Potomek dvou klanů 13 - Svitek
Tak je tu konečně 13 díl Potomka a já upřímě doufám, že se vám bude líbit. V tom to díle se konečně definitivně Naruto rozhodne komu dá své srdce, ale víc vám před začátkem neprozradím. Budete si to muset přečíst samy.
Krásný sluneční den. Konoha se od rozbřesku koupala v záplavě květů a všemožných vůní. Zlatavé slunce rozdávalo své teplo na všechny strany a probouzelo ty, co si ještě hověli v pelíšku.
Avšak byly i tací, kteří spát nemohli. Byla mezi nimi i kunoichi s růžovými vlasy, která od časného rána seděla na hlavni bráně a sledovala cestu, vedoucí do Konohy. Čekala na něj - na někoho, koho milovala. Uběhl týden ode dne, kdy odešel na trénink a dnes se měl vrátit. Odešel a na rozloučenou jí zanechal malý dárek na ústech, pak se vytratil a ona mu nestihla říct, že cítí stejnou náklonnost.
Celý dlouhý týden přemýšlela o něm a o sobě. Vždycky jí připadalo, že je potrhlý a myslela si, že je zamilovaná do Sasukeho. Nikdy si neuvědomila, že on byl stále při ní a Sasuke ne jenom ji ale i ostatní ignoroval. Pak odešel a utěšoval ji znovu Naruto, ale stejně to neviděla, myslela stále na zrádce. Proč si neuvědomila, koho vlastně miluje?! Proč se jí začalo stýskat, až když Naruto byl kdovíkde celých šest let? Proč si uvědomila, že je pro ni víc než přítel, až když se vrátil? Otázky takového typu se jí honily hlavou celý týden a ona na něj nemohla přestat myslet. Kdo by si kdy pomyslel, že z toho uřvaného kluka vyroste tak skvělý muž s tak výbornými schopnostmi a co víc, s čistým, city rozdávajícím srdcem. Litovala, že si toho nevšimla dřív. Litovala spousty věcí, ale teď jí přišlo, že právě téhle skutečnosti nejvíce. Litovala každé rány, kterou mu dala. Znovu se podívala na cestu, vedoucí dovnitř. Nespatřila nic, jen lehký vánek si pohrával se štěrkem, který byl na cestě.
Na opačné straně ulice, skryta v koruně stromu před zraky, seděla osoba, také vyhlížející mladíka. Její pohled byl zabodnutý do růžovlásky, sedící na bráně. Stal se z ní soupeř, kterého nikdy neměla, ale byla odhodlaná se tvrdě za své srdce bít. Zavřela na chvíli své světle fialové oči, a když je znovu otevřela, měla kolem nich naběhlé žilky. Ano, byla to Hyuuga Hinata, sledující Sakuru vražedným pohledem. Ta křehká, stydlivá dívka teď vymýšlela plán, jak získat svou lásku nazpět. Vůbec si nepřipustila fakt, že si Naruto nevybral ji, ale Sakuru. Svým rentgenovým zrakem pohlédla nejdál, co to šlo, ale vytouženého mládence nespatřila. S povzdechem oči zase zavřela a vrátila je do původní podoby. Každých pár minut se tento proces opakoval. Dívala se střídavě do dáli a na Sakuru.
Nedaleko vesnice běžel tak očekávaný mladík s liškou na rameni. Byla sice pravda, že se mohl v klidu přemístit, ale měl rád vzduch ve vlasech a na tvářích. A tenhle požitek při přemístění neměl, proto rád cestoval pešky jako normální ninjové, také to mělo jistou výhodu, všímal si více věcí a měl čas i přemýšlet. Zastavil se na nedaleké skalce, kde měl výhled na celou Konohu i na monument Hokage. Užíval si ten pohled. Měl vesnici nade vše rád a neuměl by jí ani jejím obyvatelům ublížit. Jeho pohled padl na hlavu čtvrtého, jeho otce. Vzpomínal na dny, kdy se stal geninem a nastoupil do týmu sedm. Z myšlenek ho vytrhl až Kyuubi, který si hlasitě odkašlal.
„Naruto, měl by ses přemístit nejdřív k Hokage, protože u brány to bude na dlouho.“ prohlásil tajemně a sledoval růžovou skvrnu na vršku hlavní brány a tmavě modrou mezi listím.
