manga_preview
Boruto TBV 09

Hokageho muž III.

Naruto prišiel domov a prezrel si oblečenie, ktoré mu dala Tsunade. Boli to tmavomodré rukavice s modro-žltým vrchom. Mal tam ešte oranžový plášť, ale ten si zatiaľ odložil. Ďalej tam bola maska, ktorá mala tvar líšky. Ešte mal dosť času do večera, tak sa rozhodol, že si pôjde ešte zatrénovať. Zobral si zvitok s otcovými technikami a odišiel.

Na druhý deň ráno čakal pri bráne doprovod dcéry feudálneho pána. Na začiatku a na konci boli dvaja strážci na koňoch. Medzi nimi boli koče ťahané len jedným koňom. V nich bola dcéra feudálneho pána a jej spoločníčky. Vedľa každého koča, z každej strany, bol jeden strážca. Yamato prišiel ako prvý. Tesne po ňom prišla Sakura a Lee. Sai trochu meškal.
„Veď oni by sa ochránili sami. Tak na čo sme tu vôbec?" pýtala sa Sakura.
„Proti ninjom by sa neubránili. Nedokážu používať chakru," hovoril Yamato.
„Ideme!" rozkázal jeden zo strážcov.
Cesta prebiehala pokojne. Išli práve cez les, kde čakali, že bude najväčšia pravdepodobnosť stretu s nepriateľom. Ale mýlili sa.
„Je to tu nejaké pokojné."
„Máš pravdu Sai. Až moc pokojné," povedal Yamato.
Keď vyšli z lesa, boli na nie moc veľkej, ale ani moc malej, lúke.
„Tu by sme mali byť vo výhode."
Sotva to Yamato povedal, tak okolo nich stálo päťdesiat ninjov s vytasenými katanami. Niekoľko metrov za nimi sa objavil ich vodca.
„Beriem si dcéru feudálneho pána," zahlásil.
Yamato, Sai, Sakura a Lee sa postavili do bojovej pozície.
„Sme vo veľkej nevýhode," povedal Lee.
Vodca týchto ninjov zložil pár pečatí.
„Rimitta fuuin."
Tým sa okolo Yamata a ostatných vytvorila pečať a znemožnila im pohyb. Banditi zabili strážcov a začali prehľadávať koče. Z prvého vytiahli jednu staršiu ženu.
„To nie je ona. Zabiť," rozkázal.
Ninja sa napriahol, aby jej dal smrteľnú ranu, ale tá ju zablokovala a prepichla ho s kunaiom. Zrazu sa ozvalo puf a v obláčiku dymu sa tá stará žena premenila na nejakého ninju. Bol to Naruto. Banditi ihneď zaútočili, ale jediné, čo všetci uvideli bola žltá škvrna a banditi boli hneď mŕtvy.

Pein sa prechádzal lesom a nad niečim rozmýšľal. Aspoň to tak vyzeralo. Pred ním sa objavilo niekoľko jeleňov. Tí začali na neho vrčať.
„Zdá sa, že tu nie som vítaní."
„Shinra Tensei."
Pein zrovnal kúsok lesa a zabil tých jeleňov.
„Veď prečo by som mal byť vítaný. Toto je posvätný les klanu Nara. Už aby som našiel Hidana."
Pein hľadal ďalej, ale stále ho nemohol nájsť. Už to chcel vzdať, ale nakoniec zacítil Hidanovu chakru.
„Tam je."
„Banshou tenin."
Pein vyzdvihol kus zeme spolu s Hidanovými pozostatkami.
„To ti trvalo."
„Buď rád, že som ťa vôbec našiel."
„Ja som nesmrteľný, ja som mal dosť času dostať sa z toho."
„Áno, áno. Bez rúk, nôh, či zvyšku tvojho tela by si to dokázal."
Pein ešte vytiahol posledné zvyšky Hidanovho tela.
„Teraz ideme naspäť a tam ťa zošijeme v jedno telo."
„Zase," povzdychol si Hidan.

„Mohol si sa aspoň predstaviť," hovoril Naruto.
„Jasné, chceš vedieť, kto ťa zabije. Tak dobre. Moje meno je Uzumaki Seiji. Som nukenin z..."
„Z Vírovej," doplnil ho Naruto.
„Presne. A ty si..."
„Mne môžeš hovoriť ako chceš," povedal Naruto.
„Nemáš meno?"
„Mám, ale pre takéto misie som bez mena."
Naruto prišiel k Yamatovi.
„Torisaru fuuin."
Yamato sa znovu mohol hýbať. To isté spravil Naruto aj pri Saiovi, Leem a Sakure.
„Ďakujeme."
„Ako to dokázal?" pýtal sa sám seba Seiji, „Moje pečate ešte nikto nezlomil."

Pri Seijim sa objavili Tobi so Sasukem.
„Posily?"
Seiji okamžite zaútočil, ale jeho útok len prešiel cez Tobiho.
„Čo?"
„Kľud. Prišli sme si len pohovoriť."
„Čože?"
Naruto spozornel.
„Buďte opatrní."
„Vieme."

