manga_preview
Boruto TBV 07

Děti noci 010-Nevídaná návštěva

Hinata polekaně nadskočila a co nejrychleji seběhla ke schodišti. Její rodiče si právě sundávali kabáty a potěšeně se usmívali. Bylo přeci příjemné být znovu doma. Hinata se kousla do rtu. Podle plánu se měli vrátit až za dva dny.
„Jak si se měla?‘‘ optala se matka a jemně ji objala. Hinata se snažila zachovat klidnou a usměvavou tvář. Modlila se jen, aby Sasuke zůstal nadále v koupelně. Mohl by z toho být hodně velký problém.
„Jak vidím, sama sis tu vystačila,‘‘ usmála se její matka a unavená si sedla do prostorného gauče. Hinata sešla až k si a posadila se na protější křeslo, stále se vynuceně usmívala a jedním okem stále směřovala na schodiště.
„Hm.. Doufám, že se ti ve škole líbí, našla sis nějaké přátelé?‘‘ Hin nejprve nevnímala, pak se jen slabě usmála a kývla hlavou. Lhala, nemohla jej považovat za přítele, spíš jen za osobního strážce, jak se sám nazval. Co pro ni mělo být tím nebezpečím, však stále netušila.
„Zlato jsi v pořádku,‘‘ vtrhla ji z přemýšlení její matka a padala si sklenici vychlazeného vína a nalila si plnou sklenici.
Usrkla a pak znovu pohlédla na svou zmatenou dceru.
„Je něco co bych měla vědět?‘‘ zajímala se a odložila sklenici na prázdný stůl. Hinata nejdříve sklopila hlavu, uvažovala jak jen to vysvětlit, ale s pravdou ven.
„Nejspíš ano,‘‘ řekla tiše se stále sklopenou hlavou. Byla zvyklá se matce svěřovat ze všemi věcmi, jelikož s ní kvůli práci moc času trávit nemohla.
Ta slova ji hned zaujala, podala si znovu sklenici a naklonila se tak, aby ji byla blíž.
„Měla jsem tu menší návštěvu,‘‘ řekla Hin se stál sklopenou hlavou.
„Představíš mi ho alespoň?‘‘ řekla klidně její matka a znovu se opřela o opředlo gauče. Hin zrudla a pohlédla jí do očí. Nechápala jak jen na to mohla tak rychle přijít, snad ji nečetla myšlenky? Ale když to brala tak klidně, nebyl důvod to dál řešit. Jen slabě kývla na odpověď a vydala se do svého pokoje.
„Děje se snad něco?‘‘ zeptal se ji Sasuke jakmile vešla do pokoje. Hin sebou vylekaně cukla. Vypadal zas normálně, jako by se předtím vůbec nic nedělo. Ne že by to pro ni měl být nějaký problém, spíš jen velké překvapení.
„Přijeli moji rodiče,‘‘ řekla a posadila se na postel, Sasuke nakoukl z pokoje na chodbu, když nikoho nezaznamenal zamkl pokoj a usadil se naproti ni.
„A to znamená co?!‘‘ zeptal se překvapeně. Pro něj nebyl žádný problém seskočit z okna a hlídkovat pro změnu okolí, Hinatin pohled nasvědčoval, že to tak lehké nebude.
„No matka si myslí, že s tebou něco mám,‘‘ řekla potichu. Upřímně ji krapek děsila jeho reakce, když měl být stejný jako ten, kterého včera potkala, pomalu se ji sevřel žaludek.
„Ty jsi o mě řekla?‘‘ zajímal se dál. Pak se zvednul a jednou přešel celý pokoj, přitom stále přemýšlel.
„Vlastně není to tak špatný nápad, alespoň ji nebude vadit, když se tu budu potulovat,‘‘ řekl a úsměvem na rtech. Hinata si klidně oddychla, nesmírně se ji ulevilo. Ale nemohla si být dál jistá, zda to bude vypadat přesvědčivě, sama nedokázala svým rodičům lhát a její herecké schopnosti nebyla zrovna nejlepší. Bylo ale pozdě o něčem takovém přemýšlet. Sasuke ji chytil za ruku a dovlekl ji až dolů do obývacího pokoje.
Chtěl tohle všechno mít rychle za sebou dokud má ještě dobrou náladu.
Dole ně čekalo nemilé překvapení.
„Konečně jste přišli,‘‘ usmál se Naruto, který se pohodlně rozvaloval na gauči, přes který se táhli tři dlouhé škrábance. Sasuke chytil Hinatu a postavil ji za sebe.
Naruto se postavil a pomalu se vydal k nim, celou dobu se nepříjemně usmíval.
„Ani mě nenapadlo, že jednou budeme stát proti sobě, přeci jenom jsem tě špatně vychoval,‘‘ řekl klidným hlasem a stoupl si naproti němu.
„Mám výčitky, když musím zabít něco, co jsem vychoval podle svého, vážně ty jsi byl z těch všech nejlepší, ale přeci jenom. Pořád jsi člověk a to tady,‘‘ řekl a přiložil mu ruku na hruď, přesně na místo,kde měl srdce.
„Nevím kde jsem udělala chybu, možná tím, že jen tě tvoje matka moc milovala,to je možná ten důvod. Ani netušíš jak bylo až těžké dostat je z jejích mrtvých rukou,‘‘ usmál se potěšen a sledoval jak Sasuke tvář pomalu rudne vztek. Pustil Hinatiny ruce a napřáhl pěstí proti Narutově tváři. Ten ji lehce vyhnul, chytil ji jednou rukou a zlomil mu zápěstí.
Sasuke couvl a zachytil se bolavé zápěstí. Hin si klekla vedle něj a soucitně a mu pohlédla do očí.
„Vidíš, nedokážeš s vyrovnat z bolestí, pořád jsi člověk,‘‘ usmál se. Tentokrát se dopálila Hinata ae ostavila naproti němu.
„Jsi zrůda, jak jen mu tohle můžeš udělat!‘‘ zakřičela na něj. Musela mít hodně odvahy, Naruto byl snad o hlavu vyšší a rozhodně si ji neprohlížel milým pohledem.
Naruto se jízlivě usmál a popadl ji za zápěstí, aby si ji přitáhl blíž k obličeji.
„Nehraj si se mnou,‘ řekl a pohodil ji k Sasukemu.
„Teď se trochu pobavím!‘‘

