manga_preview
Boruto TBV 07

Akatsuki

akastsuki Akatsuki (暁, Rozbřesk) je zločinecká organizace nejvyšší úrovně, která si drží pouze malý počet členů a nepřesné množství agentů. Ačkoli má slušnou síť agentů v různých vesnicích, tito jedinci jsou obvykle ovládáni nějakou technikou. Členové Akatsuki jsou všichni třídy S a jsou to nejhledanější a nebezpeční ninjové.

Přesná kritéria pro přijetí do skupiny jsou neznámá, ale jisté jsou mimořádné bojové schopnosti a nelítostné chování. Jedinečné rysy (genetické nebo jiné) se také zdají být běžnými faktory pro přijetí. Členové se zřídkakdy setkají osobně, místo toho komunikují přes telepatii nebo přes astrální projekci (Gentoushin no Jutsu). Celá skupina je viděna ve 135. dílu, kde se právě setkávají přes hvězdnou projekci. Takto se setkali naposledy před sedmi lety, kdy organizaci opustil Orochimaru.

ZetsuČlenové z Akatsuki mají jednotlivé cíle, nijak zvlášť si necení života jednotlivých členů, jde jim jen o jejich cíl. Pracují v týmech po dvou, které jsou vyvážené podle jejich schopností.
Cílem organizace je ovládnutí světa. Jejich plán je dost jednoduchý. Za prvé získat dost peněz na podporu organizace, což jim zajistí možnost přijímání zakázek od vesnic, které budou plnit za nižší cenu než konkurence. Tímto se vesnice postupně stanou závislé na jejich službách a klasický systém misí pro vesnické ninji se zhroutí. Chytáním a využíváním ocasých démonů se navíc Akatsuki ocitnou v mnohem silnější pozici a postupně ovládnou svět.

Chyceného démona Akatsuki vždy zapečetí do sochy Gedou Mazo, kterou jsme mohli vidět v díle 231 (Naruto Shippuuden 11), pomocí techniky Fuuin Jutsu: Genryuu Kyuu Fuujin (Pečetící technika: Pečeť devíti požírajících iluzorních draků).
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhAkatsuki se postupně dařilo chytat ocasé démony, až nakonec zbyli jen dva volní; osmiocasý a devítiocasý.

Každý člen nosí jedinečný prsten a žádný člen nenosí prsten na stejném prstu. Každý člen nosí svůj prsten na stejném prstu, na kterém stojí na soše, když pečetí démony. Ale! Je deset prstenů a jen 8 členů, protože Orochimaru má prsten u sebe a Kakuzův je ve Skryté Listové. Jak se zdá, prsteny mají mít nějaký zvláštní význam, ale zatím se neví jaký.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPočet členů se časem měnil, jelikož většina padla v boji. Jedině Orochimaru sám dobrovolně odešel.
Sasori byl po svém smrtelném souboji se Sakurou a Chiyo nahrazen Tobim, který se nově stal partnerem Deidary. Nutno podotknout, že Deidara příliš nadšený nebyl, zanedlouho však padl i on ve svém souboji proti Sasukem, kdy se sám odpálil ve snaze odpravit i svého nepřítele.
Kakuzu padl v souboji proti konožským ninjům, Narutova nová technika Fuuton Rasen Shuriken na něj byla příliš silná. Ve stejné době organizace ztratila i Hidana, tedy celé své "zombie kombo", jak byla tato dvojice také přezdívána. Hidana odstranil Shikamaru, který nesmrtelného ninju rozmetal na kusy a části jeho těla pohřbil hluboko pod zem v jednom z Narovských lesů.
Itachi padl v souboji se svým bratrem, jeho partner Kisame v souboji proti Maito Gaii.
Sám oficiální šéf organizace Pein padl v souboji s Narutem a Nagato, který tuto sféru ovládal, obětoval sám sebe kvůli oživení padlých občanů Listové. Jeho partnerka Konan zemřela v souboji proti maskovanému Madarovi, kterého se pokusila odstranit, protože představoval velké nebezpečí pro svět.
K organizaci se nakonec přidal i Sasuke spolu se svým týmem Taka, ale jednalo se jen o chvilkové připojení ze Sasukeho důvodů, takže nejsou bráni jako plnohodnotní členové.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhMaskovaný Madara nakonec vyjevil pravý cíl Akatsuki, který spočíval v pochytání ocasých démonů a jejich spojení v Juubiho spolu s ovládnutím světa pomocí Věčného Tsukuyomi. Toto genjutsu mělo zabránit dalším válkám a nastolit absolutní mír.
Ke konci Naruta se tedy původní organizace ztrácí, mění se na okruh kolem maskovaného Madary a se smrtí Kisameho a odchodem nezainteresovaného Sasukeho fakticky mizí docela.

Členové a prsteny

  • Vůdce Akatsuki Pein - Rei (Nula)
  • Deidara - Seiryuu (Azurový drak)
  • Konan - Byakko (Bílý tygr)
  • Itachi - Suzaku (Nachový pták)
  • Zetsu - Genbu (Černá želva)
  • Orochimaru - Kuchin (Nicota)
  • Kisame - Nanju (Sagittarius/Jižní hvězda)
  • Kakuzu - Hokuto (Lochneska/Severní hvězda)
  • Hidan - Santai (Třetí úroveň)
  • Tobi - Gyokunyo (Koule)
  • Sasori - Gyokunyo (Koule), nosil ho před Tobim.

