manga_preview
Boruto TBV 14

Hokageho muž - VII.

Ďalší deň ráno. Slnko práve vychádzalo. Celá príroda sa prebúdzalo zo spánku. V Konohe to začalo ožívať. Ulice sa začali zapĺňať ľudmi. Každý z nich mal dobrú náladu. Nikto netušil, čo ešte príde.
„Tsunade-sama! Tsunade-sama!" Shizune sa ponáhľala.
„Čo sa deje?"
„Prišla správa z Oblačnej. Vraj je naliehavá."
„No, pozrieme sa, čo od nás Raikage chce."
Tsunade čítala ten list. Postupne jej dobrá nálada sa menila na zlú. Obsahom listu bola prekvapená. Začala plakať.
„Prečo?" pýtala sa.
„Čo sa deje, Tsunade-sama."
„Naruto...je mŕtvy."
„Čo?"
„Zavolaj tím Kakashi. Mali by o tom vedieť prvý."
„Dobre."
Onedlho tu bol nastúpený celý tím Kakashi. Teda tu boli Kakashi, Sasuke, ktorého prepustili z nemocnice, kvôli tomuto, Sakura a Sai. Tsunade sa tvárila smutne.
„Čo sa deje?"
„Čítaj, Kakashi," povedala a podala mu list.


Aj keď vám píšem tento list, tak ho píšem nerád. Včera, pri obrane našej dediny zahynul Uzumaki Naruto, ninja z vašej dediny. Týmto vám vyjadrujeme úprimnú sústrasť.

PS: Kyuubiho sme zapečatili. Keď vyberiete ďalšieho jinchuurikiho, tak vám ho osobne prinesiem.

S pozdravom A.

V miestnosti zavládla ešte smutnejšia nálada ako bola. Aj slzy boli. Sakura to nevydržala, padla na kolená a začala plakať. Niesla to najťažšie zo všetkým. Divné však bolo Sasukeho správanie. Akoby ho to nezaujímalo. O Saiovi ani nehovorím. Aj keď ten nemá žiadne emócie.
„Ako je to možné?"
„Neviem, Sakura."
„Vie sa, kto to bol?" pýtal sa Kakashi.
Sasuke mu odpovedal: „Bol to Pein. Vodca Akatsuki."
„Ale ako?"
„Bol to ťažký boj a dosť nevyrovnaný. Dvaja proti šiestim."
„Šiestim?"
„Áno. Ovládal nejaké jutsu a to mu umožňovalo ovládať ďalších ľudí, alebo také niečo. Navyše mali rinnegan a to všetci. Navyše zdieľali svoje zorné pole. Čo videl jeden, videli všetci."
„Každopádne, máte voľno. Povedzte to ostatným v dedine. Mali by to vedieť."
Odchádzali.

„Sasuke. Ty tu ešte zostaň."
Sasuke tu zostal.
„Shizune ty choď tiež."
„Rozkaz!"
V miestnosti zostal len Sasuke a Tsunade. Tsunade vytiahla fľašu saké a dva poháriky. Sasuke odmietol, tak Tsunade pila priamo z fľaše.
„Nechceš mi niečo povedať, Sasuke?"
„Nie."
„Tak dobre. O všetkom, čo tu zaznie, nesmieš nikomu povedať," Tsunade dala dôraz na nikomu.
„Dobre."
„Môj starý otec, Prvý Hokage, po tom, ako sa stal Hokage, vytvoril veľmi tajnú funkciu. Zastávať ju mohol jeden človek. Podliehala prísnemu utajeniu. Vedeli o nej len ten dotyčný a hokage. Ten muž sa stal Hokageho mužom. Bol to hlavný ochranca Hokageho a tiež celej Konohy. Jeho úlohou bolo zabezpečiť bezpečnosť Konohy. Keď uniesli niekoho významného, musel ho priviesť späť. Likvidoval nukeninov, ninjov, ktorí boli oproti obyčajným jouninom oveľa silnejší. Mal tiež za úlohu zabiť banditov, ktorí by ohrozovali dôležitých ľudí, ktorí smerovali do alebo z Konohy. Ale len na území Ohnivej zemi. V čase vojen mal za úlohu špehovať ostatné dediny, či chystajú útok a podobne. V poslednom čase aj Akatsuki a informovať o všetkom Hokage."
„Počkajte! To ma ako Naruto vybral za svojho nástupcu?"
Tsunade spozornela.
„Ako o tom vieš?"
„Naruto mi o tom hovoril. Aj niečo spomínal, že ak by zomrel, tak pôjde na jeho miesto. Ale ja som myslel, že žartuje."
„Zdá sa, že to myslel vážne."
Tsunade vytiahla zo šuplíka prívesok Prvého, ktorý patril Narutovi.
„Raikage poslal späť aj tento prívesok. Podľa Narutovho želania, ju mám odovzdať Sakure. Toto bude tvoja prvá úloha."
Sasuke si ho zobral. O týždeň sem prídi. Dostaneš svoju prvú misiu.

