manga_preview
Boruto TBV 07

Arigatou 40 - To, s čím nepočítal

O dvacet čtyři hodin dříve…
„Doufám, že tentokrát nikomu nevadí čas naší schůze,“ zeptal se výhružným hlasem Hebimaru.
Na louce před jeskyní stály dvě postavy a tři astrální projekce. Jeden ze dvou fyzicky přítomných byl právě Hebimaru: vysoká postava v černém plášti, s vykreslenou lebkou na hrudi, mrtvolně bílým obličejem, dlouhými, černými vlasy, dvěma krvavě rudými křídly na zádech a stejnobarevnou malou kosou v bledých rukách.
Druhá postava měla stejný černý plášť a na prsou cosi, co vypadalo jako velká ohnivá koule, nebo bomba, těsně po výbuchu.
Deidara se ušklíbl.
„Ještě dneska se musím převlíknout zpátky do Akatsuki pláště, svolávají další naléhavou schůzku. Myslím, holčičko,“ obrátil se na jedinou dívku v kruhu, „že tvá přítomnost se jim moc nelíbí.“
Žena na to chvíli neříkala nic. Celou dobu měla zavřené oči.
„S tím ale teď už bohužel nic neuděláme. Zkoušeli jsme mě utajit, ale když se o nás Sasori dozvěděl a jeho dva učňové to řekli Itachimu, bylo už příliš pozdě. Musíme jen doufat, že nic nepodniknou.“
„Dost by nám to zkomplikovalo plány, pravda,“ řekl Midori.
Po jeho větě žena pomalu otevřela oči.
„V nejhorším případě… Itachiho zabiju.“
„Dost si věříš,“ uchychtl se znovu Deidara, „když ho chceš porazit.“
„Pochybuješ snad o mých technikách, Deidaro-chan?“ zeptala se žena chladně.
Tázaný ninja se nahněvaně zamračil.
„Sklapni, ženská!“
„Dost! Oba!“ okřikl je Hebimarův pekelný hlas.
„Jsme tu z jiných důvodů, než hádání se. Na to si najděte čas později. A řešit teď Akatsuki je taky ztráta času, jak už jsi řekla,“ obrátil se na astrální projekci ženy, „nic s tím teď neuděláme. Pokud něco skutečně podniknou, nepotáhnou sem přece všichni, takže si s nimi už nějak poradíme. To, proč jsme ale tady…“ na chvíli se odmlčel, načež si slovo vzal Deidara: „…je plán, který jsme s Hebimarem-danna vymysleli.“
Všichni tři zbylí, dokonce i ta žena, najednou zbystřili pozornost.
„Plán?“ opakoval Midori.
„Jaký?“ promluvil poprvé i Rhonoki.
„Vypadá to,“ ujal se slova opět Hebimaru, „že by nám ty posily, o které feudální pán požádal, mohli plány dost zkomplikovat.“
„Už jsme si všimli, že jsou silnější, než se zprvu zdálo. Podcenili jsme je,“ přiznal neochotně Rhonoki.
„Proto, zítra večer,“ začal znovu mluvit Deidara, „jednoho z nich uneseme!“
„Unést?“ opakovala žena, „co to vyřeší? Akorát po nás víc půjdou.“
„Nebudou přece riskovat život jednoho ze svých,“ poznamenal Hebimaru.
„A kterého tedy uneseme?“ ptal se Rhonoki.
„Počkáme si na příležitost a uneseme toho, který se nám jako první nabídne,“ řekl jednoduše Deidara, „ostatním pak řekneme, že ho vrátíme, pokud zradí feudálního pána.“
„A myslíš, že to skutečně udělají? To se mi nezdá jako zrovna promyšlený plán,“ řekla potichu žena.
Deidara se opět zamračil a opět chtěl něco říct, přerušil jej však Rhonoki: „něco mě napadlo. Vím, koho z nich unést, jenom musíte na chvíli zabavit ty ostatní. Ona pak půjde dobrovolně.“
„Vysvětli to, Rhonoki-dono,“ vyzval ho Hebimaru, načež se ďábelsky usmál.
„Tvůj plán se mi už teď začíná líbit.“
…dnes…

Rhonoki… jak jsi na tom?“ ozval se ninjovi v hlavě hlas jeho parťáka.
Mám jí. Všechno přesně podle plánu,“ ujistil ho Rhonoki s arogantním pošklebkem na tváři.
„Deidaro, můžeme,“ řekl nahlas, když si Hinata nastoupila na podivné bílé létající stvoření.
O pár sekund později se stvoření odlepilo od hradní stěny a odletělo od hradu pryč…

„Byakugan!“ vykřikl Neji a okamžitě si začal prohlížet Hebimara s Midorim.
Midoriho technika znemožňovala Kankurově chakrovým vláknům, aby se dotkla jeho loutek, jinými slovy: Kankurou nemohl používat loutky.
Tak to tedy myslel tím, že si zajistil vítězství,“ blesklo Nejimu hlavou, načež se na něj upřel Midoriho zrak.
Nepochybně už věděl, co Nejimu došlo, bělookému nijovi však daleko větší starost momentálně dělal druhý člen Ryouyou.
Jeho chakra byla zakalená smrtí a chladná jako led, až se málem nedalo uvěřit, že její vlastník je vážně člověk. A jeho vzhled tomu také moc nepomáhal.
Chvíli panovalo ticho, dokud se Hebimaru prapodivně neušklíbl a nezačal skládat všem přítomným ninjům naprosto neznámé pečetě, zakončené jedinou, kterou všichni znali – pečetí hada.
„Orochi no kinjutsu,“ zašeptal Hebimaru do naprostého ticha, načež všichni přítomní kromě Midoriho pocítili nový příval jeho temné chakry, který je opět málem srazil na kolena.
Okamžitě po tom se Z Hebimarových zad vynořilo osm dlouhých, bílých hadích hlav a každá se drala ke svému cíly, včetně už bezvládného Kyoshiho.
„Kyoshi!“ vykřikl Fuuzaki, nestačil už však včas zasáhnout, aby svého přítele zachránil, poněvadž měl co dělat, aby odrazil hadí hlavu útočící na něj.
Hadí hlava plnou silou vrazila do Kyoshiho, až se zvedl silný oblak prachu. Když se prach usadil, na místě, kde před chvílí ležel Kyoshi, zůstala jen díra v podlaze, ve které leželo zkrvavené a zmasakrované tělo. Hadí hlava, která právě rozdrtila Kyoshiho, omotala jeho tělo jazykem, načež zůstala nehybně stát.
„On vysává jeho chakru!“ vykřikl Neji se stále aktivovaným Byakuganem na celou místnost.
Důsledkem té věty všem přeběhl mráz po zádech.
Co je to ksakru za techniku?“ pomysleli si všichni zbylí ninjové.
„Zabil jsi mého soupeře,“ poznamenal chladně Midori, aniž by se na Hebimara podíval.
„Myslel jsem, že si s ním už skončil,“ uchichtl se Hebimaru, načež jeho zakázaná technika dostala novou sílu.
Naruto udělal několik stínových klonů, díky čemuž se mu vcelku úspěšně dařilo se hadí hlavě vyhýbat. Neji její útoky odrážel pomocí Juukenu, i když ten nefungoval tak, jak Hyuuga doufal.
Kdyby mi tak dal trochu času na…
„Dej si pozor, ten Hyuuga chce použít hmat šedesáti čtyř úderů,“ varoval Midori Hebimara, načež bledý nukenin začal do Hyuugy útočit s větší intenzitou.
„Díky, Midori,“ uchichtl se znovu.
Pravděpodobně nejjednodušší to měl momentálně Shino, který hned na začátku proti na něj útočící hadí hlavě poslal několik drobných broučků s halucinogenním jedem. Ti sice nedokázali onu hlavu oblbnout docela, ale každé bolestivé kousnutí ji zdrželo dost dlouho na to, aby Shino se mohl mohl vyhnout smrtelnému útoku.
Fuuzaki sekal do hlavy seč mohl svojí katanou, k jeho překvapení však její ostří na hadím krku nezanechalo ani škrábanec.
„Co je tohle ksakru zač?“ vykřikl naštvaně.
Aiko, bojující nedaleko od něj, se jen smutně podívala na Kyoshiho zmasakrované tělo opodál.
„Nevím…“ hlesla, načež hodila po hadí hlavě další salvu házecích ostří.
Poslední hlava měla dva cíle: Kibu a Akamara.
S psími pohyby se oba dokázali hadím útokům docela dobře vyhýbat, stejně jako Naruto, Shino a ostatní v místnosti však dobře věděl, že takhle se nemůžou vyhýbat donekonečna. Že musí nějak zaútočit přímo na Hebimara.
Kiba po bledém vysokém ninjovi hodil krátký, nenávistný pohled.
Poslední hlava útočila na Kankura. Ten se pokoušel ovládnout své loutky, to se mu však stále nedařilo, poněvadž Midori, který zrovna nebojoval, tak měl dost klidu na udržování svojí techniky.
Hadí hlava se k loutkáři blížila velikou rychlostí a za pár sekund do něj měla vrazit a zabít ho stejně, jako před chvíli její sestra zabila Kyoshiho. Zbývaly tak dva metry a pro Kankura už nebylo úniku. Ninja zavřel oči a připravil se na smrt.
Jakoby z dálky slyšel hlasy svých přátel, jak křičí: „Kankurou! KANKUROU!!“
…avšak i tyto hlasy se pomalu vzdalovaly…
Ozval se náraz hadí hlavy…
…Kankurou pootevřel oči… aby je rázem překvapením otevřel úplně.
„Co je s tvými loutkami, Kankurou?“ zeptal se ten nový hlas, načež nově příchozí na loutkáře upřel zrak.
Uprostřed místnosti tam obří hlava bílého hada vrazila do ještě mohutnější stěny z písku a úplně se v ní ztratila.
„Ga… Gaaro!“ vykřikl radostně Kankurou, když svého bratra spatřil.
Objevil se tu jen tak, z ničeho nic uprostřed místnosti?“ uvažoval v duchu Midori, jak si v mysli vybavoval obraz zhmotňujícího se Gaarova těla uprostřed vířícího písku.
Písek?
Gaara dál nečekal na bratrovu odpověď, jen s chladným pohledem ve tváři natáhl ruku k hadí hlavě, stále zabořené do písečné stěny.
„Sabaku Sousou!“ vykřikl a sevřel ruku v pěst, načež Hebimaru k překvapení všeh padl na kolena a hlasitě začal křičet bolestí.
Krk, který vedl od Hebimarových zad k teď už rozdrcené hadí hlavě začal pomalu černat a pak se rozpadat v nic.
Teď!“ pomyslel si Neji a přiskočil přímo před Hebimara.
„Hakke Rokujuyon Shou!“ vykřikl a zahájil útok, místo do Hebimara však začal útočit do Midoriho, který se před ním náhle zjevil a všech jeho šedesát čtyři úderů svojí rychlostí dokázal anulovat.
Rázem Nejimu cosi podkoplo nohy. Hyuuga se podíval pod sebe a spatřil Gaarův písek, než se však stačil na něco zeptat, proletěla mu těsně nad hlavou další hadí hlava.
„Dávej si pozor!“ okřikl ho Gaara, Neji však jeho větu nevnímal.
Nevšiml jsem si jí…?
S tím písečným ninjou Rhonokiho plán nepočítá!“ ozvalo se Midoriho upozornění v Hebimarově hlavě.
To vím. Musíme jen doufat, že to i tak vyjde… Víš, co máš dělat,“ odvětil Hebimaru.
Konec čtyřicáté části.

Poznámky: 

Orochi no kinjutsu:
Yamata no Orochi je bájný hadí démon, s osmi hlavami a osmi ocasy.
Význam slova kinjutsu doufám popisovat nemusím Smiling

4.897435
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-05-23 08:52 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to se mi strašně moc líbí

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Čt, 2009-10-08 20:42 | Ninja už: 5297 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Hmm mazeec

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-09-07 15:04 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

muhéé,to je zrůdně bezvadné xD

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, So, 2009-09-05 19:12 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Hm, mám dva nový důvody k uskutečnění tvý předčasný smrti - zase je to krátký a napjatý a zase to skončilo stejně! xDDD
Ale dílek moc pěknej xD Aaa, příště to po sedmi dnech budu hlídat Laughing out loud

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, Čt, 2009-09-03 18:57 | Ninja už: 5416 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

Je to dobrý, ale nemůžu se dočkast té pusy tak tě prosím ať tam příště bude Smiling

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Čt, 2009-09-03 13:38 | Ninja už: 5436 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

super díl už se těším na další.

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, St, 2009-09-02 21:14 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Brutus, takový rozjezd jsem nečekal, takže jsem více než mile překvapen Laughing out loud
Už se těším na další díl nech Naruta trochu explodovat, při zjištění, že Hinata byla unesena. Myslím že čtyři ocasy v té chvíli budou málo, co takhle šest, stejně jako proti Peinovi?? Laughing out loud

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, St, 2009-09-02 21:26 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

proti Peinovi jich bylo 8 Laughing out loud
...mno už sem nad Kyuubi Narutem trochu uvažoval, uvidim.. Smiling

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Čt, 2009-09-03 16:19 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Technicky vzato bylo proti Peinovi 9 ocasů, pokud by si někdo všímal číslic na Yamatově ruce, které mu ukazovaly, kolik se objevilo ocasů. Bylo to na tom velkém obrázku, když on, Anko a Sai chtěli najít Kabuta. Laughing out loud

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-09-03 18:12 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

ale prd Laughing out loud k dyž byl ještě s Anko a Saiem takk měl teprve 6 až cestou to přibývalo Laughing out loud nejdřív 8 a pak náběh na 9 Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele shenon_sama
Vložil shenon_sama, St, 2009-09-02 20:40 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Další good díl..po pravdě..kdybych to psala já...asi bych už v tom měla zmatek xD

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, St, 2009-09-02 20:52 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

o ničem nemusíš být přesvědčená víc, než že v tom zmatek mám xD zvlášť po těch dlouhých mezerách mezi díly, které jsem teď dělal xD
btw. proto budu rád za upozornění na jakoukoli nesrovnalost nebo chybu ;)

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-09-02 19:04 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

takže se nám to rozjíždí ještě víc? Smiling
nádhera Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, St, 2009-09-02 18:48 | Ninja už: 5426 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

Super dílek Smiling jsem tu první juchů Smiling těším se na další díl Smiling