manga_preview
Boruto TBV 09

Dědictví Bílé vlčice – Pohnutí vpřed – část 17.

Kazemi a Kankurou

Během jedné vteřiny se karta obrátila!
Kankurou bleskurychle popadl Karu za zápěstí, i když se bránila skončila připoutaná k posteli. Během chvilky byl u Kazemi a rychle ji osvobodil.
Celou dobu Kara plivala jed.
„Tohle vám nedaruju! Já se pomstím a vám se to líbit nebude!“ Jak se na posteli mrskala jako ryba na suchu vyšlo najevo její tajemství. Nebyla těhotná! Pouze nosila zvláštní dutou polokouli, která vytvářela dojem těhotenství. Během jejího zápasu s Kankurem a pouty se uvolnil pásek, který vše držel pohromadě.
„Ty nejsi člověk, ale zrůda!“ poznamenala Kazemi.
„Náhodou jsem víc než ty!“ Kařina tvář, která kdysi byla krásná se proměnila v odpornou masku. Byla pohlcena pomstou, hořkostí a nenávistí k oběma. Její láska ke Kankurovi se změnila v posedlost, která přerostla v hlubokou nenávist.
Kara ani nemohla mít děti. Před tím než potkala Kankura se nechala sterilizovat.
Kdyby ji někdo chtěl litovat. Možná by plakal nad špatným hrobem. Bála se, že při porodu zemře, proto podnikla tento krok.
Kankurou než odešel s Kazemi do nemocnice se postaral o Karu. Kazemi, když od ní Kankurou odcházel držela se ho jako klíště. Zážitek ji poznamenal. Psychicky.
„Neboj, hned jsem zpátky.“ Klidnil ji Kankurou, ale jakmile viděl v jejích očích děs a hrůzu dovolil ji jít s ním.
Kara byla důkladně připoutána. Než se Kankurou nadál už tam stáli dva ANBU.
Bratr kazekageho je informoval o celkové situaci.
„My se o ni už postaráme,“ řekl první a jeho kolega vstoupil do jejího bytu.

Kara byla hospitalizována na klinice a vzata do bílého pokoje, kde dostala sedativa, na kterých již bude celý život.
Když ji sedativa uklidnila pořád něco mumlala o dítěti, lásce, nenávisti a pomstě. Už to psychicky nevydržela a zhroutila se.
Jednoduše se zbláznila.

Kazemi a Kankurou vešli do nemocnice právě, když svítalo. Měli kliku právě otevírali.
„Doktora! Honem, doktora!“ zahřímal Kankurou přes celou prázdnou čekárnu. Okamžitě přiběhla sestřička.
„Co se jí stalo?“ hned se zeptala.
„Byla přepadena, ošklivě zmlácena a navíc je těhotná. Mám strach o naše dítě.“ Řekl naléhavě Kankurou.
„Dobře, hned se jí ujmeme, ale vy budete muset počkat tady.“ Pronesla sestra a posadila Kazemi do křesla, už se chtěla rozjet, ale náhle Kazemi vykřikla.
„Kankurou!“ rychle se otáčela, aby ho viděla. Její oči získaly podivný lesk. Byla na pokraji svých sil.
Ve chvilce byl u ní. „Musela prožít asi hodně těžký šok.“ Poznamenala sestra.
„Máte pravdu.“ Souhlasil. „Miláčku, jsem tady.“ Když uslyšela a ucítila jeho hlas a dotek, uklidnila se.

I při vyšetření musel být s ní jinak by se nenechala. Po konečné prohlídce a pár testech se skoro k večeru objevil s výsledky.
„Mám pro vás dvě zprávy.“ Začal doktor.
„Začněte s tou lepší.“
„Dobře, vaše dítě je v pořádku. Nic mu není je jen zázrak, že se jí nic nestalo. Jinak matka má zlomené žebro, zlomenou ruku a povrchové modřiny.“ Doktor se odmlčel, aby Kankurou mohl vše vstřebat.
„Řekl jste jí?“ podivil se Kankurou.
„Ano, vaše paní čeká holčičku.“ Prozradil Akito.
„Ale ona není moje paní, je to snoubenka.“ Podotkl Kankurou.
„To je to stejné.“ Mávl nad tím rukou Akito.
„Pokračujte, prosím,“ vyzval ho po chvilce.
„Ta špatná… nevím jak vám to mám říct.“ Zdráhal se lékař.
„Jen mi to řekněte.“
„No… vaše snoubenka nechci vás strašit, ale upadla do kómatu. Napětí, stres, šok, možná, že zažila mučení, zranění a celkové vyčerpání proto se mozek „rozhodl“ pro tuto variantu. Záleží na určitém člověku jestli se probere nebo ne. A nevíme, kdy se tak stane. Může to být zítra, za měsíc, rok. To nikdo neví přesně.“ Kankurou zbledl a polil ho ledový pot. Jeho srdce jakoby nechtělo přijmout fakt, že Kazemi může zemřít a s ní jejich holčička.
„Jak hodláte postupovat?“ vydal ze sebe Kankurou.

Kimm a Kiba; Neya a Akamaru

Dál potichu a hlavně nenápadně sledovali Kyara a Nyara. Dva Neyiny bratry, kteří se zaprodali Oyashimu.
„Co když nás vycítili?“ strachovala se Kimm, která nechtěla domyslet, co by udělali její holčičce.
„Ne, kdyby ano už bychom něco zaznamenali nebo by na nás nachystali past.“ Uklidňoval Kimm a sebe.
„Kiba má pravdu,“ přidal se Akamaru. Neya mlčela.
Jenže to se pletli. Nyar a Kyar o nich věděli od samého začátku.