Konohou sa šírila táto smutná správa. Naozaj smutná. Niektorí boli radi, že Naruto zomrel.
„Počul si to?"
„Áno. Konečne zomrel," bolo počuť ulicami.
Keď toto hocikto, kto poznal Naruta, počul, tak ho to ranilo ešte viac.

Sasuke odišiel a zamieril si to k Sakure. Ešte sa neodvážil ísť uličkami Konohy, tak si na seba masku ANBU.
Prišiel k Sakurinmu domu. Zaklopal. Nikto neotváral. Znova zaklopal. Po chvíli otvorila Sakura. Sasuke si dal dole masku.
„Čo chceš, Sasuke? A prečo máš tú masku?"
„Radšej by som sa rozprával v súkromí."
Vošiel dovnútra. Nikto nebol doma. Sakura ho zaviedla do svojej izby. Posadili sa na posteľ. Sakura vyzerala zničenie. Ale tak isto vyzerala Hinata.
„Čo teda chceš?"
„Viem, že to bude pre teba ťažké, ale..."
Sasuke vytiahol z vrecka Narutov prívesok.
„Ale to je Narutov..."
„Áno, je. A jeho posledným želaním je, aby si ho nosila."
„Ale prečo ja?"
„On ťa mal vždy rád. Tak preto."
Sakura si ho teda dala na krk.
„Nechaj ma o samote," povedala Sakura.
Sasuke odišiel.

Naši piati neznámi sa stretli opäť. Tentoraz na hraniciach Ohnivej zeme a Riečnej zeme. Stretnutie mali v malom drevenom domčeku na úpätí jednej hory. Tentoraz sa stretli všetci.
„Sensei, nechceli ste nám predstaviť nového člena?"
„Áno."
Do miestnosti vstúpil neznámy mladík. Netrúfam si odhadnúť, koľko mal rokov, ale určite nemal ani osemnásť.
„Ako som povedal, je to tvoj syn."
„Ahoj, som...." meno som prepočul, ale oni nie.
„Nejaké významné schopnosti. Pýtam sa len preto, lebo chcem vedieť, či nám bude užitočný."
„Už len to, že o nás vedel a sám ma vyhľadal, aj keď som oficiálne mŕtvy, hovorí o jeho schopnostiam."
„To nestačí," povedal vodca tejto skupinky.
„Hovorí sa, že syn by mal byť podobný svojmu otcovi. Myslím, že je to pravda."
„Tak dobre, sensei."
„Ale je to zaujímavé. Aj keď ste otec a syn, obidvaja ste boli moji žiaci."
„Nuž, dožili ste sa vysokého veku."
„Ale až tak vysokého ako Tsuchikage alebo Uchiha Madara nie."
„Madara. Je ešte nažive?" pýtal sa jeden z nich.
„Pomáhal pri vyvražďovaní svojho klanu. Ovládal Štvrtého Mizukageho a ešte pred desiatimi rokmi som sa s ním stretol. Ale odvtedy som o ňom nepočul," povedal ďalší.

Na druhý deň ráno sa išla Sakura prejsť do lesa. Chcela zahnať chmúrne myšlienky, ktoré ju trápili. Prechádzala v lese popri Konohe. Počúvala štebot vtákov, nechala sa unášať krásami prírody. Nepremýšľala o tom, čo sa stalo. Až úplne zabudla, že už je od Konohy vzdialená niekoľko kilometrov. Sasuke ju sledoval. Dostal to ako rozkaz od Tsunade, lebo sa bála, aby Sakura nespravila nejakú hlúposť. Ani nespravila.
Jediné, čo sa stalo bolo, že ju prepadli. Prepadla ju skupinka troch ninjov.
„Tak, dievčatko. Teraz ťa zabijeme."
Sakura chcela utiecť, ale nešlo to. Bola spútaná v genjutsu. Sasuke jej neišiel pomôcť.
„Tak, ako je upravený ten prívesok?" pýtal sa Sasuke.
Jeden z tých ninjov sa priblížil k Sakure. Pomaly vytiahol katanu z púzdra. Priložil ju ku krku. Napriahol sa a...
Z prívesku od Naruta začala unikať chakra. Naberala tvar človeka. Táto chakra zastavila útok.
„Čože?"
„Naruto?"
Chakra nabrala podobu Naruta. Ochladilo sa. Chakra v Narutovej podobe zložila ruky. Objavil sa snežný drak a pozabíjal všetkých ninjov. Keď bola Sakura v bezpečí, tak chakra zmizla v prívesku.
Sakura bola v šoku. Nechápala to. Okamžite sa vracala do Konohy za Tsunade, aby jej o tom povedala.
Sasuke spravil to isté.

