manga_preview
Boruto TBV 09

Hokage no Uchiha (I.) 000: Cesta nového Hokage (prológ)

Hokage Sasuke_1.jpg

Zdravým všetkých čitateľov, ktorý sa rozhodli čítať pilotný diel mojej novej série „Hokage no Uchiha“. Som nesmierne rád, že ste otvorili práve túto poviedku a budem sa snažiť zo všetkých síl, aby sa vám táto séria páčila. Verím, že na svoje si prídu fanúšikovia humoru, fantasy, tragédie, romantiky a aj tajomna.
Dúfam, že sa vám poviedka i séria zapáčia a za všetky komentáre, kritiku, postrehy i hodnotenia vám budem veľmi vďačný, pretože nič nepoteší autora viac, ako hodnotenie a vyjadrenie čitateľov.

Srdečne vás vítam a prajem vám príjemné čítanie i prežitie mnohých napínavých chvíľ pri tejto poviedke Smiling

Určite si mnohí z vás pri čítaní poviedky povedia: "WTF je so Sasukeho povahou?"
Pre vás mám odpoveď, že nič nie je ako sa zdá a už vôbec nie náš milovaný Sasuke xD Nemusíte sa obávať, že poviedka sa bude niesť v duchu, v akom ju práve teraz budete čítať Smiling Len pekne počkajte a dočkáte sa Sasukeho, ktorého budete tak túžobne chcieť vidieť xD

Gohan35 (autor poviedky a série)

DIEL:

Svet sa zmenil. Štvrtá vojna ninjov sa skončila, Akatsuki i Madara boli porazení a vo svete zavládol pokoj a mier. Hoci aliancia piatich krajín sa rozpadla, spolupráca a dobré vzťahy pretrvali. Už viac neboli boje ani šarvátky. Každá z krajín prispievala tej druhej na rozvoj a obnovu, pričom maximálne úsilie sústreďovali na menej vyspelé krajiny a dediny.
Každá z piatich veľkých krajín sa starala o obnovu priľahlých dedín, pričom každá z nich bola rozdelená do niekoľkých sektorov.
Za dobré a priateľské vzťahy mohla aj zmena Kágov.

Hľadel som von z terasy na tú krásu, na to miesto opretý o zábradlie. Príjemný jarný vietor mi pohadzoval vlasy akoby sa s nimi pohrával, hladil ich. Pracovný odev, uniforma Hokage so symbolom Uchiha klanu sa vlnila do strán, akoby s vetrom vytvárali synchronizovaný tanec.
Miesto, ktoré som nazýval domovom a stalo sa pre mňa všetkým. Mal som tu priateľov, rodinu a ľudí, ktorých som chcel ochraňovať za každú cenu.
Bolo to mojím poslaním i snom. Mojou cestou.
Kedysi bola Konoha zničená a obnovy postupovali veľmi pomaly.
Hoci som vedel, že byť v tejto funkcií bude náročné, nečakal som, že to bude až tak ťažké.
O to viac ma tešil pocit, keď som sa teraz díval na nové sektory, ktoré sa nám podarilo v Konohe vybudovať. Celkovo bola trojnásobne väčšia, mala dve námestia, všetky sektory boli rozdelené na obytné a nákupné časti usporiadané do polkruhov.
Práce i obytných miest bolo viac než dostatok a s každým dňom sa rozširovali.
Taktiež som bol hrdý aj na fakt, že nás navštevovali mnohí turisti z okolia i z ďalekých krajín. Často krát to boli aj významný emisári, ktorý sa nami nechávali inšpirovať, ako by mohli svoje mestá a dediny vylepšiť.
Vždy som bol každému plne k dispozícií a pomohol či poradil ako som najlepšie vedel.

