manga_preview
Boruto TBV 15

Hokageho muž V.

Bolo pokojné ráno. Slnko svietilo, vtáci štebotali. Ale to neplatilo o Oblačnej. Cez oblaky tam málokedy presvitli slnečné lúče. A už vôbec nebolo pokojné ráno. Nejaký muž sa vznášal nad dedinou. Mal na sebe čierny plášť a na ňom červené mraky. Na hlave mal niekoľko piercingov a čo bolo hlavné, v očiach mu svietil rinnegan.
„Shinra Tensei."
Nastala obrovská tlaková vlna, ktorá ničila všetko, čo jej prišlo do cesty. Dom za domom padali a menili sa na trosky. Nevyhlo sa to ani budove, kde sídlil Raikage.
„Raikage-sama. Raikage-sama. Dedina bola napadnutá," hlásil ninja, ktorý k nemu prišiel.
„To už viem."
„Útočníkom je podľa správ niekto z Akatsuki."
„Zase si prišli po Beeho."

Naruto a Sasuke sa pomaly blížil k Oblačnej. Prostredie sa začalo meniť. Lesa ubúdalo a zvyšoval sa počet holých kopcov s veľa oblakmi.
„Naruto?"
„Čo?"
„Čo to bolo za techniku?"
„Ktorú?"
„No ktorú asi. Tá, ktoru si zničil Susanoo. Teda si jeho útok odrazil a nasmeroval na neho."
„To je Hiraishin no jutsu. Len Štvrtý Hokage ju dokázal použiť. Možno aj preto, lebo ju vymyslel."
„Aha."
„Ale neovládam ju tak dokonale ako on. Stále..."
„Prečo?"
„Štvrtý Hokage ju dokázal používať stále a potreboval na ňu minimálne množstvo chakry. Za to ja po piatom pokuse mám vyše tretiny chakry preč. Prenesenie šípu z tvojho Susanoa mi zobralo polovicu chakry. Takže mu ešte veľa trénovať."
„Aj tak to je pôsobivé."
„To možno."
Boli už blízko Oblačnej. Videli dym, ako ide z dediny hore do oblakov.
„Sasuke, pohni."

Pein bojoval v strede dediny s niekoľkými ninjami, ale ani jeden mu nestačil. Okolo neho sa začala hromadiť kopa s mŕtvymi ninjami. Skončilo to až vtedy, keď tam prišiel Raikage a zakázal ostatným útočiť.
„Kde je Hachibi?" začal Pein typickou otázkou.
„Nepoviem."
K Peinovi prišla ďalšia sféra.
„Už sú dvaja?"
„Kuchiyose no jutsu."
V obláčiku dymu sa objavili ďalši štyria ninjovia.
„To je nejký druh ľudského privolania?" pýtal sa nechápavo Darui.
„Všetci majú rinnegan," hovoril Raikage.
„Uvidíme či si zaslúžiš titul najrýchlejšieho ninju. Rastie ti konkurencia v Konohe. Myslím, že je veľmi podobný Žltému bleskovi. Ak to nie je on," povedal Pein, aby trochu vyprovokoval Raikageho.
Okolo Raikageho tela sa začal zhromažďovať blesk. Menil postupne tvar a pokryl Raikageho celé telo. Rýchlo sa rozbehol na Peina. Ako prvá zaútočila sféra Asura a vystrelila na Raikageho niekoľko rakiet, ktorým sa bez problémov vyhol. Raikage si to potom namieril priamo na ňu. Tá sa dokázala vyhnúť. Raikageho to zaskočilo, ale nebrzdil, pokračoval ďalej. Na rade bola zvieracia sféra.
„Kuchiyose no jutsu."
Privolala trojhlavého psa.
„Ranton: Laser circus."
Darui zasiahol toho psa, ale ten sa rozdelil na päť psov. To dalo možnosť Raikagemu a dostal sa k zvieracej sfére. Uštedril jej zásah s tromi prstami, ktoré boli obklopené bleskovou chakrou a zvýšili prieraznosť. Táto sféra padla na zem. Za Raikagem sa však objavila ľudská sféra a začala z neho ťahať dušu.
„To je zlé."
„Ranton: Laser Circus."
Sféra Preta pohltila tento útok.

