Inu, Každý má nějaké tajemství 03 - Poznávačka: část druhá
V místnosti, které se říkalo ošetřovna a kde to nebylo zrovna nejčistší, avšak zde bylo to nejmodernější vybavení, trávila Sakura nejvíc svého času. Žádný volný čas neměla, pokud nepočítala pětiminutové přestávky na jídlo, nebo na svou osobní potřebu. Rychle se rozšířilo, že Itachi opatřil lékařku, proto za ní členové Akatsuki neustále chodili s nějakým neduhem. Sakura si začala pomalu zvykat na to, že bohužel neuvidí pouze Itachiho nebo Kisameho. Přicházel za ní třeba blonďák Deidara, kterému většinou nic nebylo a přišel si jen tak popovídat. Naopak byla vděčná, když za ní vůbec nepřišel Hidan, který už několikrát navrhoval, aby ji rozsekali na kousky. Zvykala si i na jistá pravidla i na věci, které ji první týden vystrašily. V svém notesu měla zapsáno několik pravidel, některá byla nadiktovaná od samotných členů organizace, nebo si je Sakura sama vydedukovala. Třeba:
„Pravidlo 1) Nikdy se nehádej s Hidanem o jiné víře, mohla bys skončit na talíři,“ nadiktoval jí Deidara při jedné z jeho častých návštěv. Posadil se na otočnou židli a začal jí vyprávět o Kakuzově prvním partnerovi, kterého nezabil sám Kakuzu (podle všeho ho měl Kakuzu rád, protože nenáviděl Hidanovy dlouhé proslovy při snídani, obědu i večeři).
Ne všichni členové Akatsuki byli příjemní jako Deidara. Velmi nerada se na chodbě srazila s Kakuzu, který se na ni vždy vražedně podíval a pak řekl „Uhni.“ Tentokrát se však zastavil a dal se s ní do řeči.
„Vyřiď Kisamemu, že to schválil,“ řekl a znovu znuděně řekl „Uhni.“
„Ano,“ odpověděla Sakura, co nejvíc mile a zároveň lhostejně a zamířila do „své“ ordinace. Velice ji totiž děsilo pravidlo číslo 3 „Ke Kakuzu se chovej s úctou a když máš peníze, neváhej a dej mu je do péče.“ Znělo to jako reklama. Opět to zaznělo od Deidary.
„Co po tobě ta drbna pořád chce?“ zeptal se Kisame, když se vracel z venku. Usadil se na lehátko, kterého ho sotva uneslo a Samehadu si opřel o stěnu. Chvilku sledoval, jak Sakura krájí řasy, které s nemalým nebezpečím dokázala natrhat.
Sakura nebyla schopná odpovědět. Dalo se říct, že Deidara byl její jediný přítel v tomto sídle a bála se, že kdyby řekla Kisamemu, že je Dei trochu otravný, odehnal by ho.
„Itachi-san si tě nejspíš považuje,“ řekl Kisame zničeho nic.
„Huh?“ otočila se na něj Sakura překvapeně. Kisame sklouzl z lehátka, sebral Samehadu a zmizel ve tmě, která se linula z chodby.
„Čiň se Haruno, Itachi touží po síle svých očí,“ řekl spěšně a zmizel. Vypařil se tak rychle, jako se zde objevil. Což bylo dobře.
Sakura se konečně mohla pustit do práce... A taky do přemýšlení. Chvilku drtila schránky hlemýžďů na prach a pak zvedla hlavu směrem ke stropu. „Sasuke-kun...“ zašeptala do ticha.
Co když ti ublíží?
Co když tě zabije?
Bez tebe bych už neměla cíl, pro který bych plula.
Možná to bude naopak.
Pod jiným jménem bys nevoněl jinak.
Proč jen musíš být jeho mladší bratr?
Proč se na to prostě nevykašleš?
Jenže to už by jsi nebyl Uchiha.