Bol to raj.
Raj toho čo znamená byť Hokage. Dlho som hľadal význam toho slova, avšak s každým dňom mám pocit, že tomu rozumiem čoraz viac.
Nadýchol som sa.
Ach, ten čerstvý vzduch bol osviežujúci. Napĺňal ma radosťou, šťastím i pocitom uspokojenia. Rukou som hladil amulet na krku zo striebra s erbom Uchiha.
Otvoril som ho. Keď som uvidel tie tváre, zaplavil ma hrejivý pocit, ktorý vychádzal zo srdca a šíril sa do celého tela. Nedokázal som sa prestať vynadívať na môj najväčší životný úspech.
Byť Hokage bolo super, ale mať rodinu, skutočnú rodinu... tomu sa nevyrovná nijaký pocit na svete.
Moja krásna žena s nádhernými zelenými očami, nevinným pohľadom, sladkým úsmevom a s ružovými vlasmi.
Neveril som, že by sme sa niekedy mohli dať dohromady, avšak vojna všetko zmenila.
A z tej lásky vzišiel tento anjel.
Pozrel som sa na fotku čiernovlasého dievčatka, ktoré sa na mňa štrbavo usmievalo, mala prižmúrené očká až z nich tiekli slzy od radosti. A tie krásne uhladené čierne vlasy.
Oveľa lepšie než tie moje.
Bože ako som jej tie vlasy závidel, avšak nebolo nič, čo by som pre moje krásky neurobil.
Sú pre mňa všetkým. Za nič na svete by som ich nevymenil. Nebyť ich, môj život ani poslanie Hokage by nemalo žiaden význam. Neubránil som sa úsmevu. Viem, že som na ne hľadel už niekoľko minút, ale pre mňa to bola len chvíľka.
Ani večnosť by mi nestačila k tomu, aby som s nimi trávil čas. Ako veľmi som ich miloval. Celým srdcom...
Za počul som jemné zaklopanie. Otrávene som sa zahľadel na dvere a zatvoril amulet.
*Kto ma môže otravovať práve v tejto chvíli?* pomyslel som si s miernym smútkom a posadil sa.
„Vstúpte.“ Prehovoril som formálnym hlasom a čakal.
Keď som uvidel tú osobu, neubránil som sa úsmevu a smiechu.
„Tak teba som naozaj nečakal.“ Oslovil som ho priateľsky a postavil sa. „Vitaj doma!“ privítal som hi priateľským objatím a pevne ho stisol.
„Tiež ťa rád vidím, Sasuke.“
Kakashi prižmúril oko a zasmial sa. Mávol som rukou nad formalitami a ponúkol mu kreslo.

