manga_preview
Boruto TBV 10

Dědictví Bílé vlčice - Pokroky - část 7.

Kazemi a Kankurou

Kazemi celý rozhovor mezi Kankurem, Shirou a Sasukem vyslechla, a když slyšela kroky, tak se hned vypařila a zrovna do Gaarova pokoje, díkyjashinovi byl teď v Mlžné a tak tu nebyl.
A co jashin nechtěl v okamžiku, kdy vylézala z kazekageho pokoje narazila na toho muže, na kterého se snažila zapomenout.
„Co tady děláš?“ divil se Kankurou.
„Já?“ dělala nechápavou.
„Ano, ty,“ potvrdil Kankurou a byl to pro něho šok, že je tady a vůbec si neuvědomil, že je do půlky těla nahý.
Až teprve teď si všimla, že Kankurou má tváři škrábanec. „Kankurou?“
„Ano?“
„Máš rád násilí?“ zeptala se Kazemi.
„Co prosím?“ nechápal.
Kazemi mu přejela prsty po těch škrábancích, ale to neměla dělat, protože Kankurou si to vyložil špatně a náhle ji políbil. Odpoutala se od něho a vlepila mu facku na ty škrábance, takže z toho vznikl takový zvláštní znak. Ruka a na ní rudé škrábance.
„Ano, mám,“ odpověděl a zkusil své štěstí a znova ji políbil. Tentokrát se už nebránila a už neměla dost sil se bránit, protože po tomto toužila víc než myslela.
„Nepřestávej,“ hlesla a Kankurou a poslechl ji velice rád.
Na tuto noc oba dva nikdy nezapomenou a ráno se probudili a Kankurou s hrůzou zjistil, že je tři čtvrtě na devět. Rychle vstal, oblékl se a mžiku byl venku a akorát odbyla devátá, když vstupoval do kanceláře, to už na něho Baki čekal celý nervózní.
„Promiňte, že jdu pozdě, ale měl jsem velice rušnou noc a zaspal jsem,“ vychrlil ze sebe Kankurou.
„V pořádku,“ klidnil ho Baki.
Někdo zaklepal na dveře a v nich Kirana.
„Zdravím tě, Kan.“
„Taky a Bakiho-senseie znáš?“ optal se zcela nevinně Kankurou.
„Budeš se divit, ale ano.“ Pronesla vážným hlasem Kirana.
„To se divím, ale řekněte mi jak dlouho se znáte?“ zajímalo Kankura.
„Od dětství byli jsme v jednom týmu,“ prozradil Baki.
„Vážně?“ při přikývnutí se Baki rozvyprávěl a Kirana občas něco doplnila nebo upravila a tím Bakiho štvala.
„To mi zase nevyšlo!“ zahuhlal si pro sebe Kankurou.
„Říkal si něco?“ zajímalo Kiranu.
„Ale jenom, že tohle mi ušlo,“ řekl Kankurou.
„Že ty jsi nás chtěl dát dohromady?“ uhodil hřebík na hlavičku Baki.
„Jak jste to poznal?“ už nemělo smysl dál cokoli tajit, už to bylo venku. „Ano, chtěl jsem, aby jste byli – vy oba – šťastní,“ vysvětlil svoji pohnutku Kankurou.
„Jsi moc milý, ale, my nepotřebujeme, aby nás někdo dával dohromady, už jsme stejně svázáni,“ Kirana něco naznačila.
„Tím chceš říct…?“ Baki vyvalil oči a když Kirana kývla, tak Baki nejdřív zbledl pak se rozplakal a nakonec se vrhl Kiraně do náručí a jak ji pustil, tak se zeptal: „Vezmeš si mě?“
„Ano, vezmu,“ souhlasila.
„Počkat, počkat! Co se to tady u všech Loutek děje?“ chtěl vědět Kankurou.
„Není to jasné?“ řekl Baki.
„Já mu to vysvětlím,“ ujala se slova Kirana, „jde o to, že spolu, my dva, chodíme, tedy už jsme zasnoubeni, protože se milujeme a čekáme spolu dítě.“
„Páni,“ hvízdl Kankurou.
„Kankurou, mám pro tebe ty klíče!“

Kimm a Kiba

Vítězem se stala Kimm, protože Kiba se držel moc pozadu a taky to bylo naschvál. Sice mě bude urážet, ale od ní mi to tak nevadí, myslel si Kiba.
„Jsi baba,“ už to začalo, ale díky tomuto boji si Kiba uvědomil, že Kimm a to dítě jsou pro něho důležitější než si byl ochotný přiznat. Takový strach, že jí nebo dítěti něco stane mu způsobovalo takovou bolest jakou už nechtěl zažít.
Kimm si vůbec neuvědomila, že se Kiba změnil a to k lepšímu a i trénink mu šel daleko lépe.
„Jak to, že ti to tak jde a já jsem tak neschopná?“ čertila se Kimm.
„Z velmi prostého důvodu, jenom jsem si uvědomil, že tě miluji a to dítě je pro mě požehnáním, když jsem si to přiznal, tak jako by mi ze srdce spadlo obrovské břemeno,“ přiznal se Kiba.
„Vážně?“ ujišťovala se Kimm.
„Ano a až tohle skončí, tak bych tě chtěl požádat o ruku,“ prozradil Kiba.
„Já ti, ale nevěřím,“ odsekla Kimm.
„Třeba tě tohle přesvědčí,“ řekl Kiba a naklonil se k ní a políbil ji.

Bya vše sledovala a pro dnešek se stáhla. Věřila, že je vše překonáno a mohou se teď plně věnovat tréninku.