Naruto nechápavě otočil hlavu a zadíval se na lišáka.
„Proč? Vesnice není daleko tak nač plácat chakru? Děje se něco?“ byl zmatený stále se snažil přijít na to, kam Kyuubi kouká, těkal pohledem mezi ním a vesnicí nedaleko.
„Neptej se a udělej to; nejdřív k Hokage a pak se vrátíme zpět sem.“ Víc mu neřekl a Naruto se radši neptal, udělal přesně to, co chtěl a během okamžiku po něm nezbyla ani stopa.
V kanceláři Hokage se uprostřed místnosti objevilo malé větrné tornádo, doprovázené kapkami vody, z něhož následně vystoupil náš světlovlasý hrdina. Barva vody se vytratila a Tsunade zvedla hlavu od papíru. Na její tváři se rozzářil úsměv. Tsunade mu ukázala na židli před stolem. Naruto si sedl a začal.
„Tsunade-sama, týdenní volno se vyplatilo. Nové jutsu už dokonale ovládám, ale bohužel mě při jeho zkoušení spatřil nepřítel.“ Odmlčel se a koukal na Tsunadin obličej a čekal na reakci. Jak předpokládal, její šťastný výraz se změnil na naštvaný, zle loupla po mladíkovi okem a vypadlo z ní jediné slovo.
„Kdo?!“
„Uchiha Sasuke.“ Narutovi se při vyslovení toho jména nepohnul na tváři ani jediný sval. Byl jako vytesán za kamene, jen dychtivě pozoroval Hokage a její reakci. Moc ho mrzelo, že se stal jeho nepřítelem. Tolik ho měl rád, byl pro něj bratrem, kterého nikdy neměl. A přesto se z něj stal stejný nepřítel jako z Orochimara. Tolik si přál, aby se vrátil do vesnice, tolik chtěl, aby se tým sedm nikdy nerozpadl. Bohužel, čas nejde vrátit a Sasuke byl teď stejný, jako všichni zločinci a temnota, z které se ho snažil vždy vytáhnout, ho zcela pohltila.
Na krátkou chvíli přes jeho obličej přelétl stín smutku, ale byl to jen okamžik. Tsunade přemítala o stejných věcech. Věděla, jak se Naruto cítí, byl pro ni jako vlastní syn. Navíc se tato událost podobala té, co stala jejich týmu. V těch časech to nesl Jiraiya velmi špatně a stejně jako Naruto nikdy nepřestal věřit, že se Orochimaru zase vrátí do vesnice. Smutně si povzdechla a začala mluvit.
„To není dobré Naruto. Sasuke je podle všech správ u Akatsuki a ty vede Madara. Pokud se to dozví, nemáš sebemenší šanci ho s tím jutsu překvapit. Máš ještě nějaké s úrovní S nebo vyšší, které by platilo na Madaru?“ ptala se a zkoumavě si ho prohlížela.
Velice ji potěšilo, když jí Naruto na otázku lehce přikývl hlavou. Sáhl pod plášť a ze skryté kapsy vytáhl svitek, kousl se do prstu a nechal pár kapek krve skápnout na pečeť, která na něm byla. Ozvalo se sotva slyšitelné „puf“ a Naruto jej podal Tsunade. Ta jej vzala do ruky a opatrně rozbalila. Nestačila se divit, co má v rukou. Naruto jí právě ukázal většinu svých nejsilnějších technik a jen málo jich bylo na úrovni A, většina se pohybovala na S+. Dostala se až ke konci, kde ji upoutala jedna z technik, byl tam její odborný popis a také byla S+, ale co ji překvapilo, byla poznámka.
„Extrémní“
Vzhlédla od poznámky a podívala se na název.
Shiage rasengan.
Když si ho přečetla, podívala se na Naruta a ten jakoby věděl, na kterou techniku kouká.
„Zatím jsem ji použil jen jednou, když jsem ji vynalezl a málem jsem u toho přišel o život. Zkoušel jsem ho, když ve mně nebyl Kyuubi, naštěstí ten brzo přišel a vyléčil mě, ale nebýt jeho, tak bych tu už nebyl. Je to velmi nebezpečná technika. Jak pro nepřítele, tak pro mě. Jak jste si mohla všimnout, je u ní popis.“
Tsunade se tedy znovu sklonila ke svitku a začetla se do popisu jutsu.
