manga_preview
Boruto TBV 07

Keď poviem dosť!

Sai - FF.jpg

Lesom sa ženie skupinka štyroch mužov. Najstarší mal tridsať a najmladší dvadsať tri. Boli oblečený v čiernych odevoch a črty ich tvári boli starostlivo schované pod maskami. Členovia ANBU root sa vracali z dlhodobej misie. Mlčky cestovali už skoro celý deň. Každý jeden z nich mal vlastné myšlienky, ktoré si musel usporiadať pred tým, než sa vráti do dediny, z ktorej odišli pred pol rokom.

Sai, najmladší účastník misie, stále pozeral na svoje nohy, ako sa blížia na miesto, o ktorom ani nevedel, či je jeho rodné. Bývala tam však jedna vec. Problémom bolo, že si tiež ňou prestáva byť istý. A tou vecou, bolo jeho dievča.

„Dnes akosi ticho...“ poznamenal jeden z nich a natočil ANBU masku na ostatných, „nie je vám do reči?“
„Ani nie,“ poznamenal Sai.
„Ani sa ti moc nečudujem,“ ozvalo sa tlmene cez masku tretieho člena a štvrtý mu hmkol na znak súhlasu.
„Ach,“ povzdychol si Sai a odrazil sa od vetvy stromu.
„Pozri, šéf sa vyjadril jasne. Si jediný ANBU root, ktorý niekoho má,“ povedal najstarší z nich, ktorý ako prvý preťal ticho v ich partičke.
„Veď ja viem...teda no...ja ani sám neviem, ako to všetko...Ach,“ radšej stíchol, lebo sám nevedel, čo má v hlave.
Zahĺbil sa do svojich spomienok...

„Sai! Sai, som jounin! Mám to! Konečne!“ ružovláska vyšla z budovy kage.
„Sakura!“ rozbehol sa proti nej a ona mu skočila do náručia.
„Bože, som taká šťastná!“ rozosmiala sa, keď si ju dvihol do výšky.
Zložil ju na zem a v tesnom objatí si vymenili bozk.
„Som na teba hrdý,“ oprel si svoje čelo o jej, „hovoril som ti to, veď si žiačkou samotnej Tsunade.“
„Tsunade-sama, bola tiež veľmi rada,“ odtiahla sa a začala ho ťahať ulicou, „aj Tenten, Shikamaru a Lee urobili skúšky. Naruto spravil genninské. V grillbare je dnes oslava, tak tam ideme...bože, prepáč,“ zastavila sa a chytila sa za ústa, „ja som ti to zabudla povedať.“
„To nič,“ mávol rukou a na tvári sa mu zjavil kyslí výraz.
„Čo sa deje?“ Sakure zbledla tvár a bojazlivo pristúpila k Saiovi.
„Sakura,“ oslovil ju, aby oddialil to, čo jej musel zdeliť, „musím zasa preč.“
Tvár čerstvej jounninky prebodol smútok: „Zase?“

Sai zvesil hlavu a Sakura stisla pery. Srdce jej rýchlo bilo od strachu z odlúčenia. Prosila ho, aby ANBU opustil. Nemal dôvod tam zostať. Danzou, ktorý Saia „vychoval“ bol mŕtvy, no jeho nový šéf ho znova na to uhovoril. Sai bol príliš zdeformovaný na to, aby sa dokázal postaviť proti rootu a nechať ho. Ženu, ktorá s ním stála na ulici ho však naučila milovať. A preto Sakura dúfala, že toho nechá. Vyčerpávalo ho to a on to nedal znať...

„Kedy odchádzaš?“ spýtala sa a v hlase upokojila emócie.
Sai mlčal. Vlasy mu padali vedľa spánkov, po ktorých mu stiekla kvapka studeného potu.
„No tak... kedy?“ dala ruky v bok a nedočkavo čakala odpoveď.
„Dnes. Za dve hodiny.“
Sakure padla sánka a rovnako aj ruky vedľa jej tela.
„Prepáč...“
„Na ako dlho?“ v tejto otázke už emócie nezakryla.
„Pol roka,“ vydýchol, celý klepajúc sa.
„To nemyslíš vážne, že nie?!“ vybehla po ňom a odstúpila niekoľko krokov od neho.
Keď Sai dvihol na ňu zrak, videl jej tvár celú zaronenú slzami. Srdcom mu prešiel bolestný meč a jeho bytie premohlo zúfalstvo.
„Sakur-“
„Nie, nič nehovor,“ utrela si slzy, „už je toho dosť. Tisíc krát som ťa prosila a ty si aj napriek tomu v ANBU...dobrovoľne. Dvojmesačné misie zvládnem, ale pol roka. To je moc aj na mňa. Navyše, nikdy neviem, či sa vrátiš živý. Veď si preboha v ANBU root. Robíš tú najšpinavšiu prácu. Si vrahom. Ja nevládzem. Radšej budem sama ako toto.“
Sakura sa rozbehla s plačom a Sai nechal otvorené ústa v nemom výkriku a rukou natiahnutou za ňou...