Kimm se vůbec nebránila a teprve při Kibově polibku ji to došlo!
„Už tomu rozumím a odpusť mi vše co jsem ti udělala,“ prosila Kimm.
„Vše je ti odpuštěno a taky by jsem zasloužil dostat pár facek za svoje chování.“
„Už jsem ti odpustila,“ řekla Kimm.
„Děkuji a jdeme trénovat?“ zeptal se Kiba.
„No jasně a mohl by jsi mě naučit ten trik, který jsi tu předváděl?“
„Jasně klidně a říkám tomu chvat Kiby.“
„Že mě to nenapadlo,“ řekla Kimm a zasmála se.
„Jen se směj, protože to bude naposledy,“ svěřil se Kiba.
„Dobře,“ Kiba nakonec souhlasil a naučil ji ten chvat Kiby, který spočíval v tom, že se soustředíte na jeden bod v mysli a když ucítíte mravenčení, tak si představíte jakoukoli situaci a vaši reakce. Tím, že budete tyto bojové situace neustále opakovat jakoby v transu, tak až ta situace nastane vaše tělo bude reagovat zcela automaticky a vaše reakce budou o to účinnější a rychlejší.
Kimm ho pro změnu naučila lépe využít chakru v boji, sice ji Kiba ovládal skvěle, tak přesto měl menší nedostatky.
A od toho poledne si vyměňovali znalosti a pátý den vzájemného učení si je zavolala Bya a oznámila jim radostnou novinu: „Jsem s vámi naprosto spokojená a rozhodla jsem se, že zítra máte volno a můžete dělat cokoliv chcete.“
„To je od tebe milé, ale my se raději budeme jeden od druhého učit a jak to, že se už neměníme?“ zajímalo Kimm.
„Z velmi prostého důvodu, protože vaše chápaní vlčí podstaty je už na jiné úrovni a tak již není zapotřebí vlčí podoby,“ vysvětlila Bya.
„Aha a je možnost, že se někdy změníme na vlky?“ zeptal se Kiba.
„Možnost tu je, ale velice malá, to se stane pouze ve dvou případech, že budete v ohrožení života nebo jeden z vás nezemře!“ teď jim Bya zasadila tvrdou ránu.
„Proč jsi nám to neřekla dřív?“ divila se Kim.
„Já myslela, že to víte, když jste vyslechli můj příběh, tak vám to mělo dojít. Já jsem – tedy byla – člověkem!“

Poznámky: 

Omlouvám se, že mi to včera nevyšlo, ale spousta práce ve škole Eye-wink dyť to znáte Laughing out loud tak přeji pěkné počteníčko!!!

4.75
Průměr: 4.8 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2020-10-05 14:04 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 6239 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia PM: Zmätky - sex - zmätky - zasa skoro sex. Kakashi ^_^ Tým by som túto kapitolu zhruba aj vedel popísať. Z tej postrannej dejovej línie som úplne vedľa a to v Sune len tak kdekto chodí kadekomu po dome? Puzzled Akurát som si ale všimol nezrovnalosť v počte škrabancov na Kankurovej tvári. Eye-wink No a už aj Baki má pár, kto vlastne ešte nie? Nie som si teraz istý, či sa to dá brať tak, že Kankurov plán vyšiel, alebo nie? Vlčiu dejovú líniu sa snažím zatiaľ ignorovať.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, St, 2009-12-30 23:59 | Ninja už: 5391 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

U všech Loutek, ještě že se ve svém volnu chtějí učit jeden od druhého. No, i když jeno Jashin ví co to vlastně bude znamenat Eye-wink
Teda jenom Jashin a ty Laughing out loud

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, So, 2009-07-25 14:34 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Oh-my-Jashin! Tak tohle byla teda vážně bomba Kaze! Bya byla člověk... mě by nevadilo být vlkem napořád, ale Kibovi asi jo - měl by potom blechy Laughing out loud. Díl to byl jako vždy super! Díky, že jsi mě nechala vyhrát Sticking out tongue


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2009-12-31 11:24 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kimm-chan: To tedy byla a ty blechy by ho trochu škrábaly Laughing out loud a stejně Kiba je padavka... Laughing out loud

Kakari: To se dozvíš Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2009-04-15 20:18 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

ach jo,ten Kiba je tak sladkej**totálně se rozplývá....**hej ale Baki a Kirana Kankoura hezky setřeli Laughing out loud no,prostě další úža dílek Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-04-15 21:01 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

ajima: Já vím, že je sladkej a to víš, Kankurou chtěl udělat dobrý skutek a ten nebyl jaksi zapotřebí Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, St, 2009-04-15 20:05 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

=))) úplně superní =) překvapilo mě, že ona byla člověk.. prostě hafo =D hlavně ani Kiba, ani Kimm nesmí zemřít XD nechci Kibu mrtvolu, ani Kibu nafurt vlka XD

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, St, 2009-04-15 19:49 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Nevím. Jen myslet na školu je pro mě příliš otravné a to mám mít příští týden přijímačky! Já baka!!! Je to moc hezké Kazíí a jsem zvědavá na další dílek Eye-wink

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, St, 2009-04-15 19:46 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Olala, konečně, tak moc jsem se těšila!!ty ale umíš napnout, já už chcííí další!je to fakt super Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-04-15 20:10 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kaia-chan: A vidíš to čekání se vyplatilo a za týden bude další. Eye-wink Díky za koment Eye-wink Kakashi YES

Ivanescence: No jo jsme stejný a díky za pochvalu a já taky Laughing out loud

Alea: No já taky ne, ale víš co, to bude jen mezi námi. Tím bych si Kimm znepřátelila Eye-wink a to nechci Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska