidněte se paka,“ nezaujatě poznamenal třetí ninja. Měl stylově rozčesané vlasy, v puse žvýkačku a obě ruce v kapsách.
Kakashi, Gai a Asuma stáli po boku natěšené rudovlasé Kushiny, kterou doprovázeli na tuto soutěž, kterou, cituji: „Rozhodně vyhraje, dattebane!“
Kushina upřeně pozorovala své konkurentky a přeměřovala si je pohledem. Naprosto jím propalovala světlovlasou Karuru, která stála klidná a usměvavá mezi svými strážci, a nezdálo se, že by Kushině věnovala pozornost. Totéž se ovšem nedalo říct o Karuřiných osobních strážcích. Jeden z nich, mladý ninja v turbanu, který mu zakrýval polovinu tváře, Kushinu zamračeně pozoroval.

A nyní započneme s první disciplínou. Na rozjezd se naše soutěžící utkají v… zašívání prádla. Ale pozor, důležitá je nejen rychlost, ale i kvalita práce!
Soutěžící se usazovaly na židle, vedle nichž měly lavor s potrhaným prádlem a stůl s šicími potřebami. Jejich strážci postávali na kraji místnosti a pozorovali.
Kushina se nervózně vydala na své místo, po očku sledovala své soupeře. Měla pocit, jako by se všechny pohledy upíraly jen na ni. Ohlédla se na své tři strážce. Povzbudivě se usmívali.
Začal odpočet pro začátek soutěže. Místnost naplňovalo nervózní ticho.
Tehdy už to nevydržela a ticho prolomilo její zahřímání: „Hej vy všichni, nemyslete si, že se vás bojím, nebo co! S vámi v žádném případě neprohraju, dattebane!“
Zdálo se, jako by nikdo nevěděl, jak na takové zvolání zareagovat. Chvíli pokračovalo rozpačité ticho. Pokud tomu tak doposud nebylo, teď už se na ní dozajista upíraly všechny pohledy. Pořadatelé se ale naštěstí po chvíli vzpamatovali a pokračovali v odpočtu.
Jehly se míhaly takovou rychlostí, že by je obyčejný člověk nestihl pozorovat. Přišívaly se záplaty, střihaly se nitě, sešívaly se zející díry, páraly se nepovedené úseky. Všechny ženy se činily. Kushina vzhlédla od práce. Karura měla v rukou ponožku a rychle, ale drobnými a pravidelnými stehy, ponožku umně zašívala. Kushina ve své práci ještě zrychlila.
Přihlížející napjatě pozorovali. Gai dělal kliky a nadšeně Kushinu povzbuzoval, Kakashi si četl a Asuma hleděl kamsi do prázdna.

Na prvním místě se umisťuje Karura z Písečné, poblahopřejte jí, prosím…
„Tak to teda ne, dattebane!!“ Kushina pozvedla ruku sevřenou v pěst. „Já jí ukážu!“