Shiage rasengan - Vyžaduje tři podstaty chakry. Do základního rasenganu se přidá větrná, ohnivá i vodní podstata. Větrná a vodní chakra tvoří okolo lávově zbarvené koule ostny. Uvnitř koule je velmi zhuštěná ohnivá + kyuubiho chakra. Koule má o průměru cca 20 cm a na nepřítele se hází jako FRS. Pokud se přiblíží k nepříteli větrné a vodní jehlice se zabodávají do každé buňky. Okolo každé buňky se díky větrné chakře vytvoří obal. Ohnivá + kyuubiho chakra se rozptýlí po výstřelu jehlic na mikroskopické kuličky, které se usadí v každé buňce. To způsobí, že jej začne spalovat zevnitř. Voda vystřelená zároveň s větrem nedovoluje nepříteli se jakkoliv uhasit, i kdyby měl hlavní živel právě vodu. Nepřítel zasažen technikou Shiage rasengan umírá do několika vteřin. Technika vyžaduje obrovské množství chakry uživatele. Techniku lze použít pouze jako finální, protože ten kdo tuto techniku použije, upadá do několika denního bezvědomí.
Tsunade si musela přečíst popisek ještě jednou. Vůbec nevěděla, že je Naruto schopný vládnout takovou silou. Bylo to nejsilnější jutsu, které kdy viděla. Překvapeně své oči obrátila na sedícího Naruta před sebou a Kyuubiho v jeho klíně, který se zrovna drbal za ušima.
„Naruto, silnější jutsu jsem nikdy v životě neviděla a podle tohoto svitku soudím, že ty jsi vynálezce těchto justu. Teď už můžu s jistotou říct, že jsi překonal svého otce. A toho, jak víš, považovali za největšího ninju této doby. Myslím, že je otázkou času, kdy ostatní uznají tvojí sílu a ty převezmeš otcův post nejlepšího ninji.“
„Děkuji Tsunade-sama. Už půjdu, jestli je to vše co jste chtěla vědět.“
S těmi slovy se postavil a Kyuubi se rozplynul. Tsunde jen kývla a podala mu zpátky svitek, který Naruto zase zapečetil a dal zpátky do kapsy. Naruto se rozloučil a přemístil se zpátky na to samé místo, kde ho Kyuubi přesvědčil, že se má k Hokage přemístit a nejít hlavní bránou. V duchu se chvíli dohadoval s lišákem proč, ale když ani po půl hodně z něj nedostal ani slovo, rozhodl se pro něco jiného. Sedl si na zem a začal se soustředit. Bez sebemenšího hnutí nějakou chvíli seděl. Když konečně zvedl hlavu, měly jeho oči zlatou barvu s vodorovnou čárkou a rudé zbarvení okolo očí. Zaměřil se na bránu a až teď konečně pochopil, proč ho lišák nechtěl pustit hlavní branou a tvrdil mu, že to bude na dlouho. Na bráně cítil chakru Sakury a o pár metru dál chakru Hinaty.
Musel se usmát, čekala na něj Sakura, takže se nezlobí, ale co nechápal, co tam dělá Hinata. Proč na něj čeká i ona? A ještě podle toho, kde se nejspíš schovává před zrakem Sakury. S touto otázkou zrušil Sage mod a vydal se k hlavní bráně. Někde v koruně stromu Hinata už asi po sté vypnula svůj Byakugan. Už od rána se ze svého místa nehnula, stále sledovala cestu. Znovu se znechuceně podívala na Sakuru. Ta se také ze svého místa od rána nehnula a dál sledovala cestu, chtěla být první, kdo ho přivítá po týdnu doma.
Naruto se mezitím rychle blížil k bráně. Chtěl byt rychle u Sakury a srdce mu říkalo, že i ona k němu něco cítí. Jediné co mu vrtalo hlavou, proč je tam Hinata, vždyť to ostatním ani neříkal, tak jak to ví?
Hinata znovu zavřela oči a zapnula Byakugan. Pohlédla na cestu a málem hlasitě vykřikla, zahlédla ho, jak se rychle blížil k bráně. Na nic nečekala, pomocí chakry kterou vkládala do nohou se mu rozběhla naproti. Když probíhala bránou, tak si jí všimla Sakura, ta na ni chvíli zůstala koukat, ale ve chvíli, kdy si uvědomila, že byla nejspíš někde celou dobu schovaná a měla nejspíš aktivovaný Byakugan, okamžitě se za ní rozběhla, jenže to už Hinata mizela za zatáčkou.
