Help me... Love me... (03)
Znovu jsem se probudil celý zpocený. Zdál se mi zase ten divný sen, který ve mně něco zanechal… tentokrát se mi vybavil pocit chladu a nebezpečí… bolesti.
Zatřásl jsem hlavou a pohled mi sklouzl na knížku válející se na mém nočním stolku. Popadla mě hrozná chuť si přečíst další část.
Už jsem po ní sahal, ale zarazil jsem se. Co když tam napsal něco, co se mi zrovna nebude líbit? Co když se to splní? Co když… Nebuď naivní! Co se ti může stát?!
Říkal jsem si. Nakonec přeci jenom zvítězila zvědavost a já se začetl do příběhu, v kterém jsem byl hlavní postavou, ačkoliv jsem o to nestál…
Šustění řetězů…
Už z dálky jsem ho poznala. Nesl mi asi jídlo, abych nezemřela a až mě donutí ho sníst…
Otevřel mříž, už jsem ani nevzhlédla. Nestálo mi to za to… přišel ke mně a tvrdě mě začal krmit. Moje dřívější podrobenost se změnila k pohrdání. Nechtěla jsem jíst. Proč? Protože umřu hlady a nebudu ho muset zabít.
„Rozmyslela sis to?“
Smutně jsem se zasmála necitlivým smíchem.
„Nikdy!“ řekla jsem a vzhlédla. Naše pohledy se střetly. Maličko ustoupil. Ve tváři měl šok z mého výrazu. Výrazu čisté nenávist a zloby.
Nikdy…
Začala jsem ses mát hysterickým smíchem.
„Můžeš mě mučit, můžeš mě zabíjet každým dnem i nocí, ale mé svolení nikdy nedostaneš! Radši zemřu, než abych ho zabila! Můj sen je jeho sen!“
„Jsi naivní!“křikl na mě.
Zavrtěla jsem hlavou.
„Ne… já nejsem naivní, já jen miluju… a navždy budu.“
Plivl na mě.
„Jsi odpad. Nezasloužíš si nosit naše jméno! Špiníš naši čest!“
Neodpověděla jsem. Nestál mi za to. I slova byla zbytečná. City byly zbytečné… sklonila jsem hlavu a sledovala svoje dlouhé vlasy slepené krví a šaty, které už sotva drželi. Věděla jsem, že moje tělo už dlouho tenhle nápor nevydrží, ale bylo mi to jedno.
Jedno…
Nezáleželo mi na tom, jen jsem doufala, že mi někdo odpustí… přála jsem si, aby mě na mém konci někdo miloval… vlastně už ani nevím, jestli chci žít…
Žít?
Možná, že kdybych umřela, bylo by všechno jednodušší.
Ale pak jsem si uvědomila, že nemůžu umřít. Musím strážit jeho sny. Musím tu být.
Musím vydržet. Nikdy jsem nebyla nějak extra odvážná, ale teď…
Při vzpomínce na něj mi sklouzla po tváři slza. Jedna jediná slza, která ale nesla všechny mé pocity. Pocity, které byly směřované jen k jednomu jedinému člověku… k tomu, kterého miluji. Věděla jsme, že jsem naivní, když doufám, že mě najde, že mu na mě alespoň trochu záleží… přesto jsem si přála…
Help me, love me…
Zaklapl jsem knížku.
Už chápu, proč se to tak dobře prodává. Musel jsem se usmát.
Líbilo se mi to… líbila se mi i ta moje údajná zakázaná milenka… někoho mi hrozně připomínala, ale ať jsem se snažil jakkoliv, nemohl jsem si vzpomenout. Po chvilce jsem to vzdal a rozhodl jsem se, že zajdu za Tsunade.
Docela by mě zajímalo, co po mě zase chce…
Převlékl jsem se, vzal si peníze, že až půjdu zpáteční cestou, zastavím se u Staříka a Ayame a vyrazil jsem na cestu.
Jak jsem tak běžel k Tsunade, potkal jsem náhodou taky Shikamara, kompletní tým 7, kromě Kakashiho, který už asi vycítil, že mám stále chuť ho uškrtit, a tak prý řekl, že nemůže…
No, zkrátka jsme vyrazili za Babčou…
Cesta probíhala více méně v tichosti.
Sasuke a Sakura si povídali o něčem asi extra tajným, páč kdykoliv jsem byl poblíž, tak ztichli (začínal jsem mít dojem, že na té knížce mají taky svůj podíl…) a Sai se o něčem bavil s Kibou sedícím na Akamarovi a Inou, kteří se k nám cestou taky přidali, takže jsem šel vepředu sám po boku s unuděným Shikamarem.
Nechcete si to někdo vyměnit? Ne? Tak nic…
No, byl jsem rád, když jsem viděl dveře Tsunadiny kanceláře.