Druhou disciplínou bude soutěž ve vaření, prosíme všechny soutěžící, aby se dostavily k plotnám…
„Kushino, tohle nevyhrajete, slyšel jsem, že chce Karura připravit proslulý pokrm z Písečné, který neumí nikdo uvařit tak, jako ona,“ pošeptal Asuma Kushině.
„Žádný strach, dattebane,“ odmávla to Kushina stranou.
Než přistoupila ke své plotně, stavila se u své soupeřky. „Ahój, ty musíš být Karura! Já jsem Kushina.“ Kushina se na Karuru přehrávaně usmála.
„No jistě. Moc mě těší.“ Karura se usmála zcela upřímně.
Kushina se opřela o poličky s přísadami. Karuřin strážce ji celou dobu nespouštěl z očí.
A začínáme, prosíme všechny, aby se připravily ke svým plotnám!
Kushina se rozloučila a vydala se ke svému pracovnímu prostoru. Jakmile se obrátila ke Karuře zády, usadil se jí na tváři vítězoslavný výraz.
Pozor, teď!
Ženy u svých sporáků kmitaly, jako by jich bylo několikrát tolik. Míchaly, válely, krájely, odměřovaly, přesypávaly, přelévaly, pekly, vařily, smažily... místností se šířily líbezné vůně.
„Hotovo! Prosím, zde je k ochutnání pokrm speciálně z naší vesnice,“ zvolala Karura, když připravila svůj pokrm. Vypadal úchvatně. Byl to jakýsi exotický dezert ozdobený cukrovou polevou. Bylo vidět, jak se porotci těší, až ochutnají.
Nabrali první sousto do úst. „Eh, ble, co jste do toho proboha dala?“
„Cože?“ Karura se zatvářila zmateně. Nabrala si také kousek svého zákusku a zašklebila se. „Je to slané. Jak je to možné? Někdo musel… ne, to přece…“
Kushina přišla se svým pokrmem jako další. Byla to lahodně připravená polévka s nudlemi. Porotci si ještě dlouho poté pošmakovali.
Na prvním místě se dnes umisťuje Kushina z Listové, poblahopřejte jí, prosím.
Zdrcená Karura se rychle vytratila. Kushina se vyhřívala ve svém okamžiku slávy a zářila štěstím.
„Gratuluju,“ sypalo se na Kushinu ze všech stran.
„Vůbec jsem nepochyboval, že vyhrajete!“ prohlásil Gai se zdviženým palcem.
Kvůli tomu jsem přece tady.“ Kushina na něj mrkla.
Karuřin strážce přistoupil ke kuchařskému náčiní, které Karura používala, a vzal do ruky nádobku nadepsanou „cukr,“ kus si nabral na prst a olízl si ho. Zamračil se.

Dnešní disciplínou je úklid. Každá soutěžící dostane k uklizení vlastní světničku. Pozvali jsme si sem ty největší bordeláře, aby je uvedli do nynějšího stavu. Dovedou naše soutěžící místnostem navrátit běloskvoucí lesk?
Každá místnost byla vybavená hadrem a koštětem. Ženy se pustily do díla. Drhly, zametaly, vytíraly, vyměňovaly povlečení, stlaly, utíraly prach, skládaly oblečení, urovnávaly rozházené předměty.
Jejich strážci napjatě čekali venku. Kakashi si pořád četl, Gai dělal dřepy a Asuma přežvykoval žvýkačku. Karuřin strážce se tvářil jaksi napjatě a pokud možno nečitelně.
Už to vypadalo, že tento den proběhne bez rušivých událostí. Ovšem, záhy poté, co vzala Kushina do rukou koště, se přelomilo. Chvíli stála jako omráčená, nejistá, co dál. Pak se jí ale v očích rozžehly plameny, zlostně sevřela ruce v pěst.
Dnes se do vedení opět dostává Karura z Písečné, která hbitě a jistě uklidila celou světnici tak, jako by v ní naši bordeláři nikdy neřádili…

„Grr, kluci, poslouchejte!“ Kushina k sobě povolala své tři strážce. „Tohle nebyla náhoda, byla to sabotáž, dattebane!“
„Jakže, sabotáž? Ale to si nesmíme nechat líbit!“ Zaníceně prohlásil Gai.
„Že že! Nenecháme, to teda ne!“ souhlasila Kushina.
„Máte důvod pro takové podezření?“ pokusil se je Kakashi trochu usměrnit.
„Jen se podívej,“ Kushina vytasila zlomené koště a podala ho ninjovi. „Je naříznuté, dattebane.“
Kakashi si koště důkladně prohlédl a podal ho Asumovi. „Máte pravdu.“
„Tušíte, kdo by za tím mohl stát?“ zeptal se Asuma a podal koště Gaiovi, aby se i on mohl přesvědčit.
„Nemůžu si být jistá, ale… ten Karuřin strážce se chová fakt podezřele, dattebane. Chci, abyste ho sledovali!“
„Ano, paní!“ jednohlasně zvolali Kakashi, Gai a Asuma.