5
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Ne, 2010-02-28 16:31 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

jupíííí dAlší dílek =))

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2010-02-28 17:18 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

nový díl bude zítra a další v pondělí Laughing out loud

Obrázek uživatele USBestie
Vložil USBestie, St, 2010-02-24 21:06 | Ninja už: 5172 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

překvapuje mě že ještě nemáš vlastní Fanclub Ammy-chan

At žíjí Yoma,Yokai,Hanyové,Nurarihyonští čtvrtyokai,Hollow,Homunkulové,
Chimery,Mazoku,Noah a Akumové--->Hlavně at tuhle planetu proboha neobývájí lidé!

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, St, 2010-02-24 21:11 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

měla jsem už 2 oba jsem je nechala odstranit

Obrázek uživatele USBestie
Vložil USBestie, Čt, 2010-02-25 16:18 | Ninja už: 5172 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

lol... Proč ?

At žíjí Yoma,Yokai,Hanyové,Nurarihyonští čtvrtyokai,Hollow,Homunkulové,
Chimery,Mazoku,Noah a Akumové--->Hlavně at tuhle planetu proboha neobývájí lidé!

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2010-02-28 13:09 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

nechci se zbytečně zviditelňovat Laughing out loud

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Út, 2010-02-23 17:28 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Pokráááčkooo!! xD

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, Pá, 2010-02-19 01:35 | Ninja už: 5304 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

dalej dalej a rychlo je to krasne Kakashi YES


Obrázek uživatele Eli von London
Vložil Eli von London, St, 2010-02-17 15:16 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

dokonalost ^^ už se těším na další Smiling

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, St, 2010-02-17 10:04 | Ninja už: 5290 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Je to boží, kdy vydáš další díl?

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Ne, 2010-02-14 19:33 | Ninja už: 5450 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

to je úžasný, těším se na další díl

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...