Hokageho muž VI.
Na hraniciach Zeme Vetru a Zeme Riek, viedla cestička. Tá bola ohraničená z jednej strany obrovskou horou, z druhej strany nádhernou lúkou. Na tejto lúke bolo ohromné množstvo rastlín a kvetov. Vedľa tejto lúky bola rieka. Aj desaťročné by ju mohlo preskočiť. Za to však bolo hlboká, miestami aj desať metrov. Vedľa tejto riečky sa týčil les. Z tohto lesu sa začínali vynárať postavy. Boli štyri. Oblečené mali hnedé habity. Vyzerali ako stredoveké mnísi. Jeden z nich prehovoril.
„Zišli sme sa po niekoľkých rokoch. Počkať! Niekto tu chýba."
„To určite ten starý úchylák," vyzeralo to na vodcu tejto skupinky
Piati člen tejto skupinky sa k nim pridal.
„Prepáčte, ale musel..."
„To je jedno. Stretli sme sa kvôli jednoduchému dôvodu. Akatsuki."
Každý z nich o nich vedel.
„Získavajú nových členov."
„Onedlho však aj my rozšírime svoje rady," povedal ten, ktorý prišiel ako posledný.
„Dobre. Kto to bude?"
„Tvoj syn," toho mierne šokovalo.
„Každopádne, by sme sa mohli ukázať svetu a pridať sa na stranu Aliancie, ktorá pravdepodobne vznikne."
„Nekrič hop, pokiaľ nepreskočíš. Danzou určite chystá podraz, aby zosadil Tsunade z postu Hokage a tým asi aj chce rozvrátiť Alianciu. Nezáleží na detailoch, ale podľa mňa sa bude chcieť spojiť s Kamennou a Piesočnej, lebo tí majú najviac ninjov."
„A čo Hmlová?"
„Možno."
„A Oblačná?"
„O to sa postará tvoj syn."
„Vidím to tak, že sa vytvorí Aliancia troch kage a samuraji. Na druhej strane bude Hmlová a Oblačná. Tsunade aj Gaara budú zosadení a pridajú s k Oblačnej a Hmlovej spolu s ninjami, ktorí sú im naprosto verní. A tretí budú Akatsuki, ktorí vytrvalo zbroja. Blíži sa vojna medzi týmito troma. My sa k jedným z nich pridáme."
„Vyzerá to zaujímavo. Čo by sme bez vás robili, sensei?"
Aj keď mal zakrytú tvár, bolo vidieť, že sa usmieva.
„Zatiaľ naša malá organizácia zostane ukrytá v tieňoch."
V jednej budove v Konohe bolo rušno. Bola to budova, kde sa vykonávajú pitvy a kde je aj márnica. Po celej budove bola rozstriekaná krv.
„Hovoril som vám to. Tí, ktorí neveria, budú potrestaní."
Muž, ktorý podľa oblečenia patril k Akatsuki, zmenil farbu pokožky na normálne a svoju kosu si odložil na chrbát. Po niekoľkých minútach hľadania našiel to, čo chcel.
„Tak tu si," zvolal radostne.
„Dúfam, že ťa Pein privedie späť k životu. Aj keď to nerád priznávam, tie naše hádky my chýbajú."
Samozrejme, skúšal ho aj on priviesť k životu. Ale svojským spôsobom.
„Kakuzu. Mám pár mŕtvol, ktoré sa dajú speňažiť," na posledné slovo dal dôraz, „Akatsuki majú dlhy, treba zarobiť nejaké peniaze."
Pokus o oživenie neúspešný.
„Nič. Tak ťa beriem so sebou, Kakuzu. Ešte ti pozrieme nejaké srdcia," povedal a dal sa na odchod.
Naruto sledoval zvyšných štyroch Peinov a polomŕtveho Sasukeho na zemi.
„Hlavné je, že ta sféra, ktorá oživuje, je mŕtva. Ale teraz musím pomôcť Sasukemu. Ale ako?"
Naruto si uvedomil, že na Sasukem má ešte svoju značku. Spravil niekoľko klonov a nechal ich tak. Sám sa teleportoval k Sasukeho. Pravú ruku vykopol na Peina a dotkol sa Sasukeho. Potom sa teleportoval niekde ďaleko a klony nechal bojovať.