Po zbytek dne nespustila trojice ninjů z Listové Písečného ninju z dohledu. Nevšimli si ale, že by udělal cokoliv podezřelého. Určili si na noc směny, aby si všimli, kdyby se pohnul.
Službu měl zrovna Gai, když Písečný ninja vyšel ze svého pokoje.
„Hele, kluci, vzbuďte se!“ zašeptal Gai a zatřásl svými druhy.
Kakashi i Asuma se nejdřív rozespale rozhlíželi, ale brzy pochopili situaci. Všichni tři se vydali ninju sledovat.
Ninja zjevně směřoval k síni, kde se měla konat příští část soutěže. Když už se blížili… najednou spatřili jít v protisměru Kushinu.
„Co tu tak uprostřed noci pohledáváte?“ zeptal se jí ninja.
„Jen jsem se potřebovala projít, dattebane,“ bránila se Kushina, v přítmí nebylo rozeznat, jak se tváří. „A co vy tady pane…?“
„Jsem Baki. Také se jen procházím. Ta nespavost, že?“
„To ano,“ zasmála se Kushina. „Dobrou noc, Baki.“
Kushina prošla kolem ninji, zjevně si oddechla, a šla přímo směrem, ve kterém se skrývala naše trojice.
„Rychle schovat!“ Všichni tři se stáhli za další zeď. Kushina prošla kolem, aniž by si jich povšimla.
Když zas trojice vylezla, byl už Baki pryč.
„Sakra, zdrhl nám!“ zazoufal si Gai.
„Nestraš tak, nejspíš šel do velké síně,“ upozornil Kakashi.
Kakashi na škvíru pootevřel dveře a opatrně nahlédl dovnitř. V síni byly rozmístěné pračky a šňůry na prádlo na zítřejší soutěž. Baki si prohlížel pračku, u které měla být Karura. Zjevně něco hledal. Po chvíli se postavil a došel k pračce, která byla Kushiny. Kakashi neviděl moc dobře, co tam dělá.
„Hej, co se tam děje? Já chci taky vidět!“ dožadoval se Gai. Ve své nedočkavosti ale omylem do Kakashiho strčil, dveře se přiklaply s hlasitým zahučením.
„Co to zas děláte, pitomci,“ řekl Asuma, který se opíral o zeď vedle dveří. „Tohle musel slyšet.“
„Radši rychle pryč!“ Trojice utekla. Nedlouho poté vyšel Baki ze dveří. Chvíli se podezřívavě rozhlížel kolem, nakonec to ale vzdal a vytratil se do tmy.
„Uf, je pryč,“ oddechli si chlapci.
„Pojďme se podívat, co tam prováděl,“ navrhl Gai.
Všichni tři se vrátili k síni, došli ke Kushinině pračce a prohlíželi si ji.
„Podívejte, má přetržený kabel!“ upozornil Kakashi.
„Ááaá, co budeme dělat?“ chytal se Gai za hlavu.
„Musíme tu pračku spravit,“ rozhodl Kakashi.
Ale jak? Trojice ninjů se horečně rozhlížela kolem sebe.
„Mám to!“ náhle zvolal Gai a zamával jim před očima… lepící páskou.
Kakashimu spadla čelist, „Ty to chceš spravit izolepou?“
Tak do toho nejdu.“ Asuma se zamračil. „Tímhle spíš, než co jiného Kushině zaděláš na další problémy.“
„Jen závidíte, že jste na to nepřišli sami,“ prohlásil Gai a blýskl po nich úsměvem.