Zašiel som do malej kuchynky, ktorá bola oddelená od pracovne posuvnými dverami. Od doby čo som prevzal úrad po Tsunade som kanceláriu veľmi nepozmenil. Jediné čo som upravil bol červený koberec, širší pracovný stôl so šiestimi zásuvkami. Po pravej strane som mal menšiu knižnicu s pracovným stolom a kreslom a po ľavej stane skriňu so starožitnosťami a darmi či už od obyvateľov alebo návštevníkov.
„Čo nové v Oblačnej?“ prehovoril som hlasnejšie aby ma počul.
* Kam som do šľaka dal tie poháre?*
„Darí sa im.“ Odpovedal. „Killer Bee vyrazil so skupinou shinobi pomáhať do krajiny vody a Raikage vyslal aj časť do Lesnej. Pozdravuje ťa.“
„To je od neho pekné.“ Prehovoril som a posadil sa späť. Kakashi si zobral pohár s modrou tekutinou, ktorej sladká vôňa sa šírila okolo nás. Taktiež neodolal ani pečivu, ktorého bolo plná kopa.
„Pri pomyslení, že ešte donedávna nechal na moju hlavu vypísanú odmenu.“
„Nuž, nebol si príliš vzorným príkladom ninju.“
Na to som sa zasmial a odpil z tekutiny, ktorá ma zaplavila ostrou bolesťou. Bol to hrejivý ba priam pálčivý pocit. Doslova mi vyrazilo dych a zaligotali sa mi oči. Rozkašlal som sa a buchol päsťou o stôl.
Taký silný alkohol som už dávno nemal. Mal som zahmlený pohľad a lapal som po dychu.
Kakashi bol na tom oveľa horšie.
Kašlal tak nahlas a intenzívne, až som mal pocit, že sa zadusí. Rukou si pridržiaval hrdlo, akoby sa bál, že sa ten oheň prepáli skrz kožu.
„Č-čo... to... je?“ opýtal sa ma pridusene a odsunul pohár.
„Môj výtvor. Ešte musím doladiť pár nedostatkov.“
„Pár?“ opýtal sa zdesene a zúfalo pozrel na tekutinu, ktorá ešte narážala o steny poháru.
„Radšej čistú vodu.“ Prehovoril po chvíli na čo som súhlasne prikývol.
*Do čerta. Nečakal som, že to bude až tak silné. Takmer som nás oboch zabil.*
Pri tej myšlienke som sa pobavil. Bola by to irónia. Po tom všetkom čo som si odžil by ma zabil pohár s alkoholom.
Ľadová voda priam utíšila tú pulzujúcu bolesť v hrdle i v žalúdku. Bolo to priam vyslobodenie z pekelných múk.
Potľapkal som si po bruchu a zamyslene hľadel na strop.
Bolo tomu už týždeň čo ma moje lásky opustili a šli na menší výlet ku Gaarovi. Dobré vzťahy so Sunou pretrvali a stali sa ešte silnejšími.
Gaara sa akosi stal súčasťou našej rodiny, ktorého malý poklad nazývala ujo alebo strýko Gaara nad čím sa vždy náramne pobavil.
„Chýbajú ti, však?“
„Každým dňom.“ Odpovedal som mu stroho a bol som rád, že ma ako tak vytrhol zo zamyslenia, hoci mi hlavou prúdilo veľké množstvo myšlienok. Hoci Gaara, rodina.
Stále som mal pred očami skúšky na post Hokage. Na ten súboj.
Na to všetko...
Boli sme štyria. Ja, Naruto, Konohamaru a Sakura. Keď mala Sakura bojovať proti mne, radšej odstúpila s tým, že bude pre ňu cťou ostať po mojom boku ako vrchná Anbu, čo sa jej aj splnilo.
Konohamaru bojoval dobre, avšak proti mne ani Narutovi ešte šance nemal.
Keď som následne porazil aj Naruta, bol... no bol zlomený. Veľmi ho to vzalo a poznačilo. Na jednej strane bol rád, že som s ním bojoval až do horkého konca, no na strane druhej, byť Hokage bol jeho sen už od útleho veku.
Ja som také šťastie nemal, ani som nežil taký dlhý sen.
Mrzelo ma to a trápilo.
Nechcel som aby odišiel, aby nás opustil.
„Kakashi,“ oslovil som ho s miernym zármutkom. Skúmavo sa zahľadel do mojich očí a pokrútil hlavou.
„Ešte nie, Sasuke. Ľutujem. Netuším, kde môže Naruto byť.“
„Aha.“ Odpovedal som trpko a s výčitkami pozrel na stôl.
„Určite je v poriadku.“ Ubezpečoval ma. „Potrebuje len čas. Určite sa čoskoro vráti.“
„To dúfam. Nechcel by som, aby bol naďalej na mňa nahnevaný.“
„Prestaň, Sasuke.“ Napomenul ma z ostra. „Dobre vieš, že sa na teba nehnevá. Naopak je rád, že si sa ním stal. Je rád ako ja, že si po toľkých rokoch našiel skutočné šťastie i poslanie.“
„Myslím, že najlepšie z toho vyšla Tsunade.“ Skonštatoval som pobavene. „Videl si, aká bola rada, že sa vzdala postu. Dobre vedela, čo ma čaká.“
„To áno. Zbalila si veci a odišla skôr, než sme jej stačili povedať zbohom.“
Poškrabal sa po brade. Maska mu bola trochu tesnejšia než obvykle.
„Zaujímalo by ma, či sa vrátila k hazardu.“
Obaja sme sa usmiali a pobavene zasmiali. O tom nebolo ani pochýb, že pokúšala šťastie na každom kroku.

Večer som sa prechádzal ulicami Konohy, ktoré pomaly utíchali do tichej noci plnej hviezd a žiarivého Mesiaca. Mladé páry, ktoré si vášnivo prejavovali lásku, rodiny, osamelé srdcia i starci sa postupne vytrácali domov, až kým na ulici neostalo ticho a občas kto to prešiel.
Bol som hrdý na to čo som dokázal, kým som sa stal.
Bol som Hokage. Konečne som bol niekto.
Keď som sa vrátil domov unavene som zo seba zhodil uniformu a zamieril rovno do kúpeľne.
Horúca voda pomaly stekala a odnášala všetku tu únavu, stres i starosti, ktoré ma za posledné obdobie sužovali. Keď som zotrel vodu z pier, myslel som len na to, aké by to bolo mať teraz Sakuru po boku. Cítiť jej vôňu, pripomenúť si chuť jej pier, bozkávať ju, objímať a milovať.
Nič by ma nepotešilo viac, ako sa pomilovať.
Opäť okúsiť jej chuť.
Pri pomyslení, že sa vráti až o týždeň som sa cítil strašne stiesnene.
Ľahol som si a započúval sa do okolitých zvukov, ale okrem cvrlikania hmyzu som nepočul nič.
Pretočil som sa na bok a ešte chvíľu hľadel na fotky. Pri Narutovej vysmiatej tvári som si povzdychol a dúfal, že sa čoskoro vráti domov.
Itachiho fotka s kamennou tvárou mi neustále pripomínala, ako málo som brata poznal, ale zároveň aj čo všetko sme spolu stihli, keď bol oživený. Ako sme zastavili Kabuta a spomenul som si na posledné slová ktoré povedal. Keby existovala možnosť, ako by som sa s ním mohol ešte pozhovárať, povedať mu o všetkom čo sa udialo... ale vedel som, že to už viac nebude možné. Už sa viac nevráti, avšak v mojom srdci ostane žiť naveky.
*Itachi, tak sa nám to podarilo. Stal som sa tým mužom, ktorým som mal. Dúfam, že si na mňa hrdý, braček.*
So spomienkami na rodinu a priateľov som sa pretočil na chrbát a pri zvuku hmyzu som pomaly zaspal s úsmevom na perách.

Koniec prológu

Poznámky: 

Tak sa nám skončil prológ novej série, ktorú som sa rozhodol napísať počas nudy v práci Laughing out loud
Dúfam, že sa vám diel páčil a ak sa rozhodnete ostať pri ňom aj naďalej, budem len rád.
Každý komentár i hodnotenie ma potešia a posunú vpred, preto neváhajte napísať naozaj čokoľvek Laughing out loud

Taktiež mám na vás malú prosbu a to, aké by ste chceli, aby mala Sasukeho malá dcérka meno?
Vyberte čo by sa vám páčilo na tohto malého anjelika a ja už niečo vymyslím Laughing out loud
Taktiež ak budete mať nejaké postrehy alebo nápady, čo by ste chceli v tejto sérií vidieť/čítať, neváhajte ma skontaktovať či už v komentároch alebo pomocou pošty

Ďakujem vám za prečítanie a teším sa na vás v ďalších dieloch :D

4.95
Průměr: 5 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2020-09-20 16:14 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia PM: Asi je už neskoro lobovať za to, aby sa Sasukeho dcéra volala Sarada. Smiling Takže si Naruta elegantne odstránil a Kakashiho k hokagovaniu ani nepustil. No, nie že by mu to nejako uškodilo. Prekvapilo ma, že si do súboja o post Hokageho zapojil a Konohamara. Všakto to bol ešte iba harant s Rasenganom. Ako to celé asi zobral on?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Út, 2014-02-11 19:51 | Ninja už: 4207 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Totálně jsi mi vyrazil dech.. Vážně super, jen tak dále Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele gohan35
Vložil gohan35, Út, 2014-02-11 20:33 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ďakujem Laughing out loud To ma teší, ale dúfam, že v rámci normy bez komplikácii Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/74411 Nový vek Konohy: Dodatky a fanart (ako aj zoznam dielov môjho ff)

http://147.32.8.168/?q=node/107511 : Hokage no Uchiha (Fan fiction)

http://147.32.8.168/?q=node/99097 : gohan35 fan club

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Po, 2014-02-03 10:16 | Ninja už: 4252 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak jsem sem nakonec přeci jenom zavítala a jsem za to ráda. Popsal jsi Sasukeho naprosto úžasně, i když, jak sám tvrdíš, to není ten náš starý známy Sasu Eye-wink
Moc se mi líbí ta změna vesnice, jak se rozšířila, protože je to něco nového a rozhodně potřebného - stará Konoha už je nudná Sticking out tongue Tohle je něco.
Těším se, až tam uvidím slibované tajemno, boje, dobrodružství a taktéž romantiku. V hlavě mám tolik scénářů, co se bude moci stát v dalších dílech, ale v tomhle ti do toho nebudu raději zasahovat a nechám děj na tobě Eye-wink
Dcerka by se mohla jmenovat Emi nebo Kiyoko Smiling Nemám, jak je zvěčnit, takže jen napjatě očekávám další díl a tvé rozhodnutí Smiling

