manga_preview
Boruto TBV 09

Hokageho muž - XV.

Každý bol prekvapený z posledných udalostí. Ľudia, o ktorých si mysleli, že sú mŕtvi, žijú.
„Sasuke!" Sakura volala na svojho tímového kolegu.
Sasuke spokojne odpočíval. Ležal na posteli vo svojom malom domčeku.
„Sasuke!"
Sasuke vstal a podišiel ku oknu.
„Čo chceš, Sakura?"
„Tsunade nás volá."
„Musí to byť hneď?"
„Áno. Ideme na misiu."
„Čože?"
„Pohni!"
Sasuke sa okamžite obliekol a vyšiel von. Spolu so Sakurom išli k Tsunade.
„Prečo si klamal?"
„Ja som neklamal. Ja som dával zlé informácie."
„Prečo?"
„Naruto mi to prikázal. Povedal mi o všetkom. Prečo to robí..."
„Tak mi povedz prečo to spravil."
„No...."
„Žiadne no. Hovor!"
„Nejako zistil o tom, že Danzou sa pokúsi vyhnať Tsunade z dediny. Taktiež, že Jiraiya žije. Tak sa dostal k Itachimu, Štvrtému Hokagemu a ďalším. Dozvedel sa taktiež o nejakých veciach, o ktorých mi nechcel povedať. Tie ho viedli spraviť to, čo spravil."
„Vieš aspoň trochu o tom?"
„Ide o nejakú osobu. Veľmi silnú. Vraj je to jeden z najsilnejších ninjov vôbec."
„Nepovedal meno?"
„Nie."
„Prečo to muselo byť?"
„Mňa sa nepýtaj."
Rozhovor ich vyplnil cestu k Tsunade, ktorá bola u Raikageho v kancelárii. Zaklopali.
„Vstúpte!"
V kancelárii boli tiež Gaara, Kakashi a Yamato.
„Čo sa deje?"
„Pôjdete do Listovej!" A to na nich hneď vybalil.
„Prečo?"
„Danzou chystá zraz štyroch kagov. Ochrana dediny bude na najvyššej možnej úrovni, ale vy tam musíte preniknúť a získať čo najviac informácii o Aliancii, veľkosti ich armády a plánoch."
„Dobre. Kedy vyrážame?"
„Hneď!"
„Tak teda ideme," povedal Kakashi.
Spolu s Yamatom vyšli z kancelárie a hneď išli. Sasukemu a Sakure nič nezostávalo a nasledovali ich.

Cesta bola dlhá, predlhá. Ku Listovej sa dostali o tri dni. Bolo pravé poludnie a zraz sa začínal.
Kakashi obzeral situáciu.
„Ochrana nie je vôbec taká dobrá, ako predpovedal Raikgae."
„Ako sa teda dostaneme dovnútra."
Kakashi sa premenil na staršieho holohlavého pána s dlhými fúzmi.
„Takto. Yamato, ty sa premeníš na moju ženu. Sasuke ty budeš môj syn a Sakura bude jeho manželka. A sprav si veľké brucho, lebo si tehotná."
„Ale..."
„Ste?"
Všetci sa premenili.
„Tak teda ideme."
Cez bránu sa dostali bez problémov. Tak isto sa dostali aj k budove, kde sa konal zraz."

„Takže, Danzou sa stáva vodcom tejto Aliancie," povedal Mifune.
„Hlasovanie bolo jednoznačné. Danzou...."
„Ďakujem za podporu."
„S takýmto vodcom sa nedostanete ďaleko," odniekaľ bol poťut nejaký hlas.
Všetci spozorneli. Aj keď bolo poludnie, v miestnosti nebolo veľa svetla. V tom najtmavšom kúte sa zjavila silueta muža, ktorý to hovoril. Kagovia, ich ochranka, Mifune a jeho samuraji zaútočili. Ale všetky útoky boli odrazené.
„Ako?"
„Takéhoto zradcu si volíte za vodcu. Danzou, dúfam, že si na mňa nezabudol."
Danzou pozrel do jeho očí.
„Tá nenávisť v očiach. Samozrejme, že nie."
„Ty aj Orochimaru ste ma zradili. Za to by ste..."
„Zdravíčko!" uprostred miestnosti sa objavil Tobi s Kabutom.
„Ale, ale, ale," hovoril muž v kúte, „poskok zradcu Orochimara a ďalší zradca. Aké dojemné stretnutie."
„Ty! Mal si byť mŕtvy."
„Ale nie som."
„Toto je zlé," hovoril Mifune.
„Stretnutie kage. A tie štyri krysy, ktoré vás sledujú, ste si nevšimli?"
„Čo?"
Muž v kúte zničil strop. Do miestnosti padli Kakashi, Yamata, Sakura a Sasuke.
„Aké zaujímavé."
Nikto nečakal a všetci sa do seba pustili. Nastal výbuch a budova bola zničená. Vytvorili štvorec. V jednom rohu boli kagovia a ochranka. V druhom Tím Kakashi, v treťom Tobi a Kabutoa vo štvrtom bol ten muž. Na hlave mal masku, aby nebolo vidieť jeho tvár.
„Kabuto!"
„Áno?"
„Privolaj ich."
„Si si istý, že je to on?"
„Áno."
„Kuchiyose: Edo Tensei."
Kabuto privolal tri rakvy.
„To nie je možné," povedal Danzou.
Z rakiev vystúpili Senju Hashiram, Senju Tobirama a Sarutobi Hiruzen.
„Kde je Štvrtý?" pýtali sa všetci, aj keď boli radi, že tam nie je.
„Minata som nemohol privolať, lebo je nažive," odpovedal Kabuto.
„To nie je možné."
„Možné, nemožné, pozrite sa na neho," ukázal na toho muža.
„Má skoro sto rokov a je tu. Aj keď legendy hovoria, že je mŕtvy. Že ho zabil Senju Hashirama."
Muž zložil masku.
„Madara!"
„To už vôbec nie je možné."