„Kushino, včera jsme sledovali toho strážce z Písečné, jak jste nás žádala,“ začal Kakashi.
„Snažil se vás sabotovat, přetrhl kabel od vaší pračky!“ skočil mu Gai do řeči.
„Já to tušila, dattebane! Ale postarali jste se o to, že ano?“
„V rámci možností jsme to spravili,“ pochybovačně oznámil Asuma.
„Děkuju vám kluci,“ Kushina se na ně usmála. „Tak jo, tak to tady pojďme vyhrát, dattebane!“
A je to tu, čas na poslední soutěž. Doufám, že jsou naše soutěžící připraveny bojovat, jako by jim šlo o život! Dnešní soutěž je v praní prádla. Která zvládne rychleji a lépe vyprat zamazané prádlo? Ach, to napětí mě ničí!
Soutěžící přešly k pračkám. Roztřídily prádlo a podle barev ho dávaly do praček. Vzaly si prací prášek a zapnuly pračky. Ty se točily, točily… skoro v hypnotizujícím rytmu.
Doposud se nic nestalo. Osobní strážci vesměs postávali kolem a bavili se mezi sebou. Trojice Kushininých strážců s obavami sledovala Kushininu pračku. Kolem provizorně opraveného kabelu se prokmitly jiskry. Modlili se, aby vydržel. Baki je pozoroval propalujícím pohledem.
První pračky dokončovaly praní a ženy přecházely k věšení.
„Áá!“ Karura doprala a vytáhla kus prádla. Co mělo být bílé, bylo celé obarvené na divnou olejovitou barvu. „Ale ne,“ s rezignací si povzdechla.
Baki za ní přiběhl. „To si nesmíte nechat líbit! Ninjové z Listové podvádí!“
Bez důkazů se ale Baki nemohl dovolat spravedlnosti. Karura začala věšet podivně zabarvené prádlo. Kushina se vítězoslavně usmívala a vytahovala z vlastní pračky bělostně čisté prádlo. Kakashi, Gai a Asuma si zhluboka oddechli, že pračka vydržela, i když z kabelu oblepeného lepící páskou temně doutnalo. Kushina pečlivě pověsila prádlo na šnůru a čekala až uschne.
Pak ale nastal další šok. Kushina začala uschlé prádlo sundavat a chystala se ho složit, když tu si všimla, že na místě, kde bylo prádlo pověšené na šňůru, mělo černou čáru, jako od oleje. To už bylo moc!
„Tak to teda ne! Poroto, ninjové z Písečné mě sabotovali, dattebane!“
„Co si to dovolujete!“ zvolal Baki. „To vy nám tu celou dobu házíte klacky pod nohy!“
„Ano? A co bylo to, jak jste mi přeřízl koště, dattebane?“
„Vy jste prohodila Karuře cukr za sůl!“
„A vy jste mi přeřízl kabel od pračky, dattebane!“
„A teď jste prohodila Karuře prací prášek za barvivo!“
„A vy jste mi natřel šňůru na prádlo olejem, dattebane!“
Kushina s Bakim na sebe takto pokřikovali. Strhli na sebe veškerou pozornost.
Přerušil je překvapivě ostrý hlas. „Baki, je to pravda?“ Byla to Karura, pozorovala Bakiho upřeným pohledem prozrazujícím zklamání. „Podváděl jsi… kvůli mně?“
„Ale… já… to jen proto, že ona podváděla první! A vy, jedině vy si zasloužíte vyhrát!“
„Děkuju,“ povzdechla si Karura, oči jí zjemněly. „Ale už to víckrát nedělej.“

Kushina z Listové a Karura z Písečné jsou pro podvod diskvalifikovány ze soutěže. Vítězem tohoto ročníku se stává ---. Děkujeme všem účastníkům i divákům, kteří umožnili tuto akci a těšíme se, až se příští rok zase sejdeme.

„No, alespoň to byla zábava, ne kluci?“ s lehkým pousmáním si povzdechla Kushina. „I když byla porota zjevně zaujatá proti mně, dattebane.“
„Měla jste nás trochu zasvětit do svého plánu.“ Zcela bez úsměvu prohlásil Kakashi.
„A vy byste to schvalovali?“ zeptala se.
Kluci se po sobě podívali a neodpověděli.
„Příští rok ale rozhodně vyhraju, dattebane!“

A tak se všichni odebrali v pokoji domů a ani Písečná ani Listová vesnice se nemohly chlubit tím, že by měly ve svých řadách nejlepší ženu světa ninjů.

Poznámky: 

Původně to měla být povídka do FF mise, ovšem bylo mi řečeno, že je prý můj vypravěč příliš výraznou postavou a jeho přítomnost se tedy neslučuje s pravidly mise.
Psala jsem ji souběžně se svou předchozí povídkou, chtěla jsem ji sem ale dát trochu s odstupem, který se v důsledku mnoha okolností trochu nepředvídaně protáhl. Každopádně se mi tímto prozatím vyčerpaly nápady i chuť psát, takže v brzké době asi další pokusy nečekejte.

