manga_preview
Boruto TBV 09

Inteligent a drsňačka - Půjde to dohromady? 007

007 – Jediná slza
O několik hodin později jsme všichni seděli na chodbě v nemocnici, každý ponořený do vlastních myšlenek. Yamato byl na operačním sále a byl tam asi tři hodiny. Ze sálu vyšla Shizune v bílém plášti, s rouškou na obličeji a takovým tím sáčkem na hlavě. Na rukou měla rukavice. Všichni jsme okamžitě vyskočili.
„Bude v pořádku?“ ptal se hned Kakashi.
„Těžko říct, teď ho převezou na pokoj. Je možné, že...“ nedořekla to a sundala si roušku a tvářila se smutně.
„Takže...? Nevzdáte to, že ne?“ ptal jsem se já. Nijak zvlášť jsem ho neznal, ale připadal mi vcelku fajn a byl to Kakashiho dobrý přítel.
„Samozřejmě, že ne,“ ujistila nás, „ale i tak je možné, že se z toho nezotaví,“ sklopila oči.
„Nesmíte to vzdát!“ řekl Kakashi.
„Nevzdáme to,“ řekla Shizune.
„Můžeme za ním?“ zeptal se Kakashi.
„Ano, ale opatrně, pořád je v kritickém stavu,“ řekla Shizune a vedla nás chodbou. Nejspíš ho tam převezli někudy vnitřkem, těžko říct. Zastavila se u pokoje 115, zaklepala a vstoupila. Nepochopil jsem, proč klepe, když je v bezvědomí, ale asi pro jistotu.
„Pojďte,“ pobídla nás, následovali jsme ji. Yamato byl připojen k hodně přístrojům.
„Jak na tom je?“ zeptal se Kakashi, který ho smutně pozoroval.
„Dýchá sám a srdce mu bije pravidelně a silně, ale i tak možná...“ zlomil se jí hlas. Až teď si všimla Konan a Itachiho.
„Co vy tu...?!“ vyjekla.
„No my jsme...“ začala vysvětlovat Konan.
„Podepsali, jako jediní, mír,“ přerušil jsem ji.
„Aha, ale měli by jste jít za Tsunade-sama,“ řekla Shizune.
„Zavedu je tam,“ ozvala se zničehonic Temari, která až do teď nepromluvila ani slovo.
„Dobře,“ řekla Shizune a Temari Konan a Itachiho odvedla. V pokoji jsme byli jen já, Shizune, Kakashi, Kiba a Akamaru.
„My taky půjdeme,“ řekl Kiba a smutně se podíval nejdřív na Yamata a pak na Kakashiho a odešli. Stál jsem tam a díval se na Yamata, jak leží napojený na všechny ty přístroje a hadičky. Vešla Tsunade.
„Tsunade-sama! Právě jsme za vámi poslali dva bývalé členy Akatsuki,“ řekla Shizune.
„Ano, viděla jsem je a řekla jsem Temari, aby je zavedla do těch volných pokojů v tom domě, kde bydlí Naruto,“ řekla Tsunade.
„A je to rozumné? Přece jen Naruto – Akatsuki,“ ozval se Kakashi.
„Bude to muset přežít,“ řekla Tsunade, „taky jsem jí řekla, aby je nikdo zatím neviděl.“
„To je dobře,“ řekl Kakashi. Najednou začal přístroj napojený na Yamatovo srdce pípat jako zběsilý a čára na přístroji se vlnila míň a míň. Tsunade k němu hned přiskočila.
„Prosím, zachraňte ho!“ zaprosil Kakashi
„Pokusíme se!“ řekla Tsunade a začala něco Yamatovi dělat, „přiveď Sakuru! Hned!“ štěkla na mě a já rychle odešel.
„Kakashi, měl bys jít,“ řekla Kakashimu.
„Dobře. Hlavně ho zachraňte!“ řekl a taky odešel. Na chodbě si sedl na židli a seděl. Mezitím jsem konečně našel Sakuru, jak sedí na lavičce s Ino a o něčem debatují.
„Sakuro! Rychle se mnou pojď za Tsunade do nemocnice!“ řekl jsem. Neptala se proč, prostě vyskočila a utíkala se mnou zpátky. Došli jsme do nemocnice k pokoji 115 a okamžitě vpadli dovnitř. Sakura málem vyjekla, když uviděla Yamata.
„Ach ne!“ vylezlo z ní, Tsunade po ní začala štěkat rozkazy.
„Shikamaru, běž za Kakashim!“ rozkázala mi a já poslušně šel. Na chodbě jsem si sedl ke Kakashimu. Další dvě hodiny jsme čekali, z okna jsem viděl, že se už setmělo. Otevřely se dveře a ven vyšla Sakura. Kakashi hned vyskočil, jakoby sedl na ježka.
„Tak co?!“ hned se jí ptal.
„No... On...“ nedokázala to říct.
„On...?! Není... mrtvý, že ne?“
„Ne, ale...“
„Tak co?! Mluv už, sakra!“
„Není na tom nejlíp,“ vyslovila Sakura ty slova, jakoby se bála, že ji Kakashi zabije, „nepřežije to,“ řekla tu hroznou pravdu nahlas a měla co dělat, aby se nerozbrečela. Koneckonců byl nějakou dobu velitelem Týmu Kakashi.
„N-nepřežije?“ vykoktal.
„Ne, chce abych vás přivedla, aby... se mohl rozloučit. Probraly jsme ho,“ řekla a vracela se do pokoje.
„J-já n-nevím j-jestli to zvládnu,“ třásl se mu hlas, já jakobych tam nebyl.
„Pojďte,“ řekla a vešla do pokoje. Yamato ležel na posteli, netvářil se nějak smutně, ale ani vesele.
„Kakashi-senpai... Budeš mi chybět,“ řekl, „nechci abyste byli smutní.“
„Co si myslíš?“ zeptal se Kakashi, „nejdřív vše v pohodě a teď to hodláš vzdát?!“
„Ne... Nepřežiju to,“ řekl a zaúpěl bolestí.
„Ale vždyť jsi naživu, mluvíš s náma, hýbeš se a všechno, tak jak to, že to nepřežiješ?“ zeptal se Kakashi. Tsunade a Shizune stály v rohu a mlčky ty dva pozorovali.
„Všechno mě bolí, už nemůžu vzdorovat bolesti. Dovolím jí, aby mě zabila,“ pronesl Yamato bolestně, „prosím, nechali byste nás o samotě?“ požádal nás.
„Dobrá, ale rychle,“ řekla Tsunade a společně jsme vyšli na chodbu.
V pokoji...
„Kakashi, musím ti něco říct,“ řek Yamato a zhluboka dýchal, jak překonával bolest. Kakashi se k němu sklonil.
„Já... miluju...“ pošeptal, „řekni jí to jen v případě nejvyšší nouze,“ řekl Yamato, „sbohem,“ řekl a vydechl naposled. Kakashimu se zalilo oko slzami. Jediná slza ukápla na zem.

Poznámky: 

Ták další díl je na světě...Laughing out loud Vím, že by se Yamato jen tak nevzdal, ale chtěla jsem, aby to bylo trošku dojemný, tákže...Laughing out loud Chudák... jsem hrozná Sad

4.8
Průměr: 4.8 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Po, 2013-08-26 22:16 | Ninja už: 4330 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Naprosto skvělá sériovka Laughing out loud Ale chudák Yamato...
Abych se přiznala, nazačátku jsem si podle názvu myslela, že to bude SasuSaku (protože to je tady hodně povídek), ale tenhle pár je lepší! Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele mikisek
Vložil mikisek, Po, 2012-10-15 15:32 | Ninja už: 4434 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Pěstitel rýže

Zabít nám Yamata, no ty ještě počkej. To je hustý teda. Ach jo, tak to jem zvědavá co dál. ;(

Obrázek uživatele Ell Amaterasu
Vložil Ell Amaterasu, Po, 2012-10-15 17:09 | Ninja už: 4266 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Pěstitel rýže

Zasloužím si Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2012-10-11 16:01 | Ninja už: 4720 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak ,co k tomu. No, upřímně sem čekala víc. Spíš mi to přišlo vtipné, než dojemné a postavám bych nevěřila ani nos mezi očima, a když příšla poslední slova Yamata, omylem jsem přečetla "Miluju tě" a kdesi daleko v mé mysli se vyděšeně ozvalo: "YAOI?!" ale nakonec to bylo celkem dobrý. Jen mi trochu chybí to vtipné ShikaTema.
PS: K předchozímu dílu si doplň odkaz Eye-wink

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Ell Amaterasu
Vložil Ell Amaterasu, Čt, 2012-10-11 19:04 | Ninja už: 4266 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Pěstitel rýže

Díky Smiling Účel byl, aby to bylo dojemné, ale nevadí Laughing out loud Že by byl Yamato na kluky? Laughing out loud

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, St, 2012-10-10 06:00 | Ninja už: 4588 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

chudák Yamato jak si ho mohla nechat umřít to si nezasloužil fnˇuk fnˇuk

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Ell Amaterasu
Vložil Ell Amaterasu, St, 2012-10-10 06:38 | Ninja už: 4266 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Pěstitel rýže

Já vím, že nezasloužil...Sad

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Čt, 2012-10-11 01:46 | Ninja už: 4588 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

opravdu sem se v duchu modlila aby přežil takže byl to pro mě velký šok když sem si přečetla že zemřel chudáček

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Po, 2012-10-08 21:42 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

je to krasne a zaroven smutne neviem ci mam plakat z Yamatovej smrti alebo sa usmievat z dobreho dielu Laughing out loud citim sa jak keby som tu bola dvakrat Laughing out loud a ja uz ani newem co pisem Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Ell Amaterasu
Vložil Ell Amaterasu, Út, 2012-10-09 18:52 | Ninja už: 4266 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Pěstitel rýže

Díky Smiling Laughing out loud