Raikage pomaly zomieral. Počet úderov srdca bol čoraz menší. Pomaly zatváral oči. Posledné, čo videl, bol žltý záblesk. Potom svoje oči zavrel. ale onedlho ich otvoril. Uvidel Naruta, ten bol však v maske. A Sasukeho, ktorý práve zneškodnil ľudskú sféru.
„Čo tu robí on?" Raikage sa prebral z bezvedomia a ukázal na Sasukeho.
„Ten je tu so mnou."
„A ty si kto?"
Naruto si dal dole masku.
„Ja som Uzumaki Naruto. Jinchuuriki Kyuubiho. Prišiel som vás žiadať o to, aby som mohol trénovať s Jinchuurikim Hachibiho a taktiež som vás prišiel varovať pred útokom, ale ten mal byť až okolo obeda."
„Ale to nevysvetľuje, čo tu robí on."
„Sasuke odišiel z Akatsuki a povedal mi o tom útoku. Taktiež vás prišiel žiadať o odpustenie. Už vám zobral veľa chakry, nechajte to na nás," povedal Naruta a premiestnil sa k Sasukemu.
„Aký je plán?"
„Musíme bojovať v malej nevýhode."
„Dvaja proti jednému?"
„Nie, traja proti jednému," povedal Naruto a ukázal na sféru Naraka, ktorá oživila dve mŕtve sféry.
„Susanoo."
„Ako prvú si zoberieme toho, ktorý ich oživuje."
„Dobre."
Sasuke vystrelil šíp zo Susanoa. Preta však tento útok pohltila. Naruto sa však premiestnil za sféru Naraka.
„Rasengan."
Nezasiahol ju. Vyhla sa a takisto aj sféra Preta. K Narutovi ľudská sféra a začala mu ťahať dušu z tela. Sasuke ju včas zabil.
„Kuchiyose no jutsu."
Na bojisku sa objavil obrovský rak a jeleň.
„Kuchiyose no jutsu."
Naruto privolal Gamabuntu, Gamakena a Gamahira.
„Postarajte sa o nich."
„Prečo si myslíš, že nám...." Gamabunta to nedopovedal, lebo musel vyblokovať úder.
„Yuton: Kouragon."
Naruto vyvolal snežného draka a poslal ho na sféru Naraka. Preta znova pohltila útok. Naruto sa však teleportoval a znova nezabil sféru Naraka. Tá sa zase uhla. Naruto prišiel k Sasukemu.

„Ako sa môže vyhýbať? Nemôžeme predsa vidieť, že útočím. Nedokázala by sa uhnúť."
Sféra Naraka zatiaľ oživila mŕtvu ľudskú sféru.
„Mám taký plán," povedal Sasuke a pošeptal ho Narutovi.
„Dobre."
Naruto vytvoril päť klonov. Každý sa rozbehol na jednu sféru. Iba pravý Naruto zostal stáť na mieste. Nechal jednú sféru voľnú. Tá sledovala boje ostatných. Keď sféry zničili Narutove klony, tak Sasuke vystrelil šíp na sféru Naraka, ktorá bola otočená chrbtom. Vyhla sa. Naruto sa teleportoval za ľudskú sféru a zaútočil na ňu rasenganom. Neúspešne. Znova sa vyhla. Naruto sa teleportoval späť k Sasukemu.
„Tak čo?"
„Mám takú teóriu."
„Akú?"
„Myslím, že vďaka rinneganu, zdieľajú svoje zorné pole."
„To znamená, že čo vidí jeden, to vidia všetci."
„Áno."

Sféra Deva vztýčila pravú ruku.
„Banshou tenin."
Vytiahla Sasukeho zo Susanoa a ťahalo ho k sebe.
„Keď ma tak chceš..."
Sasuke vytiahol katanu a nemieril ju na srdce. Deva pritiahla k sebe ľudskú sféru. Toho využil Naruto a dal dole sféru Naraka. Zatiaľ Sasuke zaútočil na srdce sféry Deva. Tej s pravej ruky vystrelila čierna tyč. Sasuke to videl sharinganom a vyhol sa tomu a zaútočil na srdce. Avšak katanu zapichol do ľudskej sféry. Jeho rameno bolo celé krvavé a mal v ňom čiernu tyč. Deva vytiahla druhú takú istú tyč a prepichla Sasukemu krk. Potom ho pustila na zem.