„Sasuke-kun....“ zašeptala Sakura znova. „Asi bys mě zabil, kdybys věděl, že mu teď pomáhám.“
„Snílku.“
„He?“
Když se Sakura probrala, ležela na stole mezi papíry a knihami, v ruce ještě pořád držela hmoždíř. Skláněl se nad ní Hidan. Sakura by vyletěla z kůže. Vzpomněla si na pravidlo číslo jedna. Jenže já si už připadám naservírovaná na zlatém podnose, pomyslela si. Hidan se ušklíbl a pronesl: „Kakuzu mě odmítá zašít. Udělej to.“
Sakura mu raději neodporovala a sklonila se do šuplíku pro jehlu a nit. Hidan si mezitím odložil kosu a pohodlně se usadil na lehátko.
„Kde to chceš zašít?“ zeptala se Sakura.
„Hmm, tady,“ ukázal Hidan na svoje rameno. „Au, co to k*rva je?!“ zařval.
„Stehy, Hidane, Stehy,“ zatrylkoval Deidara, který se znova objevil ve dveřích. Sakura pocítila napjatou atmosféru. Hidan zaskučel (Tys tu chyběl, Deidara-chan, yo! Do h*jzlu!)
Deidara počkal až Sakura sešije Hidana a pak oznámil, co se chystal oznámit.
„Už zase jsme všichni?!! Fakt??? No, k*rva, že to šéfika vůbec baví!“ zaklel si Hidan a shupnul z lehátka zpátky na zem. Ani nepoděkoval a už se vyřítil z ošetřovny.
„Co to znamená?“ zeptala se Sakura, ačkoliv se jí to netýkalo.
„Když jsme všichni takhle ráno pohromadě a nikdo nemá misi, máme ve „zvyku“ společně snídat. To je ustálené pravidlo,“ řekl Deidara, zatímco Sakura hledala notes, aby si to zapsala. Pak si uvědomila, že pracovala celou noc.
„Tak si to užij, já musím pracovat,“ řekla Sakura a usadila se zpátky ke stolu.
„Ne, ne, ne, princezno,“ zasmál se Deidara. „Tebe se to týká taky!“
„Proč?“
„Protože to říká šéf,“ řekl Deidara a vybídl Sakuru k rychlému odchodu. Sakuru to zmátlo, ale následovala ho. Deidara při tom mlčel, což bylo nezvyklé, ale asi to bylo díky tomu, že se k nim po cestě připojil Itachi s Kisamem.
„Pracovala jsi celou noc?“ zeptal se Itachi klidně, když se vzájemně pozdravili. Sakura kývla, skryla se za Kisameho mohutnou postavu a následovala je do jídelny. V jídelně bylo málo židlí, proto si většina donesla svoje vlastní židle, nebo cokoliv jiného. Sakura měla štěstí, jednu ze tří židlí jí obstaral Deidara. Druhou měl Pein a třetí dostal Hidan, který se dostal do jídelny jako jeden z prvních. No, vypadalo to podivně. Kromě tří židlí zde byla jedna sestavená židle z loutek, která patřila Sasorimu, Konan si udělala papírovou židli, Zetsu seděl na stoličce, Kakuzu na nějaké příšeře, Kisame si sroloval Samehadu, Itachi si donesl vlastní židli a Deidara si zu svou uhnětl z jílu. Jen doufám, že to nevybouchne, pomyslela si Sakura, když seděla mezi Kisamem a Itachim. Deidara, který seděl naprotí ní, se k ní naklonil a pošeptal jí: „Sepiš si, Konan vždycky-“
„Deidaro!“ sykla Konan a poslala mu po stole jídlo, které mu spadlo do klína. Po něm talíř dokonce hodila, ale před několik lidí jej normálně postavila. Sakura se podivila, když její chod dostala normální cestou.