Hinata běžela jako o život, věděla, že Sakura si jí všimne, jen co proběhne branou. Když zahýbala, viděla ještě rychle blížící se Sakuru.
Naruto z opačné stany neviděl souboj obou dívek, jen z upozornění Kyuubiho věděl, že se daly do pohybu. Než se stačil zeptat na cokoliv jiného, uviděl Hinatu, jak se k němu rychle blíží. Chtěl ji pozdravit a běžet dál, ale stalo se něco, co by od Hinaty nečekal.
Jen co se Hinata přiblížila k Narutovi, bleskla jí hlavou slova: „Teď nebo nikdy!“ a skočila mu do náruče a hluboce ho políbila. Všechen stud nebo podobné pocity nechala daleko za sebou. Bylo jí úplně jedno, co se stane, prostě to udělala.
Naruto byl tak překvapený, že se ani nebránil. Vůbec nechápal co se to děje. Díval se na Hinatu, která se s ním teď líbala. Chtěl nějak zareagovat, ale jeho tělo ho neposlouchalo. V hlavě křičel sám na sebe, aby se na něco zmohl. Nic nepomáhalo, jen tam stál a nechal se líbat dívkou, kterou neměl rád. Nejhorší však bylo, když uviděl Sakuru.
Sakura doběhla za zatáčku a v tu chvíli se jí zbořil celý svět. Viděla Naruta v objetí Hinaty, jak se s ní líbá. Do očí se jí vhrnuly slzy. V tu chvíli si uvědomila, jak moc to bolí, jak moc bolí láska. Plně si uvědomila, že si Naruto nevybral ji, ale Hinatu; necítila zklamání, cítila jen bolest. Bolest ze ztráty, ale něco si přeci uvědomila; tuhle bolest necítila, když Sasuke odešel z vesnice. Ne, teď jí pukalo srdce, teď neviděla budoucnost, minulost jen bolest. Bolest v jejím srdci. Rozběhla se pryč. Daleko od nich, od bolesti.
V Narutovi se v tu chvíli něco hnulo, už zase cítil, že může používat své nohy a nedbaje na Hinatu rozběhl se za Sakurou. Sice slyšel, že na něj Hinata volá, ale absolutně ho nezajímalo co. Věděl jen jedno, musí to Sakuře vysvětlit, musí jí říct, že ji miluje, prostě musí. Hinata zůstala stát uprostřed cesty s pusou dokořán. Nechápala to, když ho líbala a on ji nezarazil, myslela si, že i on k ní něco cítí, ale když se objevila Sakura, okamžitě se za ní rozběhl. Vzteky nakopla kamínek.
Sakura se slzami v očích a bolestí v srdci doběhla na malý palouček nedaleko Konohy a svalila se do trávy.
Slzy jí z tváří tekly proudem, ona jen ležela stočená do klubíčka v trávě a jediné co slyšela, byly její vzlyky.
Naruto utíkal za ní, ale brzy mu zmizela z dohledu. Nevěděl si rady, na aktivování sage mogu neměl čas, než by se mu ho podařilo aktivovat, mohla být, kdo ví kde. V duchu se spojil s Kyuubim.
„Pomůžeš mi prosím, najdi Sakuru, ona viděla…“ nedořekl Naruto, protože mu skočil do řeči.
„Vím, co viděla, já to viděl taky, ta Hinata to měla dobře naplánované.“ odpověděl mu v myšlenkách.
„Prosím, necháme to na později, teď ji najdi.“ Naruto byl zoufalý, nevěděl, kde má hledat a Kyuubi mu to zrovna neulehčoval.
„Dobře, dobře počkej chvíli.“ozvala se odpověď a chvíli na to tichá zabručení.
„Je nedaleko, běž rovně, pak zahni doprava, najdeš ji na paloučku.“ Naruto se bez sebemenšího slova rozběhl určeným směrem.
Když doběhl na palouček, uviděl ji, jak pláče na zemi, schoulená do klubíčka. V tu chvíli nevěděl, co má dělat. Jeho nohy ho zase odmítly poslouchat a on tam jenom stál a poslouchal její pláč. No tak Naruto běž za ní a utěš ji, musíš to vysvětlit. Pokud tu budeš jenom stát, nic tím nevyřešíš.“ Zavrčel na něj Kyuubi. Naruto se při těch slovech jakoby probral, pomalými krůčky se vydal ke své lásce.
Zastavil se nad ní pomalu a neslyšně si k ní sedl. Měla zavřené oči a z pod víček se jí hrnuly proudy slz. Malinko se nad ní nahnul, pohladil ji po vlasech a sjel i na tvář. Sakura sebou trhla a upřela svůj uslzený pohled na mladíka. Z úst se jí vydralo jediné.
„Proč?“ poté sklopila pohled k zemi a nechala své slzy volně padat na zem. Naruto si povzdechl, chtěl jí říct, jak moc ji miluje, hned jak by se vrátil z tréninku a Hinata mu to tak pokazí. Jemně chytil za bradu a zvedl jí hlavu tak, aby se mohl podívat do těch nádherných očí.
„Sakuro-chan copak ty nevíš, že tě mám rád už od doby, co jsme byli v týmu?“ stále se jí díval do očí a ona do těch jeho.
„Ale co Hinata, když jsem vás viděla, myslela jsem, že…“ zmohla se na otázku, ale byla zastavená Narutem.
„Hinata ke mně přiběhla. Začala mě líbat, nevěděl jsem, co mám dělat, pak jsem uviděl tebe a rozběhl se za tebou, ji jsem nechal na cestě. Sakuro, moc tě miluju a nedokážu bez tebe být, prostě…“ ani nedokončil větu a raději ji políbil. Sakura nemohla věřit vlastním uší, právě jí vyznal lásku a líbá ji, s chutí se zapojila do toho polibku, obtočila svoje ruce okolo jeho krku a nechala se unášet tím krásným pocitem. Už ztráceli dech, tak se od sebe museli odtrhnout. Naruto se jí podíval do stále uslzených očí a opatrně jí poslední slzičky setřel. Zvedl se a pomohl vstát i Sakuře, ruku v ruce se vydali do vesnice. Oba šťastní že mají toho druhého.
tak doufám, že se vám díl líbil
me je sice jedno,jestli NaruSaku,nebo NaruHina,ale nelibi se mi,ze z Hinaty delas svini ..Jinak,Poctnenicko je to uzasny,stejne tak jako vsechny dili,ale je zajimavy,ze nektery napady v predelych dilech jsou jako z my hlavy:D nebo spis jako z hry co jsem delal pro kamose:D
Měl to bejt kompliment? díky za koment
promin,ale to cely jak se mi to libilo melo bejt zmineny po tom co to doctu uplne cely:D coz mi zbyvaly jeste dve stranky...Fakt moc teda celý hezky,jen skoda tech pravopisnejch chybycek
a to mám dvě Bety i my se utnem a já se za to omlouvám ale fakt už to není v mích silách
NaruSaku... jooo!!!!
doufala jsem v to
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
děkuju že se ti líbí
je to fakt good sice je tu trochu vetsi sklamani ze to nedopadlo ve stylu NAruHina ale i tak je to luxusni cteni
zral sem naprosto kazdou kapitolu a doufam ze tohle neni konec
takze se tesim na dalsi dil fakt arigato
ne konec to určitě neni jenže mě už nějakou dobu nenapadlo jak pokračovat. Jinak děkuju za pochvalu
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
KAAAAAAAAAAAAAAAATEEEEEEEEEEE!!!! . . . . .New díl pěkně prosím xD
dardesko takle se semnou mluví? no dobrá pracuju na tom
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
hehe xD Jen že si už dlouho nevydala tak se mi stýzká
hmmm
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
sem si uvědomli že sem tu nezanechala kometář xD je to hrozně kawai a sem ráda za NaruSaku xD
No všude čtu že jsou sklamaní že to není NaruHina...Já sem ráda Sem spíš pro NaruSaku prostě Hinata je... :DDD ale krásně píšeš, vážně moc hezky )
děkuji alespon někdo ......