4.690475
Průměr: 4.7 (42 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2021-02-19 20:23 | Ninja už: 5404 dní, Příspěvků: 6241 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: Nateraz odvolávam, čo som písal o Narutovej inteligencii - podrobne vysvetlil Sasukemu, aká je jeho slabina, ale čo je horšie, nepamätal si, č mu bolo o zdielaní zraku povedané v kancelárii Hokageho. Pravda, to bolo ešte pred prečítaním Minatovho zvitku. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-03-19 17:30 | Ninja už: 4838 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

úžasné začíná se mi to čím dál víc líbit Du číst dál Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Pá, 2012-01-20 19:43 | Ninja už: 4727 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Zacina sa to uzasne stupnovat Laughing out loud Mne FF, kde Sasuke hned len tak bez nicoho odide spat do Konohy, pridu take divne, ale v tejto mi to uplne padlo dobre, ze tam bolo aj trochu toho prehovarania a nakoniec siel Laughing out loud inak, FF typu Naruto povedal Sasukemu, nech sa vrati a on sa hned vratil, nemam moc v laske. Je to pre mna dost nezaujimave a suche, ale tu je to uplne uzasne Laughing out loud Milujem, ked Naruto vyvola snezneho draka Laughing out loud a paci sa mi to kombinovanie Peina a Oblacnej. A spoluprace Naruta so Sasukem Laughing out loud Najviac som sa ale aj tak nasmiala, ked v predoslej casti Naruto zahlasil, ze ma plan Laughing out loud uz sa neviem dockat dalsieho diela Laughing out loud milujem tu doterajsiu pointu pribehu Laughing out loud Ked tak nad to pozeram, takyto komentar som este nenapisala Laughing out loud snad ti nevadi, ze si tu vylievam nazor na tvoju uzasnu FF Eye-wink

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2012-01-20 20:19 | Ninja už: 5368 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ani ja nemám rád, keď sa Sasuke len tak vráti, ale je na autorovi, ako píše FF. Snežný drak, to som nečakal, že sa bude niekomu až tak páčiť. Keď sa ti páči kombinácia Pein a Oblačná, tak by som ti niečo povedal, ale nechcem prezrádzať dej ďalších dielov Laughing out loud Narutove "mám plán" sa hádam páčilo každému a každý sa na tom určite nasmial Laughing out loud Ďakujem za koment, vždy poteší, keď zistím, že to niekto číta.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Pá, 2012-01-20 20:40 | Ninja už: 4727 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Ked nechces prezradzat dej, tak rychlo napis aspon tie dalsie casti, nech viem, co sa stane Laughing out loud hehe Laughing out loud som totiz riadne nedockava, este viac, ako pri cakani na novy diel Mangy Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2012-01-20 20:54 | Ninja už: 5368 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Som rád, že si viac nedočkavá na moju FF ako na novú mangu. Ale za týždeň môžem vydať len jeden diel, ale to asi vieš.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, So, 2012-01-21 11:29 | Ninja už: 4727 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

jj, viem a stve ma to Laughing out loud

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Pá, 2012-01-20 17:16 | Ninja už: 5054 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Super...i keď sa mi nezdá že Sasuke by tak rýchlo zmenil názor a vrátil by sa s Narutom Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2012-01-20 17:35 | Ninja už: 5368 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky, tak spočiatku nechcel ísť s Narutom, ale narozdiel od iných FF, v ktorých sa z ničoho nič vrátil sa mi to zdá lepšie, že aspoň trochu prehovárania tam bolo. Tým samozrejme nechcem znižovať kvalitu tých FF

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele niky.riky
Vložil niky.riky, Pá, 2012-01-20 15:25 | Ninja už: 4897 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Student Akademie

úžasné, jen tak dalej

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2012-01-20 17:33 | Ninja už: 5368 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

dík, budem sa snažiť takto pokračovať

Zoznam mojich FF