„Ideme hneď sa Tsunade-hime,“ Sai precitol zo svojich myšlienok, stojac oproti Kotetsovi a Izumovi, ktorý sa zhovárali s jeho kapitánom ANBU root, „musíme jej podať hlásenie.“
„Fajn, ste radi, že ste v Konohe, čo?“ usmial sa na Izumo.
Ozval sa jeden z nich: „Osobne som nečakal, že mi Listová bude chýbať, ale cnelo sa mi.“
„Aj mne,“ pridali sa zborovo dvaja ANBU.
„Sai a ty?“ Kotetsu ho oslovil, no on nereagoval, „tak asi nie.“
„Nič, moc kecáme. Majte sa chlapi,“ najstarší a zároveň kapitán sa dal do pohybu a jeho tím ho nasledoval.

U Tsunade prebehol hodinový rozhovor, po ktorom Sai zašiel ku sebe domov a dal si vytúženú sprchu. Stál v nej a hľadel do prázdna. Aký zvláštny pocit. Vždy, keď sa vracal z misie, Sakura si pomaly stan išla postaviť pred bránou Konohy len, aby ho privítala, čo najskôr. Teraz tam nebol nikto. Zabudla na neho? Má niekoho iného? Povzdychol si a pretrel si vlasy smerom dozadu, lebo voda po nich stekajúca mu šla do očí. Oprel sa o kachličky a šokovo ho zastudenili, až sa strhol. Zvykol sa na ľadový pocit na lopatkách a zavrel oči...

„Danzou-sama, volal ste ma?“ Sai pribehol pred svojho nadriadeného a kľakol na koleno.
„Áno. Chcem sa s tebou o niečom porozprávať. A už dlho,“ hľadel na neho z výšky a opieral sa o paličku, „a myslím, že vieš o čom.“
„Hai, Danzou-sama. Haruno Sakura.“
„Správne, Sai. Si ANBU a ANBU čo?“
„Nemá emócie, nepozná city,“ odvetil mu so sklonenou hlavou.
„Nemôže ich mať. Medzi ostatnými v roote kolujú o tebe reči, že máš dievča a o mne, že ti nadržiavam. Zákon ANBU root hovorí jasne. Pokiaľ má ANBU root ženu, mal by odstúpiť. Ja som to neurobil. Nechcem.“
„Danzou-sama,“ Sai prekvapene dvihol hlavu na šéfa.
„Tvoje pečate sú silné a nevídané. Vychoval som ťa kvôli jednej fuujin technike a keď som do teba vložil toľko námahy, nenechám to len tak padnúť a preto sa tej ženy vzdáš.“
Členovi ANBU root vyrazilo dych a bol rád, že sa pozerá na zem a nie na Danza. Vyschlo mu v krku a cítil triašku, ktorá napádala jeho telo.
„Vždy si ANBU bol a vždy ním budeš. Nie si schopný skutočne milovať, na to pamätaj...“

Sai otvoril oči a zazrel sklá sprchového kútu. Opätovne stisol pevne viečka a ruku si smutne priložil na tvár. Je to tak, ako hovoril Danzou? Nie je schopný milovať? Už raz miloval...ako dieťa, keď vyrastal, tak miloval svojho adoptívneho brata, ktorému bol nútený vziať život. Vtedy stratil na dlhú dobu city, no keď prišla Sakura, vrátili sa mu.

„Čo mám robiť?“ opýtal sa nahlas sám seba a dúfal, že mu niekto povie odpoveď.
Všetci ANBU naokolo vtĺkali, že nemôže, nesmie a že ani sa to nedá. Pomáhalo mu dlhé odlúčenie od nej. Dúfal, že voda, ktorá na neho steká z neho zmyje všetky problémy. Nespokojne sa doumýval a vyšiel zo sprchy.