„Takže hovoríš, že je to také isté ako u teba."
„Áno, Tsunade-sama."
„Zaujímavé. Aj keď je Naruto po smrti, tak neprestane prekvapovať."
Do miestnosti vstúpila Sakura.
„Tsunade-sama. Neuveríte, čo sa stalo."
„Ja to už viem."
„Ako to?"
„Prikázala som Sasukemu, aby ťa sledoval. Bála som sa, aby sa ti nič nestalo."
„Aha."
„Ale prečo Sasuke nezasiahol, keď videl, že ma napadli?"
U Tsunade to vzbudilo podozrenie. Sasuke odvrátil zrak. Onedlho sa dal na odchod.
„Sasuke! Stoj!" prikázala Tsunade.
„Pokiaľ bude mať ten prívesok, tak bude v bezpečí. Aspoň tak to Naruto hovoril."
Sasuke odišiel. Sakura na neho nechápavo pozerala.
„Máš svojho anjela strážneho."
Sakura znova chytila depresiu. Aj keď ju Naruto nie je, tak ju chráni. Ako keby toho nebola schopná. Navyše jej ho to pripomenulo."
Sasuke prišiel domov. Na stole našiel nejakú správu.
„Zajtra. Ichiraku. O siedmej večer."

Poznámky: 

Siedmy diel nečakane už v pondelok. Ja totiž od štvrtka do nedele nebudem doma.

Dal som si tú námahu a napísal Zoznam mojich FF. Kto nečítal moje staršie poviedky, tak si ich tu môže nájsť a prečítať.

4.62857
Průměr: 4.6 (35 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2021-02-20 10:40 | Ninja už: 5368 dní, Příspěvků: 6235 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: Tak nejako myslím, že novým členom tej organizácie by mohol byť Sasuke a Fugaku v skutočnosti žije. Ale teda poviem ti, tvoje rozprávačské schopnosti sú riadne mizerné ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-03-19 18:51 | Ninja už: 4801 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Moje očekávání se naplnilo myslel jsem si že to s Narutem dopadne nějak takhle Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2012-02-03 15:00 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Konečie som dočítal HM po tento najnovší diel. Pekná séria a ten nápad je skvelý Smiling
Samozrejme sa tam nájdu nejaké chyby, ale tie sa nájdu všade keď sa chce Smiling
Píšeš dobre a verím, že sa budeš zlepšovať.

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2012-02-05 19:08 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem, chyby sú všade, bez nich to nejde Smiling Ja sa zlepšujem každou sekundou, ale tento posledný víkend ma dosť pokazil Sad Každopádne, budem sa snažiť

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Čt, 2012-02-02 18:44 | Ninja už: 5018 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

sklamaný že Naruto zomrel ale čo už

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2012-02-05 19:12 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

pre príbeh je to potrebné

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, Út, 2012-01-31 19:01 | Ninja už: 4890 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Kto by to čakal Laughing out loud? Hm... mám svoj typ na to kto napísal lístok. Dokonca mám typ aj na toho otca a syna a aj na toho ich učiteľa Laughing out loud V každom prípade, som zvedavá kam ten dej bude pokračovať Smiling

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-01-31 19:04 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ak ten tip bude správny, tak neviem čo spravím. Ale každý, kto sa trochu tomu rozumie, už vie kto to je.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sanny-chan
Vložil Sanny-chan, Pá, 2012-02-03 12:06 | Ninja už: 4872 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Pěstitel rýže

jo je to celkem lehké na pochopení Laughing out loud to už si rovnou mohl na psat kdo to je Smiling , ale samozřejmě piš dál, protože na to máš talent

Všichni na tomhle světě jsou praštěný. Už jako dětem ve školce nám měli říct, že všichni jsou cáklí. Aspoň bychom pak neměli blbý pocit, když sami dospějeme ve cvoky.

Je těžké být debilem, konkurence je příliš veliká... a proto budu raději magorem! :3

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2012-02-05 19:15 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky, ale ja viem že mám talent Sticking out tongue veľa ľudí to tu píše Laughing out loud niektorí si to nemusia domyslieť, tu je najhoršie, že keď odhalím jednoho, odhalím prakticky troch, vlastne štyroch, ale ešte som nenačrtol kto to je

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Út, 2012-01-31 10:08 | Ninja už: 4691 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Ty kámo, co sis dal?! Ja nemam slov... absolutne to milujem! Hokageho muz je najlepsia FF aku som citala Laughing out loud Uplne genialne! A ten privesok s Narutovou cakrou... uzasny napad! Neuveritelne nadherny! Milujem tu predstavu Narutovho tela v podobe cakry a zase tu bol moj milovany utok - Snezny drak *-* neviem sa dockat pokracovania.. skoda, ze bude az za tyzden Sad

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-01-31 18:15 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem. Pri tvojich komentároch si začínam myslieť, že si jediné čo robíš je, že čakáš kedy vydám ďalší diel

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, St, 2012-02-01 13:16 | Ninja už: 4691 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

trafil si do cierneho Laughing out loud

Obrázek uživatele Fenyxko
Vložil Fenyxko, Út, 2012-01-31 07:53 | Ninja už: 4995 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Možno si mal pravdu, že sa mi to bude páčiť Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-01-31 18:14 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ja mám vždy pravdu Laughing out loud

Zoznam mojich FF