„Konan ti podává snídani podle toho, jak moc tě má či nemá v oblibě, hmm,“ řekl Deidara. Sakura si zapsala. Po dlouhém Peinově proslovu (Sakuru tam neuvedl) se pustili do jídla. Všichni se snažili slupnout své jídlo, co nejrychleji to šlo. Sakura se divila proč, ale pak to zjistila:
„RANNÍ BITVA O KOUPELNU?!“
Sakura si povzdechla a zapsala si, že se musí budit o několik hodin dřív. Itachi jí to propiskou přeškrtl s tím, že se párkrát stalo, že se strhla NOČNÍ BITVA O KOUPELNU. Ujistil ji však, že si s tím nemusí dělat nijaké starosti.
Itachi nakázal odchod na pokoj. Když procházeli prázdnými chodbami, Sakura přemýšlela, že toho soužití bude těžší než se zdá. Itachi jí přidržel nové dveře a pak je zamknul. On i Kisame se zastavili a ani se nehli. Až se po pár minutách zlehl po celém úkrytu výkřiky, výbuchy a nadávky, usmáli se na sebe a Itachi přišel k poloprázdné knihovničce se zaprášenými knihami. Sakura odložila plášť, posadila se na postel a sledovala dění. Itachi zatlačil na polici, která se jen trošku posunula. Sakura nechápala, co tím chce dokázat.
„Kisame, můžeš?“ zeptal se udýchaně Itachi a vykašlal si do ruky krev. Sakura k němu ihned přiběhla a začala ho léčit. Itachi ji poté jemně odstrčil, až málem narazila do Kisameho, který ji chytl tak, aby ji nezmáčkl a nezabil Samehadou. Spatřila díru ve stěně.
„Tu tady udělal Deidara,“ vysvětlil Itachi. Sakura se pro sebe pousmála a zadívala do světla, které vycházelo z temna a osvětlovalo šerou ložnici.
„To jsi udělal ty?“ zeptala se Sakura Kisameho. Kisame se nadmul pýchou a zasmál se svým žraločím úsměvem. Oba si sundali pláště a potopili se do slunce, kteeré vystupovalo z podzemní jeskyně. Sakura je napodobila a rázem ucítila vlhkost, teplo a čistotu.... Horký Pramen.
Mám podivný pocit, že jsem tenhle dílek zkazila. Ale chci slyšet vaše názory. Myslím, že jsem trochu vyšla ze cviku.
Luxus! Miluju povídky s Akatsuki
Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD
Super, vůbec to není nějak zkažený, je to úžasný , tak šup šup další dílek
Mě nepřijde že by si to zkazila Je to pořád moc dobré a mě zajímá jak to bude dál.. V téhle povídce se mi absolutně líbí Deidara! (Teda jako všude, ale tady snad nejvíc!) Bude to nakonec fight Kisama x Deidara? Přece jen se blonďák k Sakuře docela mᡡ
presne deidara vs kisame !
KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]
Ty seš můj člověk ! Souhlasim úplně se všim
If You win, you live, If You lose, You die, If You don't fight, You can't WIN. ~Eren Jaeger
Je to úžasná povídka a líbí se mi, jak si z Deidíka udělala milého nejlepšího kamaráda (pro mě je ale vždycky ) Jen tak dál
If You win, you live, If You lose, You die, If You don't fight, You can't WIN. ~Eren Jaeger
Další krásný díl a žádný že se nepovedl! Je super
Nejlepší je Itachi a Noční bitka o koupelu, tam jsem se smála jak blázen
Pokud je to vážně Sakura + Kisame, tak se tam asi ztrhne boj s Deíkem ne? No, kdo ví, ale prostě je to úžasná povídka, sem tam vtipná, sem tam náznak romantiky, prostě krása jen tak dál
Kakashi&Kami
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru
Nemyslím že si to zkazila. Je to moc hezký! Mám tenhle příběh strašně ráda. Žeru příběhy s Akatsuki!
Takže šupky další dílek prosím..
Čauko čauko!
Nemám ten pocit. Povídka si plyne dál a já se těším, co bude následovat. Směle do dalších dílů. )
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Úžasný. Moc se těšim na další díl