Okolo nich sa schádzala slušná divácka kulisa. Danzou zakázal svojim ninjom, aby zasahovali. Ľudia boli prekvapení, kto tam bol.
Kakashi sa na to prizeral s úžasom.
„Sasuke, je na čase zmeniť pomer síl."
„Rozumiem."
Sasuke vložil do kunaia chakru. O chvíľu sa tam objavilo pár ninjov. Celkovo ich bolo osem.
„Toto je zase kto?" pýtal sa Danzou.
Ich predstavenie prerušil ninja, ktorý sa postavil za Madaru.
„Aj jeho brat žije?"
„Toto je deň prekvapení."
Pomer síl nebol rozložený rovnomerne.
Ninjovia v hnedých habitoch si začali skladať kapuce. Všetkých sa otvárali ústa, kto tam bol. Uzumaki Naruto, Namikaze Minato, Jiraiya a Uchiha Itachi. O tých už vedeli. Konkrétne Madara, Izuna a Tím Kakashi. Ale ďalej to bolo samé prekvapenie. Žena s dlhými, červenými vlasmi. Uzumaki Kushina. Muž so striebornými vlasmi, podobné Kakashimu. Hatake Sakumo. Muž a žena v plášťoch Akatsuki. Nagato a Konan.
Štyri bojujúce strany. a ani na jednej nebolo slabého ninju. Možno Yamato, ktorý tam vlastne bol ako nevydarená kópia a Sakura, ktorá okrem liečiteľských schopností a brutálnou silou, ničím výnimočným neoplývala. Napätie sa dalo krájať.
„Myslím, že tento okamih, sa dá považovať za začiatok vojny," povedal Tobi.
Odpoveď mu bola hrobové ticho.
„Nikto nič nehovorí, tak preto vám všetkých vyhlasujem vojnu," povedal Tobi.
„Izuna, ideme. Chcel som sa len pripomenúť Danzovi. Úlohu som splnil."
„Dobre."
Obidvaja sa doslova vyparili.

Najlepšie na tom bol Tobi. Sám bol takmer nezraniteľný. Navyše Kabuto mu dal troch nesmrteľných ninjov. A to boli najsilnejší ninjovia celej histórie. Traja Hokagovia. Z toho Hashirama, je považovaný za najsilnejšieho ninju vôbec. Samozrejme, po Rikudouvi Senninovi. Ale ani Tím Kakashi na tom nebol zle. Žltý Blesk z Konohy aka Štvrtý Hokage spolu s rodinou, do ktorej patrí bývala Kyuubiho jinchuuriki Uzumaki Kushina a súčasný Kyuubiho jinchuuriki, jej syn, Uzumaki Naruto. Legendárny sannin Jiraiya, Biely Tesák aka Hatake Sakumo, génius z Uchiha klanu, Uchiha Itachi, vlastník rinneganu Nagato a Konan.
Posledná skupina. Súčasní Kagovia, okrem Raikageho, a ich ochranka, spolu s vodcom samurajov Mifunem. Táto zostava nevyzerala bohvieako. Mnohí by povedali, že je najslabšia. Ale opak by mohol byť pravdou.