Jako obvykle jsem vstoupil bez zaklepání a mé náladě téměř na bodu mrazu rozhodně nepomohlo ani to, že jsem viděl Kakashiho a Jiayiru, jak zase něco sepisujou…
„Vy…“ zavrčel jsem potichu, bohužel asi ne dost, protože si mě všimli a chtěli hodně rychle zmizet.
Měl jsem v plánu z nich vyklepat duši.
Naneštěstí jsem si nevšiml hromady papírů a je vám, jasné, že jsem o ně se svým talentem umělecky zakopl a rozplácl se na podlaze jak široký, tak dlouhý. Naštvaně jsem se zvedl, zatím co oba dva moji sesnseiové už byli fuč.
Rozladěně jsem zavrčel. Tsunade si odkašlala.
„Zavolala jsem vás kvůli nutné misi.“
„Ano?“ zamručel jsem. Věnovala mi jeden varovný pohled, ale já ho příliš nevnímal. V duchu jsem ty dva pisálky škrtil.
Trochu mi to zvedlo náladu. Mírně jsem se pousmál.
„Takže…“ pokračovala babča.
„Vaší misí bude zkontrolovat bezpečnost okolí naší vesnice. Vím, že je to nudná mise, ale můžete narazit na spoustu problémů a proto jsem vybrala pár z vás. Naruto, Kibo a Shikamaru. Dám to za úkol vám. Pro zbytek mám jinou. Běžte se připravit. Velitelem je Shikamaru. Vyražte, až uznáte za vhodné.“
Nara otráveně povzdych, ale nezbylo mu nic jiného, než přikývnout. Vzal si tedy od Hokage papíry s podrobnostmi o misi a vypařil se, stejně jako já a Kiba.
Každý jsme se rozešli jinou cestou.
Izunuka šel do lesa trénovat, Génia volala jeho máma, a tak jsem zamířil ke stánku, kde už jsem určitě nechal alespoň půlku svých úspor - k Ichariku Ramen.
Takový více méně díl o ničem... snad bude příští zajímavější...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise H:Už nějakou dobu přemýšlím, jestli se ty mučivé scény někde dějí nebo to čte. Jsem zmatena Takže Kakashi a Ero-seiinin se snaží Narutovi něco říct, ale to by to nebyl Naruto, který má ještě delší vedení než já. Teď uvidíme, kam ho jeho nová mise zavede
Lekce bez bolesti nemá žádný význam.
Protože nelze něco získat, aniž by člověk něco obětoval.
Ale když vydrží tu bolest a překoná ji,
získá silné srdce, jakému se žádné jiné nevyrovná.
Ocelové srdce
Všechny moje povídky i s popisem najdete tady: Nyssa - povídky
Fanfiction série: Tomoe?!, Pouta, Domov je tam, kde máš kunai
Fanfiction jednorázovky: ...Proč zabíjím..., A to je Ona, Jsou tu všichni?, Ten osudný rok, Ostré nástroje
Mise L: Už by si to měl chlapec dát nějak dohromady, nebo to bude tím, že je tak blbej? Snad mu to kluci od Hinaty nějak usnadní, jinak nevím jak na to dojde. Každý díl nemůže být našlapaný, ale i takhle informativní. Jdeme dál.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Mise V:
O ničem? Vidíš, a mě se tenhle díl líbil zatím nejvíc... Krásně napsaná část v podzemí/sklepě/vězení/whatever (), měla jsem husí kůži a nestačila jsem se divit. Zbytek to zase tak pěkně odlehčil, vážně jsem se zasmála
Něco do nudy aneb moje skromná sbírka povídek ^_^
Moje nejnovější FF počiny: Itadakimasu, Otravná manželka
Husto-kruto-přísné.
Teď jsem si všimla, nemáš tu odkaz na další díl.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
ok THS!
Ach ten sentiment...
Úžasný, famozní, napínavé, nadnášející, neuvěřitelné. Abych mohla popsat tvou povídku bych potřevbovala nová slova, protože ty co jsou nestačí.
Lidičky komu se líbí mé povídky zde je můj blog, na kterém naleznete druhý díl Už dál nechci
http://takemydream.blog.cz/
Lidičky z Prahy a okolí, pokud si chcete pokecat i na fb, tak je tam teď mnou nově vytvořená skupina "Anime Praha", kde, doufám, se sejde super parta a pokud ano, myslím, že by bylo super udělat nějaké srazy v Praze.
Je nezákonné takto ľudí namotávať a potom ich nechať zúfalých čakať na ďalší diel, ktorý sa sem dostaví bohvie kedy!.. Tak to je vážne super, teraz môžem len sama hádať, čo sa bude diať a pevne verím, že presne to, čo mám na mysli a dopadne to, ako inak, než Happy Endom! Pecka..
