manga_preview
Boruto TBV 09

Keď sa sny strácajú 07

Hviezdy pomaly začali miznúť z oblohy. Zrazu Tenten padlo niečo na hlavu. Bola to dažďová kvapka. Hneď nato sa spustil obrovský lejak. Po chvíli sa zobudil Pein. Rozhodol sa, premiestniť sa do neďalekej jaskyne.
Kakashi a Madara bežali za Pakkunom. Dážď ich nezastavil, práve naopak ešte viac ich popohnal.
Dúfam, že si v poriadku Tenten. Ak ti ten hajzel ešte viac ublíži, prisahám, že ho zabijem! Toto ti prisahám ja Hatake Kakashi.
To je zlé. Bojím sa, že ho nedokážem poraziť. Čo ak to nestihneme? Ukľudni sa Madara. Všetko bude v poriadku.
Pein znovu zaspal. Tenten sedela pri vchode do jaskyne a pozorovala dážď. Nechcela premárniť ani kúsok zo svojho pobytu v prírode. Síce nevedela kto je, ale táto príroda ju fascinovala.
Mám taký zlý pocit, že toto je posledná noc v tomto živote. Možno aj preto nedokážem spať.
Kvapky dažďa pomaly prestávali dopadať na zem. Pein otvoril oči a zistil, že Tenten nie je v jaskyni. Rýchlo vyskočil na nohy. Vyletel z jaskyne a zbadal ju.
,,Tak ty si mi chcela utiecť?“ zakričal na ňu Pein a pribehol k nej.
,,Nie, pane! Ja som musela ísť na záchod,“ povedala Tenten.
,,No, jasne a ja som 1.Hokage!“ povedal Pein.
Schmatol Tenten a zviazal jej ruky. Začal ju vliecť preč. Išli spolu do Údolia smrti.
Kakashi a Madara pribehli k jaskyni. Pakkun im oznámil, že pred chvíľou odišli. Kakashi a Madara sa rozbehli ich smerom.
Pein a Tenten boli skoro na mieste.
Konečne sa jej zbavím. Síce toho dieťaťa bude škoda. Mohol to byť super vrah. Cítim, že Madara sa blíži.
Dnes sa moje utrpenie konečne skončí. Konečne ma zabije. Konečne sa stretnem so svojimi priateľmi.
Zastavili sa pred nejakou roklinou. Pein jej začal rozväzovať ruky.
,,Vážne ma tam chcete hodiť?“ spýtala sa.
,,Ako si to len mohla uhádnuť?“ poznamenal ironicky Pein.
Podišiel s ňou na kraj priepasti. Tenten sa poslednýkrát pozrela na oblohu a už len cítila ako stráca zem pod nohami. Padala.
Kakashi a Madara prišli neskoro. Kakashi sa rozbehol a skočil za ňou do priepasti.
,,Konečne sa stretávame,“ povedal Madara.
,,Vážne si myslíš, že ma dokážeš poraziť?“ spýtal sa Pein.
Madaru to vytočilo a rozbehol sa oproti Peinovi. Pustili sa do nemilosrdného súboja. Do súboja, v ktorom jeden z nich musí zomrieť.
Tenten dopadla na dno priepasti. Pokúšala sa vstať, ale zatočila sa jej hlava a znovu sa skotúľala na zem. Pri páde si udrela hlavu. Zrazu jej prišlo všetko, tak jasné. Kakashi pribehol k nej.
,,Si v poriadku Tenten?“ spýtal sa jej.
,,Kakashi som tak rada, že ťa vidím. Kde to sme? Ako sa dostaneme odtiaľto preč?“ povedala.
,,Tebe sa obnovila pamäť. To je zázrak! Inak dobrá otázka,“ povedal.
Hore sa odohrával krutý boj. Obaja už boli na pokraji síl. Zrazu Pein spadol na zem. Madara podišiel k nemu a prebodol ho katanou. Pein bol namieste mŕtvy. Madara pribehol na kraj útesu. Videl ako sa Tenten s Kakashi pokúšajú vyliezť z priepasti. Rýchlo im hodil lano a druhý koniec priviazal o strom. Kakashi trval na tom, aby Tenten šla prvá. Keď bola hore, Kakashi začal šplhať. Už bol skoro hore, keď sa lano začalo párať. Tenten ho v poslednej chvíli zachytila.
,,Neboj sa Kakashi zachránim ťa!“ povedala Tenten a ťahala ho hore
Kakashi si už myslel, že bude hore, ale lano sa znovu roztrhalo. Tenten ho zachytila, ale vyšmyklo sa jej.
,,Navždy ťa budem milovať!“ povedal.
Boli to posledné slová v jeho živote. Nikomu sa nikdy nepodarí dvakrát padnúť do rokliny, bez toho aby to neprežil.
Tenten sa rozplakala. Madara podišiel k nej a objal ju.
,,Neboj sa. Som tu s tebou!“ povedal nežne.
,,Ďakujem!“ povedala.
O pár rokov neskôr
Tenten sa podarilo začať nový život. Bola vydatá za Madaru a mali spolu tri deti. Spolu s pár ninjami, ktorý prežili založili novú dedinu. Tenten mala nový sen. Chcela vychovať skvelú generáciu ninjou. Zatiaľ sa jej to darí.
Myslím, že by ste mohli byť na mňa hrdý. Neji ja som ti vravela, že som silná. Viem, že som k vám mohla ísť skôr, ale terajší život mi vyhovuje. Raz za vami prídem, ale teraz mám veľa práce.

Poznámky: 

Takže konečne som sa k tomu dokopala. Bohužial je to už aj koniec tejto série. Dúfam, že sa vám páčila.

4.4
Průměr: 4.4 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2016-10-23 23:16 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise H: Údolí smrti jsem si představovala spíš jako les, který byl využit v druhé Chuuninské zkoušce, propast překvapila. Laughing out loud Dramatický průběh s dramatickým zakončením, následován happy endem. Chuděra Tenten si to zasloužila. Smiling Jen škoda, že Kakashi nepřežil, měl by další prvenství. Laughing out loud Zajímavý příběh. Smiling