„Taky je cítíš?“ zeptal se Nyar/Nidara svého bratra.
„Cítím a možná, že je dobře, že nás sledují, zabijeme tím dvě mouchy jednou ranou. Oyashi-sama si může vzít jejich schopnosti.“ Pronesl Kyar velmi jednoznačným hlasem.
„Máš pravdu a co to mrně?“ Nyar ukázal prstem na spící Sachiko Yukiko.
„Co by, to mrně je mi ukradený.“ Řekl vlažně Kyar.

„Víš přemýšlel jsem.“ Ozval se Kiba za Kimm.
„O čem?“ už chtěla být pohotová a něco odseknout, ale tón jeho hlasu ji zarazil.
„Že až tohle všechno skončí, tak se nastěhuji k vám do Suny, snad mě Tsunade-hime nezabije a Gaara-sama přijme.“ Svěřil se Kiba, když ty dva hlídali Akamaru s Neyou, tak se vydal za Kimm.
„Neboj, kazekage-sama tě přijme a Tsunade-sama to pochopí,“ řekla Kimm klidně.
„To jsem rád, že to bereš takhle.“ Oddychl si Kiba.
„A co tak najednou?“ zajímala se Kimm.
„Jelikož jsem se do tebe zamiloval, máme spolu krásnou dceru, tak by nebylo od věci se vzít a žít jako spořádaná rodina.“ Řekl Kiba zcela otevřeně.
„Mám strach,“ náhle se Kimm začal třást.
„Proč?“ divil se Kiba.
„Nevím, ale víš co říkala Bya? Že mi ženy si nikdy neudržíme manžela a to já nechci dopustit. Jsme prokleté!“ Svěřila se Kimm.
„Třesky plesky, mě neztratíš! Věř mi!“ Kiba ji objal a rukama ji hladil záda, aby se uvolnila a přestala myslet na takové věci.
Podařilo se. Kimm na chvíli zapomněla na své starosti. Ty odpluly někam daleko. Cítila pouze jeho teplo a blízkost. Samozřejmě si vychutnávala jeho vůni, která pro ni byla stále nová, i když ji znala jako svou vlastní.

Objetí a chvilka zapomnění trvaly velice krátce, protože přišel Akamaru.
„Už jsou opět na cestě.“ Poznamenal.
„Dobře, jdeme.“ Kiba se cítil mírně vyčerpán, už nespali skoro dvaasedmdesát hodin. Kimm se statečnš držela. Na to, že měla po porodu. Nevěděli jak je to daleko a nechtěli je ztratit z dohledu. Proto se uchýlili k tomuto krajnímu řešení.
Věděli, že jim bude chybět chakra do boje, ale riskli to.

Než se nadáli stáli před celou tlupou asi třiceti vlků. Jeden z nich se pyšnil svou výškou a mohutností. Jeho zbarvení bylo bílé. Nápadně se podobal Bye. Jak posoudila Kimm a Neya nezávisle na sobě.
Už sám o sobě vzbuzoval respekt a vyzařoval podivnou aurou.
„Vylezte! Víme o vás!“ ozval se Oyashi.
Kimm, Kiba, Akamaru a Neya strnuli a pomalu se vydali k Oyashimu.

Poznámky: 

Opět se mi tahle série píše dobře a mám z tohohle dílku dobrý pocit. Eye-wink
Komplikace jsou a budou, ale jistě čekáte dobrý konec, tak toho se možníá nedočkáte...

4.8
Průměr: 4.8 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2020-10-07 18:37 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia PM: Ty si s Karou teda zatočila s poriadnou dávkou zlomyslenosti. Narodí sa tam niekomu aj chlapec? Každopádne má Suna naspäť aspoň Kankura a sunácka časť ide k ľadu a príbeh sa zameria na vlčiu, kde sa stalo presne to, čo sa dalo očakávať, keďže sa na únoscov hneď nevrhli. Ten pomer síl je ešte dramatickejší, ako som myslel.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Čt, 2009-12-31 01:32 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Tak Oyashi je osobně na scéně, zajímavé...
Tak jsem si sice zbytek serie chtěla nechat na zítra, ale asi to přece jen ještě dočtu Eye-wink

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2009-12-31 11:33 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kakari: Tak se hlavně nepřepínej...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2009-09-29 18:40 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

joo,Kara to psychicky vzdala XD ale lituju Kazemi-san Sad prosíím,nech se naživu Smiling a díl se ti povedl Kakashi YES

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, St, 2009-09-23 20:39 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc hezký, Kaze Smiling. Konečně se to vyřešilo s Karou a zápletka alá Oyashi jde na scénu začíná taky skvěle Smiling. Jen doufám, že se Neye ani Akamarovi nic nestane a zůstanou pořád mezi námi primitivními lidmi xD.
Parádní díleček.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-09-29 18:44 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kimm-chan: Ano s Karou se to vyřešilo, ale Kazemi je na tom špatně. To uvidíš Eye-wink

Zrůda Asuka-san: Jj už bylo načase Karu odstzranit už byla k ničemu Laughing out loud a neboj dneska vyjde další díl a tem bude řečený jak to se mnou bude...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-09-22 21:46 | Ninja už: 5540 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-09-22 19:08 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Krásný Smiling Já ty tvoje série prostě žeru Smiling Pak mě mamka seřve, že slintám na klávesnici Laughing out loud Když to je fakt suprový Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-09-22 21:48 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kaia-chan: Teď jsi mě dostala, Smiling ale příjemně. Jsem moc ráda, že míš moje série ráda. Já taky na tvoje nedám dopustit. Tak se snaž neslintat a máš po problému. Eye-wink Smiling

Vl k: Eye-wink Jsem ráda, že se líbí...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska