manga_preview
Boruto TBV 10

Děti noci 06-City? Ne jediná překážka!

Sasuke udiveně nadzvedl obočí a vydal se do své třídy. To, co se právě chystal jeho kamarád udělat, mu bylo celkem jedno. Ale jeho zvědavost byla mnohem větší; proto se plíživým krokem vydal po blonďákových stopách. Docela jej udivilo, že se vracel zpátky domů, ale těsně před ulicí, ve které bydleli, zabočil doleva. To už Sasuke dávno tušil, kam jeho cesta povede.
Když se zastavil u velkého domu, začal pochybovat o svém předešlém přesvědčení. Místo toho se skryl v houští a čekal, zda Naruto vejde dovnitř. To se taky stalo, ale dovnitř už bohužel Sasuke neviděl. Proto se alespoň přitiskl k vstupním dveřím a naslouchal hlasům uvnitř.
„Myslel jsem si, že je po mě,‘‘ řekl s posměškem Naruto a opřel se o zeď. Sasuke se přitiskl víc ke dveřím, tohle nechtěl propásnout, ale jakmile sjel pohledem na zvonek se jmenovkou, zatajil se mu dech.
„Takže, kdy mu chystáš říct konečně pravdu?‘‘ ozval se pro změnu dívčí hlas. Dál už Sasuke bohužel nic neslyšel, jprotože se zděšeně odlepil od dveří.
Uvnitř rozhovor dále pokračoval, bez ohledu na to, že je mohl někdo slyšel.
„Nikdy jsem netušila, že klesneš tak hluboko a budeš se hodit za ovcemi, snad jsem ti jasně řekla, že je to moje místo,‘‘ rozčilovala dívka, ale Naruto se jen ušklíbl a dál ji klidně poslouchal.
„Stejně neví, stále je ovládán svými city, málem se rozplakal, když mě tam našel,‘‘ pokračoval tentokrát Naruto a na tváři se mu při těchto slovech objevil ještě větší úšklibek. Jemu na Sasukem nezáleželo, kdyby on zemřel, bylo by mu to jedno, ačkoliv, potřeboval někoho, s kým by si občas promluvil, tedy potřeboval mít někoho, kdo by byl na něm závislý. Někoho, kdo by byl pod jeho velením. Tohle mu dodávalo větší jistoty nad činy.
„Nad čím přemýšlíš? Nad ním? Neříkej, že ho začínáš mít rád,‘‘ usmála se škodolibě dívka a strčila do Naruta. Ten se jen usmál a pohlédl na ni.
„Kolikrát ti mám říkat, že žádné city nemám,‘‘ usmál se pokračoval dál do domu; ačkoliv byl jen host, uvelebil se na pohovce jako doma. Dívka ho následovala.
„Kdy mu to všechno řekneš?‘‘ zeptala se zvědavě a stejně jako on se usídlila na pohodlné pohovce.
Celý dům vypadal jako velké panství, všude drahé kožené pohovky, obrazy a porcelán. Celý dům přímo volal po zlodějích, ovšem něco tu bylo divného. V celém domě, kromě nic dvou, nikdo nebyl. Dalo by se předpokládat, že ta dívka bude mít rodinu, bydlící s ní; i když dovršila osmnácti let nedávno, bydlela tu naprosto sama.
„Jak vidím, tvá „rodina“ se už odstěhovala,‘‘ podotknul Naruto. Dívka se neusmála, jen sklopila hlavu.
„Já myslel, že už jsi na to zapomněla, je už to tak dávno,‘‘ dodal ještě Naruto, aby přece jen nevypadal jako necita. Dívka však jen pohodila hlavou a znovu si zachovala chladnou tvář.
„Jestli chceš, tak můžeš si je vzít, neodstěhovali se,‘‘ řekla a samolibě se usmála, jakmile na Narutově tváři uviděla radostný usměv.
„Jsou ve sklepě,‘‘ dodala ještě, protože Naruto se třepal nedočkavostí. Jen jak to dořekla, zmizel v obývacího pokoje. Už se ozvaly jen kroky a pak křik, který se rozlehl celým domem. Dívka se usmála.
Naruto se za chvíli vrtil, rukávem si utíral ústa. Spokojeně se usadil a na chvíli zavřel oči.
„Díky, myslel jsem, že se vrhnu na někoho ve škole, včera totiž nebylo nic,‘‘ řekl potichu Naruto a dal si užíval ten slastný pocit uspokojení.
„Nemáš zač, dlužím ti to za včerejšek,‘‘ řekla dívka a stejně jako on se natáhla na pohovku.
„Nebude to moc nápadné, z ničeho nic se tvoji rodiče rozhodli odjet, ale po cestě se někde ztratili?‘‘ zeptal se zvědavě Naruto.
„Myslím že ne, stejně dokončím školu, opustím tohle město a budu si hrát na čerstvou středoškolačku, které zahynuli rodiče,‘‘ usmála se radostně.
„A proč nežiješ sama jako já, je to mnohem lepší?‘‘ ptal se Naruto dál. Tentokrát dívka neodpovídala, neměla co říct. Ona na rozdíl od něj si zachovala lidskost, takže prostě občas potřebovala rodinu, on ne.
„Potřebuji někoho mít u sebe, zbláznila bych se jinak,‘‘ řekl, tentokrát už ne z posměškem, ale s vetší vážnost než předtím. Naruto to samozřejmě chápal, i jemu někdy scházela rodina. Spíš mu ale chybělo, že nebyl mezi svými.
„Viděl jsi někdy svou rodinu?‘‘ ptala se tentokrát dívka. Naruro mlčel, popravdě, s rodinou se nestýkal. Ne z vlastního rozhodnutí, spíš ho vyhnali.
„Nepotřebuji je,‘‘ řekl tiše a připravil se pomalu k odchodu. Tentokrát ovšem lhal, ale to už ona dávno poznala. Šla s ním ke dveřím, otevřela dveře a pustila ho ven. Naruto se ještě na prahu zastavil.
„Jen tak se tě nevzdám, Sakuro,‘‘ řekl naposledy Naruto.
„Já vím.‘‘

5
Průměr: 5 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Ne, 2017-12-10 02:52 | Ninja už: 2409 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Ked je Sakura ten vlkodlak co Sa viklube z hinaty kryzenec aleno vila no uvidime

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2009-12-07 00:08 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Sticking out tongue čekala jsem Sakuru to je pecka, ale bojím se víc toho co se vyklube z Hinátky...moc ji teda nemusím ale co už xD

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Ne, 2009-12-06 20:00 | Ninja už: 5518 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ehmmm nooo jakože hodně zajímavý =) Moc pěknej díleček se tesim na dalsí =)

Obrázek uživatele Trash
Vložil Trash, Ne, 2009-12-06 15:15 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Pěknej díl začiá se to vcelku rozjíždět a dovídáme se vskutku zajímavé věci.Jen tak dál! Díky Laughing out loud

Jak nejde o život jde o h***o! Smiling

S blbcem se zásadně nehádám, protože bych mohl klesnout na jeho úroveň, kde by mě mohl převálcovat svými vědomostmi.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-12-06 10:43 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Konečně jsem se na konci dozvěděla kdo to je, stejně jako YnO jsem čekala spíš Hin...

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2009-12-06 10:52 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Neboj Hin se nám taky pěkně vybarvý Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-12-07 13:08 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Konečně někdo, kdo z Hiny nedělá svatouška, ja v Milovat Jinchuurikiho ji ještě taky pěkně všem znusím Smiling

BTW: maš krasnej obrazek, Sasík Smiling Muck...

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2009-12-07 13:15 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Neboj pořádně si na ni smlsnu Laughing out loud Chtěla jsem ji povůdně zabít, ale to byla moc velká nuda, raději ji pěkně potrápím Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2009-12-05 21:05 | Ninja už: 5975 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

A já si myslela, že to bude ta druhá slečna xD

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!