Šatstvo a zjev

Členové Akatsuki jsou oblečeni do podobného oblečení: nosé dlouhé, tmavé pláště s vyšitými červenými mráčky a s vysokým límcem. Na cestách nosí velké kuželové slaměné klobouky. Každý člen si navíc barví nehty. Pein červeně, Konan oranžově, Itachi tmavě fialově, Deidara černě, Sasori, Hidan a Kakuzu zeleně, Kisame modře a Orochimaru světle fialově.

4.74869
Průměr: 4.7 (191 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sakura Uchiha
Vložil Sakura Uchiha, Čt, 2019-08-22 21:59 | Ninja už: 1680 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Tsunadiny pětky

Nejlepší je Itachi:-)

Obrázek uživatele Andrea Skalova
Vložil Andrea Skalova, Pá, 2017-06-16 14:27 | Ninja už: 2870 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ciele Akatsuki:
1.Získajte dostatok peňazí na podporu svojej organizácie.
2. Poskytnite služby žoldnierov v dobre pod konkurenčnou sadzbou, a to pomocou peňazí zhromaždených v prvom kroku na kompenzáciu nákladov. To spôsobí, že krajiny budú čoraz viac závislé od služieb spoločnosti Akatsuki, celý trh pre shinobi misie s dostane do úzkych a nakoniec vyradia všetky dediny shinobi, pretože nemôžu konkurovať cenám spoločnosti Akatsuki. Zachytávaním a strategickým nasadením Bijuu, Akatsuki by mohol rýchlo začať a potom potlačiť vojny, a tým urýchliť proces.
3:Akonáhle sa všetky ostatné veľké shinobi sily rozpustia, Akatsuki bude schopný rýchlo dobyť všetky krajiny sveta.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2015-05-31 13:15 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Až teď sem si všimla, že je chyba popisu :DD každej nosíval lak jiný... Pein měl rudej, Konan oranžovej, Deidara černej, Itachi fialovej, Kisame jakbysmet, ale jinej odstín, spíš indigo. Zetsu růžový, Sasori zelený, Orochimaru mám tucha měl tehdá ty dlouhý nehty a opičil se po Itachim :DD Hidan tmavě zelená, Kakuzu tipuju taká tmavě hnědá Laughing out loud .. a kdo tam ještě je? Laughing out loud U Tobiho si nejsem jistá, páč nosil furt rukavice, tak nvm, jestli pak v té válce v bojích, kde pak měl jen gatě, byl záběr na ruce? Laughing out loud

Obrázek uživatele Andrea Skalova
Vložil Andrea Skalova, Pá, 2017-06-16 14:45 | Ninja už: 2870 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Utírač Udonova nosu

orochimru má lilavý (jemne fialový)

Obrázek uživatele Andrea Skalova
Vložil Andrea Skalova, Pá, 2017-06-16 14:32 | Ninja už: 2870 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Utírač Udonova nosu

http://orig07.deviantart.net/bbb2/f/2015/162/f/b/akatsuki_members_rings_...
tu sú tak , ako vyzerali v anime

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Ne, 2015-05-31 13:25 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

V manze je každá barva černá Sticking out tongue.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2015-05-31 16:49 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

To je pořád jiná než purpurová Laughing out loud

Obrázek uživatele Macardi
Vložil Macardi, Ne, 2015-05-31 07:26 | Ninja už: 3225 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Deidara , Kakuzu , Pain , Itachi a Hidan < 3 :3

Obrázek uživatele Vexxa Cia
Vložil Vexxa Cia, Po, 2015-04-27 20:07 | Ninja už: 3354 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Recepční v lázních

ja mam naj konan,peina,itachiho a sasoriho Smiling

dostala som šťastie
kúsok som si vzala
zbytok krásnou mašľou previazala
posielam ho tebe
tiež si z neho zober
ak ešte ostane
pošli ho ďalej.

Obrázek uživatele Nessa Uchiha
Vložil Nessa Uchiha, Út, 2014-12-30 22:23 | Ninja už: 3376 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Pěstitel rýže

Deidara, Pein a Kisame jsou nej ^^

Jashin-sama 4ever!!!

City žádné ve mne,
Prázdnota mne pohltila.
Nemohu se bránit, říci ne,
Bolest by mne zahltila.

Teď jsem jiná,
Bez duše,
Citů zbavená.

Jsem chladná jako led,
Ten tvor cílevědomen,
Už nemám tep,
Jsem již démonem.

Art is an explosion!

Obrázek uživatele Kami Takuru
Vložil Kami Takuru, St, 2014-10-22 13:32 | Ninja už: 3447 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Miluju Deidaru!!

