manga_preview
Boruto TBV 09

Hokageho muž - XIV.

Na druhý deň sa stretol tím Kakashi mimo oblačnej.Mali dostať prvú úlohu. S nimi bol aj A, Tsunade a Gaara.
„Prečo nie sme v dedine?" pýtal sa Sasuke.
„Nemáme čas. Kebyže máte ísť do mojej kancelárie, potom sem a odtiaľto na misiu, tak by vám to zabralo viac času. Takto sme rovno tu, ja vám dám inštrukcie a môžte ísť," povedal A.
„Ale veď to je len päť minút."
„Nevadí. Aj to je niečo."
Nechápali to. Ani nemohli. Bolo šesť hodín ráno. Takto skoro takmer nikto nemôže racionálne myslieť.
„Takže,...."
„Pozor!" skríkol Kakashi.
Všetci uskočili a vyhli sa útoku, ktorý na nich bol poslaný. Pred nimi sa zjavili tri tímy po štyroch ninjov. Boli z Hmlovej.
„Tak to oni," povedal Gaara.
„Tak skoro som útok nečakal," povedal A.
„Sme v nevýhode. Sme siedmi na dvanástich."
Tsunade mala pravdu.
„Ale sme tu traja kage," hovoril A.
Ninjovia ich obkľúčili. V neskutočnej rýchlosti vytvorili niekoľko pečatí. Ako boli v kruhu, tak pod nimi sa začali zjavovať pečate. Vytvorili kruh.
„To je bariéra. Tak ľahko sa odtiaľto nedostaneme."
Sasuke vytiahol kunai. Hodil ho do bariéry. Kunai zhorel. Vytiahol ďalší kunai.
„Nebude to fungovať."
„Potrebujem, aby ste všetci zamerali najlepšie útoky na jedno miesto."
„Prečo?"
„Odtiaľto sa nedostaneme bez pomoci. Ako ju máme privolať?"
„Proste to spravte," povedal Kakashi.
Všetci zaútočili na jedno miesto. Spravili malú dierku. Sasuke vložil do kunaia chakru a vyhodil ho von cez dierku, ktorá sa onedlho zacelila.
„A čo teraz?"
„Len počkajte."
Čakali a nič. Ninjovia sa im začali smiať.
„Je na čase to ukončiť."
Za ninjami sa objavil dym. Vyšli z neho štyri postavy. Poobzerali sa okolo a už vedeli, čo majú robiť. Na sebe mali hnedé habity.
„Kto to je?"
„Potom to zistíte," povedal Sasuke.

„Posily." povedal jeden z ninjov z Hmlovej.
Ninjovia z Hmlovej sa prispôsobili situácii. Rozdelili sa na štyri skupiny po troch.
„Každý má troch," povedal jeden zahalený muž.
„Ani nie. Dáme ich všetkých naraz."
Dva zo zahalených ninjov porozhádzali po bojisku kunaie.
„Čo to?"
Celé bojisko sa rozžiarilo na žlto. Vidieť bol len žltý záblesk. Ninjovia trochu neskoro pochopili, čo sa dialo. Nie všetci sa stačili vyhnúť. Zostalo ich osem.
„To nie je možné!" povedal ninja z Hmlovej, pravdepodobne kapitán jedného tímu.
„Nechajte aj nám niekoho," povedal jeden zo zostávajúcich mužov v habitoch.
„Dobre."
„Katon: Karyuu-Endan."
Ninjovia sa rozpŕhli.
Poseldný ninja, z tých čo mali na sebe habity, skočil k nim. Divne mu zasvietilo oko. Dvaja z ninjov z Hmlovej sa už smažili v čiernych plameňoch.
Ninja, ktorý na nich poslal ohnivé jutsu, sa rozbehol na jedného z nich.
„Rasengan."
Ďalši bol dole. Avšak, jeden z nich na neho zaútočil zozadu. Našťastie, bol to klon. Originál ho dal dole s rasenganom.
„Už to je len jeden na jedného," povedal jeden z nich.
„Pravdepodobne to budú tí najsilnejší."
Rozdelili sa. Každý si zobral jedného.

Proti sebe sa postavili tí najvyšší a najstarší z obidvoch strán. Obidvaja sa premeriavali. Až ten z Hmlovej zaútočil.
Začal s taijutsu. Útočil hlava-nehlava. V rukách mal obrovskú silu. Stačilo mu, aby trafil protivníka. To sa mu nedarilo. Jeho protivník sa úspešne vyhýbal.
Ale raz to už vyzeralo, že ho trafí. Päsť mal pár centimetrov od jeho tváre.
„Hari Jizou."
Okolo neho sa rozrástlo niečo biele a zabránilo to v zásahu.
„Ranji Shigami no Jutsu."
To biele čosi sa premenilo na leva a útočilo to. Ninja sa tomu vyhol vďaka klonu.
„Suiton: Suiryuudan."
Zahalený muž sa tomu vyhol.
„Suiton: Suiryuudan."
Druhému útoku sa nevyhol a schytal to. Len tak tam ležal na zemi. Nie, že by sa mu nechcelo, ale nemohol. Niečo ho držalo pri zemi. Pod ním bola mláka. Na nej bol doslova nalepený. Ruky však mal našťastie voľné.
„Teraz to ukončím."
Ninja vytiahol katanu. Chcel mu zasadiť smrtiacu ranu, ale nedokázal to. Zahalený muž mu ľavou rukou zablokoval katanu, pritiahol si ho k sebe a pravou rukou....
„Rasengan."
Prevŕtal mu hruď.
„To by sme mali. Teraz ako sa odtiaľto dostanem."
Našťastie, po smrti užívateľa, toto jutsu prestalo fungovať.

Aké príhodné, druhý boj bojovali proti sebe tí najmladší, ktorí boli aj zároveň najnižšiemu. Presný opak predchádzajúceho boja.
Zahalený muž vytvoril stovky klonov.
„Týmto ma neporazíš."
„Doton: Doryuudan."
Zničil všetky klony. Originál sa vznášal vo vzduchu.
„Yuton: Kouragon."
Ninja sa vyhol snežnému drakovi.
„Rasengan."
Jeho protivník bol pri ňom a chcel ho trafiť rasenganom. Netrafil. Vlastne trafil, ale len kawarimi. Pravý ninja stál za ním. V ruke niekoľko shurikenov a hodil ich tak, aby nemohol v žiadnom prípade uskočiť. Teda aj na desať metrov od neho. Nesnažil sa im vyhnúť. Iba hodil na súpera hodil.
„Aké smiešne."
Iba ho chytil. To ale nemal robiť. Zahalený sa objavil pred ním.
„Chou Oodama Rasengan."
Ninja zaletel pár metrov dozadu.
„To by malo byť."
Zahalený muž sa mu otočil chrbtom a odkráčal pomôcť ninjom z bariéry.
„Doton: Doryuudan."
Zozadu na neho zaútočil.
„Tak prežil?"
Vyskočil, aby sa mu uhol.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Tentoraz mu už dal definitívnu ranu.

„Suiton: Suiryuuben."

Ninja útočil už hodnú chvíľu na svojho protivníka.
„Suiton: Daikoudan."
Ale nemohol sa dostať cez jeho obranu.
Okolo zahaleného muža bola chakra, ktorá ho chránila. Bolo to Susanoo.
„Prečo práve ja musím bojovať so špecialistom na vodné útoky."
Mal pravdu. Jeho útoky boli silnejšie, ako od nejakého iného ninju.
„Pokiaľ však mám Susanoo."
Vystrelil z neho šíp. Ninja sa mu v poslednej chvíli vyhol. Ale nie úplne. Rameno mal celé krvavé.
Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Ninja spod Susanoa poslal svoje jutsu.
„Suiton: Suijinheki."
Nemal však úspech. Vodná stena ho zastavila.
„Amaterasu."
„Čože?"
Čierne plamene začali spaľovať vodu.
„To je ako možné?"
Vytvorili v nej dieru. Diera bola akurát veľká, aby cez ňu prešla ruka Susanoa, aj s mečom. Bola to Totsuka. Zapečatil svojho nepriateľa.
„Čakal som od neho viac."

V poslednom súboji stáli proti sebe vodcovia svojich skupín. Na jednej strane zahalený muž, ktorého identitu takmer nikto nepoznal a na druhej strane, vodca dvanástich ninjov, ktorí tu boli. Ale zostal už len on.
Zahalený muž porozhádzal kunaie po bojisku.
„Týmto ma nedostaneš."
Keďže ovládal Doton, tak všetky kunaie pohltil do zeme.
„Yuton: Kouragon."
Zatiaľ, čo tak robil, tak už na neho išiel snežný drak. Vyhol sa mu. Počas jeho výskoku sa vyhol aj pár kunaiom.
„Mňa nedostaneš len s kunaimi."
Kunaie len lietali okolo neho. Medzi ne miešal aj shurikeny. Nakoniec mu zostal len jeden kunai. Hodil ho. Ninja len uhol hlavou.
„Ako som povedal, kunaie stačiť nebudú."
„A čo rasengan?" ozvalo sa spoza neho.
Nestihol ani zareagovať a bol mŕtvy.
„Čakal som silnejších ninjov."