Postavy: 9, Věty: 17 a 27, Předměty: 3 a 29.

Povídka je zasazena do doby mezi rokem 1 BK a 0, aby se odehrávala po válce, ale dokud jsou ještě všechny postavy naživu, takže podle časové osy bude Kushině 21-22, Karuře pravděpodobně o maximálně 6 let víc, Bakimu je 17-18, Kakashimu a Gaiovi je 13-14, Asumovi 14-15. Přemýšlela jsem i kde by se můj příběh mohl odehrávat a navrhuji Vesnici horkých pramenů.
Asi bych dodala, že nápady na všechny tyhle sabotáže mi dal kamarád, u něhož doma se údajně značná část z nich opravdu uskutečnila.
Děkuju za přečtení.

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2020-03-31 22:55 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise O: V myšlenkách jsem zabrousila k tomu, jak jsem s touto misí bojovala celkem dlouho a dělala mi problémy... Laughing out loud Škoda toho vypravěče, je to opravdu moc pěkně napsané. Jen teda... Čekala jsem nějakou soutěž ninjovské Miss a ona se z toho nakonec vykloubala soutěž o nejlepší ninjovskou hospodyňku, ach ty stereotypy. Laughing out loud Využití postav je taky dost dobře promyšlené, z těch atypických skupinek postav mi stále vstávají chlupy na rukou. Příběhově sis s tím poradila bravurně. Smiling

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-08-26 20:28 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Pobavila si ma Smiling Taká dramatická súťaž kto koho obabre Laughing out loud Karura mala vyhrať, ukázala sa aj nakoniec mravnejšia ako naša Kushina. Obidve mali u Kishiho rovnaký osud, umreli pri pôrode, ale ich siroty sa stali najlepšími priateľmi Smiling Všetci strážcovia boli na nezaplatenie, Gai nikdy nesklame nielen večným trénovaním, ale aj s lepiacou páskou Laughing out loud Z tvojich disciplín by si mali zobrať príklad aj naši Miss-áci, lebo holý zadok môže ukazovať každý, ale zašiť, vyprať a navariť, to je iná káva Hehe... Dúfam, že ťa chuť písať neopustí, vždy si rada prečítam nejaký tvoj príbeh, dattebane! Laughing out loud Jofuku pro tebe :-)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2017-08-21 23:47 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Hehe, nemají podvádět, kdyby to braly fér, mohla jedna z nich vyhrát. Tipovala bych Kushinu.
Rozhodně jsem se zasmála a pobavila nad tím, jak si pojala tuto sérii postav.
Navíc izolepa spraví všechno. Se divím, že měl jednu po ruce. Laughing out loud
Povídka se četla sama. A pokud se něco z toho stalo. Tak to teda síla.
Těmi podrazy si mi připomněla jeden film. Zítra to roztočíme, drahoušku!
Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Adsagsona
Vložil Adsagsona, Pá, 2017-08-25 21:07 | Ninja už: 2623 dní, Příspěvků: 135 | Autor je: Editor fóra, Manga tým, Tsunadin poskok

Děkuju, těší mě, že tě to bavilo.
Karura nepodváděla a za nic tedy nemohla... nebýt okolností pravděpodobně by byla vyhrála ona. Svět je nespravedlivý.
Izolepa musí patřit k povinné výbavě každého ninji, ne?
Taky si myslím, že to v rodině mého kamaráda musí vypadat dost zajímavě. A to jsem nevyužila všechno, o čem mi vyprávěl. Například se u nich prý stalo, že dostali na talíř místo obalovaného řízku obalovaný hadr.
Film jsem neviděla.

Nishiiiii!!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!!

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2017-08-19 19:50 | Ninja už: 5643 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Byl to tedy napjatý souboj! Kushina se nezdá. Nevím, proč by tak pěkná povídka měla být zařazena v Nováčcích, proto jsem si ji dovolila od té kategorie oprostit Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...