Hokageho muž - XXVII.
Naruto pristúpil ku Tsuchikagemu.
„Čo teraz spravíš?" opýtal sa Tsuchikage.
„Hmm, zaujímavé. To isté som sa chcel opýtať aj ja."
V Tsuchikageho očiach bola vidieť túžba zabíjať.
„Mal by som pre teba návrh, dedo."
„Aký, že som ja dedo!" Tsuchikage sa prudko postavil a chystal sa zaútočiť. Kurotsuchi ho však zastavila.
„Spravíme to takto. Budete pracovať ako špeh pre nás. Budete nám hlásiť kroky Aliancie."
„Prečo si myslíš, že to spravím?"
„Nemáš na výber."
„Prečo by som nemal?"
Tsuchikage sa postavil. Chystal sa k boji.
„Ukáž, že za niečo stojíš!"
„Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu."
Tsuchikageho útok však pred Narutom zmizol a objavil za Tsuchikagem.
„Mohol som vás ním zabiť."
„Doton: Kajuugan no Jutsu."
Naruto sa vyhol ďalšiemu útoku.
„Yuton: Yuryuudan."
Strely Narutovho snežného draka zmietli Tsuchikageho.
„Máš to márne, dedo."
Toto Tsuchikageho úplne vytočilo.
„Jinton: Genkai Hakuro no Jutsu."
Tento útok bol oveľa väčší ako predtým. Naruto si z toho ťažkú hlavu nerobil.
Tsuchikage to na neho poslal. Nastal ohromný výbuch. Všade bol dym.
„A máš to," pomyslel si Tsuchikage.
Aj keď to nebol vidieť, tak Naruto sa usmieval. Dym pominul a on tam len tak stál.
„Čože?"
„Dedo, vzdaj to."
„Nikdy!"
„Rasengan."
Naruto bol v okamžiku u neho a trafil ho zozadu. Tsuchikageho tvár sa zavŕtala hlboko do zeme a Naruto ne jeho chrbát položil nohu.
„Tak čo? Budete spolupracovať?"
„Zdá sa, že nemám na výber."
Naruto odtiahol nohu, aby sa Tsuxchikage mohol postaviť.
„Ale čo z toho budem mať?"
„Pozrite sa okolo. Ešte päť ľudí by toto dokázalo a všetci by to spravili sami. Dokonca by to dotiahli do konca. A ja som medzi nimi."
„A okrem toho?"
„Váš mier s Listovou bude trvať aj keď Danzou nebude Hokagem. Taktiež, po vojne nebudeme vás trestať za porušenie dohody."
„Akej dohody?"
„Že sa pýtate, dedo!"
Tsuchikage to musel prehltnúť.
„Na začiatok nám budete posielať správy o činnosti Aliancie. Nemusíte sa báť. Onedlho vás od toho oslobodíme."
„Ako?"
„Dobyjeme naspäť Listovú a potom už bude len otázkou času, kedy sa podvolí Hmlová s Piesočnou."
„A čo Akatsuki? A Madara?"
„S tým sa vysporiadame neskôr."
„A čo bude s dedinou?"
„Máte tu dosť kameňa, aby ste si ju znova postavili."
Naruto hneď potom zmizol. A aj celý jeho tím.
A, Gaara aj Tsunade mali bojovú poradu.
„Tsunade-hime, ako chcete dobyť Listovú? Predsa musíme prejsť cez územie Hmlovej," hovoril A.
„Pôjdeme cez more."
„Práveže odtiaľ budú čakať útok. Budú to mať zabezpečené," hovoril Gaara.
„A čo kebyže ideme cez sever?"
„Nie. To je nebezpečné, Tsunade. Tam sa nachádza úkryt Akatsuki," povedal A.
„Tak čo spravíme?"
„Ako čo spravíme?"
„Listová má ohromnú silu. Na to nezabúdajte. S ňou by bol boj jednoduchší."
„To nám je jasné, Tsunade. Ale..."
„Ale nezabúdaj, že Danzou ich určite nejako ovláda a budú ho určite nasledovať. Ani vražda by nič neznamenala."
„Kebyže sa zbavíme Danzovho ANBU Root, tak by to už bola hračka."
„Ako to chceš spraviť?"
„Poznám osem ľudí, ktorí by to spravili."
„Hmm. Ale na všetko ich využívať nemôžeme," hovoril A.
„A nezabúdaj, že potom by sme boli v obkľúčení."
„Aj Hmlová by bola."
„Lenže ju by obliehali dve dediny. Vlastne jeden a pol dediny. Zatiaľ čo Listovú tri a Akatsuki zo severu."
„S vami je to ťažké."
„Chápem ťa. Ale je to príliš nebezpečné."
Nateraz posledný diel. Neviem ako cez prázdniny to bude so mnou, takže pravdepodobne ďalší diel bude v septembri alebo na konci augusta. Ale budem sa snažiť ho napísať aj skôr.
Misia pre V: Možno by bol Oonoki (no fakt, prečo ho nevoláš tak, je to jednoduchšie) ústretovejší, keby mu Naruto tým Rasenganom natrvalo napravil chrbticu. To s tým množstvom kameá bolo voči novému spojencovi dosť cynické.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Znáte to že? Vždy když už díl nabírá dobrého dějě, vynoří se tam ten nagelovaný EmoHomo blbec. Svým arogantním hlasem nám oznamuje jak je skvělý, jaký je to chudáček a jak se všem pomstí. Ano, řeč je o Sasanovy neboli "Uchihovi Sasukem", o namyšlenym blbci co si myslí že mu patří svět a všichni před ním spadnou na biskupa a budou se modlit aby je nepodřízl tím svým Emo-nožíkem na krájení ovoce.
Proč ho nesnášíme:
-Zradil Konohu
-Je to namyšlenec nejvyššího kalibru
-Myslí si že když bude do konce života chodit přes mrtvoly a koupat se v krvi vše bude "Happy"
-Zabil Itachiho a potom co se dozvěděl co všechno pro něj Itachi udělal ani pro něj nehnul prstem
-Má tvz. Ježíšovský syndrom, tedy myslí si že je bůh a všichni ho budou poslouchat na slovo jak cvičený opice
-Málem zabil Karin a ani při tom nemrkl
Atd.
Mohl bych tu pokračovat ještě hodně dlouho takže......
Všem co nesnáší Sasukeho proto vzkazuji: "Dejte si tento text do svého podpisu ať nás je čím dál víc
Super díl. Jsem zvědavej jak to vyřešijou ale ta prodleva přes prázdniny no hold to budu muset vydržet
5/5
ďakujem, ako som ti už raz napísal, mám oveľa menej času. Snáď sa to onedlho zmení
Zoznam mojich FF
sm zvedavá ma pokračovanie teším sa, bolo to super ako zvyčajne 5/5
thx
Zoznam mojich FF