Obliekol sa do čierneho trička a nohavíc a vykročil do ulíc Konohy. Tak trocha ju chcel-nechcel stretnúť. Vidieť ju aspoň, keď ona jeho zrejme nie. Prechádzal sa okolo kvetinárstva a nerád sa pristavil u Ino, ktorá sa vypytovala, ako sa má. Nebolo mu do reči, ani do nálady. Ino odzdravil a trielil preč, aby ho nestiahla k sebe na čaj. Jedinú ženu, ktorú chcel teraz vidieť bola Sakura. Počas chôdze sa zastavil. Nemal by ju, ale chcieť vidieť. Je ANBU a to nejde dokopy. Pokrútil hlavou a spomenul si znova na Danza a jeho slová. Pol roka preč a pred odchodom slová od nej, že nevládze. Mal to pochopiť ako rozchod? Sai sa znova pomaly pohol a uvažoval, že tak, ako sa naučil nemilovať raz, tak to dokáže aj znova. Takmer sa už uistil v tejto myšlienke, keď dvihol zrak od nôh a srdce sa mu skoro zastavilo, keď zazrel v diaľke ružové vlasy a zelené oči. Znova zostal stáť ako socha a sledoval, ako sa zhovárala s Tenten a Hinatou. Nevidel jej do úplne tváre, lebo pred ňou stála Hyuuga a niečo hmatala pred sebou. Tenten sa dívala kdesi na Sakurine chodidlá a škerila sa.

Jedna stránka Saia mala tendenciu sa rozbehnúť k nej a druhá prinútiť ho otočiť sa a ísť opačným smerom. Ktorú si má vybrať? Stále stál a nepohol sa zatiaľ, čo sa trojica žien zhovárala. Zrazu sa Sakura rozlúčila s kamarátkami a tie odišli preč. V momente, kedy sa Hyuuga pohla spred Sakury, Saiovi aj jej sa rozšírili zreničky a padli sánky. Haruno uvidela Saia a jemu do očí udrelo Sakurine šesť mesačné tehotenské bruško. Mladíkovi s bledou pokožkou prišlo zle a ustúpil o krok. Srdce mu bilo zbesilo a divoko. Do očí sa mu tlačili slzy, ktoré sa zúfalo snažil potláčať.
„Ona čaká...“ ani nebol schopný to dopovedať a rozbehol sa ulicou, no nie naproti Sakure.
Bežal na opačnú stranu a Sakura nechala za ním natiahnutú ruku, ako on vtedy pred pol rokom.
„Sai,“ zakňučala Sakura a po líci jej stiekli slzy, „tak predsa si si vybral prácu.“

Z kabelky cez plece si vytiahla kapesník a utrela si ním slané potoky. V duchu začala lamentovať. Vždy ho milovala, aj keď bol ďaleko. Dýchala pre neho, no má pocit, že toto bol posledný. Snívala o tom, že raz príde z misie a klepne s rootom. Že povie, že bude už len jej a nikam neodíde, neopustí ju. Nadávala si, aká bola naivná, keď si myslela, že po jeho návrate sa mu ospravedlní. On sa rozbehol opačným smerom, vydesený z toho, čo videl...

Ako teraz s tým všetkým vyrovná? Bude ešte horšie znova sa zahĺbiť do ANBU s vedomím, že je otec. Že kdesi necháva svoje dieťa bez mužského vzoru a pevnej otcovskej ruky. Že ho bude musieť ona sama vychovávať. Nájde jej iného, náhradného otca? Saia, ktorý už sedel doma na zemi, striaslo. Asi by toho daného človeka zabil, keby sa k nej priblížil. Pristihol sa pri žiarlivostnom pocite.
„Ach, čo to tu robím?!“ nadal sám sa sebe a postavil sa.
Vzal masku ANBU a čierny plášť. Prehodil ho na seba, tak ako kapucňu. Vyšiel do večernej Konohy a namieril si to do sídla.

„Praješ si niečo, Sai?“ prehovoril potichu jeho šéf, sediaci na stoličke za stolom v tmavej miestnosti.
„Áno. Mám po krk ANBU,“ prehovoril tvrdo a zo srdca mu padol kameň.
„Čože?!“ vyhukol šéf a postavil sa zo stoličky.
„Počujete. Nechcem už byť ANBU a mal som možnosť už dávno nebyť, ale prekazil ste mi ju. No tento krát už definitívne odchádzam!“
„Sai, si jeden z najlepších!“ zvreskol a treskol po stole.
„To mi je jedno. Tu som si už odtrpel dosť. Keďže som bol v normálnom tíme, už môžem byť bežným ninjom,“ Sai zvýšil hlas a posledné slovo zakričal, „už dosť!“

On naštvane vyfukoval a v žilách mu prúdila krv o sto šesť. Saiovi sa tiež búrila krv, no od úľavy a odhodlania. Chcel svoj život konečne riadiť. Pomyslel si, že mu nikto nebude vtĺkať do hlavy hlúposti.
„Maj sa!“ sarkasticky zavrčal Sai a hlasno buchol za sebou dverami.
„Idiot!!!“ zakričal za ním a naštvane si sadol naspäť na čierne kreslo...