Yamato, Sakura, Sai a Lee podávali správu misii. Práve vysvetľovali Tsunade, čo zažili.
„Tak Naruto to zvládol perfektne," myslela si.
Keď zrazu sa tu objavili Naruto so Sasukem. Naruto držal polomŕtveho Sasukeho v rukách. Na hlave mal masku.
„Tsunade-sama," toto oslovenie Tsunade šokovalo. „Postarajte sa o Sasukeho. Opustil Akatsuki a pridal sa k nám. Bojovali sme spolu v Oblačnej proti vodcovi Akatsuki. Keby sa mi niečo stalo, tak chcem, aby sa on stal mojim nástupcom. Keby sa ho niekto pokúsil zabiť, tak sa aktivuje bariéra okolo neho, ktorá bude aktívna minimálne niekoľko rokov aj po mojej smrti."
Naruto položil Sasukeho Tsunade na stôl a odišiel. Všetci sa čudovali, čo sa deje. Tsunade sa dala do liečenia. Hlavne jeho krku, ktorý na tom bol veľmi, ale veľmi zle. Po niekoľkých minútach bol Sasukeho ošetrený a prenesený do nemocnice.
„Ako je to možné?" pýtala sa Sakura.
„A čo?"
„Ako je možné, že sa Sasuke vrátil? Naruto ho prehováral niekoľko mesiacov a ten maskovaný muž ho prehovoril za pár chvíľ."
„Keby si vedela pravdu," pomyslela si Tsunade.
Medzitým Danzou prišiel nepozorovane do Sasukeho izby. Prišiel k jeho posteli, vytiahol katanu a zaútočil. Okolo Sasukeho sa formovala chakra. Naberala tvar nejakého tela. Mužského. Po chvíli bolo jasné, že je to Naruto. Bolo to niečo ako projekcia. Zachytila Danzov útok a sama zaútočila. Danzou sa vzdialil. Do miestnosti pribehla Tsunade.
„Prečo si ho prijala?"
„Do toho ťa nič nie je."
„Ako jediný viem o funkcii Hokageho muž. Prečo? Lebo ju Hiruzen najskôr ponúkol mne. Ale ja som odmietol. Ak to má s tým niečo spoločné..."
Tsunade jednu vrazila Danzovi.
„Nie tak na verejnosti."
„Tak čo tu robí? Viem, že Naruto je teraz. Nehovor mi, že..."
„Áno. Naruto vybral Sasukeho ako svojho nástupcu."
Danzou schoval katanu a odchádzal so slovami: „Ak Sasuke znova zradí, tak ho zabijem."
„To ťažko. Na bariéru narazíš aj niekoľko rokov po Narutovej smrti."
Danzou odišiel.
„Je čas rozbehnúť našu akciu. Prekliata dohoda s Tretím. Kebyže jej nie je, tak Tsunade aj Sasuke by boli mŕtvi."
„Prečo Danzou neprotestoval?" Tsunade na to myslela ešte niekoľko hodín.
Naruto sa vrátil do Oblačnej akurát včas. Práve vtedy, keď jeho posledný klon padol.
„Prišiel si akurát. Akurát na to, aby som ťa chytil."
„Kuchiyose no jutsu."
Zvieracia sféra vyvolala niekoľko zvierat. Gamabunta a ostatné žaby sa dali do boja s nimi.
„Yuton: Fubuki."
Začalo snežiť. Husto snežiť. Po pár sekundách už bolo na zemi päť centimetrov. Teplota klesla na nulu.
„Čo to je za techniku?"
Raikage cítil ten chlad. Aj keď bol mimo, tak aj u neho sa znížila teplota, ale nie až tak moc. Iba o desať stupňov, na pätnásť.
Pein nevidel poriadne pred seba. Snažil sa Naruta vycítiť podľa chakry, ale nešlo to. Akoby tu nebol.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Sféra Preta ale pohltila tento útok. Avšak Naruto už bol tesne nad ňou a ruke rasengany.
„Rasen Rendan."
Zabil ju. Ale hneď na to sa musel vyhýbať útoku sféry Asura. Poslala na neho pár rakiet.
„Kuchiyose no Jutsu."
Zvieracia sféra posielala do boja čoraz viac summonov. Gamabunta, ani ďalší dvaja žabiaci nestíhali.
„Naruto sprav niečo."
„Kuchiyose no Jutsu."
Naruto privolal ďalšie žaby.
„To už je lepšie."
„Musím využiť, pokiaľ nevidia."
Teplota klesla na mínus päť stupňov a na zemi bolo už tridsať centimetrov. Zvieracia sféra, sféra Asura aj Deva sa zabárali do snehu a nemohli sa poriadne pohybovať.
„Ono to berie od nás chakru a predáva ju Narutovi," sféra Deva prišla na účinky tohto jutsu.
„Rasengan."
Narutove klony zabili zvieraciu sféru aj sféru Asura. Sféra Deva sa vyhla.
Pein sa znova pokúsil pohnúť, ale štyridsať centimetrov snehu bolo priveľa.
„Banshou tenin."
Naprázdno skúšal svoju techniku, či náhodou nezachytí Naruta. Nezachytil.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Obrovský chakrový shuriken sa rútil na Peina. Ten ho nevidel, ale počul ho. A podľa toho určil jeho polohu. Aj vďaka jeho rinneganu ho nakoniec uvidel a bez problémov sa mu vyhol. Rasen Shuriken sa zmenil na Naruta a ten hodil po Peinovi kunai. Pein ho chytil a poslal ho naspäť.
„Výborne."
Naruto sa teleportoval za Peina.
„Kaiwan no Hiyo."
Nejaké rakety boli vystrelené. Naruto sa musel zaoberať nimi a nie Peinom. Naruto sa teleportoval k sfére Asura. Nebola zneškodnená ako si myslel. Tak ju dorazil.
„Shinra Tensei."
Tlaková vlna odviala všetok sneh. Avšak, Naruto na toto čakal. Pomocou Hiraishinu odvrátil tento útok a poslal ho na Peina. Ten zaletel. Naruto ťažko predýchaval.
„Zdá sa, že ti dochádza chakra."
Naruto sa otočil. Tam stál Pein v plnej svojej kráse. Pozrel sa ešte raz tam, kde mal byť. Ale nebol tam.
„Ja mám ešte veľa chakry."
Naruto odskočil.
„Čo teraz? Premiestniť jeho techniku už nebudem môcť. A teleportovať sa môžem už iba trikrát. No, aj viackrát, ale potom mi nezostane chakra na Rasen Shuriken."
Pein pomaly kráčal k Narutovi. Naruto po ňom hodil kunai. Pein sa vyhol. Naruto sa teleportoval za neho.
„Shinra Tensei."
Naruto sa teleportoval mimo Oblačnú a potom zase za Peina.
„Rasengan."
Z Peina vystrelili čierne tyče všetkými smermi. Naruto prepichli na niekoľkých miestach. Strašne krvácal. Pein zasunul tyče do tela. Otočil sa k Narutovi. Pred neho sa postavil Raikage a niekoľko ninjov. Raikage na neho zaútočil. Pein ušiel.
„Radšej prídem neskôr. Týchto už neporazím."
Raikage sa obzrel na miesto, kde ležalo bezvládne Narutove telo. Ešte dýchal. Aj keď čoraz pomalšie a pomalšie. Raikage podišiel k Narutovi. Shii ho začal ošetrovať. Nepomáhalo. Tep slabol. Bolo vidieť, že umiera. Ochladilo sa a začalo pršať. V Oblačnej sa rozľahlo hrobové ticho. Naruto si strhol náhrdelník z krku. Podal ho Raikagemu.
„Tento náhrdelník...Kyuubi" Naruto si u posledných síl pritiahol Raikageho k sebe a niečo mu pošepkal.
Hneď na to, Naruto vydýchol posledný krát.
„Aj keď to nie je ninja z našej dediny, tak nás zachránil. Prejavme mu úctu," povedal Raikage.
Všetci držali minútu ticha a modlili sa za neho. Prišiel aj Bee, keď sa dozvedel, čo sa stalo.
„Naruto. Budeme si ťa pamätať."
Pri treťom diele písal Hatake, že sa mu zdá Naruto prisilný. Toto je moja odpoveď na to. Aj keď je taký silný, tak stále nemá na Peina, možno ani nie na neho, ako na rinnegan. Ale zase ma neukameňujte za to, že som ho zabil.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Misia pre V: Je zhola nemožné, aby riečka, ktorú možno preskočiť, mala hĺbku desať metrov. Ale k veci - chýbajúcim členom tej skupiny by mohol byť Jiraiya, ale kto vie. Danza si hádam až príliš zhovadil, ale odstránenie Naruta je zaujímavý nápad.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Chlape du číst dál ikdyž Naruto umřel něco mii říká že to není jeho konec ale možná se mílím
Taky si říkám
Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n
*-* bolo to uzasne! A uzasne prekvapenie na zaver... proste super!
ďakujem, ja rád prekvapujem
Zoznam mojich FF
Pro mně trošku prekvapujicí, že Naruto tak lehce zemřel. Jinak myslim že je to dobra serie a myslím že vím kam bude příběh miřít. Jen tak dal aspon tu je další povidka kde jsou překvapení a ty ja rád.
Ako pre koho je to prekvapujúce. No, povedz, kam to podľa teba mieri, stačí aj keď pošleš PM, možno dostanem nápad a zmením dej
Zoznam mojich FF
1. Souboje dost zmatené a uspěchané.
2. První díly z Naruta opravdu děláš velkého drtiče, takže způsob zabití velice nevhodně zvolen. Kdybys použil celou Peinovu smrtící sílu a nebál se boj trochu líp zkonstruovat, tak by to bylo plynutější a kvalitnější.
3. Pein zaútočí na Bleskovou, zabije Naruta, pak ale už si netroufne vzít si jeho tělo? Ikdyž proti němu stojí Raikage a jeho smečka, stačila by Shinra Tensei, čapl by Naruta a byl by v tahu...
4. Osobně jen doufám, že nějakým zázrakem Naruto opět neožije.
5. Nenech si do psaní jen tak zbůhdarma kecat. Když chceš, aby to prostě takhle bylo, tak to tak taky být může. Jsi spisovatel = Bůh a osud postav tvých FF leží v tvých rukou.
1.Každý má svoj názor
2.Ani by som nepovedal, že spôsob zabitia je nevhodný. Za to, že porazí Tobiho bez problémov? Nikoho nenapadlo, že Tobi neišiel do súboja s plnou silou a chcel len vedieť, aké má schopnosti, aby sa vedel pripraviť? Navyše Naruto mal zásobu chakry takmer na minime, takže pre Peina by to bola len otázka času.
3.Raikage a celá dedina. Pein na tom tiež nebol najlepšie, ale prečo to nespravil, poviem o niekoľko dielov.
4.Neboj sa, Naruto neožije.
5.Ja si do písania nenechám hovoriť. Ja som rád za každý koment, lebo viem, že to niekto číta.
Zoznam mojich FF
Dobrá bojová poviedka. Ani plakať sa pri nej nedá Teda, nie že by sa nedalo ale... no aspoň to nie je romantika lebo tej je tu habadej
~FC for mestekova~
Moje FanFiction
Ďakujem, tej romantiky je tu vážne veľa. Ja sám však romantickú FF nenapíšem, max tak 1 diel. Proste niečoho takého nie som schopný, nech by som sa snažil ako chcel.
Zoznam mojich FF
Tak dobrá seriovka, tak dobrá a teraz toto, prestáva sa mi to páčiť, ale uvidíme ako to bude pokračovať.....
Ja asi dosť riskujem týmto, lebo môžem stratiť čitateľov, ale pre príbeh je to nutné. Musíš len čakať na pokračovanie, potom sa ti to bude páčiť viac, ako doteraz
Zoznam mojich FF
ale dúfam, že Naruto niakym zázrakom ožije (viem, som optymista) ale poviem ti ešte jednu vec pri málo ktorej poviedke som vydržal keď tam Naruto nebol.....
určite neožije, ale verím, že vydržím ju čítať dokonca
Zoznam mojich FF
krásné, přenádherné skrátka úžasné jen škoda žes ho zabil. A jen tak mimochodem jsem se rozbrečela T-T
tak to som nechcel, aby si plakala inak, díky
Zoznam mojich FF