4.741935
Průměr: 4.7 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2021-02-20 20:40 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: Táto kapitola bola hotové defilé a pravdu povediac vôbec nezávidím obyvateľom Konohy, keď sa títo všetci pustia do seba. Madara iba v predošlej kapitole hovoril, že sa ešte nechce odhaliť a puf. S jeho bratom som popravde vôbec nerátal.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, Čt, 2013-02-21 07:53 | Ninja už: 4363 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

A ten Kyuubi co ho ma Raikage tak je skutecny a nebo neni?

Obrázek uživatele naru-saku
Vložil naru-saku, Po, 2012-04-02 07:19 | Ninja už: 4412 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

užasné dávám pět hvězdiček fakt umělecké dílo

dobrý přítel je ten který tě navštívý v base ale nejlepší přítel je ten kdo sedí vedle tebe a říká tak to jsme po**ali


"Místo boje mysli srdcem"
http://youtu.be/Z5J3rN0sor4 http://youtu.be/1AJ0hTpvRMM 2 nej videa stoji za to podivat se Laughing out loud
NARU-SAKU láska až za hrob Laughing out loud Naruto Sakura

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2012-04-02 15:29 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďakujem

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Fenyxko
Vložil Fenyxko, Ne, 2012-04-01 13:29 | Ninja už: 4823 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Niekto mi hovoril, že tam naruto už nebude Laughing out loud Laughing out loud nevieč o tom niečo? Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2012-04-01 14:37 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ja neviem o tom nič Laughing out loud pokiaľ ma pamäť neklame, tak ja som také nič nehovoril. A keď aj áno, tak nemôžem predsa prezrádzať dej niekoľkých dielov

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Fenyxko
Vložil Fenyxko, Po, 2012-04-02 06:36 | Ninja už: 4823 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud si pozri diel keď Naruto ,,zomrel" Laughing out loud......to je fakt Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2012-04-02 15:31 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

pozor! ja som povedal, že neožije. On neožil, len predstieral smrť. To je rozdiel!"

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Fenyxko
Vložil Fenyxko, St, 2012-04-04 23:38 | Ninja už: 4823 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

tak to pardón, moja chyba Laughing out loud

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Út, 2012-03-27 15:27 | Ninja už: 4629 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

OU skvělí pokráčko Rád čtu tuhle sérii a docela dost se těším jak to celí dopadne Smiling Teda pokud náhodou neplánuješ přestat psát Sad Což by mě mrzelo Eye-wink Už se těším na další díl. Jinak odhalení bylo takové jaké sem si představoval Eye-wink Skvělá práce Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-03-27 20:46 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Nemusíš sa báť, neprestanem písať túto poviedku. Na to ju mám moc rád. Možno cez leto bude dlhšia prestávka, ale ešte uvidím.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Út, 2012-03-27 21:41 | Ninja už: 4629 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak alespoň bude co číst Smiling Jsem si oddychl a myslím že aji kdybys přes léto psal z hodně dlouhou přestávkou tak bych to vydržel a oto by pak byl ten díl lepší Eye-wink A určitě nejsem sám kdo si to myslí Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Út, 2012-03-27 09:37 | Ninja už: 4521 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

presne tak co dodat dalsi uzasny diel...som nadsena a moc sa tesim na dalsi diel... uz aby bol Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-03-27 20:47 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Út, 2012-03-27 06:41 | Ninja už: 4518 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud co k tomu dodat? Vzdy sa tesim ako male decko, ked listujem novymi FF a najdem tu Hokageho muza. Tato poviedka je uzasna sama o sebe a touto kapitolou zavrsila uuuuplne prvenstvo v FF-kach, ktore citavam Laughing out loud Rozhodne je naj. A to odhalenie vsetkych maskovanych... bomba Laughing out loud Vobec som necakala, ze tam bude Konan a Nagato Laughing out loud Jednoducho povedane... sie trieda Laughing out loud Uz sa tesim na dalsi diel ^^

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-03-27 20:50 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem. Neverím, že si to nevedela. Pred neviem koľkými dielmi, myslím že to bol Tobi, ktorý hovoril, že Pein sa osamostatnil a Nagata spolu s Konan vyštval z Akatsuki. V tom istom dieli Jiraiya hovoril, že sa k nim pridali dvaja členovia z Akatsuki, z toho jeden má rinnegan. Myslím, že to bola dostatočná nápoveda, aby to každý vedel.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Út, 2012-03-27 00:06 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Mám takový poct že už to uspěcháváš, nebo sem mi to zdá ? Jinak perfektní pokráčko plné zvratů Eye-wink

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-03-27 15:12 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

To sa ti len zdá, aj keď som tam mohol opísať celú cestu, ale k tomu som nemal čo napísať, resp. nič potrebné pre ďalší dej, iba by som opakoval dookolo to isté. Preto som to vynechal

Zoznam mojich FF