Obrázek uživatele Ikachi Uchiha
Vložil Ikachi Uchiha, So, 2022-02-26 07:14 | Ninja už: 762 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Miluji Itachiho Uchihu

Obrázek uživatele Medetalisa
Vložil Medetalisa, So, 2013-11-23 13:53 | Ninja už: 4150 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ted je členů trochu míň no.. Laughing out loud

Medetalisa ^^

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Út, 2013-11-26 17:00 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

z těch co tu jsou vypsaní jen jeden da se říct xD jenže v manze už akatsuki jakožto takové ani není....tam hraje roli jen Madara a Obito...Akatsuki jako takove už zaniklo Smiling škoda no Tak teď ti nevím...

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele UchihaSeiji
Vložil UchihaSeiji, Čt, 2013-10-10 19:43 | Ninja už: 3822 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Pěstitel rýže

* AKATSUKI * sú NAJ !!! ^_^

Obrázek uživatele Rokolo122
Vložil Rokolo122, Čt, 2014-10-09 14:42 | Ninja už: 3474 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Pěstitel rýže

A i tak sú všetci skoro mŕtvy Sad

Obrázek uživatele pain
Vložil pain, Pá, 2013-04-19 14:41 | Ninja už: 3996 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

mam najradsej akatski

Obrázek uživatele pain
Vložil pain, Po, 2013-04-22 15:24 | Ninja už: 3996 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

mne se libi pain konan deidera madara a danzo

Obrázek uživatele Hymy
Vložil Hymy, Čt, 2013-03-21 18:06 | Ninja už: 4172 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Ahojte,
našel by se nějaký zskušenější jazykovědec přes japonštinu?
Píšu sem k Akatsuki, protože mám problém se slovem podobné skladby. Předpokládám, že tady bude ,,aka" znamenat červený a ,,tsuki" mrak. Ovšem slovíčko, se kterým si nevím rady, jest Ishitsuki. Pro ujasněnou je to bonsajistický styl, kdy je stromek podložený kameny. ,,Tsuki" zde také znamená kámen. Ovšem za ,,ishi" mi strýček Google stále vnucuje překlad ,,lékař," což se mi nějak nezdá a části slova samostatně nebere.
Má slovo ,,tsuki" více významů? Nebo snad jde o celosvětový překladový omyl (v anglickém fan artu jsem také narazila na překlad mrak)?
Díky všem Smiling

Obrázek uživatele Andrea Skalova
Vložil Andrea Skalova, Ne, 2017-06-18 13:25 | Ninja už: 2870 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tsuki tiež znamená mesiac. Tobi keď hovoril o svojom pláne večného Tsukuyomi, tak o tom hovoril ako o Tsuki no me ( mesačné oko). A rudé mraky sa im hovorilo kôli tým mrakom, ktoré majú na plášťoch.

Obrázek uživatele Lynn
Vložil Lynn, Pá, 2013-08-23 10:53 | Ninja už: 4135 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Pěstitel rýže

"Aka" znamená červený a "tsuki" měsíc, ale tohle slovo má více významů (např. může znamenat i úder). Nicméně "Akatsuki" znamená úsvit, rozbřesk. Píše se jedním znakem:

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Ne, 2013-03-03 16:29 | Ninja už: 4160 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

[spoiler] Pozor spoiler : Už len dvaja maju svojích demonov (Killer Bee a Naruto) a už je vytvorený aj Juubi (desaťchvostový)

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Ne, 2013-03-03 21:11 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

Takže zaprvé... Nauč se použivat spoilery a za druhé... jakou to ma spojitost s tímhle článkem? Smiling sbíraji démony ale myslim že tohle by se hodilo do topicu o ocasých démonech pokud zde nějaky je Smiling

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Rinkataki Toka
Vložil Rinkataki Toka, Ne, 2013-02-10 23:53 | Ninja už: 4076 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Pěstitel rýže

Hej lidičky můžu se prosím zeptat? Smiling nevíte někdo jakou barvu mají Sasoriho oči a pak ještě kde nosí tu "ochrannou čelenku"? moc děkuju za odpověď. :)Potřebuju to na Cosplay.

Rinkataki < 3

Obrázek uživatele Andrea Skalova
Vložil Andrea Skalova, Pá, 2017-06-16 15:13 | Ninja už: 2870 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Utírač Udonova nosu

čelenku mal na krku, aspoň to tak vyzeralo, keď umieral

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Po, 2013-02-11 21:10 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

farba oči

ale čelenku se mi zda že snad ani neměl a pdole obrazku taky nejde nikde vidět Smiling

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Rinkataki Toka
Vložil Rinkataki Toka, St, 2013-02-20 14:08 | Ninja už: 4076 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Pěstitel rýže

jojo Smiling Děkuju.

Rinkataki < 3

Obrázek uživatele Hinashi
Vložil Hinashi, Čt, 2013-01-24 13:15 | Ninja už: 4148 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Pěstitel rýže

Tobi a Deidara být super kámoši Laughing out loud

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele madaraaaaa
Vložil madaraaaaa, Pá, 2012-12-14 19:22 | Ninja už: 4122 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Deidara je nej

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, Út, 2013-01-22 18:40 | Ninja už: 4316 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

konečně nějaký normální člověk Smiling

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí