manga_preview
Boruto TBV 09

Hokageho muž IV.

„Yuton: Kouragon."
Narutov snežný drak len prešiel Tobim. Ten zaútočil s kunaiom. Naruto hodil po ňom kunai. Tobi sa mu vyhol.
„Mal si ho odraziť," povedal Naruto a premiestnil sa za Tobiho a odsekol mu pravú ruku.
„Čože?"
Tobi na neho zaútočil s kunaiom v ľavej ruke, ale Naruto sa premiestnil preč. Jediné, čo bolo vidieť, bola žltá škvrna.
„Hiraishin no jutsu. Ja som myslel, že keď je Minato mŕtvy, tak ho neuvidím."
„Nečakal si to."
„Že by to bol Minato?" premýšľal nahlas Tobi.
„Nie. Mô-Minato je dávno mŕtvy."
„Tak ako?" hovoril Tobi, „No, to je vlastne jedno. Musím ťa zabiť hneď, inak napáchaš veľa škody."
„To si len myslíš."
„Suiton: Suiryuudan."
Narutov útok len prešiel Tobim. Naruto sa objavil za Tobim. Ten to čakal a zaútočil na neho s kunaiom. Bol to len klon. A skôr než Tobi stihol zareagovať, tak mu Naruto odsekol aj jeho druhú ruku.
„Sakra."
„Odchádzame," rozkázal Tobi.
Sasuke k nemu prišiel.
„Poď ku mne, inak ťa tu necháme," povedal Tobi Seijimu.
Ten k nemu prišiel a Tobi začínal teleportáciu. Naruto na nich zaútočil.
„Yuton: Kouragontatsu."
Vyslal dvoch snežných drakov. Seijiho sa mu nepodarilo zasiahnuť, ale Sasuke musel uhnúť, inak by ho trafil. Tobi sa zatiaľ so Seijim teleportovali do úkrytu Akatsuki.

Sasuke čelil piatim ninjom.
„Susanoo."
„Aj keď je v nevýhode, tak si stále verí," povedal Yamato.
„Nemôžem použiť Rasen Shuriken, ani tú ďalšiu techniku, lebo by som sa prezradil. ďalšiu techniku na prerazenie Susanoa nemám. Čo teraz?" premýšľal Naruto.
Sasuke zaútočil prvý. Jeho Susanoo vystrelilo šíp z luku. Mieril presne na Naruta.
„Mám to!" zvolal Naruto a rýchlo hodil kunai po Sasukem.
Sasuke nepokladal za nutné sa vyhnúť kunaia a preto len nechal, aby sa kunai odrazil od jeho Susanoa. Jeho šíp už bol tesne pred Narutom, keď zmizol. Zrazu sa objavil pred ním a zničil celé Susanoo.
„Použil Hiraishin, aby premiestnil Sasukeho útok a použil ho proti nemu?" premýšľali všetci okolo.
Sasuke bol v šoku. Ešte nikto neprerazil jeho Susanoo. Aj keď nemal ho kedy skúšať. Po boji s Itachim absolvoval iba jeden boj s Peinom. A to iba preto, aby ho odskúšali, či je dosť silný na to, aby vstúpil do Akatsuki. Naruto sa blížil k Sasukemu. Sasuke sa pomaly zdvíhal zo zeme. Ihneď ako vstal, tak sa dal do úteku.
„Dokončite svoju misiu. Ja idem po ňom," povedal Naruto.
„Ale..." snažila sa protestovať Sakura, ale bolo to márne.

Sasuke utekal po lese a zdiaľky bombardoval Naruta.
„Katon: Goukakyuu no jutsu."
Naruto sa najskôr chcel uhnúť, ale nakoniec použil vodnú techniku, aby prešiel. Sasuke pridal, ale Naruto nezmenil rýchlosť. Sasuke sa obzrel.
„Začínam sa mu vzďalovať."
Hneď ako to dopovedal, tak schytal ranu do brucha a padol na zem. Naruto skočil na neho. Chytil mu obidve ruky a kolenom mu pritlačil na chrbát.
„Chcem sa len porozprávať," povedal Naruto.
Hovoril to len klonu. Pravý Sasuke bol za ním pripravený s chidori.
„Rasengan."
Obidve techniky sa vyrušili. Sasuke bol otrasený z výbuchu.
Yuton: Yurou."
Sasukeho obalil sneh a upadol do bezvedomia. Keď sa prebral, tak bol priviazaný o strom.
„Ako som povedal, chcem sa len porozprávať," povedal Naruto, dal si dole masku a sadol si oproti Sasukeho.
„Čo chceš?"
„Vráť sa do Konohy."
„Prečo by som mal?"
„Máš poslednú šancu."
„Nie, nemám. Tú som zahodil, keď som zaútočil na Oblačnú."
„A skoro si bol zabitý Raikagem. Viem."
Sasuke bol v šoku. Ako to mohol Naruto vedieť? A ako je možné, že je tak silný? To ho trápilo viac.
„Ale," hovoril Naruto, „Šanca stále je."
„Nie je. Môj brat je mŕtvy. Už nie je nič, čo by ma spájalo s Konohou."
„A prečo si v Akatsuki. Keby im na tebe záležalo, tak by si prišli po teba. Ale neprišli. To znamená, že im na tebe nezáleží, tak ako nám. A útok na Oblačnú? Stačí povedať, kedy plánujú na ňu zaútočiť znova a ísť tak so mnou im pomôcť."
„Ako to vieš?"
„Myslíš, že neviem, že idú po Hachibim. Teraz by mal ísť Pein. Že mám pravdu?"

„Ako si to vedel?"
„Mám svoje zdroje. Tak, kedy bude prebiehať ten útok?"
„Zajtra."
„Kedy presnejšie?"
„Okolo obeda. Ale to neznamená, že s tebou pôjdem."
„Raikagemu záleží na jeho bratovi, jinchuurikiho Hachibiho. To znamená, že keď ho zachrániš, tak by ti bol schopný odpustiť. A som si istý, že Tsunade by ťa prijala, keby si sa vrátil. Za to keď sa vrátiš do Akatsuki, tak jediné čo s toho budeš mať je, že ťa budú ďalej využívať."
Naruto sa zdvihol. Rozviazal Sasukeho.
„Čo teraz spravíš?"
Sasuke vyskúšal spraviť chidori, ale nešlo to.
„Ako vidím, tak kvôli tebe nemôžem používať chakru."
„Ani môcť nebudeš, keď sa rozhodneš zle."
Sasuke chvíľu váhal.
„Tak dobre. Idem s tebou."
Naruto sa usmial. Sasuke pocítil návrat chakry.

Yamato, Sai, Sakura a Lee splnili misiu a vracali sa domov.
„Niečo sa mi na ňom nezdá," hovoril Lee.
„Na kom?"
„Na tom v maske. Ovláda Yuton, dokáže používať pečate na oveľa vyššej úrovni než ktokoľvek z Konohy."
Yamato ho prerušil: „A ešte k tomu vie Hiraishin no jutsu. Techniku, ktorú ovládal len Yondaime."
„Presne, Yamato-sensei. Musíme o tom povedať Tsunade.

„A prečo vlastne nosíš masku, Naruto?" pýtal sa Sasuke.
„No..."
„Nesmieš o tom nikomu povedať," prehrával si v hlave Tsunadine slová.
„Ak by som ti to povedal, tak by som ťa musel zabiť," povedal.
„Týmto ma neodradíš."

Keď už bol večer, tak sa utáborili na malej lúku poblíž Oblačnej. Cestovali rýchlo, hlavne vďaka Narutovmu Hiraishinu.
„Zajtra to príde," povedal Naruto.
„Stále neverím, že ma príjmu naspäť do Konohy."
„Keď mi teraz pomôžeš a povieš všetko čo vieš o Akatsuki, tak by to nemal byť problém. Keď to nevíde, tak mám plán. Hlavne sa priprav na zajtra."
Sasukeho nepotešilo Narutove "mám plán", ale to už neriešil. Obidvaja zaspali.

4.84091
Průměr: 4.8 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2021-02-19 20:39 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: Na rozdiel od ostatných by som to Narutovo "mám plán" nepodceňoval, vzhľadom na to, čo zatiaľ predvádza v týchto kapitolách. Lee sa nezdá, aká je z neho zrazu chodiaca encyklopédia - tým strčí do vrecka aj Sakuru, ktorá mimochodom až podozrivo rýchlo poslúchla Yamata, miesto aby sa vrhla za Sasukem.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-03-19 18:21 | Ninja už: 4630 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Dobrý pokračování a zajímavě se to vyvijí i to že Sasuke se rozhodl vrátit je potěšující zpráva Smiling

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Ne, 2012-01-15 11:59 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Ďalší dielik Smiling
Super...

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, So, 2012-01-14 23:07 | Ninja už: 4718 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Sasukeho nepotešilo Narutove "mám plán"... prečo asi? Laughing out loud Ako to môže dopodnúť keď má Naruto plán že? Laughing out loud
Na tej vete som sa strašne dlho smiala. Pekný diel. Teším sa na pokračovanie Smiling

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2012-01-16 08:22 | Ninja už: 5160 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky. Ja by som sa na mieste Sasukeho tiež obával. Laughing out loud Ďalší diel bude vo štvrtok, ak ho vtedy vydajú

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Zbyněk94
Vložil Zbyněk94, So, 2012-01-14 16:14 | Ninja už: 4898 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

super díl Smiling ta poslední věta je nej Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2012-01-14 21:03 | Ninja už: 5160 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďakujem

Jurajko: Asi myslel predposlednú vetu alebo posledný riadok, každopádne vieme o čo ide

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, So, 2012-01-14 21:00 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Obidvaja zaspali ?

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Zbyněk94
Vložil Zbyněk94, Ne, 2012-01-15 09:58 | Ninja už: 4898 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

no tak poslední řádek