Všetci štyria prišli k bariére. Spravili pár pečatí a zrušili ju.
„Kto ste?" opýtal sa hneď A.
„Myslím, že pre nás, čo sme z Konohy, to nie je ťažké uhádnuť," povedal Kakashi.
„Ani by som nepovedala," povedala Sakura.
„Ani podľa tých techník?"
„Každý, kto vedel Rasengan, je mŕtvy. Aspoň tá, o ktorých viem."
„Sakura," hovoril Sasuke, „posledné dni som ti klamal. Ako aj všetkým."
„Čože?"
Všetci zložili svoje kapuce a odložili habity.
„Čože?"
„Ale..." Sakura, Gaara a A sa divili. Ostatní, podľa spôsobu boja, zistili kto to je.
„Mali by sme byť mŕtvy. Ale svoju smrť sme len predstierali."
„Ja nie. Ja som skutočne zomrel."
„Tak, ako je možné, že si nažive, Minato?" pýtala sa Tsunade.
„Nás je spolu osem. Jeden z nás má rinnegan. Pomocou neho som bol oživený."
„Aha."
„O tom sa porozprávame neskôr. O nás nesmie nikto vedieť, preto ste nás nevideli."
Všetci štyria zmizli. Všetci, okrem Sasukeho, boli mierne v šoku.
„A čo bude s našou misiou?" pýtal sa Sasuke.
„Odkladá sa."

Na najbližšej hore stáli v tieňoch dvaja muži. Boli vidieť iba obrysy ich tiel a oči. Mali ich rovnaké.
„Zradili nás," povedal jeden.
„Tak ako Danzou, Orochimaru, tak aj tí dvaja nás zradili. Je na čase rozohrať svoju hru a ovládnuť svet."
„Presne."
„Najhoršie na tom je, že on má to, čo by nemal mať."
„Mali by sme ísť. Lebo nás odhalia."
„Síce by ma nedokázali poraziť, len dvaja ninjovia v celej histórii ninjov by to dokázali, ale musíme zostať utajený."
Obidvaja zmizli.

Poznámky: 

Tento týždeň nevyjde nový diel Nečakaného spojenca. Potrebujem si premyslieť pokračovanie a správny koniec.
Súboje v tomto dieli som urýchlil. Hádam sa za to hnevať nebudete. Nie sú to dôležité boje. Budú ešte oveľa dôležitejšie aj dlhšie.

4.80769
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2021-02-20 20:30 | Ninja už: 5198 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: Tak áno, okrem Minata som ešte identifikoval minimálne Itachiho, Jiraiyu a pravdepodobne Naruta. Taktiež Madaru a zrejme Tobiho na skale. Ale tie súboje sú teda dosť hektické.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Út, 2012-03-20 22:22 | Ninja už: 4583 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Konečne Laughing out loud viem aspoň niakych daľších členov Smiling (podľa techník) Laughing out loud teším sa na pokračovanie

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Út, 2012-03-20 16:00 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

ako vzdy suprovy diel moc sa tesim na pokracko... myslela som si ze tam bude aj minato a itachi a nesklamal si..konecne som sa dozvedela kto su tie zahalene postavy arigatou Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-03-20 21:47 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

thx Laughing out loud ale stále mám ešte 4 zahalených, ktorých nepoznáš. Vlastne iba 2, k posledným dvom som dal veľmi jasné indície. Na druhú stranu, pridal som dvoch tajomných, tak si môžeš domýšľať, kto to je

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Út, 2012-03-20 13:44 | Ninja už: 4521 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

waaaaa Laughing out loud moj snezny draaaacik tam je ^-^. Takze tam bol aj Minato! Laughing out loud Mala som pravdu! Laughing out loud juj sa tesim xD A je tam aj Itachi :3 Uzasny diel, ten prvy boj som trochu nepochopila, ale potom som si to parkrat precitala a som tomu porozumela Laughing out loud zbytok subojov bol uzasny Laughing out loud Najviac sa mi pacilo ako povedali, ze by mali byt mrtvi, ale ze smrt len predstierali Laughing out loud uzasny diel Laughing out loud strasne sa tesim na pokracovanie ^-^

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-03-20 21:45 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

To bolo jasné, že to bude Minato, určite aj ďalšie tipy ti vyšli, ale jedného nikto neuhádne.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-03-19 23:00 | Ninja už: 4632 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super pokračování souboje byly trochu kratší ale to nevadí alespoň že už se odhalili ti ,,divní chlápci" Heh Těším se na další díl chlape seš fakt machr a asi se vrhnu aji na jinou tvoji sériovku Smiling

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-03-20 21:42 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Díky za všetky komenty Laughing out loud akurát teraz, keď si dám moje príspevky, tak všetky diely HM mám po sebe kvôli tomu a keď sa chcem dostať k svojim ďalším poviedkam, tak musím rolovať dole

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, St, 2012-03-21 17:54 | Ninja už: 4632 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ups tak to sem nechťel ale když čtu skvělou FFku tak ju hold musím okomentovat Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2012-03-21 19:07 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

To nevadí, o týždeň už budú posledné diely znova úplne hore.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Čt, 2012-03-22 22:33 | Ninja už: 4632 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Heh však se připrav Chystám se totiž číst další tvoje FF Smiling

NaruSaku 4EVER