manga_preview
Boruto TBV 09

Sestřička, část třetí: Něčemu věřit

„Kushinu unesli! Kushinu unesli!“

K hloučku patnáctiletých ninjů uprostřed náměstí s křikem doběhla značně udýchaná Inuzuka Tsume, opřela se rukama o vlastní stehna a notnou chvilku popadala dech.
„Co říkáš?“ přeptal se jí jeden z nejblíže stojících chlapců, poněvadž předtím jí přes hukot větru vůbec nebylo rozumět.
„Uzumaki Kushinu unesli,“ zopakovala Tsume. Narovnala se do své původní výšky a ocitla se tak tváří v tvář osmi ohromeným párům očí. „Vypadá to, že to mají na svědomí v Oblačné...“
Jako na povel teď všichni obrátili pohled k dívce v rozepnuté zelené vestě, která v hloučku zaujímala místo přímo naproti Tsume. Ta ze sebe nedokázala vypravit ani slovo; v obličeji byla neuvěřitelně bledá, což v kombinaci s rozpuštěnou hřívou jejích ryšavých vlasů působilo obzvlášť nezdravě.
Renjiru, vyčouhlý mladík po její levici, ji s účastí chytil za ramena a současně vrhl ošklivý pohled směrem ke Tsume, jako by ten únos snad zosnovala ona sama.
„V pohodě, Momoko?“
Oslovená se ani nepohnula.
„Unesli...?“ opakovala hluše, „Kushinu... unesli?“
„Jo,“ mávla Tsume trochu netrpělivě rukou, „jak říkám, někdo z Oblačný. Vždyť je to jasný jako facka, jsme s nima ve válce, takže se prostě pokusili ukrást něco, co by jim poskytlo výhodu... a že by to byla sakra výhoda, no ne?“
„Pokusili?“ zpozorněl Renjiro, „takže...“
„Jasně, už je zpátky,“ a Tsume mu věnovala přezíravý úšklebek. „Poslali prej záchrannej tým přímo z fronty a několik ANBU navíc, ale než se celá tahle banda stačila zmátořit, už tu s ní byl ten její spolužák. Řeknu vám, to musí bejt třída, takový dvanáctiletý ucho a přečurá několik jouninů z Oblačný!“
Momoko se mírně zapotácela, jako by toho na ni bylo za jednu krátkou chvíli trochu moc. Svět se jí před očima houpal, zvětšoval a zmenšoval... Renjiro ji jemně usadil na rozpálené schody u kašny a skupinka přátel se starostlivě sesedla okolo ní.
„Jsi v pořádku, Momoko?“
„... Který... spolužák?“ vypravila ze sebe ztěžka, pohled upřený přímo na Tsume.
„Nějakej Namikaze Minato,“ pokrčila Inuzuka rameny, “takovej sympatickej blonďáček, bejt o pár let mladší, tak se dvakrát nerozmejšlím...“
Momoko dlouze vydechla, zavřela oči a chvíli vnímala jen šumění vody v kašně. Pocit na omdlení pomalu odezníval. Tak Namikaze Minato... ten Namikaze Minato, co se kolem její sestřičky vždycky tak otravně motal. Ten Namikaze Minato, jehož nabídky k přátelství Kushina pokaždé tak šťavnatě odmítla... tenhle Namikaze Minato to s ní snad nakonec myslel opravdu vážně.
„Je Kushina v pořádku? Kde je teď?“ obrátila se teď už pevnějším hlasem znovu na Tsume; ta napůl pobaveně, napůl otráveně vyvrátila oči vsloup.
„Ale jasně, je úplně v pohodě! Ten kluk ji sem dotáh‘ v náručí jak nějakou porcelánovou misku, nezkřivili jí ani vlásek na hlavě. A počítám, že teď bude někde doma u maminky, ne? Po takovým zážitku aby člověk zůstal alespoň dva dny pod dekou...“