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-02-03 09:36 | Ninja už: 3833 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Sasuke ako Hokage ... *_* Laughing out loud Je to skvelo napísané :3 Veľmi sa teším na ďalšie diely a určite to budem čítať Laughing out loud Meno ma nenapadá žiadne... I´m sorry Laughing out loud Príbehom sa nechám prekvapiť Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Po, 2014-02-03 08:42 | Ninja už: 4395 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak veľmi zaujímavé ...Sasuke Hokage.....hm....určite si prečítam aj pokračko ...je to zatiaľ veľmi zaujímava FF

Obrázek uživatele gohan35
Vložil gohan35, Ne, 2014-02-02 16:13 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Waaaw,

Ďakujem veľmi pekne za komenty Laughing out loud veľmi ma teší, že sa poviedka chytá a oslovuje ľudí Smiling
Nad menom dcérky už som porozmýšľal a čoskoro sa ho dozviete Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/74411 Nový vek Konohy: Dodatky a fanart (ako aj zoznam dielov môjho ff)

http://147.32.8.168/?q=node/107511 : Hokage no Uchiha (Fan fiction)

http://147.32.8.168/?q=node/99097 : gohan35 fan club

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Ne, 2014-02-02 15:15 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Hokage Sasuke, Sasusaku a ešte k tomu písané z jeho pohľadu? *_* Raj *_* Ďakujem ti za napísanie tejto FFky.
Žiadne meno ma nenapadá, tak som zvedavá, aké jej nakoniec vyberieš. Tak isto som aj zvedavá na zápletky v poviedke, páči sa mi, že to majú teraz vymenené, Naruto odišiel a Sasuke po ňom pátra, naozaj dobrý nápad.^^


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, Ne, 2014-02-02 00:17 | Ninja už: 4056 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Vypadá to móc dobře Laughing out loud Fakt mě to zaujalo. Smiling Ale moc jmen mě nenapadá. Co třeba Miu? Smiling

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, So, 2014-02-01 22:15 | Ninja už: 4011 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Pani ja nemam slov Laughing out loud . Jenom by mne zajimalo kde je Naruto Laughing out loud

Obrázek uživatele .Rosy.
Vložil .Rosy., So, 2014-02-01 22:18 | Ninja už: 3758 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Veľmi pekné Smiling som zvedavá ako to bude pokračovať Smiling dcérka by sa mohla volať napríklad SAISHI,TALIA alebo IZUMI Smiling

Obrázek uživatele gohan35
Vložil gohan35, So, 2014-02-01 16:21 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ďakujem za prvé komentáre i hodnotenia Laughing out loud Som nesmierne rád, že sa vám poviedka páči a budem sa snažiť, aby som vás nesklamal a naďalej boli so sériou spokojný Smiling
Ďakujem vám Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/74411 Nový vek Konohy: Dodatky a fanart (ako aj zoznam dielov môjho ff)

http://147.32.8.168/?q=node/107511 : Hokage no Uchiha (Fan fiction)

http://147.32.8.168/?q=node/99097 : gohan35 fan club

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, So, 2014-02-01 16:14 | Ninja už: 4944 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Prológ je perfektni a som nesmierne rada,že je to na SasuSaku....no dcérka by sa mohla volať Reiko,alebo Nanami....davam ti plny počet bodov a šup do obľúbenych Smiling

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2014-02-01 16:07 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Ako som už raz spomenula, Sasuke a experimentovanie s alkoholom, proste už len tá predstava ma dostáva na kolená xD Aaaa teším sa na ďalší diel :3 Myslím, že to ti povedala všetko už pred tým, tak sa nebudem opakovať Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new