„Prišli ste si len pohovoriť?"
„Áno. Chceme, aby si sa pridal k nám. Ku Akatsuki."
„Čože?" vykríkli všetci prítomní.
„Prečo by som sa mal k vám pripojiť."
„Svet čaká vojna. Onedlho sa všetkých päť veľkých národov a vytvoria Alianciu. Budú bojovať proti nám a potrebujeme posily."
„Zaujímavé."
„Najskôr zlikvidujú nukeninov ako si ty a potom zaútočia na nás. Síce máme silu siedmich bijuu, ale..."
„Tak dobre."
„Výborne. Teraz zabijeme týchto."

„Ja si zoberiem toho v maske," povedal Naruto, „Ty si zober Sasukeho a vy traja toho ďalšieho."
„Dobre."
Seiji nečakal a zaútočil pokiaľ boli všetci spolu.
„Suiton: Suiryuudan."
Všetci sa tomu vyhli, ale vyskočili všetci na inú stranu. Sasuke sa objavil pri Yamatovi a sekol ho svoju katanou. Bol to len klon.
„Mokuton: Daijurin no jutsu."
Sasuke sa tomu vyhol.
„Katon: Goukakyuu no jutsu."
„Suiton: Suijinheki."

Ich techniky sa navzájom vyrušili. Sasuke sa opäť objavil pri Yamatovi. Päsťou zaútočil na tvár. Yamato sa tomu vyhol a predviedol protiútok. Zasiahol Sasukeho do brucha. Sasuke druhou rukou vytiahol katanou a odsekol mu tú ruku. Našťastie, Yamato stihol zareagovať a Sasuke odsekol len kus dreva. Yamatova druhá ruku sa premenila na drevo s ostrým špicom na vrchu a chcel prepichnúť Sasukemu brucho.
„Susanoo."
Yamato rýchlo odskočil.
„Sakra, mal som to ukončiť skôr. Teraz ho ťažko porazím."

Seiji ako prvý zaútočil na Saia.
„Suiton: Suiryuudan."
Sai sa tomu vyhol. Lee sa mu vydal na pomoc.
„Konoha Senpuu."
Lee ho zasiahol pod rebrá, ale jediné čo sa stalo, bolo to, že sa premenil na vodu.
„Mizu bunshin?"
„Suiton: Dai...."
Seiji nestihol zaútočiť, lebo sa musel vyhýbať Sakure. Tá zničili veľkú časť miestneho prostredia. Vytvorila obrovský kráter.
„Taká brutálna sila. Musím si dávať pozor."
„Suiton: Daibakufu no Jutsu."
Sai a Lee vyskočili, ale to Seiji očakával a poslal k nim svoje klony. Tie zaútočili s katanami na srdce. Lee a Sai sa nestihli vyhnúť.
„Yuton: Kouragon."
Obrovský snežný drak zmietol obidvaja klony v sekunde.
„To..."
Pozrel sa na Naruta a hneď mu to bolo jasné.
„On je z klanu Namikaze. Možno to bude Kushinin syn. Ako rád by som zabil Kyuubiho, že zabil Kushinu."
„Nehovoril si, že budeš bojovať so mnou?" povedal Tobi.
„Stačí ťa udržať nehmotného. Potom nemôžeš útočiť."
„Rýchlo si na to prišiel."

4.775
Průměr: 4.8 (40 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2021-02-19 19:57 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: Ešte že to o neschopnosti strážcov používať čakru nepovedal Lee. Hihi, vše je v pohodě Narutovi bola z toho Minatovho zvitku navidomoči implantovaná inteligencia a to poriadna dávka. myslí mu to lepšie než Kakashimu, rýchly je ako raikege, akurát je trápne, že jeho identita bola fakticky odhalená už hneď v tretej kapitole, hneď v prvej misii čoby Hokageho muža. Nya! (povedzme aj ten plášť a maska tomu mohli dosť napomôcť Kawaii jako Kyuubi! )

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-03-19 18:11 | Ninja už: 4630 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Další skvělej díl nějak se od toho nemůžu odtrhnout Laughing out loud A návrat Hidana....To je překvapení Smiling

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, Ne, 2012-01-15 02:38 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

Jak jsem napsal u prvního dílu, málo rozepsané a strašně rychlé. Navíc některé věci se trochu odporujou (Naruto v masce řekne, že si vezme toho s maskou a ostatní si vemou Sasukeho - jak může jako neznámy ninja znát Sasukeho jméno a okamžitě ho poznat?) + je Naruto strašně přesilněný. Ono je dobré mít hlavního hrdinu silného, ale nemyslím, že tak moc.

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2012-01-15 11:27 | Ninja už: 5160 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Možno si to odporuje, že Naruto ako neznámy, z pohľadu ostatných, pozná Sasukeho, ale aj niekto kto ťa nepozná, môže vedieť kto si, len z toho, že si o tebe niekde prečíta alebo uvidí tvoju fotku. Možno z tohto dielu to vyzerá, že je prisilný, ale v skutočnosti to tak nie je.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Pá, 2012-01-06 17:27 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Super Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2012-01-06 18:33 | Ninja už: 5160 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďakujem

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, St, 2012-01-04 00:06 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

čekám na další díl Smiling

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2012-01-06 18:33 | Ninja už: 5160 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ten bude vo štvrtok

Zoznam mojich FF