Super, jsem pekelně napjatá!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Velmi zaujimave, som naozaj zvedava, co sa bude dalej diat...
nice jako vždy ..... a fakt lidem závidim ty nápady .... achjo něco takového bych potřeboval sám jsem začal psát jednu povídku a ani po prvním díle nevim jak dál (skoro) a navíc mam i problém s tím jak to napsat (hold co sem si navařil to si taky snim .... nemam rád angličtinu)
mno sem odbočil a gome za to ... prostě další pěkný díl pěkné série
Jsem lama a jsem na to hrdej. Pokud se někmu nelíbí ať si nechá pro sebe, sežene si draka a pak si to přijde rozdat Jezdec proti Jezdci
a samozřejmě Odkaz dračích Jezdců RULES
Z popela oheň znovu vstane,
ze stínu světlo vzejde náhle.
Jo a jeste taky jeden crossover s Alien vs Predator ale to bude kratší
úžasnééééé je slabé slovo!!! ale človeče už ma nemuč a nech už sa stretnúúú! apropo neikedysi tam dávala tých troch bodiek až moc ale inak skvelé!!
Výbordelně:D Čim dál tim lepší. Tak honem další díl... at máme co číst:DD
Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Jsou z toho jen problemy:D
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif
Nemůžu si pomoct, ale tuhle povídku (a tenhle díl obzvláště) dělím na dvě poloviny; část s Hinatou, která je pro mě přímo otřesná - a není to jenom kvůli tomu, že je tam zrovna Hinata. Jenom prostě... Prostě se mi fakt hodně nelíbí ten nápad; Hin, co už "xy" dní zůstává zavřená, pořád ji mučí a ona stále odmítá, Hiashi jako obvykle hlavní záporák (o tom už jsem psal, že? ) a tak podobně. Jako bylo to dobře napsaný, ale prostě jsem si to protrpěla
A druhá část, kterou bych dokázala číst pořád dokola. Naruto je tam prostě dokonalej! A tenhle díl se mi dokonce z tohoto pohledu líbil ještě víc, než ty předchozí
Takže asi tak, ale jako napsaný je to dobře
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Ta to, že je Hiashi pořád ten špatnej se velmi omlouvám, ale pochop, že někoho jsem tam dát musela! A aby ji mučil Neji, to by bylo ještě divnější, nemyslíš?
A k té druhé části: Jsem ráda, že tě to bavilo, protože i mě se hrozně líbí psát za Naruta a tenhle a budoucí díl (myslím) měl bavil obzvášť...
A na závěr děkuji za vyčerpávající koment (ostatně jako vždy)
To: čtenáři: Děkuji všem, že ste si našli čas a přečetli tenhle blábol... Komentáře jako vždy velmi potěšili a přála bych si, aby byly i nadále. Snad vás dalším dílem nesklamu...
Děkuju XD
PS: pro ty, co to zajímá, jsme plus mínus v půlce...
Ach ten sentiment...
Kdyby ji muučil Neji, tak bych tě opravdu zaškrtila! Ne, já to chápu, ale chápat neznamená, že mi to nevadí
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Tahle povídka mě začíná zajímat čím dál tím víc... Jsem zvědavá, co se odehraje dál...
K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)
...Ponořte se s námi do světa anime ...
BLOOD-C
Uta no Prince-sama: Maji Love 1000%
Tono to Issho: Ippunkan Gekijou
Miracle Train
Také několik OVA:
Kuroshitsuji IV & V
Epic of Zektbach
Musashi the Dream of the Last Samurai
SUPERNATURAL the Animation
THE iDOLM@STER
Tono to Issho: Gantai no Yabou
Brave 10
je to krásný,ale pořád mám takový pocit že ta tajemná mučená dívka je Hinata nevím proč ale ten pocit mám už od počátku
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Děkuju...
TO: Yoshie-Uzumaki: Neji by řekl: "To byl osud." a já říkám, že netuším, jak to tam může napsat XD
TO: gagar: ještě jednou děkuji
Ach ten sentiment...
Dobře tedy, souhlasím. Asi to bude ten OSUD! ^^
Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online
Stále čekám na tu dvojitou sebevraždu s Dazaiem.
Naruto Online OAS - Bandai
TADY
Nebylo to zas, tak nudné! Ale pořád nechápu, jak může být napsáno v té knížce, co se právě děje s Hin! Že by cestování do budoucnosti? No opravdu nevím, ale nechám se překvapit! Těším se na další díl! ^^
Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online
Stále čekám na tu dvojitou sebevraždu s Dazaiem.
Naruto Online OAS - Bandai
TADY
Zajímaé:D Těším se na další díl
Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.