***

„Kushi! Jsi to ty? Kushi!“
Postava napůl ukrytá ve stínu stromů se otočila po hlase. Jakmile zahlédla svou starší sestru, úlevně se usmála, vykřikla a vrhla se jí kolem krku - Momoko se však přesto nemohla zbavit dojmu, že v první vteřině, než se Kushina stačila ovládnout, zahlédla v jejích očích záblesk zklamání.
„Momo, já jsem tak ráda, že tě vidím!“ vykřikovala jí těsně u ucha, až jí napůl hrozilo ohluchnutí, držela ji v pevném objetí a odmítala se pustit. „Živou a zdravou! Není ti nic? Co tady vlastně děláš, poslali tě domů? Vyprávěj, jaké to tam je, tak vyprávěj, Momo!“
„Ty ses vůbec nezměnila...“
Bylo to to první, co jí připadlo na mysl. Ne že by čekala, že se její sestra za ten půlrok nějak výrazně změní, koneckonců, kdyby měla věřit, že se vůbec někdy někdo změní, nikdy by netipovala zrovna Kushinu, ale... teď to její nadšení působilo nějak nepatřičně. Kushina byla samozřejmě šťastná, že ji vidí, to bezpochyby. Ale to, co chtěla doopravdy vědět, to, co ji doopravdy zajímalo... byla odpověď na otázku, jaké je to na bojišti. Jaké to je, zažít válku na vlastní kůži. Chápala ji, chápala, že to musí bolet, muset zůstávat tady, zavřená jako pták v kleci, zatímco všichni tam venku nasazují krk; jenže se zároveň nemohla zbavit pocitu, že Kushinu kromě toho všeho prostě jen přitahuje boj. Přímo z ní čišela energie, jako by byla nabitá elektřinou, toužící předvést všechno, co dokáže, a vydat ze sebe maximum... a tohle Momoko pochopit nemohla, a stejně tak neměla zájem se o to vůbec snažit.

„Tak co, jaké to tam je?“ nepřestávala na ni sestřička dorážet ani o deset minut později, když už obě mířily k domovu, držíce se pevně za ramena. Ocelová mračna nad nimi stínila oblohu a chvěla se napětím. „Vidělas Minata? Tátu? Aiko? Mikoto? Tak co, povídej! Momo!“
Momoko se zamračila; zamyšleně a odmítavě zároveň. Víc než kdy dřív si teď uvědomila, jak moc o tom všem nechce mluvit. Jak ráda by nadhodila nějaké úplně normální, banální a nedůležité téma, jak ráda by strávila pár hodin hovorem o věcech, o kterých se tak obvykle dvě sestry mohou bavit... ale najednou tu stála překážka, obrovitá a masivní bariéra z olova. Nevěděla, co říct ani kde vůbec začít.
„Jaké by to tam tak mohlo být,“ odpověděla vyhýbavě a pokrčila rameny. Byla si jistá, že tomu Kushina nemůže porozumět, ať už si říká cokoli.

„Hmm... omlouvám se, asi jsem na tebe šla moc zprudka,“ pokusila se Kushina navázat na ztracenou nit po téměř půlhodině ticha. Momoko měla pocit, jako by si toho v onom mlčení řekly desetkrát víc, než by se jim podařilo vtěstnat do skutečných slov, ale... stiskla v dlaních hrnek horkého čaje a pevně ho objala prsty. Je doma. Zní to tak krásně a absurdně zároveň.
„Ne, to... to já bych se asi měla omluvit,“ povzdychla si a její hlas zněl trochu přiškrceně, „nějak se mi o tom špatně mluví... poslali mě sem jen se vzkazem, za pár dní musím zase zpátky. Kamenná nám začala vraždit ptáky s hlášeními pro vesnici, takhle jim padají informace přímo do rukou... tak jsme teď začali nosit zprávy my. Udělali z nás informační jednotku, nebo jak tomu vlastně tam nahoře říkají...“
Cítila, jak ironicky zní celá tahle výpověď. Jak zbytečně a nechtěně drsná jsou její slova. Samotnou ji to překvapilo... copak ten jeden hloupý půlrok stačil na to, aby se s ní udála taková změna? Napadlo ji, že by měla co nejrychleji přestat, takhle tím Kushině ještě ublíží, a to přece... nechce...
„Kde je máma?“ zeptala se, čistě jen pro změnu tématu. Bylo to okaté, přesně tak, jak si přála.
Kushina se s vlastním hrnkem posadila naproti ní, rukama opřenýma o stůl si podpírala bradu a rentgenovala ji jasnýma očima. Většinou v nich vídala moře nebo letní oblohu; teď byly jako trnky, pozorné a zpytavé. Chtě nechtě si musela přiznat, že je jí v její přítomnosti přeci jen o něco líp: od konečků prstů se jí po celém těle pomalu rozlévalo teplo úlevy, známé a přinášející pocit, že je zas konečně v bezpečí.
„Někde na návštěvě,“ a Kushina mávla rukou k oknu, za nímž teď zuřila divoká podzimní lijavice, „a ještě tam asi chvilku zůstane. Kdyby věděla, že ses vrátila, už by byla dávno tady, co říkáš? Momo...“
„Ty, Kushi,“ přerušila ji starší na samém začátku věty a hlas jí zničehonic lehce zostražitěl. „Cos vlastně dělala tam na kraji lesa, když jsem se tam objevila? Nezdálo se mi, že bys měla někam namířeno, když jsi hned tak nadšeně šla se mnou...“ A něco tě zklamalo, to mi nevymluvíš.
Kushina se zatvářila vzdorovitě, přitom ale svěsila hlavu a oční zorničky jí sklouzly k tekutině uvnitř hrnku.
„Už jsem se vracela zpátky,“ zamumlala neurčitě.
„Jo? A odkud? Bylas na hranicích Listové, a máš přece přísně zakázáno odsud bez povolení kamkoli vycházet...“
„Říkám ti, že jsem...“
„Pokoušela ses zase utéct, Kushi?“

Její mladší sestřičce po tváři přelétl stín; v očích se jí teď objevil neovladatelný, chladný vztek. Upřela je na ni.
„A kdyby, tak co?“ vyjela překvapivě podrážděně a její tváře chytily nádech červené barvy.
„Kushi, ty moc dobře víš, že tohle nesmíš... Třetí to výslovně zakázal, copak chceš porušit Hokageho - “
„Ty nemáš ponětí, jaké to je,“ přerušila ji Kushina a hrnek se jí v ruce roztřásl spolu s hlasem. „Netušíš, jaké to je, trčet tady a sedět na zadku, zatímco vy všichni jste někde ve válce! To si myslíš, že se o vás nebojím?! Kašlu na to, co říká stařík Třetí! Jsou to už víc než čtyři roky, co se ta pitomost stala, to si vážně myslí, že jsem pořád stejně slabá? Je mi šestnáct, Momo! Jsem jinchuuriki Devítiocasého! K čemu byl potom celý ten zatracený trénink s liškou, když teď musím tvrdnout tady a čekat, až mi přijdou oznámit, že někdo z vás...“
Ani si nestihla všimnout, kdy se vlastně Kushina postavila na nohy; teď odkopla židli a vztekle praštila pěstí do stolu, až se otřásla podlaha. „Tak mi to sakra vyčítej, Momo... tobě se to mluví, když můžeš něco změnit, když můžeš být na frontě a bojovat!“
Aura vyplňující obývací pokoj jako by vzkypěla nepřístojným hněvem. Kushina byla tak rozzuřená, jak ji ještě Momoko nikdy neviděla; oči jí červeně plály jako při tréninku s liškou a bezmoc, která sálala z každého jejího slova, všechen ten vztek ještě umocňovala.
Momoko celý ten výstup přikoval na místě s vytřeštěným výrazem ve tváři.
„Kushi...“ zkusila to tiše, když to začalo vypadat, že snad rozhořčení z její sestry trochu opadá. „Kushi, nemysli si, že tím, že tam jsi, dokážeš něco změnit. Je mi jasné, že zrovna tohle teď asi nechceš slyšet, ale my všichni jsme úplně stejně bezmocní...“
„Ale pořád jste tam, ne? O to přece jde.“
Ozvalo se zaskřípění domovních dveří a někdo zatahal za kliku.
„Máma je tady,“ zkonstatovala nešťastně Momoko. Připadala si najednou děsivě, propastně slabá; jako uschlá větev ve větru.

Toho večera po nesmírně dlouhé době zase jednou usínaly společně v jednom pokoji. Přikryté peřinami až po bradu, tiše ležící a naslouchající zvukům té plískanice venku, co narážela do oken; Momoko ovládl pocit, že tu jedinou možnou chvilku upřímnosti už obě propásly.
Až pak se Kushina opřela o loket a podívala se na ni: i v té zdánlivě neprostupné tmě Momoko bezpečně rozpoznala, že se usmívá.
„Ty, Momo...“ zašeptala, a znělo to stejně jako tehdy, když spolu v tomhle pokoji mluvily poprvé. „Jak jsi říkala, že jste tam na frontě všichni bezmocní... to byla pěkná pitomost.“
„Cože?“ podivila se její starší sestra, ale Kushina ještě očividně měla v úmyslu pokračovat.
„Když věříš, že něco změníš, tak přece určitě něco změnit můžeš... no, to znělo hloupě, nikdy jsem na tyhle řeči moc nebyla, vždyť mě znáš, plácám nesmysly. Ale ty stejně chápeš, co tím myslím, ne?“
Momoko to chápala. A nevěřila tomu ani za mák, ale... z nějakého důvodu se stejně musela ulehčeně usmát. Tohle byla ona. Ta Kushina, kterou tu zanechala před půl rokem.

„A právě proto tam tak strašně moc chci být, Momo, víš?“

Poznámky: 

No, a co takhle to projednou neprotahovat? Vždycky tak hrozně obšírně řečním, a přitom je to zbytečné...
Dobrá, tak tedy - mou oblíbenou větu. Komu se to nelíbí, ten ať si hypothalamus políbí! ^_^ Abyste věděli, s touhle částí už jsem se natrápila dost. A tak to má být. Přesně takhle a nijak jinak.
A... vím, že byste se asi stejně neptali, ale - neptejte se, prosím, kdy to dopíšu. Pokud vám nestačí ujištění, že je to příběh, na kterém mi záleží a že sama sebe nezklamu, pak.. je tu pořád ještě ten hypothalamus. xD

4.875
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2016-07-26 16:26 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise L: Někdy je lepší, nechat věci takové jaké jsou. Třeba nedopsané. Sestřička je krásná, má své kouzlo. Popravdě, lhala bych, kdybych řekla, že mě pokračování příběhu nezajímá. Zajímá. Ale přečetla jsem si tvou odpověď pro HiTomi a musím s tebou souhlasit. I kdyby ses po těch letech rozhodla ji přepsat/dopsat, nebyla by stejná, byla by jiná. A to nikdo z nás vlastně nechce.

A teď mě jen mrzí, že jsem se donutila si Sestřičku přečíst až díky misi. .__."

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Ne, 2012-10-14 10:28 | Ninja už: 4568 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Proč na všecky úžasné věci, narážím, tak pozdě??

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2012-10-14 23:15 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Smiling Popravdě, ve chvíli, kdy jsem si všimla, že je tady nový komentář, jsem skoro vyjekla radostí. Laughing out loud Ono to zní možná hloupě, ale zrovna nedávno jsem přemýšlela, jestli ty moje povídky bude vůbec někdy někdo ještě číst... tak jsem ráda, že ještě tak úplně ztracené nejsou Smiling skoro až přemýšlím, že bych snad někdy zase něco napsala. Ale Sestřička to nebude. Nejspíš tě tím zklamu a předem se za to omlouvám, ale po tom už víc než roce můžu už tak nějak bezpečně říct, že Sestřička, ač ji mám moc ráda a tím, co je v ní skryté, pro mě hodně znamená, nakonec zůstane nedokončená. Nemám na to ji dopsat, ne tak, aby se přitom opravdu radikálně nezměnila. A já ji nechci měnit. Chci, aby zůstala taková, jaká je, i když nedokončená, protože... jiná ani být nemůže. Sestřička je Sestřička. Kdoví, co bych z ní udělala, kdybych se ji pokoušela přepsat nebo alespoň dopsat.
Lhala bych, kdybych řekla, že mě to mrzí. Nemrzí. Protože jsem sobec a vím, že pro mě bude Sestřička znamenat to samé, ať už bude dokončená nebo ne. Ale omlouvám se vám, kteří tu možnost nemáte Smiling
Mimochodem... já jsem nejstarší ze tří sourozenců, takže se mi tohle těžko posuzuje. Laughing out loud Ale na druhou stranu, jsem o tolik starší než obě moje sestřičky, že už jsem pro ně možná spíš teta než sestra, takže se možná nepočítám. Laughing out loud
Děkuji ti, HiTomi-chan, a snad jsem tě teď moc nenaštvala. ^^

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-04-08 18:17 | Ninja už: 4727 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ne, opravdu se nehodlám ptát, kdy bude pokračování. Dokonce i kdybych měla počkat několik dalších let, počkám si. A až ji jednou dopíšeš, přijdu. Možná dřív možná později. Ale při sobě samé slibuji, že ji dočtu. Třeba za deset let. Ale dočtu.