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
OMG píšeš fakt skvěle
a tenhle díl... no až na to NaruSaku (brrr nejhorší možný pár v Narutu) byl skvělejXD jen tak dál
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
sugoiiiiiiiiii díl, bomba, sice mam radši NaruHina, ale NaruSaku taky neuškodí
Bozicku prave jsem si s hruzou uvedomila, ze jsem ti nenapsala komentar! Stydim se, moc se stydim...Jenom chcu abys vedela ze porad ctu a porad se mi to libi
to je teda hnus .... keby to bolo aspon vymenene ... ty asi vobec nechapes charakter sakury .... viem ze je to ff ale oni sa k sebe proste nehodia ...... k narutovy sa proste hodi iba hinata a zasa naopak ..... normalna sakuraq by prisla a uvalila mu a nie utiekla .... to je skor typ hin a este k tomu toto by hin fakt nespravila ...... je to hnusne . ... ale od teba ze to takto parujes
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Bubliflus = recepčná
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Charie = špeciálna agentka z mravnostnej policie vyšetrújuca zloničiny tohoto sexuálneho devianta
DeLeTe = sociálny pracovník poverený zbieraním detí urobených týmto sexuálnym deviantom
KUßßY = hlavný nosič vody pre ostatných členov a držiak na nástroje pri kastrácii
MattesSemik = člen
Karlos-sama = člen
K.Iwi = člen
Yumiko gohyaku rokujuu nana = člen
Michiko = člen
Hinatin démon = člen
loooe = člen
DakuHonoo = člen
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Komentář autora (Memphista)
Juj, byla nuda... ^^ a hlavně si to nikdo neberte osobně je tam pár narážek na některé největší Sasuke-fily na Konoze a jeden se tam určitě našel že ? RanDaale ale nemyslím to zle krom toho sasukeho, na toho to myslim zle !!!
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Bubliflus = recepčná
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Charie = špeciálna agentka z mravnostnej policie vyšetrújuca zloničiny tohoto sexuálneho devianta
DeLeTe = sociálny pracovník poverený zbieraním detí urobených týmto sexuálnym deviantom
KUßßY = hlavný nosič vody pre ostatných členov a držiak na nástroje pri kastrácii
MattesSemik = člen
Karlos-sama = člen
K.Iwi = člen
Yumiko gohyaku rokujuu nana = člen
Michiko = člen
Hinatin démon = člen
loooe = člen
DakuHonoo = člen
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Komentář autora (Memphista)
Juj, byla nuda... ^^ a hlavně si to nikdo neberte osobně je tam pár narážek na některé největší Sasuke-fily na Konoze a jeden se tam určitě našel že ? RanDaale ale nemyslím to zle krom toho sasukeho, na toho to myslim zle !!!
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
Krása. Ikdyž sem vyznavatelka NaruHina moc se mi to líbilo
What Personality Problem Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Who is Your Naruto Date?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Jsem fanda:
no neviem... mne tu chyba nejaké napätie, nejaké tajomno... všetko napíšeš na rovinu a to je podľa mňa mínus , ale možno som len ja náročný
každopádne pokračovanie čítať budem
a idem pozrieť aj tvoje ďalšie poviedky... podľa popisu vyzerajú dobre
Moja FF Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ
ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku )
všimola jsem si toho až dneska mmo vlasne ma na to upozornil bracha ale to je vedlejsi bylo to bozi uplne nadherna tyji strasne sa desim na dalsi dil ..ja to snad ani nevydrzim .. dik ze jsi to neprestala psat je to proste uzasne .. jen tak dal
výborná časť. tuná niet čo dodať.máš to za preplnených 5 hviezdičiek.
mno ja som si to uz sice cital ale aj tak hura do citania!! ....skoda ze to neni naruhina ale kvoli tebe som ochotny aj skapat lasko.... .....D xDD....
...
děkuji Miláčík
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
nz........
...
No vida, jak se nám to v tomto dílku vyjasnilo... moc pěkný dílek... Hinata válela... a ta technika... touhle bych nechtěla být zasažena... vážne ne. No jen tak dál...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Děkujem Katy že si udělala novej díl, škoda že si to nechala takhle napínaví ale to je jedno máš to moc pěkně napsané a přesně takhle jsem si to představovala, doopravdy píšeš ty nejlepší FF a nebuď blázen a nevymlouvej se z toho že nejseš nejlepší spisovatelka už se mooooocinky moc těším na novej díleček arčitě bude super tak uvidíme jak to vyvine tvoje fantazie mezitím ti fandím a du si číst další tvoje FF. Tvoje fanynka
díky Dardes chtěla jsem dát vědět ale nedorazila jsi na icq, ale to je už jedno hlvně, že se ti líbí
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
Tak okamžitě pod na ICQ jsem tam taky xD