Mladá tehuľka otvorila balkón a zastrela biely záves s teplou šálkou v ruke. Potom sa posadila s čajom za stôl a pretrela si červené oči od plakania. Napila sa. Vo chvíli, kedy mala v úmysle polknúť, dieťa ju koplo a ona celý dúšok šalviovej tekutiny vyprskla pred seba. Začala sa drhnúť, horúca voda jej ostala niekde v krku visieť. Potrebovala pobúchať po chrbte. Do očí jej nabehli slzy. Snažila sa kašlať a päsťou si udierala na hrudník, no nepomáhalo. Zrazu ju niekto jemne dlaňou capol medzi lopaty a tá trocha čaju zliezla do žalúdka.

„Si v poriadku?“ keď sa otočila uvidela Saia s vystrašeným výrazom.
Sakura len prikývla, lebo cez kašlanie nemala čas. Sai sa postavil pred ňu a pohladil ju po líci v strachu: „Isto si v poriadku?“
„Á-án-“ posledný krát sa poriadne vykašlala, „áno, Sai. Ďakujem.“
„Sakura,“ prerušil ju, lebo videl, že okrem slov vďaky chcela niečo povedať, „šľahol som s ANBU. Chcem byť len s tebou a s naším dieťaťom. Milujem ťa a vždy ťa budem,“ kľakol na kolená a so zaklonenou hlavou jej pozeral do tváre, „prosím odpusť mi to všetko. Každú jednu minútu, ktorú som s tebou nebol a mohol byť. Urobím všetko preto, aby si mi odpustila...prešiel by som kvôli tebe kľudne aj celé peklo, čokoľ-“
Sakura sa zvonivo zasmiala a jej vnútro prekypelo neuveriteľným prekvapením a šťastím: „Už dosť Sai. Ľutovala som toho, čo som ti povedala,“ posmutnela, „je pravda, že som to nezvládla, no keď prešiel čo i len týždeň, pripadala som si ako nič. Potom som sa dozvedela, že som tehotná. Sai...čakáme chlapca.“
„Bože,“ vydýchol muž a usmial sa, „ja budem mať syna.“
„Milujem ťa,“ chytila jeho tvár do svojich rúk a pobozkala ho.
„Milujem ťa a už ťa nikdy neopustím,“ povedal, keď sa od seba odtiahli, „spolu vychováme naše dieťa...“

Poznámky: 

Mise Songfic
Smiling Dúfam, že sa Vám to páčilo. S touto časťou misie bol trocha väčší problém, ako s prvou. Ale zabralo mi to dva dni. Smiling

Je to na pesničku Nickelback - Savin'Me a poviedka má 11 864 znakov.

4.923075
Průměr: 4.9 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Čt, 2018-08-23 16:46 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise L3: No teda, pairing SaiSaku je hodně neobvyklý, ale docela zajímavý. Docela si ho dokážu představit. Smiling Příběh krásný, ale na mě až moc přeslazený, bohužel nejsem úplná romantička srdcem i duší. Je fajn, že Sai nakonec pobral rozum. Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2014-11-01 11:43 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 6215 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

SaiSaku? Prekvapivé!

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2014-11-02 13:14 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Smiling Prekvapivé? Prečo myslíš ? Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2014-11-02 15:38 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 6215 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Býva spájaný skôr s Ino (a podporil to aj Inin sen v MuTsu, kde sa o ňu Sai a Sasuke hádajú) - teda aspoň ja mám ten dojem. Presnejšie, mal som, lebo v misii sa objavili aj iné SaiSaku poviedky. Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Miko.Misaki
Vložil Miko.Misaki, So, 2014-11-01 10:59 | Ninja už: 3490 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

Páni hezky napsané, moc se mi to líbilo (^~^) 5*

"Nejsem perverzní. Jsem super perverzní." -Jiraiya

userbarz.com

userbarz.com

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2014-11-02 13:14 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato gozaimasu Smiling !

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/