Je to skvělá sériovka a já mám vůbec hrozně ráda povídky, kde si zamiluji postavy. Vymyšlené postavy. Postavy, které mají pevný charakter a přesně tomu charakteru dostojí.
Naprosto přirozené dialogy, krásné popisy a slova. Úplně obyčejná. Ale...ta pravá. Tím disponuje tvoje povídka. Pokud tě to bude takhle bavit i nadále, budou další díly stejně dobré, ne-li lepší. Hodně štěstí.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2012-04-08 19:38 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Po, 2012-01-16 22:06 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Teď se tak trochu hádám sama se sebou (což má na svědomí jeden z mých trapných pokusů u povídky *po tom, co jsem četla tohle, se můžu zahrabat do země xD*, kde je to samá schizofrenní Kytička...), jestli komentovat či ne. Přijde mi totiž hrozně hloupý psát komentáře typu "nádhera!"...a nic xD A moc chci vymyslet něco...inteligentního...co ti k tomu tvému dílu říct. A přesto pořádně nevím, jak se vypsat, aby to ukázalo, že se mi to vážně, vážně, vážně LÍBÍ. MOC.
Sestry jsou mi obě svým způsobem sympatické. Momo možná trochu víc, ikdyž Kushinu ve spoustě věcí chápu, dá se říct.
...ztratila jsem nit. Bože --" xD

Líbí se mi jak píšeš. Vážně, vážně moc. Kdybys někdy vydala knížku...tak dej vědět, musím jí mít!
A s povídkou nespěchej. Che to čas, aby nebyla uspěchaná a vycucaná z prstu, ale přesně taková, jaká má být... dotyk dokonalosti Smiling

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Nefrites
Vložil Nefrites, Po, 2011-12-26 23:04 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

Vyšla jsem ze cviku, víš, už roky jsem nenapsala komentář. Našla jsem tě náhodou a chtěla ti říct spoustu věcí. Ale řeknu ti jen, že tvoji žárlivou milující Momoko obdivuju.
Těším se na další díl, budu na něj čekat.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2011-12-28 21:03 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

*odpadla*
Kurňa, co mi to děláte? Najednou se tu zničehonic objeví člověk, který napsal povídku, co považuju za jednu z nejlepších na Konoze, ne-li vůbec nejlepší, a napíše mi tohle... a já už zase jak ten kapr nevím, co na to říct Laughing out loud mno... mno... ksakru, děkuju. Mockrát. Taky bych ti ráda řekla spoustu věcí, vypsala všechny ty věci, co ve mně zanechal Skřivan a válka, a vůbec. Ale prostě děkuju. Protože bych plácala nesmysly. Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2011-11-17 15:16 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

skvělý Smiling jen si dej s dalšíma dílama na čas, hlavně s klidem XD určitě to pak bude stát za to xD

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2011-10-01 20:35 | Ninja už: 5672 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

akai se se svým dvouřádkovým komentářem bude cítit strašně méněcenná mezi těma "půlstránkovýma" ale stejně napíše aspoň tu jednu větu... protože se jí to líbilo.

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, St, 2011-09-21 16:54 | Ninja už: 5228 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Sice jsem se k tomu čtení dostala o dost později, ale i tak se nic nemění na tom, že je tohle jedna z nejlepších povídek, které jsem kdy četla. Líbil se mi popis té změny, pak pocitů... Krásné. Smiling

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2011-10-02 10:58 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkuju, děkuju... děkuju a ještě chvíli děkovat nepřestanu :D

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2011-09-13 16:59 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

MinaKushi, MinaKushi, MinaKushi! *-*

No jo, chtít dát oheň do klece... jak naivní myšlenka.
Mám strašně ráda Kushinu. Je tak... energická. Ano. Energická. Má tolik síly, tolik vůle... tolik něco chce udělat... to poslední jí závidím nejvíc. Že chce, že má cíl.
Mně nějak... chybí. Nějaký hezký, konkrétní, v dohledné době. Ne jen neurčité plány pro budoucnost. Něco, pro co jít dál...
Mno nic, hádám, že povzdechy někoho, kdo by momentálně mohl cosplayovat vybitou baterku, sem nepatří.

Příběh těchto dvou sester (a Minata ^^) mě začíná zajímat čím dál víc. Nepsala jsem to ti už? Pak věz, že ještě víc.
A protože vidím, že ho máš sama velice ráda, je mi jasné, že ho dopíšeš, a to mi stačí. Kdy? To máš jedno, data mě moc nezajímají. (To bych totiž musela přestat číst polovinu svých oblíbených konožských povídek, že jo. Laughing out loud)

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Po, 2011-09-12 20:51 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Krásně jsi zaznamenala tu změnu, která se tam udála. Ať už v sestrách samotných nebo v jejich vztahu... Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2011-09-12 19:51 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Uch, och, ja cu pokračko Smiling Momo sa zmenila, ale kto by sa nezmenil po takých skúsenostiach Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.